eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Corect. Carburatoarele se demonteaza, si se curata, apoi se sufla cu presiune de aer, fara a se umbla la reglajele de la amestec (jiglorul incastrat in partea de jos a carburatoarelor, spre cilindru). Bujia se curata usor cu o perie de sarma, fara a o pune pe aragaz, ca pe o bujie de Dacie... Ca sa-ti fie mai usor cu montajul la carburatoare, desfa suruburile de prindere ale filtrului de aer pe cadru. Ieri mi-am dat si eu comanda de aripa de cross, de Honda CRF. In doua zile o voi primi. Am avut de ales intre varianta dreapta, si cea curbata, asa ca am ales prima varianta. Am gasit-o super ieftina la un pretenar care importa piese / consumabile. Aseara eram afara la o tigare, si ma tot cruceam cum o sa o montez pe mobra, dar astept sa fac masuratorile cu aripa semi-montata. Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Salutare tuturor, de cateva luni am intrat si eu in randul posesorilor de Aprilii Pegaso. Capra mea este din 2001, injectie dar deocamdata nu am nicio poza cu ea. Am luat-o SH si neinmatriculata, doar cu acte italienesti. Nu a fost nici pe departe cea mai ingrijita motocicleta dar macar nu a fost trantita si carenele se prezinta impecabil. Am ceva cunostinte de mecanica si electrica asa ca nu m-am speriat cand am vazut ca pornea foarte, foarte greu, relantiul.....praf, se oprea motorul in mers, etc. Am dat jos manualul de reparatii si, profitand de vremea buna, am inceput sa surubaresc descoperind urmatoarele; -canalele de eliminare apa si benzina (cele de la buson) infundate grav Efect; 1,5 L apa foarte murdara in rezervor. -senzorul de cadere pus invers cu toate ca scrie cat casa pe el "upper" insotit de o sageata, pentru cei ce nu stiu sa citeasca engleza ) (oricum nu mai conta fiindca nu mai era functional) -injectoarele super murdare -mufele rapide de la rezervor "reparate" cu lut (cam asa arata ) -senzorul de benzina (rezerva) distrus. Evident ca, odata identificate problemele astea, am inceput sa le elimin pe rand, incepand cu degajarea canalelor de eliminare apa si benzina de la rezervor. Am demontat tot ansamblul pompa benzina, filtru, senzor benzina, regulator presiune. Am curatat filtrul de pe pompa prin suflare, am improvizat un circuit alimentat cu lichid de curatat carburatoare si l-am circulat cateva minute prin pompa. Am repetat operatiunea si cu benzina pana ce n-a mai iesit niciun pic de mizerie. Am cumparat filtru de benzina nou (KL 145 produs de Mahle- 68 de Lei). Urmeaza sa comand cele doua fitinguri ce intra in rezervor. Cele vechi le-am distrus definitiv (nu ca n-ar fi fost deja) cand le-am scos din placa suport. Odata bagate in locas, nu mai pot fi scoase decat prin rupere. Am trecut la repararea senzorului de benzina, intrucat nou este undeva la 40 de E. Dupa ceva munca de documentare, l-am rezolvat cu un thermistor 470 ohm. Se desface cutiuta lui cu multa grija, se dezlipeste cel defect (e cositorit in fundul cutiei si la firul de +) si se inlocuieste cu cel de mai sus. In urma catorva probe, m-am convins ca functioneaza perfect si l-am pus la locul lui. Cost 1.6 lei. Am trecut la capitolul injectoare si, avand putin timp liber, am facut improvizat un dispozitiv de curatat injectoare. Asta a constat in urmatoarele operatiuni; constructie montaj electronic (cu toate ca sunt afon in domeniu) pentru impulsuri, circuit de presiune pentru iinjectoare facut din propria lor rampa, o sticla PET de un litru, eprubete gradate, pompa cu manometru si niste furtune. Toate astea puse cap la cap si am demarat actiunea (a durat cateva zile totusi). Observatii; la inceput injectoarele "pishau" apoi imediat au inceput sa pulverizeze frumos. Am insistat pana ce nu s-a mai vazut diferenta intre ele. Binenteles, le-am curatat pe rand, totodata inspectatnd cantitatea de lichid debitat intr-un anumit timp. (1 sec. 5 sec.). Pt. treaba asta am folosit eprubetele gradate. Rezultatele sunt mai mult decat satisfacatoare. Ultimul capitol si nu va mai plictisesc cu postu' asta lung; senzorul de cadere. Intrucat m-am prins ca nu e inginerie genetica in el si oricum era defect, am curatat putin toate contactele lui (cu o pila foarte fina de unghii ) si Surpriza; functioneaza perfect, cu valorile din carte perfecte. Am mai scutit niste bani. Deocamdata astept primavara. Atunci am sa comand si cele doua fitinguri pt. rezervor. Am uitat sa mentionez ca intre timp am luat toti senzorii la verificat. Totul este bine, cu valorile date in carte OK. Cam astea fiind spuse, sper sa aveti rabdare sa cititi pomelnicu' asta. Sa fiti iubiti. P.S am schimbat si filtrul de aer, schimbat impropriu spus deoarece nu exista. Editat Ianuarie 15, 2014 de SorinRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Am citit tot "pomelnicul" si am avut de invatat din el. Pune si ceva poze daca ai, ca intelegem