GUSA IULIAN Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Aprilia este o moto care a dat nastere unei mari familii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Aprilia este o moto care a dat nastere unei mari familii. cam asa se simt cei cu BMW Frumos, emotionant, ca la prima dragoste.... E chiar prima mobra , recunosc ca a aparut cam tarziu dar , e bine asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 cam asa se simt cei cu BMW ... Devii ,deci... Aci e Aprilica regina,nu bembeul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Devii ,deci... Aci e Aprilica regina,nu bembeul! am vrut sa spun ca se simt cam speriati de succesul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) am vrut sa spun ca se simt cam speriati de succesul nostru Devii obiectiv! Ei,voi ceilalti Aprilisti,unde va e povestea?Sau o fi data la secret...?!? Editat Martie 5, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Ei,voi ceilalti Aprilisti,unde va e povestea?Sau o fi data la secret...?!? Pana acum am fost fidel marcii , Aprilia Leonardo 150, Aprilia Tuareg Wind 80 si bineinteles Pegaso. Leonardo a fost primul prin vara lui 2010 .Pe Tuareg pusesem ochii inca de prin 2009 dar era o epava si dupa o incercare de reparatie nereusita (nu a mea:) ) a intrat si el in familie abia prin 2012. Neavand permis (nici 18 ani) umblau mai mult pe la tara ,desi cu intretinerea corespunzatoare, era o risipa pentru un Leonardo . Cand insfarsit am luat atestatul de legislatie , am facut cateva drumuri mai lungi (cam 160 km pe zi ) despre care pot sa spun ca au fost primele dati cand am trait sentimentul acesta greu de descris; esti pe cont propriu , tu si motorul(scuterul in cazul meu ) intr-o seara de august pe soseaua inca fierbine de la soare... In iarna aceea am fost lovit de vestea ca nu se mai poate circula cu scuterele fara permis ,dar metodologia pentru obtinerea categoriei AM nu era gata nici 6 luni mai tarziu, asa ca iar am stat pe tusa pana pe la finalul verii lui 2013 cand fratele meu a luat B-ul. Atat a trebuit, hop pe Leonardo si direct la oras, acolo unde ii este locul. Si acum motivul pentru care mi-am si facut cont pe motociclism: Pegaso. Cu cateva zile inainte de a pleca vreo doua saptamani la mare, a aparut un anunt pe internet cu un pegaso de vanzare. Dupa cateva calcule cu fratemeu (din care reiesea ca scuterul+ o diferenta ar trebui sa fie de ajuns) am zis sa dam un telefon... Nimic promitator, numarul era al unui prieten care a spus ca ii va transmite oferta proprietarului si cam atat. Plecam la mare, gandul normal ca statea numai la Aprilica decrisa ca fiind neumblata de doua sezoane si tinuta in garaj. Dupa doua saptamani taare lungi am ajuns insfarsit acasa; cateva telefoane si a ramas ca in aceeasi zi mai pe seara aveam sa vedem insfarsit motorul. Arata destul bine dar cand pornea era de 10 ori mai frumoasa. Am mers cu proprietarul, un om foarte de treaba si pasionat de domeniu, pe un drum forestier unde m-am urcat prima data pe un pegaso. Cat cuplu putea sa aiba fata de tuaregul de 80cc cu toate ca au cam aceeasi dimensiune... Ma indragostisem de un fier ). Intr-o saptamana ,dupa cateva drumuri pentru acte , m-am vazut singur cu motorul in fata blocului. In sfarsit era al meu ! Acum astept sa se deschida poligonul de examinare al politiei ca sa imi pot lua A2-ul si sa pot plimba fierul legal Cam atat cu povestea