Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Noi dam o tura pana la greci. Daca vrei... ca sa nu mai fie plictiseala.

Mnaa,e tot prea cald,prefer sa leghelesc.

 

normal ,

eu nu am cu ce deocamdata

Niciodata nu-i prea tarziu...

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mihai,ti-am gasit un model dupa care sa-ti faci Yamaha rat rod...:

 

 

:eek: :rusinica: :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit eu si la asta. Deja are un far vechi de 30 de ani, cred ca saptamana viitoare ma apuc sa ii tai si codita.

Mi-a ajuns priza bricheta + usb pentru Peggy. Ei zic ca e waterproof, dar la cum arata, cred ca o sa o montez sub sa :)))

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un surub pe spatele farului, in partea de jos, intre lampa de pozitie si cea de faza lunga (stanga) de acolo se regleaza unghiul de inclinare al oglinzii farului. Ca sa ridici fasciculul farului trebuie sa il insurubezi (sens invers trigonometric). Este cel auriu din imaginea de mai jos, deasupra literei p .

 

post-90964-0-83135300-1473146817_thumb.jpg

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine canaua e pe invers! rezerva e in sus si la gol este spre spate. S-ar putea ca asta sa fie cauza pentru care am schimbat carburatoarele si pentru care am facut o singura plimbare in vara asta! Stie cineva cum sa atasez poza aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie.

 

Este invers! Tevusca aia fiind mai sus nu mai trage cand nivelul benzinei ajunge sub ea! Adica 5 litri! Cea de jos trage pana la nivelul zero al rezervorului! Am atasat poza cum e in carte! Dar curatand rezervorul si canaua am suflat pe unde se scurge benzina spre carburatoare mutand robinetul in ambele pozitii! Surpriza! Sunt invers!

» Post actualizat in 06 Sep 2016 12:51

 

Din ce stiu eu, din robinet pleaca o singura conducta spre carburator, iar in partea din rezervor ai doua filtre: unul direct pe talpa corpului robinetului, celalalt prins ceva mai sus, cam la un centimetru deasupra... la mers normal benzina trece prin cel de sus, iar cand comuti pe "rezerva" trage prin cea de mai jos. scopul este ca mergand pe "normal" cu indicatorul ala portocaliu defect, sa nu ramai sinistrat pe te miri unde... se opreste motorul, comuti pe "rezerva", pornesti si te duci glont la prima benzinarie.

 

Este invers! Tevusca aia fiind mai sus nu mai trage cand nivelul benzinei ajunge sub ea! Adica 5 litri! Cea de jos trage pana la nivelul zero al rezervorului! Am atasat poza cum e in carte! Dar curatand rezervorul si canaua am suflat pe unde se scurge benzina spre carburatoare mutand robinetul in ambele pozitii! Surpriza! Sunt invers!

de fapt cred ca ai dreptate! Asa au gandit italienii! ON, inseamna pana cand ajunge benzina la 5 litri si Res inseamna ultimii 5 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a inversat cine a avut-o in Italia orificiile! A pus teava de rezerva pe gaura de gol si invers!

Mishule, no vezi ce se intampla daca inversezi orificiile? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mishule, no vezi ce se intampla daca inversezi orificiile? :blink:

Mircee? Te tzuc!

 

Neam prost,adica io!

Am zas si partz am trasssss......:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a vrut sa plece! Si imi daduse sperante! A pornit ok acum doua saptamani cand am turnat benzina direct in carburatoare! Am curatat canaua si ieri nu a vrut sa mai plece! Benzina curge foarte bine pe cana! Porneste cu socul tras si dupa 2-3 secunde moare! M-am imbolnavit de nervi! Aveti habar de un service in Bucuresti pentru Aprilia Pegaso din 97 pe carburatie?

 

Rezistenta aia sub forma de potcoava poate influenta ceva in privinta bunei functionari a motorului?

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a vrut sa plece! Si imi daduse sperante! A pornit ok acum doua saptamani cand am turnat benzina direct in carburatoare! Am curatat canaua si ieri nu a vrut sa mai plece! Benzina curge foarte bine pe cana! Porneste cu socul tras si dupa 2-3 secunde moare! M-am imbolnavit de nervi! Aveti habar de un service in Bucuresti pentru Aprilia Pegaso din 97 pe carburatie?

 

Rezistenta aia sub forma de potcoava poate influenta ceva in privinta bunei functionari a motorului?

Da' si tu ai tradat-o Mishule si ai venit la Eremitu cu alta diva. Pe deasupra apriica te-a si bosconit ca ai iesit cu diva pe aratura. Amu de suparare nici nu vrea sa porneasca.

 

No, io-ti spun ce ti-ar spune oricare aprilist de pe forum: pune caneaua aia pe direct (on), desfa suruburile de golire de la carburi si vezi daca iese benzina. Studiaza putin si bujia (culoare, scanteie...). Suruburile de reglaj carburatoarele la 4 rotatii (cred) desfacute, Pune cu seringa niste benzina pe filtrul de aer si buton (si cu soc si fara).

Sa ne zici daca i-a trecut supararea.

 

La mine functioneaza si fara rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi aveti atatia mecanici in zona si va chinuiti cu mobrele...la mine nu este nimic...nici mecanici nici magazine de specialitate...nici nimic...ce n-as da sa avem macar un service in zoza...

Stai linistit ca e mai bine asa, ai alta satisfactie cand stii ca mainile tale tin mobra in stare de functionare si mai si stii cum sa o dai pe brazda cand o apuca vreo ifosa de italianca pe te miri unde prin pustietati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...