Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bucur ca puteti veni, astia care veniti. In plus o sa fie interesante discutiile cu cat de fiabila este Aprilia 650. Ca, de anul trecut, vad ca s-au inmultit problemele. Iar la ceea ce a patit Victor, eu cred ca problema cu opritul provine ori de la filtrul de benzina, daca are pe furtun, ori din cauza faptului ca a ramas fara benzina cu robinetul pe Normal si a mers doar pe vapori. Am patit-o de n ori cu 650-ul.

Am vorbit si cu Emil, a zis ca vine. Preventiv, eu zic ca daca are cineva pe acasa o pompa de benzina si un bord de Aprilia 650, d-aia noua, sa le ia, ca nu se stie niciodata. :))))))

Gata cu rautacismele, sa ne vedem sanatosi si voiosi, indiferent cat de greu ne-o fi!

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ramas fara benzina, am facut invers operațiunea, am dat de pe rezerva (ca o tineam de regula tot timpul acolo, desi merg cu plinul) pe normal si si-a revenit.

 

L.E. Ah si da, am filtru pe traseu. Am vorbit si cu Cristian, are dreptate, o sa-l dau jos.

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca puteti veni, astia care veniti. In plus o sa fie interesante discutiile cu cat de fiabila este Aprilia 650. Ca, de anul trecut, vad ca s-au inmultit problemele. Iar la ceea ce a patit Victor, eu cred ca problema cu opritul provine ori de la filtrul de benzina, daca are pe furtun, ori din cauza faptului ca a ramas fara benzina cu robinetul pe Normal si a mers doar pe vapori. Am patit-o de n ori cu 650-ul.

Am vorbit si cu Emil, a zis ca vine. Preventiv, eu zic ca daca are cineva pe acasa o pompa de benzina si un bord de Aprilia 650, d-aia noua, sa le ia, ca nu se stie niciodata. :))))))

Gata cu rautacismele, sa ne vedem sanatosi si voiosi, indiferent cat de greu ne-o fi!

Da,da,sa nu uiti iecsperienta cu F650...:)

 

Noi doi(Mirela&io)ajungem joi,11.08.2016,pe la orele 12:00-13:00.Voi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

L.E. Ah si da, am filtru pe traseu. Am vorbit si cu Cristian, are dreptate, o sa-l dau jos.

Doar dupa ce dai jos si cureti rezervorul. Totusi nu strica nici filtrul ala, f rare cazurile unde ai probleme cu debitul din cauza lor. Mai degraba sa nu fie vreunul ales gresit si sa afecteze debitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ramas fara benzina, am facut invers operațiunea, am dat de pe rezerva (ca o tineam de regula tot timpul acolo, desi merg cu plinul) pe normal si si-a revenit.

 

L.E. Ah si da, am filtru pe traseu. Am vorbit si cu Cristian, are dreptate, o sa-l dau jos.

Been there,trow that away...

Adica io l-am pus(nu fabricantul!),io l-am aruncat dup-aia...

Impiedica curgerea la debitul prevazut de fabricant(filtrul avand diametrul interior de cateva ori mai mare decat interiorul furtunului de alimentare!),mai ales ca-i alimentare prin cadere,iar diferenta de inaltime dintre fundul rezervorului si nivelul carburatoarelor,e foarte mica.

 

Legat de lantul de distributie,intinde arcul ce impinge patina lantului de distributie.Asta dupa ce in prealabil,te-ai asigurat ca e intins la maxim(adica destrangi piulita olandezului intinzatorului si infiletezi capul de surub fin,pana simti ca scapa in gol).Apoi strangi la loc piulita olandeza.Daca nu te descurci,las-o asa si iti arat la Intrunire!

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banzay, e ditamai chestia, n-are cum sa afecteze debitul.. si nu am coturi sau indoituri. De aia l-am pus si eu, ca romanul, masura de siguranta pentru masura de siguranta existenta.