mea, sper ca nu am plictisit. Editat Martie 6, 2014 de Invatacelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Pana acum am fost fidel marcii , Aprilia Leonardo 150, Aprilia Tuareg Wind 80 si bineinteles Pegaso. Leonardo a fost primul prin vara lui 2010 .Pe Tuareg pusesem ochii inca de prin 2009 dar era o epava si dupa o incercare de reparatie nereusita (nu a mea:) ) a intrat si el in familie abia prin 2012. Neavand permis (nici 18 ani) umblau mai mult pe la tara ,desi cu intretinerea corespunzatoare, era o risipa pentru un Leonardo . Cand insfarsit am luat atestatul de legislatie , am facut cateva drumuri mai lungi (cam 160 km pe zi ) despre care pot sa spun ca au fost primele dati cand am trait sentimentul acesta greu de descris; esti pe cont propriu , tu si motorul(scuterul in cazul meu ) intr-o seara de august pe soseaua inca fierbine de la soare... In iarna aceea am fost lovit de vestea ca nu se mai poate circula cu scuterele fara permis ,dar metodologia pentru obtinerea categoriei AM nu era gata nici 6 luni mai tarziu, asa ca iar am stat pe tusa pana pe la finalul verii lui 2013 cand fratele meu a luat B-ul. Atat a trebuit, hop pe Leonardo si direct la oras, acolo unde ii este locul. Si acum motivul pentru care mi-am si facut cont pe motociclism: Pegaso. Cu cateva zile inainte de a pleca vreo doua saptamani la mare, a aparut un anunt pe internet cu un pegaso de vanzare. Dupa cateva calcule cu fratemeu (din care reiesea ca scuterul+ o diferenta ar trebui sa fie de ajuns) am zis sa dam un telefon... Nimic promitator, numarul era al unui prieten care a spus ca ii va transmite oferta proprietarului si cam atat. Plecam la mare, gandul normal ca statea numai la Aprilica decrisa ca fiind neumblata de doua sezoane si tinuta in garaj. Dupa doua saptamani taare lungi am ajuns insfarsit acasa; cateva telefoane si a ramas ca in aceeasi zi mai pe seara aveam sa vedem insfarsit motorul. Arata destul bine dar cand pornea era de 10 ori mai frumoasa. Am mers cu proprietarul, un om foarte de treaba si pasionat de domeniu, pe un drum forestier unde m-am urcat prima data pe un pegaso. Cat cuplu putea sa aiba fata de tuaregul de 80cc cu toate ca au cam aceeasi dimensiune... Ma indragostisem de un fier ). Intr-o saptamana ,dupa cateva drumuri pentru acte , m-am vazut singur cu motorul in fata blocului. In sfarsit era al meu ! Acum astept sa se deschida poligonul de examinare al politiei ca sa imi pot lua A2-ul si sa pot plimba fierul legal Cam atat cu povestea mea, sper ca nu am plictisit. Una altra storia d'amore!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti? tatal celui de la care am luat mobra mi-a spus acelas lucru , chiar a vrut sa imi dea un ventilator , dar, am uitat de el atunci ,,, deocamdata la mine nu a fost nevoie desi am circulat vara destul de mult.Intr-adevar e montat sub sa si se poate supraincalzi dar eu personal cu cunosc astfel de cazuri...insa un plus de aer rece nu strica asa ca daca poti monta e in regula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 La fel e si la Bmw. E tot sub sa. Dar l-am scos la aer. Caldura le omoara incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti? Fostul proprietar mi-a recomandat aceeasi chestie. Eu cred ca se merita, nu dureaza mai mult de 15 minute sa montezi un cooler care se gaseste la orice colt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 