eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Eu am gazduire in Horezu, ca am un prieten acolo, dar 2 zile la cort si cafea facuta la ibric cu aragaz de voiaj si mancare la marmida nu e un capat de tara... Oricum e bun pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 da asa este sunt cross , pe strada s-ar putea sa fie probleme la viraje sau schimbarile de directie inclusiv la vitexe mai mari insa pentru mers pe drumuri de tara sau forestiere perfecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Singura mea pretentie este ca,indiferent de cazare,sa fie o toaleta si o baie decente!Sunt scarbit de cum arata toaletele la intrunirile moto incepand din seara primei zile!!! Nu prea sunt de endureala?Ma refer la faptul ca nu prea ai aderenta pe asfalt cu profilul asta! Ce marca sunt? Ai dreptate cu toaleta, si necesarul unui dus, ceva. Cei de la Seawolves au avut grija in vara asta de aceste aspecte la intrunirea din Iunie. Despre cauciucuri: sunt Metzeler Karoo 2, si da, sunt mai mult de endureala, dar intotdeauna am visat sa am o motoreta cu cauciucuri cramponate. Stiu ca nu sunt excelente pe asfalt, ca fug pe curbe sau cand bagi mana in gaz, dar eu mai ma distrez si pe la padure, drumuri de tara, pe langa Bucuresti, si vreau sa fac ceva drumuri pe coclau in vara asta inclusiv in zona Horezu, unde mai urci si pe creste de munte. Vacuta e grea, dar cu gumele astea nu o sa ma plang. Ideea e ca sunt noi, neancaltate si le-am luat aseara la un pret mai mult decat bun, am dat 300 ron pe amandoua, in conditia in care pe piata nu le gasesti sub 800-900 ron. Oricum, o sa le montez in vara, cand o sa plec pe coclau. Deocamdata am Heidenau K76 si au destula carne pe ele cat sa mai merg doua sezoane la rulajul pe care il fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ai dreptate cu toaleta, si necesarul unui dus, ceva. Cei de la Seawolves au avut grija in vara asta de aceste aspecte la intrunirea din Iunie. Despre cauciucuri: sunt Metzeler Karoo 2, si da, sunt mai mult de endureala, dar intotdeauna am visat sa am o motoreta cu cauciucuri cramponate. Stiu ca nu sunt excelente pe asfalt, ca fug pe curbe sau cand bagi mana in gaz, dar eu mai ma distrez si pe la padure, drumuri de tara, pe langa Bucuresti, si vreau sa fac ceva drumuri pe coclau in vara asta inclusiv in zona Horezu, unde mai urci si pe creste de munte. Vacuta e grea, dar cu gumele astea nu o sa ma plang. Ideea e ca sunt noi, neancaltate si le-am luat aseara la un pret mai mult decat bun, am dat 300 ron pe amandoua, in conditia in care pe piata nu le gasesti sub 800-900 ron. Oricum, o sa le montez in vara, cand o sa plec pe coclau. Deocamdata am Heidenau K76 si au destula carne pe ele cat sa mai merg doua sezoane la rulajul pe care il fac. ideal ar fi sa iti achizitionezi si doua jante si astfel doar faci schimbul de roti , eu gasisem ceva dar nu am avut bani la momentul respectiv si acum imi pare rau dar .......asa e in tenis si eu sunt adeptul de mers pe coclauri dar mi-as dori una mai usoara , pana atunci raman la varianta un rand de roti cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Asa ma gandisem si eu la un moment dat. Numai ca, daca schimbi rotile, si se presupune ca ai si discuri de frana pe ele, ar trebui sa schimbi si placutele in functie de discuri. Practic, fiecare disc are o anumita uzura, care isi lasa amprenta asupra placutelor de frana, si se formeaza niste santulete. Uzura, nefiind identica la discurile celor doua roti (de fata, sau de spate), nu vei avea acceasi eficienta a franelor. Este ca atunci cand montezi placute de frana noi, indiferent ca vorbim de masini sau motociclete / scutere, si nu ai cea mai eficienta frana decat dupa cateva franari, astfel incat placutele de frana sa preia profilul discurilor de frana. In cazul nostru, ar trebui ca, odata cu schimbarea rotilor, sa montam si discurile de frana pe care le avem la "rotile de strada" pe "rotile de cross / supermoto". Sincer, daca as avea bani, as cumpara si doua jante, sa montez cauciucurile astea, si ar merita efortul sa montez si discurile de frana de pe unele pe altele. Pana la urma, toata operatiunea nu dureaza mai mult de 30 de minute, cu tot cu demontat / montat discuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Si eu m-as baga la o intalnire caci sunt de parere ca ar trebui sa ne cunoastem si face to face pana la urma. Plus ca eu, personal, am de dat mai multe beri pe aici, asa ca... Pentru mine nu are foarte mare importanta locatia, atata timp cat e la munte si e la o distanta rezonabila de Bucuresti (300 km) Dusul este clar un must have. Prefer un anturaj nu extrem de numeros, ca nu prea imi place balamucul, dar daca decideti altfel, nu ar fi o piedica peste care sa nu pot trece. Ca si perioada, sunt in concediu atunci, dar inca nu am planificat iesirile cu familia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Am incercat sa imi completez parbrizul original cu ceva home made dar .... este cum este , m-ar interesa un parbriz touring ( 360 cm ) aftermarket , SH la un pret rezonabil -daca stiti pe cineva... Multumesc ! Am incercat sa imi completez parbrizul original cu ceva home made dar .... este cum este , m-ar interesa un parbriz touring ( 360 cm ) aftermarket , SH la un pret rezonabil -daca stiti pe cineva... Multumesc ! am vazut la jupanu 77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 am gasit pe niste cauciucuri scris asa la DOT: DOT CJ91 NRE 181 DOT CJYX NFE 161 are cineva idee ce inseamna asta? stiam ca trebuie sa fie un numar din 4 cifre care sa exprime anul si saptamana din anul fabricatiei... