Kristian K Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 (editat) Noi dam o tura pana la greci. Daca vrei... ca sa nu mai fie plictiseala. Mnaa,e tot prea cald,prefer sa leghelesc. normal , eu nu am cu ce deocamdata Niciodata nu-i prea tarziu... Editat Septembrie 2, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Mnaa,e tot prea cald,prefer sa leghelesc. Niciodata nu-i prea tarziu... momentan strag malai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Din ciclul:io malai si tu te lai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Din ciclul:io malai si tu te lai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 momentan strag malai... Doar nu ai vandut capra :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Mihai,ti-am gasit un model dupa care sa-ti faci Yamaha rat rod...: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 (editat) M-am gandit eu si la asta. Deja are un far vechi de 30 de ani, cred ca saptamana viitoare ma apuc sa ii tai si codita. Mi-a ajuns priza bricheta + usb pentru Peggy. Ei zic ca e waterproof, dar la cum arata, cred ca o sa o montez sub sa )) Editat Septembrie 4, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Doar nu ai vandut capra :| nu am dat-o , desi are 2 pretendenti !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Mama lor de matze! Poze din weekend: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 salut baieti...aveti idee cum ridic faza scurta si lunga (evident) la pegaso IE din 2002? imi bate foarte jos si nu vad gropile noaptea ...merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Are un surub pe spatele farului, in partea de jos, intre lampa de pozitie si cea de faza lunga (stanga) de acolo se regleaza unghiul de inclinare al oglinzii farului. Ca sa ridici fasciculul farului trebuie sa il insurubezi (sens invers trigonometric). Este cel auriu din imaginea de mai jos, deasupra literei p . Editat Septembrie 6, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 La mine canaua e pe invers! rezerva e in sus si la gol este spre spate. S-ar putea ca asta sa fie cauza pentru care am schimbat carburatoarele si pentru care am facut o singura plimbare in vara asta! Stie cineva cum sa atasez poza aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 ai jos un buton pe care scrie "more reply options" sau "use full editor"cand dai click pe el apare sub casuta in care scrii mesajul un panou in care poti incarca poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Asa apare in cartea tehnica! la mine este invers! Am pus bateria la incarfat! Diseara incerc sa o pornesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Vezi sa nu fie inversat doar plasticul ala... robinetul in sine e cam greu sa fie inversat... nu prea ai cum sa il montezi cu filtrele in jos si stutul de furtun in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Sigur e inversat plasticul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Cred ca a inversat cine a avut-o in Italia orificiile! A pus teava de rezerva pe gaura de gol si invers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie. Editat Septembrie 6, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie. Este invers! Tevusca aia fiind mai sus nu mai trage cand nivelul benzinei ajunge sub ea! Adica 5 litri! Cea de jos trage pana la nivelul zero al rezervorului! Am atasat poza cum e in carte! Dar curatand rezervorul si canaua am suflat pe unde se scurge benzina spre carburatoare mutand robinetul in ambele pozitii! Surpriza! Sunt invers! » Post actualizat in 06 Sep 2016 12:51 Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie. Este invers! Tevusca aia fiind mai sus nu mai trage cand nivelul benzinei ajunge sub ea! Adica 5 litri! Cea de jos trage pana la nivelul zero al rezervorului! Am atasat poza cum e in carte! Dar curatand rezervorul si canaua am suflat pe unde se scurge benzina spre carburatoare mutand robinetul in ambele pozitii! Surpriza! Sunt invers! de fapt cred ca ai dreptate! Asa au gandit italienii! ON, inseamna pana cand ajunge benzina la 5 litri si Res inseamna ultimii 5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Cred ca a inversat cine a avut-o in Italia orificiile! A pus teava de rezerva pe gaura de gol si invers! Mishule, no vezi ce se intampla daca inversezi orificiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Mishule, no vezi ce se intampla daca inversezi orificiile? Mircee? Te tzuc! Neam prost,adica io! Am zas si partz am trasssss...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Nu a vrut sa plece! Si imi daduse sperante! A pornit ok acum doua saptamani cand am turnat benzina direct in carburatoare! Am curatat canaua si ieri nu a vrut sa mai plece! Benzina curge foarte bine pe cana! Porneste cu socul tras si dupa 2-3 secunde moare! M-am imbolnavit de nervi! Aveti habar de un service in Bucuresti pentru Aprilia Pegaso din 97 pe carburatie? Rezistenta aia sub forma de potcoava poate influenta ceva in privinta bunei functionari a motorului? Editat Septembrie 7, 2016 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Voi aveti atatia mecanici in zona si va chinuiti cu mobrele...la mine nu este nimic...nici mecanici nici magazine de specialitate...nici nimic...ce n-as da sa avem macar un service in zoza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Nu a vrut sa plece! Si imi daduse sperante! A pornit ok acum doua saptamani cand am turnat benzina direct in carburatoare! Am curatat canaua si ieri nu a vrut sa mai plece! Benzina curge foarte bine pe cana! Porneste cu socul tras si dupa 2-3 secunde moare! M-am imbolnavit de nervi! Aveti habar de un service in Bucuresti pentru Aprilia Pegaso din 97 pe carburatie? Rezistenta aia sub forma de potcoava poate influenta ceva in privinta bunei functionari a motorului? Da' si tu ai tradat-o Mishule si ai venit la Eremitu cu alta diva. Pe deasupra apriica te-a si bosconit ca ai iesit cu diva pe aratura. Amu de suparare nici nu vrea sa porneasca. No, io-ti spun ce ti-ar spune oricare aprilist de pe forum: pune caneaua aia pe direct (on), desfa suruburile de golire de la carburi si vezi daca iese benzina. Studiaza putin si bujia (culoare, scanteie...). Suruburile de reglaj carburatoarele la 4 rotatii (cred) desfacute, Pune cu seringa niste benzina pe filtrul de aer si buton (si cu soc si fara). Sa ne zici daca i-a trecut supararea. La mine functioneaza si fara rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Voi aveti atatia mecanici in zona si va chinuiti cu mobrele...la mine nu este nimic...nici mecanici nici magazine de specialitate...nici nimic...ce n-as da sa avem macar un service in zoza... Stai linistit ca e mai bine asa, ai alta satisfactie cand stii ca mainile tale tin mobra in stare de functionare si mai si stii cum sa o dai pe brazda cand o apuca vreo ifosa de italianca pe te miri unde prin pustietati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.