daca il scoti afara cred ca e cel mai bine dar undeva in lateral la SA , asta pentru a-i proteja firele de umiditate nu as incarca motoreta cu inca o potentiala problema : ventilatorul ;Patrik a optat pt solutia cea mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti? AL MEU ESTE MONTAT PE JUGUL INFERIOR, DEASUPRA ARIPII FATA. La fosta mobra, un GPZ 500, ii pusesem un ventilator de sursa de alimentare PC. Alimentarea am tras-o de la lumina de pozitie de pe spate..Sa fi atent sa fie de 12V. Povestea mea si a Apriliei a fost asa: Mi-au placut intotdeauna cum arata, dar toti prietenii imi spuneau sa nu imi iau ca "sunt proaste si consuma mult". Am avut acum multi ani un chopper Aprilia Classic, motor mic, dar avea viata si pornea si iarna fara probleme. Dupa mai multe mobre schimbate (ma plictiseam de ele dupa un an-doi, mai ales cand le tot upgradam si ramaneam in pana de idei...sigur o motoreta noua nu m-ar incanta, ca nu as avea prea multe de modificat), de la chopper la enduro, pana la vitezane de o mie, am ramas in pana de bani, rate la banci, am renuntat la slujba de sofer profesionist, am ramas cu leasing-ul la masina in urma...am ramas fara masina. Asa ca mi-am dat Transalp-ul din `97 la schimb cu o masina...deh, copil mic tinut la socri la tara... Am stat un an fara mobra, cu mobre de imprumut de pe la prieteni, dar cand nu e lucrul tau, parca nu te simti complet implinit.. Am reusit sa-mi iau intre timp 2 GPZ-uri de 500, am facut una buna, si din piesele ramase am mai vandut una-alta... Vroiam totusi sa-mi iau ceva de teren...bani ioca..am tot citit pe forum de una, de alta. Pana la urma m-as fi multumit si cu un amarat de XT din `90... Am bagat mobra la schimb, dupa ceva timp ma suna cineva ca vrea sa-mi dea un Pegaso. Ma intalnesc cu el seara, omul cam "luat in freza" dupa cateva beri, s-a comportat cam urat si de-abia m-am abtinut sa nu-i trag vreo doua. Asa ca am renuntat la idee, dar am inceput sa ma uit foarte mult dupa Pegaso. Intre timp, cumnatul meu isi luase un BMW F650, a stat pe dreapta o luna si ceva cu un picior in ghips, iar mobra am folosit-o eu...asta m-a rascolit in asa fel ca nu mai vroiam altceva decat enduro Tot citind eu pe forum, dupa un an si ceva, vad la vanzare la mine in cartier, actualul meu Pegaso, cu bendix defect, dar un prieten de-al meu (care are o Aprilia Caponord cu 140-150.000 km la bord) mi-a zis ca poate sa mi-o faca pe bani putini. Deja l-am sunat pe fostul propietar si i-am spus ca as vrea sa vad motoreta, chiar daca inca nu am bani sa o cumpar.. M-am dus cu niste prieteni, ei pe motoare, eu cu masina, am vazut-o si mi-a placut din prima. Propietarul ii facuse o revizie generala inainte de a se strica, si a plecat cu ea spre Grecia, dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria. Omul a fost corect, dar cumparand-o fara sa aud motorul pornit, a fost un risc pe care mi l-am asumat Acum fierbeam, cum sa fac rost de bani, m-am pus pe anunturi si dupa 2 saptamani ma suna un tip hotarat, dar vroia sa o ia cu un pret foarte mic. Am mai negociat putin, am batut palma, am facut actele, i-am dus-o omului unde a vrut si cum m-am vazut cu 700 euro in mana, l-am sunat direct pe BlackAngel666, sa-l intreb care e ultimul pret. Mai aveam nevoie de bani, am mai luat de la prieteni 200 de euro, si in 3 zile deja ma plimbam cu ea. A trebuit totusi sa-i iau bendix, ulei + filtru, antigel, semeringuri si ulei furca, ansamblul frana spate (disc, etrier, pompa frana), i-am schimbat ghidonul, i-am montat priza de 12V, schimbat parbrizul, schimbat cauciucul fata, cumparat inca un set de roti pe care deja am montat cauciucuri noi Metzeler Karoo2, montat kit de pinioane 14 / 49, fata de cel normal 16 / 47....si altele... Totusi, tind sa cred ca motoreta asta mi-a fost predestinata, mi-a placut din prima si ma bucur ori de cate ori ies din casa si o vad prin curte, nu mai spun de momentele cand o scot la plimbare. Daca in trecut mergeam cu mobra de cand se topea zapada, pana ce dadea poleiul, anul asta m-am hotarat sa ies cu ea mai rar, atat din cauza bugetului (salariu de mizerie si poprire de 50% din salariu din partea camatarilor de la BRD si Piraeus), dar mai ales ca am ajuns la concluzia ca iesirile rare dar de lunga durata sunt mai apreciate decat rutina zilnica, iar "mersul pe jos face piciorul frumos". Anul asta am ca obiectiv Transfagarasanul si intrunirea de la mare din Iunie...probabil ceva iesiri prin padurile de la socri si un drum prin zona Mostistea-Calarasi, unde au trait strabunicii mei.. Sa inceapa si sezonul asta, ca ne-am saturat de o saptamana de ploaie... Cam asta am avut de spus, cu adaugarea ca va urmaresc toate postarile, dar de la o vreme telefonul meu nu imi mai da voie sa ma loghez si sa postez pe forum... Va salut, fratii mei de breasla si de cai inaripati Editat Martie 6, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 AL MEU ESTE MONTAT PE JUGUL INFERIOR, DEASUPRA ARIPII FATA. La fosta mobra, un GPZ 500, ii pusesem un ventilator de sursa de alimentare PC. Alimentarea am tras-o de la lumina de pozitie de pe spate..Sa fi atent sa fie de 12V. Povestea mea si a Apriliei a fost asa: Mi-au placut intotdeauna cum arata, dar toti prietenii imi spuneau sa nu imi iau ca "sunt proaste si consuma mult". Am avut acum multi ani un chopper Aprilia Classic, motor mic, dar avea viata si pornea si iarna fara probleme. Dupa mai multe mobre schimbate (ma plictiseam de ele dupa un an-doi, mai ales cand le tot upgradam si ramaneam in pana de idei...sigur o motoreta noua nu m-ar incanta, ca nu as avea prea multe de modificat), de la chopper la enduro, pana la vitezane de o mie, am ramas in pana de bani, rate la banci, am renuntat la slujba de sofer profesionist, am ramas cu leasing-ul la masina in urma...am ramas fara masina. Asa ca mi-am dat Transalp-ul din `97 la schimb cu o masina...deh, copil mic tinut la socri la tara... Am stat un an fara mobra, cu mobre de imprumut de pe la prieteni, dar cand nu e lucrul tau, parca nu te simti complet implinit.. Am reusit sa-mi iau intre timp 2 GPZ-uri de 500, am facut una buna, si din piesele ramase am mai vandut una-alta... Vroiam totusi sa-mi iau ceva de teren...bani ioca..am tot citit pe forum de una, de alta. Pana la urma m-as fi multumit si cu un amarat de XT din `90... Am bagat mobra la schimb, dupa ceva timp ma suna cineva ca vrea sa-mi dea un Pegaso. Ma intalnesc cu el seara, omul cam "luat in freza" dupa cateva beri, s-a comportat cam urat si de-abia m-am abtinut sa nu-i trag vreo doua. Asa ca am renuntat la idee, dar am inceput sa ma uit foarte mult dupa Pegaso. Intre timp, cumnatul meu isi luase un BMW F650, a stat pe dreapta o luna si ceva cu un picior in ghips, iar mobra am folosit-o eu...asta m-a rascolit in asa fel ca nu mai vroiam