Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

salut sunt nou pe forum , in zona Aprilia Pegaso , si am o intrebare pentru voi;

dar sa ma prezint mai intai:

Alin Geamanu

37 ani , consilier juridic ,lucrez in constructii ,relatie consensuala

permis cat A din 2012

Aprilia Pegaso din 2013

Campina , Prahova.

Toata vara m-am dat cu ea (an fabr 1994 , 49300 km) a mers perfect , nu am mai pornit-o de doua saptamani , nu mai vrea sa o ia din loc nici cu slujbe desi bateria e Ok . am gaz etc. am auzit ca pe timp friguros sau daca sta nepornita un timp te cam rogi de ea.

Intrebare: ce stiti ca se poate face in acest caz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E posibil sa o fi inecat. Scoate bujia si daca e veche inlocuieste-o. Daca nu, o stergi/arzi la flacara pe aragaz, dai putin la automat cu bujia scoasa, o bagi la loc, tragi socul 3/4 din cursa, dai cheie si o ia. In general daca vezi ca nu o ia din prima usor, las-o un pic. De la colegi am auzit ca se astupa cu o carpa gura de la admisie de sub sa daca nu o ia usor, insa la mine, oricat de frig era, cu rulment de pornire nou, bujii noi, baterie incarcata, socul tras la 3/4 o lua din prima.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Alin Geamanu:

Incearca si varianta sa ii astupi gaura de la filtrul de aer de sub sa.

Daca nu vrea nici asa, ia un spray odorizant si ii pulverizezi in admisia de la filtrul de aer de sub sa in timp ce ii dai la automat. Daca o ia asa, inseamna ca problema este din carburatoare, si necesita o curatare a paharelor de sub carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, Cristiane.

 

Si ca tot ramasesem dator cu ceva poze de la plimbarea din week-end-ul trecut, sa postez cateva.

Imi pare rau ca nu am oprit de fiecare data sa facem poze, dar ne-am "dat" si putin pe off, si nu era chiar comod cu telefonul in mana...

post-74306-0-65765500-1382251328_thumb.jpg

post-74306-0-75278100-1382251331_thumb.jpg

post-74306-0-94241600-1382251334_thumb.jpg

post-74306-0-16957900-1382251338_thumb.jpg

post-74306-0-15110100-1382251343_thumb.jpg

post-74306-0-98194700-1382251350_thumb.jpg

post-74306-0-48691200-1382251354_thumb.jpg

post-74306-0-12708100-1382251358_thumb.jpg

post-74306-0-02118200-1382251362_thumb.jpg

post-74306-0-39296400-1382251366_thumb.jpg

post-74306-0-06963400-1382251370_thumb.jpg

post-74306-0-19935100-1382251374_thumb.jpg

post-74306-0-57071500-1382251377_thumb.jpg

post-74306-0-30462900-1382251381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am retinut toate sfaturile.

am curatat in vara carburatorul , am reglat , pe pozitia cea mai inchisa , acul care deschide gaz-ul pe jigler-ul de mers , pentru consum de carburamnt mai mic

am schimbat filtrul de aer cu un burete nou.Am verificat daca este benzina la plutitoare este

Am sa desfac bujia si am s-o curat , voi astupa admisia de aer si voi incerca din nou

chestia cu sprai-ul nu cred ca se recomanda , am la servici un sprinter(Mercedes) care a fost pornit cu sprai de pornire ,m special , ....nu a mai vrut dupa aceea sa porneasca normal...

Multumesc pentru sfaturi



cam asa arata mobra mea



am uitat , am facut si servis-ul la furca fara rulmenti , doar ulei si simering-uri

post-78987-0-94998700-1382255351_thumb.jpg

post-78987-0-48014900-1382255360_thumb.jpg

post-78987-0-77650300-1382255366_thumb.jpg

post-78987-0-98572000-1382255407_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata fain mobra ta, si imi pari cunoscut :P

 

Pornirea cu spray e ceva de moment.

 

Eu mai patesc urmatorul lucru: cand ploua sau o duc la spalatorie, imi strange apa la busonul rezervorului, pentru ca am teava de drenare a gazelor si apei din rezervor blocata. Am incercat sa o desfund si cu sarma otelita, si cu compresor de aer, fara succes. Probabil a fost revopsit rezervorul fara a fi izolat.

Ei, dupa ploaie, cand desfac busonul la rezervor, trebuie sa golesc apa cu un servetel, dar tot se duce in rezervor, iar cand ramane pe rezerva, imi trage apa in carburatoare, si se opreste cateodata la ralanti pe nepuse masa. Cand vad ca are un simptom din asta, golesc carburatoarele, si isi revine.

Ma gandesc ca pe viitor sa dau rezervorul jos, sa il curat, si sa vad ce se intampla cu teava de drenare, pentru ca am vazut ca are un fel de stut cu filet dedesubtul rezervorului, din care iese un furtun catre partea de jos a motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata fain mobra ta, si imi pari cunoscut :P

 

Pornirea cu spray e ceva de moment.

 

Eu mai patesc urmatorul lucru: cand ploua sau o duc la spalatorie, imi strange apa la busonul rezervorului, pentru ca am teava de drenare a gazelor si apei din rezervor blocata. Am incercat sa o desfund si cu sarma otelita, si cu compresor de aer, fara succes. Probabil a fost revopsit rezervorul fara a fi izolat.

Ei, dupa ploaie, cand desfac busonul la rezervor, trebuie sa golesc apa cu un servetel, dar tot se duce in rezervor, iar cand ramane pe rezerva, imi trage apa in carburatoare, si se opreste cateodata la ralanti pe nepuse masa. Cand vad ca are un simptom din asta, golesc carburatoarele, si isi revine.

