Sorixu' Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 CRACIUN FERICIT TUTUROR SI LA MULTI ANI!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Si tie colega , sa ai parte numai de bucurii in viata , atentie sporita la drum , si totala lipsa de evenimente neplacute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Si tie colega , sa ai parte numai de bucurii in viata , atentie sporita la drum , si totala lipsa de evenimente neplacute ! Multumesc la fel frate!! La fel si tie! Da' pe unde ai stat ascuns pana acum? Va urmaresc in deaproape discutiile voastre,doar ca nu prea m-am implicat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Inca odata toate cele bune! Multam la fel,Doamne ajuta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Craciun fericit! p.s. pot sa dau curent lu' moto (Aprilica) de la bateria de la masina? Cu cabluri din alea de se gasesc pe piata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Multumim la fel. Poti sa-i dai linistit. Eu am pornit-o pe a mea acum o saptamana, a luat-o la primul buton, s-a oprit dupa cateva secunde si n-a mai vrut sa o ia nici cu slujbe. Mirosea a benzina nearsa pe tobe. Sigur am innecat-o. Am zis eu ca ii dau rezervorul si carburatoarele jos, ca au apa si gunoaie, dar o las pt primavara. Totodata am omorat si bateria noua, asa ca am conectat-o cu cabluri la bateria de la masina (la mine e bateria in portbagaj, ca asa a conceput-o neamtul) si pana la primavara o sa fie gata incarcata... Oricum, acum iarna, merg doar cu masina... In primavara o desfac, curat rezervorul si carburatoarele, ii schimb uleiul si filtrul, chiar daca am facut doar 1.000 km cu uleiul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Da, dar astazi au anuntat vreo 10 grade, daca intelegi ce vreau sa zic... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 E clar innecata! Am vrut si eu o tura,dar pana m-am trezit m-am "innecat" din nou cu nenumarate beri! Si acum regret,dar azi nu ma mai trag pe poponeata!! Promit si pun si poze! Si o urare de sezon: Da, asta mi s-a intamplat si mie pana la urma... am mancat, si parca mergea o bere... si apoi a mai mers inca una... iar acum astept niste prieteni pe la mine, deci e greu de crezut ca mai ies... m-a ajutat si faptul ca asfaltul e acoperit de o mazga din asta care nu imi inspira nicio incredere, desi e destul de cald afara... Cred ca o sa astept primavara pana la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Multumim la fel. Poti sa-i dai linistit. Eu am pornit-o pe a mea acum o saptamana, a luat-o la primul buton, s-a oprit dupa cateva secunde si n-a mai vrut sa o ia nici cu slujbe. Mirosea a benzina nearsa pe tobe. Sigur am innecat-o. Am zis eu ca ii dau rezervorul si carburatoarele jos, ca au apa si gunoaie, dar o las pt primavara. Totodata am omorat si bateria noua, asa ca am conectat-o cu cabluri la bateria de la masina (la mine e bateria in portbagaj, ca asa a conceput-o neamtul) si pana la primavara o sa fie gata incarcata... Oricum, acum iarna, merg doar cu masina... In primavara o desfac, curat rezervorul si carburatoarele, ii schimb uleiul si filtrul, chiar daca am facut doar 1.000 km cu uleiul asta. salutare , stiti bine asa am patit si eu ce ceva timp , am curatat-o ulterior , bujie , carburatoare , si acum merge perfect ....o pornesc saptamanal , bateria sta afara NO PROBLEMA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Am zis eu ca ii dau rezervorul si carburatoarele jos, ca au apa si gunoaie, dar o las pt primavara. Gunoaie ?!!!!......( aberatii ). Cureti bujia si gata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Gunoaie ?!!!!......( aberatii ). Cureti bujia si gata . Gunoaie am vazut in rezervor, si ceva apa, dar nu exagerat. Oricum nu mai curatasem carburatoarele de mult. Daca va fi vreme frumoasa dupa revelion, cred ca ma apuc de ea, sa fiu sigur ca o ia la primul buton si sa am constiinta impacata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Mie nu mi-a pornit nicicum azi... i-am dat curent de la masina, a invartit, dar nu a pornit... o fi inecata? Nici nu miroase asa tare a benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Foarte frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 sarbatori fericite si an nou minunat, cu mare intarziere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Cam care este turatia pentru mersul in regim de croaziera? Am impresia ca tind sa il subturez iar el ma mai cearta cu o zguduiala mica De exemplu pe sosea, la drum intins eu il tin intre 2.000 si 3.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Cam care este turatia pentru mersul in regim de croaziera? Am impresia ca tind sa il subturez iar el ma mai cearta cu o zguduiala mica De exemplu pe sosea, la drum intins eu il tin intre 2.000 si 3.000. 