altceva decat enduro Tot citind eu pe forum, dupa un an si ceva, vad la vanzare la mine in cartier, actualul meu Pegaso, cu bendix defect, dar un prieten de-al meu (care are o Aprilia Caponord cu 140-150.000 km la bord) mi-a zis ca poate sa mi-o faca pe bani putini. Deja l-am sunat pe fostul propietar si i-am spus ca as vrea sa vad motoreta, chiar daca inca nu am bani sa o cumpar.. M-am dus cu niste prieteni, ei pe motoare, eu cu masina, am vazut-o si mi-a placut din prima. Propietarul ii facuse o revizie generala inainte de a se strica, si a plecat cu ea spre Grecia, dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria. Omul a fost corect, dar cumparand-o fara sa aud motorul pornit, a fost un risc pe care mi l-am asumat Acum fierbeam, cum sa fac rost de bani, m-am pus pe anunturi si dupa 2 saptamani ma suna un tip hotarat, dar vroia sa o ia cu un pret foarte mic. Am mai negociat putin, am batut palma, am facut actele, i-am dus-o omului unde a vrut si cum m-am vazut cu 700 euro in mana, l-am sunat direct pe BlackAngel666, sa-l intreb care e ultimul pret. Mai aveam nevoie de bani, am mai luat de la prieteni 200 de euro, si in 3 zile deja ma plimbam cu ea. A trebuit totusi sa-i iau bendix, ulei + filtru, antigel, semeringuri si ulei furca, ansamblul frana spate (disc, etrier, pompa frana), i-am schimbat ghidonul, i-am montat priza de 12V, schimbat parbrizul, schimbat cauciucul fata, cumparat inca un set de roti pe care deja am montat cauciucuri noi Metzeler Karoo2, montat kit de pinioane 14 / 49, fata de cel normal 16 / 47....si altele... Totusi, tind sa cred ca motoreta asta mi-a fost predestinata, mi-a placut din prima si ma bucur ori de cate ori ies din casa si o vad prin curte, nu mai spun de momentele cand o scot la plimbare. Daca in trecut mergeam cu mobra de cand se topea zapada, pana ce dadea poleiul, anul asta m-am hotarat sa ies cu ea mai rar, atat din cauza bugetului (salariu de mizerie si poprire de 50% din salariu din partea camatarilor de la BRD si Piraeus), dar mai ales ca am ajuns la concluzia ca iesirile rare dar de lunga durata sunt mai apreciate decat rutina zilnica, iar "mersul pe jos face piciorul frumos". Anul asta am ca obiectiv Transfagarasanul si intrunirea de la mare din Iunie...probabil ceva iesiri prin padurile de la socri si un drum prin zona Mostistea-Calarasi, unde au trait strabunicii mei.. Sa inceapa si sezonul asta, ca ne-am saturat de o saptamana de ploaie... Cam asta am avut de spus, cu adaugarea ca va urmaresc toate postarile, dar de la o vreme telefonul meu nu imi mai da voie sa ma loghez si sa postez pe forum... Va salut, fratii mei de breasla si de cai inaripati treaba cu predestinatu" o simt si eu , parca ea m-a ales pe mine si cand a venit timpul sa o vand ,,,,,,,,,,,,,,,, nu am putut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) AL MEU ESTE MONTAT PE JUGUL INFERIOR, DEASUPRA ARIPII FATA. La fosta mobra, un GPZ 500, ii pusesem un ventilator de sursa de alimentare PC. Alimentarea am tras-o de la lumina de pozitie de pe spate..Sa fi atent sa fie de 12V. Povestea mea si a Apriliei a fost asa: Mi-au placut intotdeauna cum arata, dar toti prietenii imi spuneau sa nu imi iau ca "sunt proaste si consuma mult". Am avut acum multi ani un chopper Aprilia Classic, motor mic, dar avea viata si pornea si iarna fara probleme. Dupa mai multe mobre schimbate (ma plictiseam de ele dupa