Ma gandesc ca pe viitor sa dau rezervorul jos, sa il curat, si sa vad ce se intampla cu teava de drenare, pentru ca am vazut ca are un fel de stut cu filet dedesubtul rezervorului, din care iese un furtun catre partea de jos a motoretei.

Alin

la mine furtunul este open , nu este cazul de asa ceva.Incearca sa il tragi afara , sa il cureti dar e mai greu de bagat , oricum el este gatuit din fabrica , daca a mai intrat ceva mizerie sau vopsea ...

 

nu am putut scoate bujia deoareca cheia de care dispun este um pic mai larga.o duc la servici si o iau pe strund

nu am mai insistat deoarece risc sa omor bateria degeaba , insa daca tot nu pot sa fac o tura , am desfacut-o , pentru a curata motorul , am constatat furtun de retur ulei cu pierderi la stutul din capacul de la chiuloasa-l-am inlocuit , furtun rezervor partea dreapta gaurit -inlocuit

am curatat motorul de ulei si mizerie , tot am facut ceva

 

 

Bine ai venit printre Aprilisti!Ai o Aprilica deosebita,exact ca alui @Remu1 si ca fosta mea!Doar ca modelul nu e LG 650,nu exista!Ai Aprilia Pegaso GA 650!

Oricand ai nevoie de un sfat sau altceva,apeleaza-ne! :peace:

PS:Faine pozele tale!

alin: pe talon asa scie tipo- APRILIA SPA LG

 

pe

 

 

Scurta,lunga,tura e tura!Pozele faine de tot! :peace:

post-78987-0-04476400-1382282784_thumb.jpg

post-78987-0-43378100-1382282790_thumb.jpg

post-78987-0-93594700-1382282798_thumb.jpg

post-78987-0-81477200-1382282808_thumb.jpg

post-78987-0-52060500-1382282818_thumb.jpg

post-78987-0-99302200-1382282823_thumb.jpg

post-78987-0-08793600-1382282833_thumb.jpg

post-78987-0-29101200-1382282839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Eugenkawa - numai asa am avut parte tot anul la pescuit - "stiti, saptamana asta s-au prins (pune tu cati pesti vrei). Nu stiu ce-or avea azi..."

 

@ Cristian - asa am zis si eu... merci...

 

@ Alin - tot e ceva... succes cu bujia! Eu sunt "responsabil" mai mult cu sprijinul moral... si cu berea... tehnic, ii las pe colegi sa te ajute... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmat sfaturile voastre ,

normal de aceea am apelat la voi:

am desfacut bujia , am ars-o , am curatat-o , am montat-o la loc

am astupat admisia de aer de sub sa

am porNIT_OOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Da, era inecata , bujia este noua , am confirmarea de omul ce mi-a vindut motorul , era si scris pe e NOUA



va sunt idatorat , si va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca a pornit.

Altadata, stii ce ai de facut daca nu iti mai porneste la rece, Alin...



Un prieten de-al meu si-a luat o Aprilica Pegaso GA 1994,din aceea violet.Are nevoie de un bendix(freewheel)sau de un link de unde isi poate cumpara unul.

Mersi anticipat,Cristi.

Iti dau nr unui baiat care are pe stoc, nou, la 370 ron, pe PM.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la "crash moto" au si alte piese.puteti intra pe net crashmoto .eu

Nu am facut schimbul si inca nu am de gand

In primavara am sa fac asta , oricum nu pot circula am nr ( rosu) expirat si o inscriu definitiv in primavara.

acum am vazut despre ce este vorba.



tobele sunt OK , nu umblu la ele , daca nu este nevoie , vopseaua nu este uniforma dar e pusa bine asa ca e bine



e cumva sprei cu teflon.

pot face o intrebare la fabrica de vopseluri Chim Titan , lucram indirect cu ei .

referitor la vopseluri termorezistente se pot utiliza cele din gama Den Braven , cred ca sunt bune ;cel putin pe partea de hidroizolanti , noi , la firma , nu am avut probleme



se poate folosi pt vopsirea motoarelor:intrati pe chimtitan.ro pentru mai multe detalii. se va folosi intocmai , grundul de baza si diluantii aferenti.

New Microsoft Word Document.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic in felul urmator: eu merg cu motorul si in off. Il folosesc vara, cand se incalzeste tare, deci un ulei care are 50 indicativul de sus. Il mai folosesc fi toamna, deci e ok 10 sau 15. Semi ca full nu merge in batranele noastre. Si uite asa ai raspuns la intrebarea eterna.

 

Deci depinde unde folosesti motorul. Pt asfalt am folosit 10-40 dar pt off si calduri mari, folosesc de 3 ani 15-50 semi de la castrol schimbat la sezon sau 5000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian, tu ce ulei bagai la batranica ta?

O sa schimb si eu uleiul si vreau sa stiu ce foloseai tu. Precizez ca merg mai mult pe asfalt si evit pe cat pot zonele aglomerate (prefer sa ies din oras mai degraba decat sa ma fatai zi de zi la munca prin oras - pentru asta folosesc bicicleta)

In conditiile in care eu tin moto in garajul meu (nu neaparat la iernat) si o sa o scot ori de cate ori o sa prind ocazia peste iarna, dar probabil ca ocazional si km putini, cand ar fi bine sa schimb uleiul? La incepututl iernii, sau mai aproape de inceputul sezonului (martie)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...