Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Eu am gazduire in Horezu, ca am un prieten acolo, dar 2 zile la cort si cafea facuta la ibric cu aragaz de voiaj si mancare la marmida nu e un capat de tara... :P

 

Oricum e bun pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Singura mea pretentie este ca,indiferent de cazare,sa fie o toaleta si o baie decente!Sunt scarbit de cum arata toaletele la intrunirile moto incepand din seara primei zile!!! :rusinica: :dropsmilie:

 

Nu prea sunt de endureala?Ma refer la faptul ca nu prea ai aderenta pe asfalt cu profilul asta!

Ce marca sunt?

Ai dreptate cu toaleta, si necesarul unui dus, ceva.

Cei de la Seawolves au avut grija in vara asta de aceste aspecte la intrunirea din Iunie.

 

Despre cauciucuri: sunt Metzeler Karoo 2, si da, sunt mai mult de endureala, dar intotdeauna am visat sa am o motoreta cu cauciucuri cramponate.

Stiu ca nu sunt excelente pe asfalt, ca fug pe curbe sau cand bagi mana in gaz, dar eu mai ma distrez si pe la padure, drumuri de tara, pe langa Bucuresti, si vreau sa fac ceva drumuri pe coclau in vara asta inclusiv in zona Horezu, unde mai urci si pe creste de munte. Vacuta e grea, dar cu gumele astea nu o sa ma plang.

 

Ideea e ca sunt noi, neancaltate si le-am luat aseara la un pret mai mult decat bun, am dat 300 ron pe amandoua, in conditia in care pe piata nu le gasesti sub 800-900 ron.

 

Oricum, o sa le montez in vara, cand o sa plec pe coclau.

Deocamdata am Heidenau K76 si au destula carne pe ele cat sa mai merg doua sezoane la rulajul pe care il fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate cu toaleta, si necesarul unui dus, ceva.

Cei de la Seawolves au avut grija in vara asta de aceste aspecte la intrunirea din Iunie.

 

Despre cauciucuri: sunt Metzeler Karoo 2, si da, sunt mai mult de endureala, dar intotdeauna am visat sa am o motoreta cu cauciucuri cramponate.

Stiu ca nu sunt excelente pe asfalt, ca fug pe curbe sau cand bagi mana in gaz, dar eu mai ma distrez si pe la padure, drumuri de tara, pe langa Bucuresti, si vreau sa fac ceva drumuri pe coclau in vara asta inclusiv in zona Horezu, unde mai urci si pe creste de munte. Vacuta e grea, dar cu gumele astea nu o sa ma plang.

 

Ideea e ca sunt noi, neancaltate si le-am luat aseara la un pret mai mult decat bun, am dat 300 ron pe amandoua, in conditia in care pe piata nu le gasesti sub 800-900 ron.

 

Oricum, o sa le montez in vara, cand o sa plec pe coclau.

Deocamdata am Heidenau K76 si au destula carne pe ele cat sa mai merg doua sezoane la rulajul pe care il fac.

ideal ar fi sa iti achizitionezi si doua jante si astfel doar faci schimbul de roti ,

eu gasisem ceva dar nu am avut bani la momentul respectiv si acum imi pare rau dar .......asa e in tenis

si eu sunt adeptul de mers pe coclauri dar mi-as dori una mai usoara , pana atunci raman la varianta un rand de roti cross

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandisem si eu la un moment dat.

Numai ca, daca schimbi rotile, si se presupune ca ai si discuri de frana pe ele, ar trebui sa schimbi si placutele in functie de discuri.

 

Practic, fiecare disc are o anumita uzura, care isi lasa amprenta asupra placutelor de frana, si se formeaza niste santulete. Uzura, nefiind identica la discurile celor doua roti (de fata, sau de spate), nu vei avea acceasi eficienta a franelor.

 

Este ca atunci cand montezi placute de frana noi, indiferent ca vorbim de masini sau motociclete / scutere, si nu ai cea mai eficienta frana decat dupa cateva franari, astfel incat placutele de frana sa preia profilul discurilor de frana.

 

In cazul nostru, ar trebui ca, odata cu schimbarea rotilor, sa montam si discurile de frana pe care le avem la "rotile de strada" pe "rotile de cross / supermoto".

 

Sincer, daca as avea bani, as cumpara si doua jante, sa montez cauciucurile astea, si ar merita efortul sa montez si discurile de frana de pe unele pe altele.

Pana la urma, toata operatiunea nu dureaza mai mult de 30 de minute, cu tot cu demontat / montat discuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-as baga la o intalnire caci sunt de parere ca ar trebui sa ne cunoastem si face to face pana la urma.

Plus ca eu, personal, am de dat mai multe beri pe aici, asa ca...

