Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Da , este posibil ( dar carena dreapta tot trebuie data jos ) . Apoi sa ai asa : tubulara de 18 mm lunga , antrenor cu clichet cel mai mic si 2 adaptoare cum vezi in fotograma .

post-2197-0-39568300-1345369229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am facut una pentru pegaso (cube '99) dintr-o combinata, i-am taiat partea de 21 si i-am sudat un prelungitor. Ideea ar fi sa o tai astfel incat sa incapa pe sub carena dat sa fie suficient de lunga sa bag o surubelnita sa o rotesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu sincer daca merita efortul sa-ti faci chei speciale,pentru cele 4-5 min cat dureaza sa-ti dai jos rezervorul,iar daca motorul e bun,nu manca ulei, la bujie nu prea ai ce cauta,eu de un an jumate de cand am Aprilica am desfacut-o o singura data din curiozitate,iar la Hondita nu le-am vazut de trei ani,si nici n-am de gand pana nu da semne de oboseala...sau stiti vreun motiv pentru care trebuiesc desfacute si eu nu stiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era ca am facut deja cheia, doar ca as vrea sa o scurtez astfel incat sa o pot folosi fara sa dau jos rezervorul. Intr-adevar nu e o cheie pe care sa o folosesti des, dar e bine sa fie acolo just in case.

Reprezentanta Aprolia in Galati nu stiu sa fie si n-are niciun sens sa dau bani pe cava ce pot face singur. Su mai e si placerea de a bricola.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi explice si mie cineva de ce motorul meu si-a facut o obisnuinta de a murea la fiecare semafor, oprire, chiar si cand schimb vitezee (nu conteaza daca e din superioara in inferioara sau vice versa). Am inteles, e un singur piston... dar chiar asa DES?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, intre 1500-1600.

 

Cel mai enervant este cand am pasager si trebuie sa plec de la semafor si moara ca ... in mijlocul intersectiei.Bine inteles ca mai moare odata cand stau si astept la acel semafor, si nu numai odata, poate chiar si de 3 ori ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bujia sa dea scanteie corect (eventual inlocuieste) , verifica pipa de bujie . Filtru de benzina am si eu suplimentar si nu impiedica cu nimic functionarea motorului .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si la mine mergea ok cu filtru pus. Mi s-a mai intamplat si mie sa mi se opreasca asa le semafor, dar 1 data la nu stiu cat timp, nimic notabil, dar nu asa de des... Se pot deregla carburatoarele de la cazatura oare, e posibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezent! Pai ... nu am mai facut nimic. La relanti nu sta din cauza carburatoarelor, trebuie reglate. In rest merge ok, numai ca iar a aparut acel tzacanit tampit. Iar supapa aia tampita.... In fine. Stiti pe cineva care vinde o armura HARD ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de un carburator,care e dublu corp.Deci carburatorul la Pegaso e format din 2 piese identice ce par a fi 2 carburatoare.Unul e carburatorul,iar celalalt e dublul corp al carui scop e "supraalimentarea"motorului cand "ii dai in gura".Pegaso are 5 supape in chiulasa,din care una singura trebuie reglata odata ce tacane.Celelalte 4 sunt autoreglabile.

:nono:

Stimabile, lucrurile nu stau chiar asa.

Consulta manualul de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 carburatoare distincte, nu un carburator dublu-corp.

Un carburator dublu-corp functioneaza in 2 trepte, carburatoarele de pe Pegaso functioneaza sincronizate.

 

Cele 4 supape se regleaza (dupa masurarea jocului initial) prin schimbarea pastilelor (care se gasesc la dimensiuni intre 2,7 si 3,9 mm), nu se autoregleaza.

Autoreglarea are loc la tachetii hidraulici, nu este cazul la motoarele astea.

Cea de-a 5-a supapa, fiind actionata prin intermediul unui culbutor, se regleaza "clasic", cu ajutorul surubului de reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 carburatoare distincte, nu un carburator dublu-corp.

Un carburator dublu-corp functioneaza in 2 trepte, carburatoarele de pe Pegaso functioneaza sincronizate.

 

Cele 4 supape se regleaza (dupa masurarea jocului initial) prin schimbarea pastilelor (care se gasesc la dimensiuni intre 2,7 si 3,9 mm), nu se autoregleaza.

Autoreglarea are loc la tachetii hidraulici, nu este cazul la motoarele astea.

Cea de-a 5-a supapa, fiind actionata prin intermediul unui culbutor, se regleaza "clasic", cu ajutorul surubului de reglaj.

 

:goodposting:

 

Intotdeauna sa aveti incredere manualul de reparatii, doar e scris de cei care au proiectat motocicleta.

