Geamanu Alin Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 in campina am doi amici care se ocupa cu: vopsitorie profesionala si sablare -pot sprinii pe cine doreste Sincer mobra mea am facut-o eu dar cred ca anul acesta in toamna intra la profesionisti... -donez oglinda dreapta , folosita - livrez prin posta romana fara ramburs , astept o bere cand ne intalnim - execut garnitura dublura pahare carburator Mikuni BST 33 , la mine functioneaza-pt cei in suferinta nu se percepe taxa dublura e din clingherit.. problema grava: am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum.. oglinda s-a dat sunt disperat Nu DISPERA DU-O LA UN SERVICE ! PUNCT . CRED CA TE DEPASESTE , IAR NOI NU AVEM CUM SA NE DAM SEAMA FARA SA VEZI MOTORUL DOAR PRESUPUNEM < DAR NU MERGE ASA! si ca sa ne veselim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 referitor la bataia din motor cred ca stiu ce are dar nu sunt sigur a 5 supapa cea reglabila cred ca sa slabit surubul de reglaj ca a inceput cu un tacanit usor si sa accentuat rau in 2 3 km iar referitor la scanteie poate CDI sau contactul pe bobina cel rosu asa cred ce ziceti/ incurajatima maine ma duc la ea sa vad ce face bagaboanta asa ma gandii eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Nu stiu cum arata bobina ta si cum e legata. La mine este o mufa cu doi craci (+ si -) care n-au cum sa se slabeasca de acolo, poate doar sa oxideze si sa nu mai faca contact. Eu am probat bobina in doua feluri; 1. cu ohmetru', dupa valorile din carte 2. am dat-o jos d-acolo, am pus un fir de "+" (de la baterie),cu un papuc, pe firul de "+" al bobinei (trebuie sa stii care e) si un fir de "-" legat la "minusul" bateriei. Bujia bagata in fisha, pusa la masa motocicletei si apoi am atins scurt firul "minus" pe borna "-" a bobinei, urmarind bujia. In momentu' in care atingi firul, bujia trebuie sa dea scanteie. Toate astea ca sa nu fiu nevoit sa mai invart motorul. Sper ca nu te-am zapacit cu detaliile. Oricum, eu nu cred sa ai probleme cu bobina. Nu stiu ce sa spun despre surubul de la supapa. Cred totusi ca daca s-ar fi slabit ai fi pierdut rapid din putere si ar fi dat si rateuri. P.S. Nu incerca tu bobina daca nu esti sigur pe ceea ce faci. Orice ai face, asa cum a spus si Eugen, nu incerca sa mai pornesti motorul. Nici macar sa-l "invarti" Sa nu cumva sa agravezi treburile. Trebuie sa te asiguri ca nu ai bucati de metal prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 exact asta am patit am pierdut si din putere si referitor la bobina contactul cel rosu ma gandesc am bobina de rezerva inebunii daja mie dor de ea nici sotianu o iubesc cum iubesc javra aia lam lasat sa se raceasca am scos bujjjia lam bagat in viteza a 5 pus pe cric si am invartit de roata se invarte usornu cred ca ar fi ceva nu stiu ce sa mai cred voi vedea maine am fost si am cumparat filtru si 3 kg ulei si voi vedea maine numai noroc sa am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Lasa bobina deocamdata. Uita de ea. Problema ta e mecanica, dupa cum am spus. Desfaci capacul de la supape, inspectezi p-acolo si te asiguri ca e in regula. Du-o totusi la un mecanic, sa judece el la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 benzina am sai dau foc asta e voi vedea maine si va tin la curent ce a avut ce sa mai jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjudece si ala ca jjjjudecai eu la rece pana acum cu vreo 8beri de suparare o curva inpetita iam dat tot ce a vrut dar stiu eu ce mai vroia? so ia dracu ca nu stiu ce sa mai cred ma duc dimineata la ea sa fiu fres si poate vrea sa porneasca si sa ma ierte ca prea am calarito cred ca vrea sa fie gadilata sa o iei incet SO IA DRACULUI DE BAGABOANTA CA NU VREA SA STEA LA IA ACASA PLEACA CU MINE LA DRUM SI SE DESPARTE DE MINE CAND IMI E LUMEA MAI DRAGA MA LASA CA PE PROST IN DRUMUL MARE IERI DUMINICA LA 7 DIMINEATA EU II FACEAM DUS SA FIE FRUMOASA CO O SCOT LA PLIMBARE SI UITE CE MIA FACUT JAVRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 am turat azi de doua ori motoru , nu stiu daca a mers cel putin stiu ca dupa ce s-a incalzit nu a mai scos fum...asta e miercuri sunt la RAR , m-am programat , sper sa nu ploua... http://www.youtube.com/watch?v=FROE8VnBZxg http://www.pemotoare.ro/10-pentru-care-pentru-care-motociclistii-sunt-mai-sexy-decat-soferii/ benzina am sai dau