Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Are cineva de vanzare tobe evacuare de Aprilia Pegaso 1996 (serie MX ) in stare buna sau foarte buna ? Sa nu fie din alta serie .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut o iesire de aprox 200 km iar la revenire, indicatorul de temperatura arata ceva mai jos decat de obicei.

am o pegaso din 94-95 iar temperatura normala in mers era 60*. acum indica...55 iar mai apoi chiar 50 (asta in mers, cu a 5a, la 100kmh). cand am ajuns in oras, pe la niste semafoare am observat ca acul scadea de tot (minima cred ca e la 40*). deci stateam la stop iar indicatorul scadea brusc la 40. cand o turam pe loc indicatorul isi revenea pe la 60.

ieri (in urma cu 200 km adica) mergea fara probleme, inclusiv a cuplat ventilatorul odata ca era traficul incet si s-a simtit nevoia.

 

idei care poate fi problema? si eventual cum se poate rezolva?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceea ce spui, indica exact temperatura la care sta de obicei cand nu prinzi trafic aglomerat, dar in functie de temperatura exterioara. Daca afara sunt 17-18 grade si esti in mers, asa e normal, nu sa se duca la 90 de grade ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine statea la 58-60 in mers oricat de tare (60-120kmh, in viteza corespunzatoare) si crestea peste 60 pana la 90 (unde pornea si ventilatorul) cand stateam mai lung la semafor.

acum cand ma opresc la semafor acul scade de tot, ca atunci cand e moto in garaj. si se ridica daca o turez un pic.

deci sigur are ceva, ideea e ca nu-mi dau seama CE si cum se rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ciudat. Ca si cum ai o fluctuatie de tensiune in bobina de la ceas sau a ramas termostatul pe deschis. Poti sa verifici si firul care intra pe sonda termostatului, poate nu face masa bine de la trepidatii in ralanti. Rolul lui este de a trimite informatia temperaturii la ceasul de la bord. Il gasesti pe partea dreapta langa cilindru, sub rezervor, dar stai ca tu ai GA, nu stiu unde vine la tine...

 

Mony, daca esti pe receptie, stiu ca le ai cu electrica, un sfat ceva?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era firul de la termocupla ( piesa de pe radiatorul de lichid ) nu de la termostat ( nu are fire electrice pe el ) .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai apucat sa raspund... ca s-a rezolvat dupa cum vad.

Dar sa stiti ca daca in mers cu viteza (peste 60-70-80 la ora) un timp indelungat (macar 10 minute), temperatura scade sub 70 de grade, este clar ca termostatul nu inchide corect si nu reuseste sa retina apa in motor.

Practic se amesteca tot timpul apa rece din radiator cu cea din motor, de aici si scaderea temperaturii indicate (si cresterea consumului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos. Arata exceptional.

Ieri am schimbat si eu roata spate si pinioanele,cu cele stock,pregatiri pentru intrunirea de la mare.

Acum ma apuc de roata fata.

Maine o sa schimb si cablul de kilometraj,ca le-am luat toate pachet de la Bodyvl. Super om,ii multumesc pe aceasta cale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de gand sa imi fac singur suporti de bagaje laterale , si inclusiv bagaje , intrebare ,

are cineva schite ?

a incercat careva si poate da un sfat ?

M-am gandit sa fac din ob de 10 , e suficient de rezistent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura.Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite.

 

https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,in principiu e bine sa faci rama pe care se prinde suportul din patrat de 10,sau ob,cum ii spui tu,iar restul,din platband de maxim 5(mai indicat de 3mm),pe care il poti modela dupa bunul plac la menghina.La urma,le prinzi in puncte de sudura. Cauta pe net,ca sigur gasesti ceva schite.

 

https://www.google.com/search?q=Side+case+bar+pegaso&rls=org.mozilla%3Aro%3Aofficial&tbm=isch&oq=Side+case+bar+pegaso&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...32051.54016.0.56531.16.14.2.0.0.0.159.1681.3j11.14.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..11.5.568.tp8xSKW5tlE#

ob 10 mm diametru este fier rotund de constructii , se foloseste pentru etrieri , seful meu a facut la Honda lui si i-a iesit , tot dupa o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:Radiatorcomplect(inclusiv furtunele),chiuloasa echipata total plus garnitura chiuloasa noua,inclusiv,lant distributie(pana in 1000km.,cilindru,segmenti,piston bolt,frane fata,spate complecte inclusiv pompele.Bord,far,volanta,rulment freei,roata libera,flansa purtatoare rulment,stator volanta plus cele doua pinioane mici,roata fata incaltata,comenzi coarne:stanga dreapta complecte inclusiv manere aparatori.Telescop spate central cu reglare prin robinet si carburatoare cu galerii de admisie cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am primit si eu cablurile de la Bodyvl, sunt in stare excelenta si omul e foarte parolist.

Aseara nu am rezistat tentatiei si m-am apucat sa-l montez pe intuneric, cu injuraturile de rigoare la adresa vecinilor mei de culoare, care au petrecut cu muzica la maxim pana la miezul noptii pe ritmuri de vodoo...

Drumul facut de dimineata de acasa la munca mi-a umplut sufletul de bucurie, cu kilometrajul functional.

 

Mai merge cineva la intrunirea Sea Wolves de la mare, din 13-15 Iunie?

Noi o sa fim cam 8-10 motociclete care o sa plecam Vineri 13 Iunie dimineata din Pantelimon, pe drumul vechi DN3. Nu o sa alergam prea tare, ca tot acolo ajungem, mai ales ca o sa mearga si sora-mea cu un CBR 125 :D



Maine o apuc inspre Grecia,prin Serbia si Macedonia! :peace:

Drum bun, Cristiane.

Merge si sotia cu a ei, sau ca pasager?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...