Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si ziceti ca nu sunteti interesati nici unul de un schimb (GA neaparat) cu ceva mai mare, dar mai de strada? Dau si o diferenta cat sa merite pt. un set nou de cauciuce, cam atat i-ar trebui.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Craciun fericit tuturor si mult noroc!



Pe bord sunt aproape 40.000km . Parbrizul nu mi-a placut la inceput dar acum mi se pare super.

Sigur este MX ? In certificat apare ca GA Pegaso, chiar sunt curios de schimbarile astea marunte de la an la an..

GA-urile sunt din 1992 pana in 1994.Nu te lua dupa aia de la RAR,ca-s depasiti.Mie mi-au trecut in cartea cele dinainte ca am rezervor de 21(!!!) delitri pentru benzina.Cele din 1997 au rezervorul mare,ale noastre au doar 14 litri.Asa ca,ce au trecut ei in carte e pipi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CRACIUN FERICIT TUTUROR SI LA MULTI ANI!!!!

La fel si tie!

Da' pe unde ai stat ascuns pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tie colega , sa ai parte numai de bucurii in viata , atentie sporita la drum , si totala lipsa de evenimente neplacute !

Multumesc la fel frate!!

 

La fel si tie!

Da' pe unde ai stat ascuns pana acum?

Va urmaresc in deaproape discutiile voastre,doar ca nu prea m-am implicat.. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Va urmaresc in deaproape discutiile voastre,doar ca nu prea m-am implicat.. :-L

Inca odata toate cele bune! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim la fel.

Poti sa-i dai linistit.

 

Eu am pornit-o pe a mea acum o saptamana, a luat-o la primul buton, s-a oprit dupa cateva secunde si n-a mai vrut sa o ia nici cu slujbe.

Mirosea a benzina nearsa pe tobe. Sigur am innecat-o. Am zis eu ca ii dau rezervorul si carburatoarele jos, ca au apa si gunoaie, dar o las pt primavara.

Totodata am omorat si bateria noua, asa ca am conectat-o cu cabluri la bateria de la masina (la mine e bateria in portbagaj, ca asa a conceput-o neamtul) si pana la primavara o sa fie gata incarcata...



Oricum, acum iarna, merg doar cu masina...

In primavara o desfac, curat rezervorul si carburatoarele, ii schimb uleiul si filtrul, chiar daca am facut doar 1.000 km cu uleiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Eu am pornit-o pe a mea acum o saptamana, a luat-o la primul buton, s-a oprit dupa cateva secunde si n-a mai vrut sa o ia nici cu slujbe.

Mirosea a benzina nearsa pe tobe. Sigur am innecat-o. Am zis eu ca ii dau rezervorul si carburatoarele jos, ca au apa si gunoaie, dar o las pt primavara.

...

E clar innecata!

 

Da, dar astazi au anuntat vreo 10 grade, daca intelegi ce vreau sa zic...

:))

Am vrut si eu o tura,dar pana m-am trezit m-am "innecat" din nou cu nenumarate beri! :alcy: Si acum regret,dar azi nu ma mai trag pe poponeata!! :crack: Promit si pun si poze!

 

Si o urare de sezon:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar innecata!

 

Am vrut si eu o tura,dar pana m-am trezit m-am "innecat" din nou cu nenumarate beri! :alcy: Si acum regret,dar azi nu ma mai trag pe poponeata!! :crack: Promit si pun si poze!

 

Si o urare de sezon:

 

Da, asta mi s-a intamplat si mie pana la urma... am mancat, si parca mergea o bere... si apoi a mai mers inca una... iar acum astept niste prieteni pe la mine, deci e greu de crezut ca mai ies... m-a ajutat si faptul ca asfaltul e acoperit de o mazga din asta care nu imi inspira nicio incredere, desi e destul de cald afara...

Cred ca o sa astept primavara pana la urma...

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim la fel.

Poti sa-i dai linistit.

 

Eu am pornit-o pe a mea acum o saptamana, a luat-o la primul buton, s-a oprit dupa cateva secunde si n-a mai vrut sa o ia nici cu slujbe.

Mirosea a benzina nearsa pe tobe. Sigur am innecat-o. Am zis eu ca ii dau rezervorul si carburatoarele jos, ca au apa si gunoaie, dar o las pt primavara.

Totodata am omorat si bateria noua, asa ca am conectat-o cu cabluri la bateria de la masina (la mine e bateria in portbagaj, ca asa a conceput-o neamtul) si pana la primavara o sa fie gata incarcata...

 

Oricum, acum iarna, merg doar cu masina...

In primavara o desfac, curat rezervorul si carburatoarele, ii schimb uleiul si filtrul, chiar daca am facut doar 1.000 km cu uleiul asta.

salutare , stiti bine asa am patit si eu ce ceva timp , am curatat-o ulterior , bujie , carburatoare , si acum merge perfect ....o pornesc saptamanal , bateria sta afara NO PROBLEMA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gunoaie ?!!!!......( aberatii ). Cureti bujia si gata .

Gunoaie am vazut in rezervor, si ceva apa, dar nu exagerat.

Oricum nu mai curatasem carburatoarele de mult.

Daca va fi vreme frumoasa dupa revelion, cred ca ma apuc de ea, sa fiu sigur ca o ia la primul buton si sa am constiinta impacata. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi-a pornit nicicum azi... i-am dat curent de la masina, a invartit, dar nu a pornit... o fi inecata? Nici nu miroase asa tare a benzina...

Clar!

Poze de azi:

post-41801-0-20421500-1388181538_thumb.jpg

post-41801-0-69036400-1388181550_thumb.jpg

post-41801-0-82921200-1388181560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam care este turatia pentru mersul in regim de croaziera? Am impresia ca tind sa il subturez iar el ma mai cearta cu o zguduiala mica :) De exemplu pe sosea, la drum intins eu il tin intre 2.000 si 3.000.

3500-5000 rpm (100 - 140 km/h) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti :)

mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw.

spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani.

pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa.

asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare.

carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti.

mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara :)

 

as avea cateva intrebari momentan:

1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica.

2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari?

3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur.

 

multumesc :)



la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai (re)venit printre Aprilistii Pegasisti! :peace:

Amestecul nu-l pune pe mai mult de 3.

Placutele de fata le poti lua codul de la BMW F650,cel din 1995,sunt aceleasi din cate stiu eu.

Daca tot te-ai apucat de curatat,curata si sita metalica ce este infiletata in partea stanga jos a rezervorului de ulei si are un furtun ce coboara pe piesa centrala descendenta a cadrului si apoi intra in motor!Sita aia e ca un stutz cu zimti pe partea pe care se trage furtunul pe ea!Eu am patit-o,necuratand-o!!!Am gripat cuzinetul ambielajului,datorita faptului ca,infundandu-se cu mizerii,pompa 1 de ulei nu a mai tras cantitatea minima de ulei necesara lubrifierii ambielajului si nu numai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...