eugenkawa Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Salutare la baieti. N-am avut acces la net ultimele zile, dar ceea ce am citit in ultimele topic-uri imi lasa un gust amar. @ Shumilica: eu zic sa pastrezi mobra, acum dupa ce ai investit atat in ea. Daca vrei sa-ti tapitezi saua, ieri am cumparat material pentru saua mea, azi ma apuc de ea la lucru si imi mai ramane material pentru inca o sa. Treceti motorul schimbat in Cartea de Identitate cand mergi la Identificare. @ cosmonica: nu stiu ce mecanici aveti voi acolo, dar cel care s-a ocupat de mobra lui Shumulica este prieten de-o viata cu mine, mi-a schimbat si mie bendix-ul anul trecut, ca am luat mobra cu bendix-ul lipsa si slava Domnului, inca functioneaza. Eu i l-am recomandat ca mecanic, el avand o Aprilia Caponord cu 140.000 km in bord, nedati inapoi si trage de rupe. In plus, mobra a fost reparata la un alt amic de-al meu care are service auto, nu pe "genunchi" cum fac carpacii. Ceva mecanica stiu si eu, ca din `97 pana acum am tot schimbat la mobre la care mi-am facut singur intretinerea. Nu degeaba m-am scolit in scoala de mecanici de aviatie. Personal, am fost prezent la curatarea motorului luat de la Lupul Gri, si la montarea volantei si a bendix-ului. Rugamintea mea este sa te informezi mai bine inainte de a veni pe subforum-ul nostru sa incepi sa arunci cu noroi in stanga si-n dreapta. In alta ordine de idei, ieri mi-am schimbat si eu termocupla de la radiator defecta, am verificat partea electrica si am incercat sa montez un alt cablu nou la vitezometru. Numai ca este prea lung si am ajuns la concluzia ca mai bine scurtez putin din camasa de la cablul original. Din pacate, ieri a plouat, am incercat sa lucrez cu mobra in foisor, dar spatiul este putin incomod, asa ca am ramas cu mobra inca desfacuta. Azi am venit cu masina la munca, dupa ce ieri trafic-ul din Bucuresti a fost paralizat: 20 de metri parcursi in 50 de minute...am reusit sa parchez masina, si am luat-o din parcare abia aseara. @ bodyvl: nu mi-ai confirmat daca vrei sa-ti fac comanda pentru rulment bendix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Va doresc tuturor motociclistilor, ca Sfintele sarbatori de Pasti, sa va aduca in suflet lumina, dragostea, linistea si bucuria de a petrece aceste clipe minunate alaturi de cei dragi voua.Bafta la ciocnit...ouale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Frumoasa urare. Multumim la fel. Eu muncesc sa-i fac cadou de Pasti calului meu inaripat retapitarea seii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Frumoasa urare. Multumim la fel. Eu muncesc sa-i fac cadou de Pasti calului meu inaripat retapitarea seii Iti urez succes, eu i-am facut cadou prima mozoleala pe anul acesta , am bagat-o prin apa si noroaie si astept un pic de soare sa pun furtunul pe ea m-am aventurat dar datorita cauciucurilor improrii , am renuntat , am dat doua ture pe asfalt si gata a venit iar ploaia...poate maine e mai bine .. Iti urez succes, eu i-am facut cadou prima mozoleala pe anul acesta , am bagat-o prin apa si noroaie si astept un pic de soare sa pun furtunul pe ea m-am aventurat dar datorita cauciucurilor improrii , am renuntat , am dat doua ture pe asfalt si gata a venit iar ploaia...poate maine e mai bine .. ce numar tampit am luat, sau sunt "number one" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 (editat) @shumilica Foarte tare, bravo ca ai reusit sa o repari, poti sa spui in anunt ca are RK-ul facut (parca asa se spune la "reparatie capitala"), rezolva-i erorile, trece-i in acte motorul nou si nu o sa mai aiba nimic de comentat cei "de acolo de la ei" din COSMOS.... cred! :-) Si daca reusesti sa o vinzi si sa faci un profit de 2 - 300 eur e PERFECT. 