:)

 

Pentru mine nu are foarte mare importanta locatia, atata timp cat e la munte si e la o distanta rezonabila de Bucuresti (300 km)

Dusul este clar un must have.

Prefer un anturaj nu extrem de numeros, ca nu prea imi place balamucul, dar daca decideti altfel, nu ar fi o piedica peste care sa nu pot trece.

Ca si perioada, sunt in concediu atunci, dar inca nu am planificat iesirile cu familia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa imi completez parbrizul original cu ceva home made dar .... este cum este , m-ar interesa un parbriz touring ( 360 cm ) aftermarket , SH la un pret rezonabil -daca stiti pe cineva...

Multumesc !



Am incercat sa imi completez parbrizul original cu ceva home made dar .... este cum este , m-ar interesa un parbriz touring ( 360 cm ) aftermarket , SH la un pret rezonabil -daca stiti pe cineva...

Multumesc !

am vazut la jupanu 77

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit pe niste cauciucuri scris asa la DOT:

 

DOT CJ91 NRE 181

DOT CJYX NFE 161

 

are cineva idee ce inseamna asta? stiam ca trebuie sa fie un numar din 4 cifre care sa exprime anul si saptamana din anul fabricatiei...

merci

http://www.anvelopeweb.ro/help/numarul-dot-anvelope-data-locul-fabricatiei

vezi aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/706833-dezmembrez-aprilia-pegaso-1998/

stiti cumva daca cricul central de pe mobrele voastre se potriveste pe un freewind an 2001???

ce distanta are intre picoare la pridere pe cadru jos....???

sau ma rog,unde se prinde el??? pe bascula.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AMDAndy: Depinde cu ce masori.

In principiu, eu am un voltmetru montat pe ghidon si imi indica exact valorile mentionate de tine.

Atata timp cat bateria este ok la pornire, nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

In mod normal, la alte motociclete, iti incarca pana in 14,6V. Important este sa nu bage releul in instalatie mai mult de atat, pentru ca "fierbe" bateria, si risti sa arzi CDI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ?

o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata

daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ?

o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata

daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok

 

cred ca nu ai probleme

 

 

cred ca nu ai probleme

VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC.

 

 

cred ca nu ai probleme

 

VERIFICA TOTUSI LEGATURA LA MASA A BATERIEI PE CADRU .DESFA SURUBUL SI PUNE-L LA LOC.

VIZUALIZEAZA SI ASTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, eventual curatat cu o perie de sarma...



Azi am terminat si eu lucrul la motoreta mea.

I-am luat oring-uri noi la litrometru, am schimbat furtunul de alimentare de la robinet, si am reusit in cele din urma sa deblochez canalul de scurgere a apei si a gazelor, dupa ce i-am pus "sula in coaste" la propriu, si i-am curatat tot canalul cu o sarma otelita, timp de 15 minute.

Acum nu o sa ma mai trezesc ca mi se umple rezervorul de apa la orice ploaie sau spalat...

 

Mai am de bagat benzina in rezervor si de montat bateria care inca sta cuminte la incarcat in portbagajul la Mercedes...dar, cum de saptamana viitoare se anunta ninsori, o sa o las pentru primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

 

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

valorile mele : acumulator 12.19 V

contact pus 12.9 V

relanti 14.34 V

turat 3000 14.45-14 , 5 V

verifica masa la baterie , masa la puntea de incarcare ( cablul albastru sub sea ) etc ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie...

va scriu ce valori am

 

Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v

 

Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v

 

Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc

Instalatia electrica "oboseste" de la un timp. Daca ai masurat valorile comunicate pe baterie (daca nu, masoara pe baterie si comunica-le din nou) , fa urmatoarele verificari:

1. Monteaza provizoriu intre firul de (-) al releului si o masa sigura (sasiu sau borna (-) a bateriei un conductor cat mai gros. Apoi masoara din nou valorile. Daca revin la normal, cel mai simplu monteaza definitiv acel conductor sau identifica contactul de masa sau conductorul semiars si rezolva defectul prin curatare contacte /inlocuire conductor. Daca nu revin la normal:

2. Monteaza acelasi conductor intre borna (+) a releului si borna (+) a bateriei. Valorile trebuie sa revina la normal, respectiv 14, 3-14,5 la ralenti si undeva cel putin peste 13,5 in orice alt regim. Altfel cazul tau e science-fiction.

Apoi cauti elementul defect. Pe traseul de plus dintre releu si baterie ai siguranta de incarcare valoare tipica 30 amperi. De obicei acolo este defectul, contactele soclului de siguranta cedeaza in timp. Inlocuiesti soclul respectiv, o data " arse contactele " curatarea are doar efect paleativ. Daca nu este de vina soclul, atunci precis conductoarele intre (+ releu si soclu sau dintre soclu si (+) baterie s-au "copt". Le inlocuiesti.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta!

sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita).

deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo.

vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...