Alex_83 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Salutare! Am si eu nevoie pentru o Aprilia Pegaso Cube de cauciucul de la scarita pilotului de pe partea dreapta si leviere de frana si ambreiaj intregi (netaiate). 0724042348 - Alex. Sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 foarte frumos daca e al tau pe la cat te-a dus colantarea? oricum mai nou caut si disc de frana fata 180 carene laterale si alea spate si rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 reparatii si intretinere la preturi imbatabile, garantie, piese de schimb noi, orice consumabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 reparatii si intretinere la preturi imbatabile, garantie, piese de schimb noi, orice consumabila Il recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 180 carene laterale si alea spate si rezervor ah destul de bine. sa inteleg ca l-ai facut in cluj nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 ah destul de bine. sa inteleg ca l-ai facut in cluj nu ? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Tin sa v anunt ca m au prins astia de la asigurari ..Si au dat seama ca am pegasoul tunat.. A se observa puterea trecuta in asigurare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 Uau ! In momentul asta e tunata oficial. Cu acte ! Nu arunca hartia asta. E dovada pura a maiestriei in "tuninig pasiv" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 (editat) Tare. Asta inseamna 39 400 hp. Editat Iunie 11, 2011 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Tare. Asta inseamna 39 400 hp. Mai exact 39945.68 de cai ..si aparent cei 39945.68 de cai plus anakeeurile mele nu prea se npaca cu diguri sparte si noroaiele, deci azi sarbatoresc prima mea tranta in "offroad" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 FELICITARI! pt marirea de putere ) dar aiurea cu tranta...ata ete shit happens all the time Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Stiti daca " flywheel hub-ul" de BMW f 650 ST se potriveste la Aprilia Pegaso 96 ? La mine e uzat de nu mai cupleaza pe el rulmentul de pornire (sprag clutch bearing) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Chiar nu vrea careva carburatoare?Pompa de frana spate cu sonda defecta?Aproape moca! Chiar nu vrea careva carburatoare?Pompa de frana spate cu sonda defecta?Aproape moca! La pachet : proiectoare+pompa frana+carb => 100 Ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) un cablu de km pentru calutzu din `97 pe unde gasesc? Editat Iunie 17, 2011 de herlopaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 E posibil ca cel de BMW 650 st 93-99 sa se potriveasca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 salut!Maneta ambreaj are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 hai ca am patit o buba si mi'am prin urechile.. veneam ieri frumusel de la o plimbarica cand pe la policolor a inceput sa fac par par poc par par poc... aveam indicatoru de benzina aprins de vreo 20-30 km sa zic, ma gandesc ca asta e, s'a gatat, sa dau pe rezerva... pana sa apuc sa dau pe rezerva in mers, s'a oprit cu totu.. trag pe dreapta, dau pe rezerva, incepe sa curga pe langa rotita aia un lichid pe care l'am mirosit da nu parea a fi benzina ci apa.. (?!?!) ma rog, dau la demaror.. nimic.. nu mai pornea neam.. nimic nimic nimic! sun un prieten sa imi aduca vreo 2l de benzina... il astept vreo jumatate de ora pe marginea drumului, timp in care au trecut cam 20-30 motociclete venind de la mare banuiesc, de toate soiurile, choppere, naked, speed, capre... unu nu s'a sinchisit sa opreasca sa vada daca am vreo problema... ma rog, vine amicu, punem benzina, mai incerc sa o pornesc.. la fel.. nimic nimic! desfacut juma de agregat intreg, cu dat jos rezervoru (ca doar se stie ce accesibila e bujia la pegas... ) verificat daca virgula curge benzina, scos bujia care era cam desfacuta si neagra pe peste tot... verificat scanteia, cam anemica parca... asamblat tot la loc, toate incercarile de a o porni soldate cu un esec monumental... mi'a bagat picioarele si am lasat'o acolo, mergand ultimii km pana acasa mandru pasager pe transalpul amicului.... acuma.. ce dracu o avea si ce as putea sa ii fac?! ca parca as apela la mecanic / platforma in ultima instanta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Probabil : - benzina cu apa in rezerva (apa e mai grea ) , ai mers pe rezerva a tras si apa in carburi . Trebuiau golite si carburile . Editat Iunie 20, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 si cum mama masii le golesc?! ca habar n'am.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 salut!Maneta ambreaj are cineva? am eu una la 50 ron.0751232565 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 mda, am mai trecut acum pe la "EA" sa ii dau o cheie, poate se intampla vreo minune. evident ca nu s'a intamplat. ajuns acasa am facut un mic calcul... am mers cam 340 km, la 22 l cat are rezervorul rezulta un consum de 6,5 /100. o fi bine o fi rau...? imi este insa aproape clar ca am mers pana s'a golit cu totul rezervorul si atunci sansele sa fi ajuns la apa sunt mari, vb lui Remu. deci degeaba am pus eu 2l de gaz. are idee cineva cam cat este rezerva? adica cati litri sa ii mai pun ca sa nu mai traga din furtunul de la rezerva ci din cel normal? in speranta ca va trage benzina si o sa o ia din loc.. sunt deschis si la alte sugestii.. inclusiv cum sa ii golesc carburile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Cel mai bine faci in felul urmator: 1. Pui bateria la incarcat. 2. Cat timp se incarca bateria faci rost de un furtun mai subtirel. 3. Bagi furtunul pana la fundul rezervorului. Iti recomand sa il legi de un bat subtire pentru ca furtunul sa nu se curbeze, ci sa stea drept. 4. Intr-un bidon de 5 litri, scoti benzina+apa din rezervor. 5. Apa o vei vedea pe fundul bidonului, benzina deasupra apei. Tragi cat de mult lichid poti. In felul asta poti sa vezi si singur cata apa ai avut in rezervor. In momentul asta ai terminat de golit rezervorul. Carburatoarele se golesc pe la doua suruburi (cate unul la fiecare carburator) montate pe lateral in partea de jos a carburatorului. Suruburile sunt accesibile printr-o gaura din cadru. Se baga o surubelnita lunga in cruce. Doar se slabesc putin suruburile cat sa curga "zeama". Strangi suruburile cand nu mai curge nimic. 6. Torni macar 5 litri de benzina. Recomand 10. 7. Daca torni doar 5 litri, treci comutatorul de benzina pe pozitia REZ (rezerva). 8 Astepti cam 5 minute 9. Ii dai cheie si pleaca. Editat Iunie 20, 2011 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 intrebare scurta, de lene... daca pun vreo 10-15 l, si trec pe ON, scap de golit integral rezervoru? si doi.. cam pe unde sunt mizeriile alea de shuroabe pozitionate ca sunt cam afon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Crezi ca daca pui mai multa benzina scapi de apa ? Apa tot pe fundul rezervorului va sta, si tot in carburatoare va ajunge la gropi, hopuri, lasat pe cricul lateral... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.