mai usor. Mi-ai dat de gandit cu sonda de nivel ( a se intelege litrometru), si cred ca o sa fac si eu ceva asemanator pana la urma. Problema cu furtunele de benzina din rezervor a avut-o un prieten la o Aprilia ETV 1000 Caponord, si nu stia ce are de nu se tureaza, nu mai spun ca a facut un drum Bucuresti - Lehliu cu 80 km / h, fiind exasperat cand a incercat sa depaseasca o batrana Dacie, fara succes...A gasit la un prieten furtune cu mufe de la o Aprilia RSV Mille. De atunci, ulei, benzina, si doua seturi de gume pe sezon ) P.S.: Bine ai venit printre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Corect. Carburatoarele se demonteaza, si se curata, apoi se sufla cu presiune de aer, fara a se umbla la reglajele de la amestec (jiglorul incastrat in partea de jos a carburatoarelor, spre cilindru). Bujia se curata usor cu o perie de sarma, fara a o pune pe aragaz, ca pe o bujie de Dacie... Ca sa-ti fie mai usor cu montajul la carburatoare, desfa suruburile de prindere ale filtrului de aer pe cadru. Ieri mi-am dat si eu comanda de aripa de cross, de Honda CRF. In doua zile o voi primi. Am avut de ales intre varianta dreapta, si cea curbata, asa ca am ales prima varianta. Am gasit-o super ieftina la un pretenar care importa piese / consumabile. Aseara eram afara la o tigare, si ma tot cruceam cum o sa o montez pe mobra, dar astept sa fac masuratorile cu aripa semi-montata. Iti spun cum am facut eu. Am taiat o platbanda ( mai lata decat aripa) gaurita din comert si am dat 2 gauri in carena sub far, in paralel cu prinderea farului de carena. Am gaurit aripa in 3 puncte si am prins platbanda intre far si carena pt intarirea zonei. Am mai pus o bucata de platbanda asemanatoare si intre carena si aripa. Aripa ce o aveam era mai scurta dar cu partea din spate asemanatoare. Aceea am scrutat-o. Altfel chiar nu mai ajungea aer, plus ca nu mai poti vira. Sper sa te ajute la inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Asa ma gande-am si eu, Patrick. Am niste bucati de platband de mobila prin garaj. si o sa vad cum ma prind de carena., pentru ca pe furca nu imi mai permite sa brachez ghidonul pana la capatul cursei. Partea din spate o voi taia, in functie de distanta pana la radiator. Oricum, daca nu ma insel, varianta aleasa de mine are gauri in partea din spate. Daca tot o sa las si aripa originala montata, probabil ca voi monta releul de incarcare si claxonul sub aripa, in asa fel incat sa bata aerul aspirat spre releu.. Multumesc de ajutor. Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Se poate face doar partea cu viratul si cu aerisitul sunt impedimentele. Spor la bricolat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Sar`na! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Am citit tot "pomelnicul" si am avut de invatat din el. Pune si ceva poze daca ai, ca intelegem mai usor. ....................................................... P.S.: Bine ai venit printre noi. Multumesc frumos, sper sa fie de ajutor ce am postat. Poze nu am facut si-mi pare rau dar in febra actiunii am neglijat aspectu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Nu uit sigur. Daca tot tine vremea cu noi, imi mai fac de lucru, ca tot sta capra degeaba... M-am chinuit sa desenez pe o poza...dar nu am talent la asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eu am dat jos aripa originala si a ramas doar cea de sus. In gen Bmw Dakar. Altfel, de aspect daca vrei, iti pui una de supermoto, scurta. Plus mai ia in calcul daca e asa de lunga, vibratiile de la vant se vor transmite in prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Multumesc, Cristian. Cred ca am uitat sa va spun ca, imediat ce am cumparat-o, i-am luat baterie noua, bujie si am reusit chiar sa ma plimb putin cu ea dar nesatisfacator; la fiecare franare murea motoru', rateuri etc. Astea le-am pus pe seama apei si murdariei din rezervor. Dupa prima curatare si inlocuire a benzinei s-a comportat mai bine dar tot nu era ce trebuie asa ca dupa trei zile de teste din astea, am procedat cum v-am descris mai sus. Acum sunt convins ca va functiona cum trebuie. O aripa cum vrea Eugen intentionez si eu sa-i pun. Imi place mult cum arata. Vreau sa-i fac si un scut serios, din otel sau aluminiu, asa cum aveam pe KLE-ul meu. Vreau sa-i pun si niste crash-bar-uri si aparatori de manere (costa ceva manetele de ambreiaj si frana). Vreau sa-i fac mai multe chestii, inclusiv sa-i schimb culoarea prin infoliere. Am ceva gargauni in cap si cu tapiteria seii. Sper sa am si timp de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asa da. Pacat ca mai trebuie sa tai cu flexul din carene sa poata vira Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Aripa ridicata nu e numai un moft ci e si utila in cazul in care se merge pe namol, binenteles daca este eliminata cea de jos. Am fost pus in freza de doua