3500-5000 rpm (100 - 140 km/h) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 salut aprilisti mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw. spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani. pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa. asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare. carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti. mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara as avea cateva intrebari momentan: 1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica. 2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari? 3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur. multumesc la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 o sa curat si sita aia. iarna e lunga, am timp momentan am pus carburatorul la loc. o sugestie pt cei care se chinuie sa-l puna la loc (cum faceam eu pana acum): am scos cele 3 suruburi care tin fixata de cadru cutia filtrului de aer. astfel am reusit sa dau catre inapoi cutia respectiva si am castigat cam 1cm "de lucru" asa incat carburatorul a intrat mai usor la loc. am curatat si lantul, motorina si periuta de dinti si apoi WD40. si-l las asa pana la primavara cand ii dau cu spray de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica. Am o pereche de placute cumparata pentru a mea (dupa catalogul vanzatorului), insa din cele doua variante posibile am ales-o pe cea gresita. Se pare ca merg la Pegaso 2. http://www.1000ps.de/produkt-876127-bremsbelag-ferodo-fdb-2018-p-null Daca te intereseaza putem, discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 salut aprilisti mi-am cumparat din nou o aprilia. mai exact asta: /index.php?/topic/704882-vand-aprilia-pegaso-650/ . cu toate ca scrie in carte si talon ca e limitata la 22kw, motocicleta n-are nici o limitare la flansele de la carburatoare si nici nu se simte ca ar avea putere mai mica decat una de 35kw. spun "din nou" pt ca am mai avut una tot modelul asta si am vandut-o in urma cu 4 ani. pana acum n-am apucat sa merg pe ea decat pana la identificarea rar, dar mi s-a parut ca merge cat de cat ok. mai dadea ea semne ca moare moto dar am pus-o pe seama bujiei necuratate, carb murdar sau benzina jegoasa. asa incat in perioada asta (cat moto e cazata in interior si la caldura) m-am apucat si i-am spalat+uns filtrul de benzina, curatat bujia si am dat jos de pe ea carburatorul ca sa-l curat eventual. m-am gandit ca mai bine fac operatiunea asta acum iarna decat in sezonul de plimbare. carburatorul era curat, singura chestie "incorecta" la el e ca cele 2 ace/cuie de la nivelul membranelor superioare nu erau reglate la fel: una era mai coborata ca cealalta. asa incat am pozat cum erau puse si le-am pus corect. amestecul l-am pus la 3 si 3/4 in ambele parti. mai am sa comand placute de frana fata+spate si sa astept primavara as avea cateva intrebari momentan: 1. aveti un cod pt placutele de frana pe fata? ca am demontat si pozat ambele seturi de placute, la cele pe spate "distribuitorul" le-a gasit usor dar pt cele pe fata are probleme in a le identifica. 2. cuiele de la membranele superioare au 5 pozitii. momentan am setat la pozitia din mijloc. cum s-ar comporta motorul (putere, consum, etc) la celelalte setari? 3. jiglerele de amestec (alea cu 3 si 3/4) au cate un arc, cate o "saiba" metalica subtire si cate o garnitura de cauciuc. la unul din ele lipseste garnitura de cauciuc. e normal? parca asa imi amintesc ca era si la cealalta aprilie pe care am avut-o, dar nu mai sunt sigur. multumesc la intrebarea #2 m-am lamurit singur, multumesc anticipat. o sa incep prin a le monta la pozitia 5, cel mai coborat pozitia din mijloc ofera ceva putere in plus dar consum de carburant sunt cuiele de la jiglerele de acceleratie.eu le-am avut tot pe poz din mijloc insa am pus saiba de blocaj pe crestatura de sus -ultima , consum in jur de 5 % ceea ce este normal . la intrebarea 3 nu-mi amintesc , am desfacut carb de 3-4 ori dar ........ VA UREZ UN CALDUROS LA MULTI ANI TUTUROR , SA NE AUZIM CU BINE ANUL CE VINE , SA NE ADUCA NUMAI BUCURII! SPER CA POATE NE INTALNIM UNDEVA SA NE SI CUNOASTEM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 An Nou Fericit,multa sanatate,fericire,bucurii si tot ce va doriti sa aveti parte in noul an! La Multi Ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani si de la mine. @ bachus21: din pacate nu se potrivesc. iti atasez poza cu placutele mele demontate. cele de jos sunt de pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Dezmembrez 2x Aprilia Pegaso 650 GA 1994.Piese si din motor. Un an nou fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 @ bachus21: din pacate nu se potrivesc. iti atasez poza cu placutele mele demontate. cele de jos sunt de pe fata. Inseamna ca sunt mai multe modele. La Multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.