ss_mihai Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salut! Aveti habar daca motorul cu injectie de dupa 2000 se potriveste perfect pe Aprilia Pegaso din 1998 cu carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 se potriveste... doar ca trebuie schimbata electrica si rezervorul, adaptate pentru injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) se potriveste... doar ca trebuie schimbata electrica si rezervorul, adaptate pentru injectie Aha! Multumesc! Asadar in caz ca vreau un motor pe injectie trebuie sa cumpar si rezervorul si partea electrica! Din experienta voastra care ar fi avntajele si dezavantajele celui pe injectie? Am inteles de la cineva care are acum pe injectie ca ar dori sa se intoarca la modelul pe carburatie... Am vazut pe forum ca la cel pe carburatie ar fi probleme cu pornirea. Editat Mai 17, 2013 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Probleme doar pe umezeala si cand e cam racoare. Dar un motor pus bine la punct, nu ar trebui sa faca probleme de genul asta. Cel pe injectie e clar superior, dar e ceva de munca sa il adaptezi. Daca ramai la carburatie, cam orice schimbi e 'plug&play' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Probleme doar pe umezeala si cand e cam racoare. Dar un motor pus bine la punct, nu ar trebui sa faca probleme de genul asta. Cel pe injectie e clar superior, dar e ceva de munca sa il adaptezi. Daca ramai la carburatie, cam orice schimbi e 'plug&play' Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Multumesc! Am luat unul din 98 pe carburatie. Si cei de la RAR nu au trecut seria pe carte. Intrebarea mea era pentru viitor in caz de ceva problme. Sper sa fie ok! Ma incanta carburatia ca "iti poti bag man in ea", dar sper sa nu fie nevoie. Hi hi, asa era si la mine trecut in carte: fara serie Or avea ceva pegaso astea. Teoretic injectia e mai fiabila. Dar nu stiu ce sa zic, daca ai chef de munca si bani, merge adaptat si unul pe injectie. Dar daca tot nu ai trecut in carte nimic si presupunand prin absurb ca plezneste motorul, il inlocuiesti cu altul la fel, in cateva ore termini treaba. @Valyo: tii genunchii un pic flexati si ajungi bine la acceleratie si mai amortizezi si din socuri. Eu am si mainile destul de lungi ce e drept, dar nu am avut probleme. Pozitia incheieturii e ceva in genul aceleia de la incepatori: podul palmei un pic in jos ca sa nu fortezi acceleratia. Cam asa am simtit eu 'problema' expusa de tine pe propria piele. Te obisnuiesti in timp. Editat Mai 17, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut ceva teorie despre ce pozitie trebuie sa adopti la mersul pe off road. Am ceva probleme, in sensul ca atunci cand merg ridicat in picioare nu mai controlez asa bine acceleratia plus ca la denivelari o turez involuntar (asta tine de cum apuc mansonul de acceleratie). Pe unde as putea gasi ceva tutoriale? Multumesc. ai grija sa nu faci asa. dar na, slabe sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Asta l-am salvat prin bookmarks http://www.flamesonmytank.co.za/offRoad.htm Teoria e simpla... practica conteaza Oricum, trebuie sa iei in considerare ca Pegaso e mai mult tourer decat enduro, asadar nu e construit pentru pozitia in picioare si nici nu poti merge multa vreme comod in picioare. Rezervorul nu-ti permite o pozitie buna, saua este prea lata scaritele prea inguste. Trebuie sa mergi singur pe offroad sa-ti gasesti o pozitie buna, ca mai scapi mana in gaz nu-i problema, se intampla Aprpos de scarite... pentru mersul in picioare te sfatuiesc sa dai jos cauciucul de pe scarite... daca e ud aluneca si te trezesti pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut disperat un amortizor spate pt pegaso 650 din 92-96 sau bmw f650 92-96 !!!! Are cineva sau stiti pe cineva??? Intr-o luna e intrunirea de la mamaia (seawolfs) si vreau neaparat sa ajung acolo si nu imi da voie mobra.. (( HELP PLS!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor. adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/ poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor? apropo! sper ca am completat cu acelasi tip de ulei! motul 10W40 5100. asa mi-am adus aminte, asa am luat si cu asta am completat. e mai safe sa schimb uleiul + filtrul iar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Caut disperat un amortizor spate pt pegaso 650 din 92-96 sau bmw f650 92-96 !!!! Are cineva sau stiti pe cineva??? Intr-o luna e intrunirea de la mamaia (seawolfs) si vreau neaparat sa ajung acolo si nu imi da voie mobra.. (( HELP PLS!