700 moto, ~180 motorul, + ulei si filtru, + ce i-o mai fi trebuit + manopera, daca ramane cu vreo 150e e boier. Totusi, RK-ul inseamna mai mult. Si inca o chestie, cu unele operatiuni facute pe o mobra defecta => un cost mai mare al motocicletei (in cazul in care doreste sa o vanda) decat o motoreta neintretinuta (sau chiar si fara probleme/impecabila, exista si cazul asta). Si din astea 2, care credeti ca se cauta? Normal ca aia mai ieftina, chiar daca are 'bube'. La noi e mentalitatea aia, ca daca a umblat careva in motor, gata, e de dus la fier vechi. Eu am desfacut aproape tot motorul (cu ocazia decesului pistonului stang - TDM e mobra)7, ca sa ma asigur ca e totul ok si s-au schimbat rulmenti, semeringuri, cuzineti, segmenti etc. Si primeam oferte de 900 euro, in conditia in care bagasem in ea ~40 de mil. Acum deja m-am dus la 55, dar e impecabila tehnic... PS: Shumilica, si eu zic sa il pastrezi. E un motor decent si nu cere multe. In schimb distractia care ti-o oferta la banii astia, nu prea o gasesti prin alte parti Editat Aprilie 19, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 700 moto, ~180 motorul, + ulei si filtru, + ce i-o mai fi trebuit + manopera, daca ramane cu vreo 150e e boier. Totusi, RK-ul inseamna mai mult. Si inca o chestie, cu unele operatiuni facute pe o mobra defecta => un cost mai mare al motocicletei (in cazul in care doreste sa o vanda) decat o motoreta neintretinuta (sau chiar si fara probleme/impecabila, exista si cazul asta). Si din astea 2, care credeti ca se cauta? Normal ca aia mai ieftina, chiar daca are 'bube'. La noi e mentalitatea aia, ca daca a umblat careva in motor, gata, e de dus la fier vechi. Eu am desfacut aproape tot motorul (cu ocazia decesului pistonului stang - TDM e mobra)7, ca sa ma asigur ca e totul ok si s-au schimbat rulmenti, semeringuri, cuzineti, segmenti etc. Si primeam oferte de 900 euro, in conditia in care bagasem in ea ~40 de mil. Acum deja m-am dus la 55, dar e impecabila tehnic... PS: Shumilica, si eu zic sa il pastrezi. E un motor decent si nu cere multe. In schimb distractia care ti-o oferta la banii astia, nu prea o gasesti prin alte parti si eu la fel , am vrut sa o vand pe a mea dar nu m-am indurat , si azi la prima tura ,dupa reparatii ,mi-am dat seama ca am facut exact ce trebuia , adica SA O PASTREZ! Eu vreau sa ma intalnesc cu voi toti la vara , cum am stabilit in a doua parte alunii August , si sa ne simtim bine ca avem APRILII , si nu BMW , sa sti ca uneori si sufletul trebuie hranit nu numai burta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Multumim la fel. Hristos a Inviat, pentru unii. Asa sa fie cu intrunirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 asa este , trebuie sa lasam la o parte rautatile si astfel sufletul nostru nu va mai fi asa de incarcat cu tampenii! Hristos a Inviat! Sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Gata, am terminat si saua, ca mi-a scos sufletul cat am tras de ea. Si o poza de "sezon" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Gata, am terminat si saua, ca mi-a scos sufletul cat am tras de ea. Si o poza de "sezon" meserie curata! felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Multumesc, Alin. M-am chinuit mult, ca nu au vrut sa iasa cutele de la partea dinspre rezervor pana nu i-am dat cu prenandez pe dedesubt. Am zis si eu ca o pacalesc fara... Il aveam deja, dar am nu vroiam sa ma "gazez" de la mirosul de diluant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Multumesc, Alin. M-am chinuit mult, ca nu au vrut sa iasa cutele de la partea dinspre rezervor pana nu i-am dat cu prenandez pe dedesubt. Am zis si eu ca o pacalesc fara... Il aveam deja, dar am nu vroiam sa ma "gazez" de la mirosul de diluant.. scuze ca am disparut , am reparat Windowsu' aveam ceva probleme... da-mi un sfat - m-am dat cu mobra si am ceva prbl .: nu sta la relanti si , pe reductie turatie - spre ex franare pe motor -da rateuri cred ca e carburatorul , maine il desfac am desfacut suruburile de amestec la 3.5 ture dar nu o pot porni , vecinii mei sunt in curte si nu vreau sa ii deranjez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) Parerea mea este sa te mai joci putin cu suruburile de amestec de jos. Ale mele sunt la 3 1/2 ture. Verifica si sa nu ai apa in carburatoare. Mai ai de verificat si nu stiu ce siguranta de la pipa de la bujie, daca nu ma insel. Nu stiu sigur, dar citisem tot aici la noi ca si-au schimbat-o pe cea de 5 Amperi cu una de 10 Amperi si merge mult mai bine. La Pegaso nu am desfacut, dar la alte mobre japoneze stiu ca au o siguranta in partea dinspre fisa, care se scoate usor. Vezi ca fisa este bagata infiletat in sens normal in pipa. Editat Aprilie 20, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Parerea