un an-doi, mai ales cand le tot upgradam si ramaneam in pana de idei...sigur o motoreta noua nu m-ar incanta, ca nu as avea prea multe de modificat), de la chopper la enduro, pana la vitezane de o mie, am ramas in pana de bani, rate la banci, am renuntat la slujba de sofer profesionist, am ramas cu leasing-ul la masina in urma...am ramas fara masina. Asa ca mi-am dat Transalp-ul din `97 la schimb cu o masina...deh, copil mic tinut la socri la tara... Am stat un an fara mobra, cu mobre de imprumut de pe la prieteni, dar cand nu e lucrul tau, parca nu te simti complet implinit.. Am reusit sa-mi iau intre timp 2 GPZ-uri de 500, am facut una buna, si din piesele ramase am mai vandut una-alta... Vroiam totusi sa-mi iau ceva de teren...bani ioca..am tot citit pe forum de una, de alta. Pana la urma m-as fi multumit si cu un amarat de XT din `90... Am bagat mobra la schimb, dupa ceva timp ma suna cineva ca vrea sa-mi dea un Pegaso. Ma intalnesc cu el seara, omul cam "luat in freza" dupa cateva beri, s-a comportat cam urat si de-abia m-am abtinut sa nu-i trag vreo doua. Asa ca am renuntat la idee, dar am inceput sa ma uit foarte mult dupa Pegaso. Intre timp, cumnatul meu isi luase un BMW F650, a stat pe dreapta o luna si ceva cu un picior in ghips, iar mobra am folosit-o eu...asta m-a rascolit in asa fel ca nu mai vroiam altceva decat enduro Tot citind eu pe forum, dupa un an si ceva, vad la vanzare la mine in cartier, actualul meu Pegaso, cu bendix defect, dar un prieten de-al meu (care are o Aprilia Caponord cu 140-150.000 km la bord) mi-a zis ca poate sa mi-o faca pe bani putini. Deja l-am sunat pe fostul propietar si i-am spus ca as vrea sa vad motoreta, chiar daca inca nu am bani sa o cumpar.. M-am dus cu niste prieteni, ei pe motoare, eu cu masina, am vazut-o si mi-a placut din prima. Propietarul ii facuse o revizie generala inainte de a se strica, si a plecat cu ea spre Grecia, dar l-a lasat bendix-ul in Bulgaria. Omul a fost corect, dar cumparand-o fara sa aud motorul pornit, a fost un risc pe care mi l-am asumat Acum fierbeam, cum sa fac rost de bani, m-am pus pe anunturi si dupa 2 saptamani ma suna un tip hotarat, dar vroia sa o ia cu un pret foarte mic. Am mai negociat putin, am batut palma, am facut actele, i-am dus-o omului unde a vrut si cum m-am vazut cu 700 euro in mana, l-am sunat direct pe BlackAngel666, sa-l intreb care e ultimul pret. Mai aveam nevoie de bani, am mai luat de la prieteni 200 de euro, si in 3 zile deja ma plimbam cu ea. A trebuit totusi sa-i iau bendix, ulei + filtru, antigel, semeringuri si ulei furca, ansamblul frana spate (disc, etrier, pompa frana), i-am schimbat ghidonul, i-am montat priza de 12V, schimbat parbrizul, schimbat cauciucul fata, cumparat inca un set de roti pe care deja am montat cauciucuri noi Metzeler Karoo2, montat kit de pinioane 14 / 49, fata de cel normal 16 / 47....si altele... Totusi, tind sa cred ca motoreta asta mi-a fost predestinata, mi-a placut din prima si ma bucur ori de cate ori ies din casa si o vad prin curte, nu mai spun de momentele cand o scot la plimbare. Daca in trecut mergeam cu mobra de cand se topea zapada, pana ce dadea poleiul, anul asta m-am hotarat sa ies cu ea mai rar, atat din cauza bugetului (salariu de mizerie si poprire de 50% din salariu din partea camatarilor de la BRD si Piraeus), dar mai ales ca am ajuns la concluzia ca iesirile rare dar