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 eu am avut ieri o belea cu pegaso-ul si nu m-am mai suit pe el azi. faza e asa: alataieri am verificat uleiul si era sub minim, asa ca am fugit si am completat, INSA nu m-am mai suit pe el sa ii dau o cheie, nimic. ieri dimineata l-am pornit si a scos putin fum alb, dar 1 minut sigur, ulterior mi-am dat seama ca am completat cu prea mult ulei. cand am plecat, am observat ca merge ciudat, dar drumul a fost scurt oricum. treaba e ca de la 3000 rpm incepe sa vibreze prea puternic atunci cand e in mers, deci a trebuit sa merg cu 2000-2500 rpm in orice treapta schimbam. abia cand m-am oprit(nu am mers mult deloc, vreo 10 minute) m-am gandit si eu ca idiotul sa verific uleiul. l-am verificat incalzit si era mult prea sus, aproape de gura, la 1 cm sau putin mai mult in jos. apoi dupa ce am ajuns inapoi si am parcat-o, am fugit si-am luat o seringa si-am mai scos din ulei, dar sincer mi-e frica sa nu ii fi distrus cumva ceva piese prin motor. adica mi-e sa nu fie aceeasi problema ca a celui din topicul asta /index.php?/topic/696053-sa-schumb-motorul-sau-sa-l-fac/ poate fi de la faptul ca am avut prea mult ulei sau mai sigur ar fi ca s-au stricat ceva piese prin motor? Am patit-o si eu sa completez cu prea mult ulei, dar nu s-a intamplat nimic cu motorul, mi-a aruncat uleiul suplimentar pe la busonul de ulei, de sus, probabil nici nu era bine strans. Doar m-am trezit dupa o vreme cu motorul plin de ulei, ca am crezut ca am probleme cu vreo garnitura sau furtun. Teoretic, punand mai mult ulei n-ai cum sa distrugi motorul, dar va face presiune mai mare si il va arunca afara pe undeva. Daca presiunea e prea mare, se aplinde, orium, becul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 poate intereseaza pe cineva niste cauciucuri de F650/Aprilia Pegaso /index.php?/topic/696027-vand-cauciucuri-enduro-mitas-e-08-fata-1009019-si-spate-1308017/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 acum cativa ani, plecam cu sora-mea in budapesta la un concert. inca nu eram cu gandurile la motociclism. apoi pe la jumatatea drumului ne-am oprit sa mancam ceva intr-o benzinarie. acolo, am vazut o motocicleta cu "covor" pe ea si mi-am zis "doamne fereste, sper sa nu mai vad asa motocicleta hidoasa in viata mea!" DAR, se pare ca acum am descoperit-o. era o pegaso. arata ca in prima zi in care am vazut-o http://www.okazii.ro/motociclete-aprilia/aprilia-pegaso-650-a126965449 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 E mortal pegaso ala cu blana de caine )) Am vazut si eu cauciucurile alea... sunt niste rebuturi, bune de aruncat la gunoi. Si mai vrea si 150 ron... gratis si tot ar fi scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 salut aprilisti, tocmai ce am hotarit sa dezmembrez vechea aprilica (din 98 carburatie), daca e cineva ineresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salut Aviatorule Am si eu nevoie de sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 oho, si esti si din cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 salut aprilisti, tocmai ce am hotarit sa dezmembrez vechea aprilica (din 98 carburatie), daca e cineva ineresat. Salut, -ti-am trimis un msg pe privat in legatura cu aripa fata si datele mele de contact eventual sa-mi lasi nr. tau de tel. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 da sint din cj, poate ne intilnim cindva.iti las nr meu pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 ai cumva suporti laterali de bagaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dice79 Arad Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Bună ziua. Dacă interesează pe cineva, am un set de cutii laterale şi top case cu tot cu suporţi de vânzare, originale din fabrică pentru aprilia pegaso cube 2000-2004. Contact 0757045248 Cristi Podani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Care-i pretul lor? pe mine m-ar interesa decat suportii... desi probabill ca m-apuc sa-mi fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Cine dezmembreaza un Pegaso: caut sa cumpar furca si eventual jugurile. Sau doar telescopul stanga cu diametrul exterior de 540 mm, USD. Heeeelp ca stau pe bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.