 

Pe tevustile din rezervor tin minte ca sunt 2 filtre (1 pe fiecare), dar sunt grosiere. Teoretic alea ar trebui sa fie de ajuns, mai ales ca rezervorul e din plastic si nu rugineste, insa am gasit o gramada de rahaturi la alte mobre. La pegaso eu aveam un filtru mic, rahitic, schimbat ulterior cu unul de 4 lei din supermarket, tot nu am avut probleme. Debitul poate fi afectat de elementul filtrant din interior, indiferent de marimea filtrului. Eu unul zic ca s-a intamplat ca il aveai pe rezerva, f rar foloseam rezerva pt. ca acolo e punctul cel mai jos din rezervor si trage orice mizerie e acolo. Vezi si tu daca ti se mai intampla asta sau are comportament anormal (revenire slaba din tura, pornire greoaie, miros de benzina puternic, pierderi de benzina) inseamna ca trebuie sa bagi nasul acolo. Fiind un motor mare, monocilindru, cu o singura bujie e si destul de sensibil cand vine vorba de starea consumabilelor: bujie, fisa, filtru aer.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere,Victore.

Uita-te in poza sa vezi filtrul decantor ce-l aveam montat pe furtunul de alimentare.

post-41801-0-81361600-1470135061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca puteti veni, astia care veniti. In plus o sa fie interesante discutiile cu cat de fiabila este Aprilia 650. Ca, de anul trecut, vad ca s-au inmultit problemele. Iar la ceea ce a patit Victor, eu cred ca problema cu opritul provine ori de la filtrul de benzina, daca are pe furtun, ori din cauza faptului ca a ramas fara benzina cu robinetul pe Normal si a mers doar pe vapori. Am patit-o de n ori cu 650-ul.

Am vorbit si cu Emil, a zis ca vine. Preventiv, eu zic ca daca are cineva pe acasa o pompa de benzina si un bord de Aprilia 650, d-aia noua, sa le ia, ca nu se stie niciodata. :))))))

Gata cu rautacismele, sa ne vedem sanatosi si voiosi, indiferent cat de greu ne-o fi!

iau eu o sufa sanatoasa

» Post actualizat in 02 Aug 2016 11:15

Nu am ramas fara benzina, am facut invers operațiunea, am dat de pe rezerva (ca o tineam de regula tot timpul acolo, desi merg cu plinul) pe normal si si-a revenit.

 

L.E. Ah si da, am filtru pe traseu. Am vorbit si cu Cristian, are dreptate, o sa-l dau jos.

ai doua site inrezervor asa ca nu are rost filtrul.Si eu am renuntat la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Ai doua site in rezervor,asa ca nu are rost filtrul.Si eu am renuntat la el.

Si mai este o sita in t-ul ala de plastic ce intra in carburatoare pe care intra furtunul ce vine de la robinet.

 

Am si eu cateva bucati. In lumina evenimentelor petrecute in urma cu ceva vreme nu mai plec de acasa fara sufe / franghii la mine :))

Buna asta.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai este o sita in t-ul ala de plastic ce intra in carburatoare pe care intra furtunul ce vine de la robinet.

in mod normal este , dar am vazut ca la unele mobre a disparut.....fiind foarte fina se infunda , unii au scos-o din comoditate

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal este , dar am vazut ca la unele mobre a disparut.....fiind foarte fina se infunda , unii au scos-o din comoditate

Si uite asa,se tot strica Aprilicile astea...:)

Io cred ca fabricantul,n-a pus-o acolo de-a-pulelea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai este o sita in t-ul ala de plastic ce intra in carburatoare pe care intra furtunul ce vine de la robinet.

 

Corect! Totusi alea sunt filtre grosiere, ideala e si adaugarea unui filtru pentru particule fine. Asta pentru lenesi sau aia care nu isi fac de lucru la mobra iarna si/sau nu o desfac cap-coada din 6 in 6 luni :D Plus de asta, daca nu insel...exista filtrul de benzil cu cod de aprilia, pt. pegaso...