foc asta e voi vedea maine si va tin la curent ce a avut ce sa mai jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjudece si ala ca jjjjudecai eu la rece pana acum cu vreo 8beri de suparare o curva inpetita iam dat tot ce a vrut dar stiu eu ce mai vroia? so ia dracu ca nu stiu ce sa mai cred ma duc dimineata la ea sa fiu fres si poate vrea sa porneasca si sa ma ierte ca prea am calarito cred ca vrea sa fie gadilata sa o iei incet SO IA DRACULUI DE BAGABOANTA CA NU VREA SA STEA LA IA ACASA PLEACA CU MINE LA DRUM SI SE DESPARTE DE MINE CAND IMI E LUMEA MAI DRAGA MA LASA CA PE PROST IN DRUMUL MARE IERI DUMINICA LA 7 DIMINEATA EU II FACEAM DUS SA FIE FRUMOASA CO O SCOT LA PLIMBARE SI UITE CE MIA FACUT JAVRA TE-AI CALMAT ? DACA DA SPUNE-CE AI CONSTATAT LA MOBRA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elefant'u Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Salut, ma intereseaza si pe mine un set de tobe pentru un Pegaso 650 din 2001, altceva decat stoc, ma poate ajuta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 maine sunt la RAR , a fost cineva de curand si poate sa spuna cat costa? maine sunt la RAR , a fost cineva de curand si poate sa spuna cat costa? a mea nu are carte romaneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Pe mine m-a costat sa fac acte la mobra neveste-mii anul trecut in noembrie 370 de lei aproximatix,adica:identificare,carte de identitate,finante,ITP,asigurare pe 6 luni,talon si numar.Aproximativ! Sa-ti faci asigurare numai pe 6 luni,ca va fi o suma destul de mare pe un an.Apoi mai faci una de 6 luni si de la a 3 a va scadea suma pe un an de la 265 la 230,asa am patit eu!Urmatoarea va scadea undeva la 215 lei(tot pe un an). ma interesa stric RAR , pt maine .Am asigurare pe 1 luna in vederea inm .apoi fac pe sase luni si asa acopar tot sezonul 2014 multumesc ! Pe mine m-a costat sa fac acte la mobra neveste-mii anul trecut in noembrie 370 de lei aproximatix,adica:identificare,carte de identitate,finante,ITP,asigurare pe 6 luni,talon si numar.Aproximativ! Sa-ti faci asigurare numai pe 6 luni,ca va fi o suma destul de mare pe un an.Apoi mai faci una de 6 luni si de la a 3 a va scadea suma pe un an de la 265 la 230,asa am patit eu!Urmatoarea va scadea undeva la 215 lei(tot pe un an). 370-400 cu toate taxele e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Eu am avut asa, anul trecut prin august-septembrie: RCA / 6 luni Carpatica 175 ron Certificat de autenticitate 100 ron taxa talon 37 ron taxa de inmatriculare 60 ron taxa numere (numere preferentiale) 62 ron Pentru ITP cred ca mai trebuie sa adaugi aprox 100 de lei, eu il aveam valabil si nu a trebuit sa il fac atunci. Editat Mai 6, 2014 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Eu am avut asa, anul trecut prin august-septembrie: RCA / 6 luni Carpatica 175 ron Certificat de autenticitate 100 ron taxa talon 37 ron taxa de inmatriculare 60 ron taxa numere (numere preferentiale) 62 ron Pentru ITP cred ca mai trebuie sa adaugi aprox 100 de lei, eu il aveam valabil si nu a trebuit sa il fac atunci. multam " ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Salut, ma intereseaza si pe mine un set de tobe pentru un Pegaso 650 din 2001, altceva decat stoc, ma poate ajuta careva? Salut, Incearca aici: /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/page-5&do=findComment&comment=3076281 Edit: acum citesc ca nu mai fac tobe, in schimb am gasit tot pe topicul acela link-ul asta: /index.php?/topic/711244-tobe-sport-dragon-la-preturi-accesibile/ Editat Mai 6, 2014 de SharpD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 acum doua zile ma vaitam ce are motorul meu STITI CE AVEA/ garnitura de chiuloasa arsa si carbuni la electromoror dusi deaia imi fura curent si nu mai avea putere sa dea motorul peste cap cand am scurs uleiul am avut cam300 gr de apa in ulei in rest nimic maine schimb garnitura sa ars cand iam dat forje ca am simtit si un miros de ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Pentru ca Pegaso e facut sa incaseze forje. Pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 ai dreptate PATRIC no sa mai fac asta peste suta no sa mai vada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Nu e vorba de suta. E vorba de turatiile in care duci motorul. E monocilindru. Nu e de turatie. E de cuplu. Dar cred ca stiai