 

carb-pegaso.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorul spune ca, la 2 schimburi de ulei, sa desfaci si sa cureti filtrul din cadru.

Multi nu stiu de prezenta lui.

 

Sau de faptul ca, la demontarea filtrului cu ocazia schimbului de ulei, trebuie amorsata pompa, pentru a evita functionarea motorului (pentru o perioada scurta, e drept) fara presiune de ulei.

 

Vis-a-vis de probleme, mai crapa regulatorul de tensiune datorita termicii ridicate de sub sa.

Unii l-au mutat de acolo intr-o zona mai aerisita, cum a facut si Aprilia la modelul echipat cu injectie de benzina.

 

Cei care nu au vrut sa modifice instalatia originala au preferat sa monteze un cooler de procesor pe radiatorul regulatorului pentru a-l raci. :rolleyes:

Editat de Diddi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de vitezometru, eu am senzatia ca indica mai mult decat in realitate.

 

O singura data am confruntat viteza mea cu cea a unui prieten cu un CBR: eu aveam 140 si el a spus ca avea 150... :unsure:

 

Cred ca voi face un test cu un GPS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lampa indicatoare a presiunii de ulei a fost pusa pe motoarele cu ambielajul pe cuzineti . Lipsa presiunii uleiului distruge rapid cuzinetii . La motoarele cu ambielajul pe rulmenti nu era nevoie de avertizarea aceasta .Simpla curatare a sitei filtrului de cadru la anumite intervale asigura functionarea fara probleme . De ce credeti ca s-a renuntat la ambielajul pe rulmenti (mai rezistent si fiabil ) in favoarea celui pe cuzineti (mai fragil si mai putin fiabil ) ?

 

 

@cristianstrt - de ce nu ai inlocuit doar rulmentii ambielajului , fara a inlocui tot motorul ?

- "Cel mai mic consum scos de mine la 90 de km/h,singur si cu top-case de 45 de litri Givi." ai uitat sa scrii care este consumul

- super filmuletul si o super jucarie Trikerul

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva din Aprilia Pegaso 650 1995 un melc de kilometraj! Multumesc.

Daca nu gasesti si nu gasesti, o solutie provizorie ar fi un kilometraj digital de bicicleta, doar sa alegi model care arata si peste 100km/h, sunt ceva mai rare :) Ca pret, cateva zeci de lei si montajul e fff usor de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti poate ne vedem si noi la un drum endurotouring, data viitoare:

 

Scuze de calitatea video nu erau toti parametrii setati corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristiansrtrt tu ai Aprilia Pegaso serie GA . Ambielajul la aceasta serie este pe rulmenti , nu aveai cum sa ai cuzineti . Ce s-a defectat de fapt ?

Cum ai reusit sa gasesti filmuletul ala cu Trikerul ?

 

Baieti poate ne vedem si noi la un drum endurotouring, data viitoare:

Scuze de calitatea video nu erau toti parametrii setati corespunzator.

Parca sunteti in Africa , numai acolo e pamantul portocaliu . Eu personal nu as baga calutul sa-l chinui in zonele alea .Am fost in zone mai grele dar am bagat poneiul , calutul e de sosea :makeout:

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristiansrtrt tu ai Aprilia Pegaso serie GA . Ambielajul la aceasta serie este pe rulmenti , nu aveai cum sa ai cuzineti . Ce s-a defectat de fapt ?

Cum ai reusit sa gasesti filmuletul ala cu Trikerul ?

 

 

Parca sunteti in Africa , numai acolo e pamantul portocaliu . Eu personal nu as baga calutul sa-l chinui in zonele alea .Am fost in zone mai grele dar am bagat poneiul , calutul e de sosea :makeout:

 

S-a descurcat onorabil, nici eu nu credeam ca o sa fie asa de " usor " ......... bine poate ca si statura mea m-a ajutat, si nu prea am simtit-o........ decat cand ramaneam blocat.

Are pedigree OK zic eu............. o chestie care imi place la endurotouring...... e ca, un endurotouring nu devine nervos ( de ghidon ) atunci cand iei o serie de bolovani in urcare ( si pe acc ) e mult mai stabil...... practic " sparge " obstacolele nu le incaleca ( precum fostul meu 450 ).......... :bounce: asta e singurul avantaj fata de Henduro-uri

 

Cred ca daca aveam cauciucuri cramponate, ma jucam cu ea. Nu am avut probleme de garda la sol, nu am avut probleme de greutate( depinde si de statura ta ) .......... singura problema a fost lipsa de aderenta....street tires.

 

Poate la urmatoare tura, ne strangem mai multi :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...