mea este sa te mai joci putin cu suruburile de amestec de jos. Ale mele sunt la 3 1/2 ture. Verifica si sa nu ai apa in carburatoare. Mai ai de verificat si nu stiu ce siguranta de la pipa de la bujie, daca nu ma insel. Nu stiu sigur, dar citisem tot aici la noi ca si-au schimbat-o pe cea de 5 Amperi cu una de 10 Amperi si merge mult mai bine. La Pegaso nu am desfacut, dar la alte mobre japoneze stiu ca au o siguranta in partea dinspre fisa, care se scoate usor. Vezi ca fisa este bagata infiletat in sens normal in pipa. am retinut am retinut cred ca trebuia sa spun intai Paste fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) am retinut cred ca trebuia sa spun intai Paste fericit ! Orice minune tine 3 zile Eu am petrecut-o pe prima la munca. Maine plec la tara sa-mi iau baiatul, ca Miercuri incepem scoala. Editat Aprilie 20, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) Hristos a Inviat! De iepuras, Dansa a primit cauciucuri noi, pompa de apa, ulei, antigel, filtre si saua retapitata. Urmeaza RCA-ul. Mai am in plan sa vopsesc tobele (am luat vopsea rezistenta la temperatura - 600 grade C), crash bar-ul si suportii ptr bagaje. Sa ne vedem sanatosi. Editat Aprilie 20, 2014 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Adevarat a Inviat! Bag de seama ca ai cam avut o herghelie de iepurasi... M-ai facut curios: - cat ai dat pe un spray de vopsea termorezistenta ? - unde ai facut crashbar-ul si cat a costat, sau l-ai avut dinainte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Hristos a Inviat! De iepuras, Dansa a primit cauciucuri noi, pompa de apa, ulei, antigel, filtre si saua retapitata. Urmeaza RCA-ul. Mai am in plan sa vopsesc tobele (am luat vopsea rezistenta la temperatura - 600 grade C), crash bar-ul si suportii ptr bagaje. Sa ne vedem sanatosi. adevarat a inviat cred ca ai avut o iepuroaica gestanta care tocmai a fatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Adevarat a-nviat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 am cautat ceva si surpriza .... https://docs.google.com/file/d/0B_0GiTkWrL3gMmQ2YTE2YjEtNjdhYy00NGQyLWEzNWQtZjAzMWRmMTJjODI1/edit?hl=en&pli=1 in acest catalog surubul de amestec -aici surub de aer nr 13 - se desurubeaza doar doua rotatii , am sa incerc si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Eu il tin la 3 ture si merge bine , porneste usor , trage bine . Daca tot desfaci carburatorul schimba oringurile de la piesa 11 ( needle valve setting ) si de la suportul care tine plutitoarele ( la asta e posibil sa gasesti mai greu oringul potrivit dar poti sa pui unul mai mic in diametru care va intra mai fortat ) . Daca ai oringuri bune in punctele astea scapi de multe probleme ale carbului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 @alin daca te intereseaza pot sa-ti spun de unde mi-am comandat un kit de reparatie pentru carburatoare (garnituri, oring-uri, cuie poanto), la mine au mers perfect. Vezi ca s-a discutat despre jiglere si despre surubul de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin daca te intereseaza pot sa-ti spun de unde mi-am comandat un kit de reparatie pentru carburatoare (garnituri, oring-uri, cuie poanto), la mine au mers perfect. Vezi ca s-a discutat despre jiglere si despre surubul de amestec. cred ca ar trebui un kit , caci motorul saracu are 20 de ani , eu luam piese de MOTOFLY -Ploiesti sau ROMIMOTO -Cluj vad ce fac astazi , e sarbatoare dar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin Acum vreo 2 sau 3 pagini am postat eu o patanie cu reglajul carburatoarelor. Daca desfaci carburile, vezi ce marime au stantate pe ele jiglerele. Le compari cu cele din postul meu si vei stii daca trebuie sa le reglezi la 3,5 ture sau la 5 ture. Tind sa cred ca la 5 ture. La doua, nici macar nu o sa poti sa lasi maneta de acceleratie din mana, ca o sa iti moara motorul. Scuze daca am scris ceva incorect, sunt plecat din Bucuresti, si am uitat sa imi iau ochelarii.... asa ca scriu cam orbeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 @alin Am gasit link-ul pentru kitul de reparatie: http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&manufacturer_id=12&product_id=2631 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.