ori din cauza acumularii de namol sub aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eu am rupt 2 aripi de aprilia si am trecut la cea suspendata. Dar dupa 1 sezon de supraincalzire am revenit la cea de-a treia aripa si la mai multa atentie prin ce noroaie trec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Eugene,stiu ca ai suspensie upside-down,dar poate te inspira poza asta de Aprilia Pegaso Trail! Da, era si Trial-ul printre poze. Chiar o am ca poza de desktop la laptop Ma gandeam sa ii dau aripa ei jos, si sa-i montez aparatori la furca si disc.. Apropos de noaroaie, eu am 3/4 din greutatea mobrei, si chiar nu am nici o problema cu a o controla pana la un anumit punct. Iar cu incarcarea rotilor, poze de la Cristi, fostul propietar....uitati rezultatul: Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Daca-mi permiteti un sfat, pentru cei care au acel litrometru in rezervor; nu alimentati imediat ce ati ajuns in benzinarie, mai ales daca ati mers mai mult timp pe rezerva. Lasati sensorul de benzina sa se raceasca, deoarece se incalzeste foarte tare in momentul in care nivelul benzinei scade sub el. Riscul este ca acesta sa crape la contactul cu benzina rece. Asa este, mobra asta nu de noroaie dar te poate prinde nepregatit, asa cum a fost cazul meu. Eram la o partida de pescuit cu prietenii (mai ales ei) si s-a pus pe o ploaie de zile mari. Patania am avut-o cu fosta mea motocicleta, un Kava KLE 500 si am fost nevoit sa-i demontez aripa pe loc, altfel, pana ieseam la asfalt, mai veneam odata in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Danut Ionda Incepator Membru 57 posts 0 warning points Gender:Male Location:Bucuresti Moto: xf 650 Numar: GCA Club: Club Piranha Posted 10 January 2014 - 05:58 PM http://www.motocicli...ia-pegaso-1998/ stiti cumva daca cricul central de pe mobrele voastre se potriveste pe un freewind an 2001??? ce distanta are intre picoare la pridere pe cadru jos....??? sau ma rog,unde se prinde el??? pe bascula..... Quote MultiQuote imi spuneti si mie ,va rog frumos ce distanta are cricul central la mobrele voastre intre "picioare" sus la prindere...?? ca am gasit un cric central de Pegaso,si n-as vrea sa dau banii aiurea pe el. asta e din 1998. daca ajuta anul cu ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Mai bine il pui pe cel la care ai gasit crick-ul sa ti-l masoare, ca noi nu prea le demontam... Personal, cred ca s-ar potrivi mai bine unul de Suzuki DR, pentru ca Freewind-ul a fost facut dupa DR 650 RS.. Suna-l pe Pedros, ca el trebuie sa stie...a avut DR-uri la dezmembrat... Editat Ianuarie 15, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salutări oameni buni! Numele meu este Cristi și cu drag vă anunț că din Octombrie anul trecut sunt fericitul posesor al unui exemplar Aprilia Pegaso Cube, ce-a luat naștere în 1999. Dânsul, pe numele lui Tractoraș, a fost cumpărat de la un tânăr bucureștean, care a uitat să-mi povestească și dedesubturile dumnealui. Una peste alta, scos din service dupa aproape o lună, iată-ne făcând primul drum mai lung, între Popești Leordeni și Ploiești. Trebuie însă spus că dumnealui a fost (și este) destul de iertător cu mine și cu ale mele greșeli de începător, cu atât mai mult cu cât mă aflu la primul permis. Vreau să vă salut pe toți și să vă felicit pentru această comunitate pe care ați înființat-o. Cu respect, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Wellcome! Sa ai parte de ea, si sa va intelegeti bine. Pai, si pozele cu tractorasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 De aici l-am achiziționat: link anunț Dacă mă învățați cum să le și adaug, vă arăt și poze. Cu respect, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 In dreapta jos ai More reply options, apoi ai butonul Attach Files, cand iti deschide fereastra, selectezi pana la 10 poze cu butonul Control apasat pe tastatura. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asa, ca si eu eram chitit pe ea, dar nu mai scapam odata de GPZ.... Oricum arata mai bine decat a mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eugene,stiu ca ai suspensie upside-down,dar poate te inspira poza asta de Aprilia Pegaso Trail! singurul impediment este carena rezervor , nu stiu cat de bine va arata este foarte incarcata Si eu am vrut ceva de genul dar ma gandeam sa schimb si rezervorul ( sa pun unul de Xt ) , si atunci aveam mai mult spatiu in fata si arata altfel , dar investitia , nu se justifica..... am renuntat Acum am facut rost de PVC si imi croiesc un parbriz nou... am ramas la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Asta ramane de vazut. Am vorbit cu prietenul asta acum, si deja mi-a venit aripa. O sa merg in seara asta sa o iau... Inca ceva, nu stiam pana zilele trecute ca rezervorul de la ML este facut de Acerbis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.