asta. Spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Cumpar ieri bujie noua. Merg la magazin, comand NGK DR8EB cum scrie la carte si cand sa o montez, surpriza! Capul de conectare cu pipa nu se desfileteaza si nu mi se potriveste. Bujia veche e DR8EA, cu filet subtire in capat. What the fuck...? Nu am pipa originala? Voi cum aveti?Drumuri faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 eu am la fel ca la tine si este originala si merge cu bujjjie cu filet subtire nimi merge nici mie cu bujia despre care zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) Un mic ghid pentru bujii. Editat Mai 7, 2014 de SharpD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Cumpar ieri bujie noua. Merg la magazin, comand NGK DR8EB cum scrie la carte si cand sa o montez, surpriza! Capul de conectare cu pipa nu se desfileteaza si nu mi se potriveste. Bujia veche e DR8EA, cu filet subtire in capat. What the fuck...? Nu am pipa originala? Voi cum aveti? Drumuri faine. eu am avut DR8EA , am schimbat-o de nevoie cu DENSO- x24ESR adica echivalentu' lui NGK , si merge bine , Am trecut RAR-ul iar coasturile au fost asa : - 410 lei OMOLOGAREA ( deoarece avea omologare doar pe Italia fiind mai veche de 2002) - 2.3 folie securizare - 106 lei certificarea autenticitatii vehiculului - 37 lei certificare autenticitate documente Total= 555 lei Asa ca cei care aveti moto mai vechi de 2002 , fara carte RAR , cam atat va costa ....iar restul de taxe pt inscriere le-a spus Cristi mai sus eu am avut DR8EA , am schimbat-o de nevoie cu DENSO- x24ESR adica echivalentu' lui NGK , si merge bine , Am trecut RAR-ul iar coasturile au fost asa : - 410 lei OMOLOGAREA ( deoarece avea omologare doar pe Italia fiind mai veche de 2002) - 2.3 folie securizare - 106 lei certificarea autenticitatii vehiculului - 37 lei certificare autenticitate documente Total= 555 lei Asa ca cei care aveti moto mai vechi de 2002 , fara carte RAR , cam atat va costa ....iar restul de taxe pt inscriere le-a spus Cristi mai sus dupa 2002 s-a trecut la omologarea europena UE si astfel nu mai trebuiesc reomologate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Cumpar ieri bujie noua. Merg la magazin, comand NGK DR8EB cum scrie la carte si cand sa o montez, surpriza! Capul de conectare cu pipa nu se desfileteaza si nu mi se potriveste. Bujia veche e DR8EA, cu filet subtire in capat. What the fuck...? Nu am pipa originala? Voi cum aveti? Drumuri faine. ) La fel am patit si eu; am cumparat bujie noua si am dat s-o schimb pe loc. Surpriza, capatu' ala nu se desfacea, asa ca daca tot eram la furnizoru' meu de piese, am luat si fisa noua. eu am avut DR8EA , am schimbat-o de nevoie cu DENSO- x24ESR adica echivalentu' lui NGK , si merge bine , Am trecut RAR-ul iar coasturile au fost asa : - 410 lei OMOLOGAREA ( deoarece avea omologare doar pe Italia fiind mai veche de 2002) - 2.3 folie securizare - 106 lei certificarea autenticitatii vehiculului - 37 lei certificare autenticitate documente Total= 555 lei Asa ca cei care aveti moto mai vechi de 2002 , fara carte RAR , cam atat va costa ....iar restul de taxe pt inscriere le-a spus Cristi mai sus dupa 2002 s-a trecut la omologarea europena UE si astfel nu mai trebuiesc reomologate... Foarte bune informatiile. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 ) La fel am patit si eu; am cumparat bujie noua si am dat s-o schimb pe loc. Surpriza, capatu' ala nu se desfacea, asa ca daca tot eram la furnizoru' meu de piese, am luat si fisa noua. Foarte bune informatiile. Multumim. noroc ca am luat toti banii din casa , asa ca mai am doar de bere , tot e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Merge si bujia DR8EB (cea specificata in carte), fara sa desurubezi capatul (care nici la mine nu se putea), dar tre sa te chinui un pic sa intre in fisa. Vechea bujie era EA chiar daca in carte scrie ca se potriveste EB. Daca va da in nas la mers, poate e si pentru ca ii trebuie capatu ala gros si cand voi ii puneti subtire nu face bine contact cu fisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Sunt curios, a folosit cineva de pe aici un chainoiler de la Loobman pe Pegaso? Dacă da, unde ați pus sticluța, că de câteva zile încerc să-mi dau seama de ce anume aș putea să o leg și-mi tot dă cu virgulă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.