Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se potriveste... doar ca trebuie schimbata electrica si rezervorul, adaptate pentru injectie

Aha! Multumesc! Asadar in caz ca vreau un motor pe injectie trebuie sa cumpar si rezervorul si partea electrica! Din experienta voastra care ar fi avntajele si dezavantajele celui pe injectie? Am inteles de la cineva care are acum pe injectie ca ar dori sa se intoarca la modelul pe carburatie... Am vazut pe forum ca la cel pe carburatie ar fi probleme cu pornirea.

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme doar pe umezeala si cand e cam racoare. Dar un motor pus bine la punct, nu ar trebui sa faca probleme de genul asta. Cel pe injectie e clar superior, dar e ceva de munca sa il adaptezi. Daca ramai la carburatie, cam orice schimbi e 'plug&play'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme doar pe umezeala si cand e cam racoare. Dar un motor pus bine la punct, nu ar trebui sa faca probleme de genul asta. Cel pe injectie e clar superior, dar e ceva de munca sa il adaptezi. Daca ramai la carburatie, cam orice schimbi e 'plug&play'

Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie.

Hi hi, asa era si la mine trecut in carte: fara serie :) Or avea ceva pegaso astea. Teoretic injectia e mai fiabila. Dar nu stiu ce sa zic, daca ai chef de munca si bani, merge adaptat si unul pe injectie. Dar daca tot nu ai trecut in carte nimic si presupunand prin absurb ca plezneste motorul, il inlocuiesti cu altul la fel, in cateva ore termini treaba.

 

@Valyo: tii genunchii un pic flexati si ajungi bine la acceleratie si mai amortizezi si din socuri. Eu am si mainile destul de lungi ce e drept, dar nu am avut probleme. Pozitia incheieturii e ceva in genul aceleia de la incepatori: podul palmei un pic in jos ca sa nu fortezi acceleratia. Cam asa am simtit eu 'problema' expusa de tine pe propria piele. Te obisnuiesti in timp.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc.

ai grija sa nu faci asa.

dar na, slabe sanse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta l-am salvat prin bookmarks

 

http://www.flamesonmytank.co.za/offRoad.htm

 

Teoria e simpla... practica conteaza :D

 

Oricum, trebuie sa iei in considerare ca Pegaso e mai mult tourer decat enduro, asadar nu e construit pentru pozitia in picioare si nici nu poti merge multa vreme comod in picioare. Rezervorul nu-ti permite o pozitie buna, saua este prea lata scaritele prea inguste. Trebuie sa mergi singur pe offroad sa-ti gasesti o pozitie buna, ca mai scapi mana in gaz nu-i problema, se intampla

 

Aprpos de scarite... pentru mersul in picioare te sfatuiesc sa dai jos cauciucul de pe scarite... daca e ud aluneca si te trezesti pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut disperat un amortizor spate pt pegaso 650 din 92-96 sau bmw f650 92-96 !!!! Are cineva sau stiti pe cineva??? Intr-o luna e intrunirea de la mamaia (seawolfs) si vreau neaparat sa ajung acolo si nu imi da voie mobra.. :((( HELP PLS!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor.

adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/

poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor?

 



apropo! sper ca am completat cu acelasi tip de ulei!

motul 10W40 5100. asa mi-am adus aminte, asa am luat si cu asta am completat. e mai safe sa schimb uleiul + filtrul iar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut disperat un amortizor spate pt pegaso 650 din 92-96 sau bmw f650 92-96 !!!! Are cineva sau stiti pe cineva??? Intr-o luna e intrunirea de la mamaia (seawolfs) si vreau neaparat sa ajung acolo si nu imi da voie mobra.. :((( HELP PLS!!!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor.

adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/

poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor?

 

Am patit-o si eu sa completez cu prea mult ulei, dar nu s-a intamplat nimic cu motorul, mi-a aruncat uleiul suplimentar pe la busonul de ulei, de sus, probabil nici nu era bine strans. Doar m-am trezit dupa o vreme cu motorul plin de ulei, ca am crezut ca am probleme cu vreo garnitura sau furtun. Teoretic, punand mai mult ulei n-ai cum sa distrugi motorul, dar va face presiune mai mare si il va arunca afara pe undeva. Daca presiunea e prea mare, se aplinde, orium, becul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum cativa ani, plecam cu sora-mea in budapesta la un concert. inca nu eram cu gandurile la motociclism. apoi pe la jumatatea drumului ne-am oprit sa mancam ceva intr-o benzinarie. acolo, am vazut o motocicleta cu "covor" pe ea si mi-am zis "doamne fereste, sper sa nu mai vad asa motocicleta hidoasa in viata mea!"

DAR, se pare ca acum am descoperit-o. era o pegaso. arata ca in prima zi in care am vazut-o

http://www.okazii.ro/motociclete-aprilia/aprilia-pegaso-650-a126965449

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mortal pegaso ala cu blana de caine :)))

 

Am vazut si eu cauciucurile alea... sunt niste rebuturi, bune de aruncat la gunoi. Si mai vrea si 150 ron... gratis si tot ar fi scumpe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti, tocmai ce am hotarit sa dezmembrez vechea aprilica (din 98 carburatie), daca e cineva ineresat.

Salut,

-ti-am trimis un msg pe privat in legatura cu aripa fata si datele mele de contact eventual sa-mi lasi nr. tau de tel.

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua.

Dacă interesează pe cineva, am un set de cutii laterale şi top case cu tot cu suporţi de vânzare, originale din fabrică pentru aprilia pegaso cube 2000-2004.

Contact 0757045248 Cristi Podani

post-38836-0-60298700-1369039791_thumb.jpg

post-38836-0-65081700-1369039809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...