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 am gasit pe niste cauciucuri scris asa la DOT: DOT CJ91 NRE 181 DOT CJYX NFE 161 are cineva idee ce inseamna asta? stiam ca trebuie sa fie un numar din 4 cifre care sa exprime anul si saptamana din anul fabricatiei... merci http://www.anvelopeweb.ro/help/numarul-dot-anvelope-data-locul-fabricatiei vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 /index.php?/topic/706833-dezmembrez-aprilia-pegaso-1998/ stiti cumva daca cricul central de pe mobrele voastre se potriveste pe un freewind an 2001??? ce distanta are intre picoare la pridere pe cadru jos....??? sau ma rog,unde se prinde el??? pe bascula..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 S-a dat parbrizul de care spuneam. Mai caut oricum si te anunt daca gasesc ceva! cam asa arata a mea.... mutumesc pentru sprijin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 @AMDAndy: Depinde cu ce masori. In principiu, eu am un voltmetru montat pe ghidon si imi indica exact valorile mentionate de tine. Atata timp cat bateria este ok la pornire, nu ai de ce sa-ti faci griji. In mod normal, la alte motociclete, iti incarca pana in 14,6V. Important este sa nu bage releul in instalatie mai mult de atat, pentru ca "fierbe" bateria, si risti sa arzi CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ? o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Daca si la Alin este la fel, inseamna ca astea sunt valorile standard la Pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ? o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok cred ca nu ai probleme cred ca nu ai probleme VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC. cred ca nu ai probleme VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC. VIZUALIZEAZA SI ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Si, eventual curatat cu o perie de sarma... Azi am terminat si eu lucrul la motoreta mea. I-am luat oring-uri noi la litrometru, am schimbat furtunul de alimentare de la robinet, si am reusit in cele din urma sa deblochez canalul de scurgere a apei si a gazelor, dupa ce i-am pus "sula in coaste" la propriu, si i-am curatat tot canalul cu o sarma otelita, timp de 15 minute. Acum nu o sa ma mai trezesc ca mi se umple rezervorul de apa la orice ploaie sau spalat... Mai am de bagat benzina in rezervor si de montat bateria care inca sta cuminte la incarcat in portbagajul la Mercedes...dar, cum de saptamana viitoare se anunta ninsori, o sa o las pentru primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc valorile mele : acumulator 12.19 V contact pus 12.9 V relanti 14.34 V turat 3000 14.45-14 , 5 V verifica masa la baterie , masa la puntea de incarcare ( cablul albastru sub sea ) etc .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Multumesc o sa vericif fiecare contact si masa la baterie. Multumesc tuturor ptr. ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Instalatia electrica "oboseste" de la un timp. Daca ai masurat valorile comunicate pe baterie (daca nu, masoara pe baterie si comunica-le din nou) , fa urmatoarele verificari: 1. Monteaza provizoriu intre firul de (-) al releului si o masa sigura (sasiu sau borna (-) a bateriei un conductor cat mai gros. Apoi masoara din nou valorile. Daca revin la normal, cel mai simplu monteaza definitiv acel conductor sau identifica contactul de masa sau conductorul semiars si rezolva defectul prin curatare contacte /inlocuire conductor. Daca nu revin la normal: 2. Monteaza acelasi conductor intre borna (+) a releului si borna (+) a bateriei. Valorile trebuie sa revina la normal, respectiv 14, 3-14,5 la ralenti si undeva cel putin peste 13,5 in orice alt regim. Altfel cazul tau e science-fiction. Apoi cauti elementul defect. Pe traseul de plus dintre releu si baterie ai siguranta de incarcare valoare tipica 30 amperi. De obicei acolo este defectul, contactele soclului de siguranta cedeaza in timp. Inlocuiesti soclul respectiv, o data " arse contactele " curatarea are doar efect paleativ. Daca nu este de vina soclul, atunci precis conductoarele intre (+ releu si soclu sau dintre soclu si (+) baterie s-au "copt". Le inlocuiesti. Editat Ianuarie 12, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 cristian, care era furtunu cu sita care trebuia curatata pt ulei? atasez o poza...daca poti pune pe ea care e....ar fi perfect. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 ok, merci. acu ma duc sunt la moto acum, am schimbat placutele de frana, am uns cablul de kilometraj cu WD40, am dat jos uleiul ca sa curat sitele alea si acum ma duc sa vad de reusesc cu ele. merci cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra. am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului. deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu. aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95). macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 A mea era1994! parca am si eu una............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta! sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita). deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo. vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.