 

https://www.fowlersparts.co.uk/parts/view/AP8102337

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! Totusi alea sunt filtre grosiere, ideala e si adaugarea unui filtru pentru particule fine. Asta pentru lenesi sau aia care nu isi fac de lucru la mobra iarna si/sau nu o desfac cap-coada din 6 in 6 luni :D Plus de asta, daca nu insel...exista filtrul de benzil cu cod de aprilia, pt. pegaso...

 

https://www.fowlersparts.co.uk/parts/view/AP8102337

eu imi curat anual carburile si rezervorul , inlocuiesc furtunele de benzina , motiv pentru care merge.Datorita costului redus cand fac schimbul de ulei schimb si bujia , marca Denso , impecabila- de cand am schimbat NGK ul , porneste la sfert- pe care o achizitionez local cu pretul de 8,5 lei/bucata.Anul acesta intru si la motor : reglaje supape , verificare rulment pornire , si lantul de distributie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putin invidios pe voi.

 

Dar ca tot vorbiti de lantul asta de distributie, Care este secretul lui?

Am reusit sa o fac pe a mea sa porneasca, am facut o tura prin jurul casei cu ea si am constatat 2 lcururi:

1. S-a aprins iarasi marturul de la ulei ( deci prob cu pompa, posibil are ceva aer in interior) Din ce am citit cica s-ar face un fel de " aerisire" a pompei de ulei. A facut cineva asa ceva?

2. face ca o moara de ciocanele ( lantul de distributie, am luat unul nou pe care il voi monta). Care este secretul intinzatorului? pun ulei in el, pastreaza presiunea cadn apas, iar dupa ce il montez si dau de 2 ori la automat cand il verific nu mai are deloc ulei.

 

Toate meritele pentru Alin si Cristian. cat am vrut sa nu va dau dreptate.. tot la ce ati spus voi am ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa mai astepti cu montatul lantului nou pana reusesti sa rezolvi problema cu uleiul...
daca nu ai presiune de ulei, se aprinde martorul in bord
intinzatorul e hidraulic, deci se foloseste de presiunea uleiului pentru a intinde lantul
un lant slab (adica neintins) produce un sunet similar cu cel al unei cutii de tabla, scuturate bine, cu cateva piulite libere prin ea

concluzie: ai toate sansele sa scapi de sunetul ala de "moara cu ciocanele" daca reusesti sa convingi, intr-un fel sau altul, sistemul de ungere sa functioneze normal

concluzie 2: daca nu reusesti cu sistemul de ungere, ai sanse mari sa distrugi motorul, fie prin carente de lubrifiere, deci uzura accelerata, fie prin defazarea distributiei (adica saritul ei de la punct)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa mai astepti cu montatul lantului nou pana reusesti sa rezolvi problema cu uleiul...

daca nu ai presiune de ulei, se aprinde martorul in bord

intinzatorul e hidraulic, deci se foloseste de presiunea uleiului pentru a intinde lantul

un lant slab (adica neintins) produce un sunet similar cu cel al unei cutii de tabla, scuturate bine, cu cateva piulite libere prin ea

concluzie: ai toate sansele sa scapi de sunetul ala de "moara cu ciocanele" daca reusesti sa convingi, intr-un fel sau altul, sistemul de ungere sa functioneze normal

concluzie 2: daca nu reusesti cu sistemul de ungere, ai sanse mari sa distrugi motorul, fie prin carente de lubrifiere, deci uzura accelerata, fie prin defazarea distributiei (adica saritul ei de la punct)

de acord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu imi curat anual carburile si rezervorul , inlocuiesc furtunele de benzina , motiv pentru care merge.Datorita costului redus cand fac schimbul de ulei schimb si bujia , marca Denso , impecabila- de cand am schimbat NGK ul , porneste la sfert- pe care o achizitionez local cu pretul de 8,5 lei/bucata.Anul acesta intru si la motor : reglaje supape , verificare rulment pornire , si lantul de distributie

Pai tu esti un caz fericit, mai stii sa surubaresti, iti stii fierul, dar altii... D-zeu cu mila!

 

2. face ca o moara de ciocanele ( lantul de distributie, am luat unul nou pe care il voi monta).

Eu pun pariu ca zgomotele se aud din bottom end: arbore, ambielaj, biela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...