de lunga durata sunt mai apreciate decat rutina zilnica, iar "mersul pe jos face piciorul frumos". Anul asta am ca obiectiv Transfagarasanul si intrunirea de la mare din Iunie...probabil ceva iesiri prin padurile de la socri si un drum prin zona Mostistea-Calarasi, unde au trait strabunicii mei.. Sa inceapa si sezonul asta, ca ne-am saturat de o saptamana de ploaie... Cam asta am avut de spus, cu adaugarea ca va urmaresc toate postarile, dar de la o vreme telefonul meu nu imi mai da voie sa ma loghez si sa postez pe forum... Va salut, fratii mei de breasla si de cai inaripati Unii au avut probleme cu statul roman,altii cu bancile,toti avem probleme d-astea,clar!Dar iti pune zambetul pe buze ori de cate ori va plimbati si ASTA CONTEAZA CEL MAI MULT! Pot spune ca si povestea ta e una de amore... Editat Martie 6, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Unii au avut probleme cu statul roman,altii cu bancile,toti avem probleme d-astea,clar!Dar iti pune zambetul pe buze ori de cate ori va plimbati si ASTA CONTEAZA CEL MAI MULT! Pot spune ca si povestea ta e una de amore... cred ca majoritatea povestilor cu Aprilia sunt asa , cred ca nu ai cum sa nu te prinda la inima , au focul viu latin in ele ... cred ca majoritatea povestilor cu Aprilia sunt asa , cred ca nu ai cum sa nu te prinda la inima , au focul viu latin in ele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 cred ca majoritatea povestilor cu Aprilia sunt asa , cred ca nu ai cum sa nu te prinda la inima , au focul viu latin in ele ... Ooo,da...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Povestea noastra (a mea si Apriliei mele) nu este una de dragoste. A fost o casatorie de convenienta. Amandoi avem ceva experienta in spate, trecuti prin mai multe relatii si fiind liberi de contract am hotarat sa ne luam. Formam un cuplu frumos, mai ales ea, ca-l are mai mare. Eu am bani, sau i-am avut, fiindca asa ne-am cunoscut. Acum ma chinui s-o intretin, pt. ca, la fel ca orice consoarta, are nevoie de una-alta; consumabile, briz-brizuri, farduri si alte chestii. Nu-i cer mult, doar sa nu ma lase-n drum. Asta ar fi motiv de divort, la fel cum am divortat de celelalte. Dar daca tot vorbim de iubiri, sa stiti ca prima mea dragoste a fost un Simson (sa nu ma faceti homosexsual, asa au botezat-o nasii, cred ca erau beti). Nu m-a dezamagit niciodata, nu mi-a cerut niciodata nimic, ci doar mi-a oferit. Am fost un ticalos si am vandut-o. Cineva trebuia sa tradeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Povestea noastra (a mea si Apriliei mele) nu este una de dragoste. A fost o casatorie de convenienta. Amandoi avem ceva experienta in spate, trecuti prin mai multe relatii si fiind liberi de contract am hotarat sa ne luam. Formam un cuplu frumos, mai ales ea, ca-l are mai mare. Eu am bani, sau i-am avut, fiindca asa ne-am cunoscut. Acum ma chinui s-o intretin, pt. ca, la fel ca orice consoarta, are nevoie de una-alta; consumabile, briz-brizuri, farduri si alte chestii. Nu-i cer mult, doar sa nu ma lase-n drum. Asta ar fi motiv de divort, la fel cum am divortat de celelalte. Dar daca tot vorbim de iubiri, sa stiti ca prima mea dragoste a fost un Simson (sa nu ma faceti homosexsual, asa au botezat-o nasii, cred ca erau beti). Nu m-a dezamagit niciodata, nu mi-a cerut niciodata nimic, ci doar mi-a oferit. Am fost un ticalos si am vandut-o. Cineva trebuia sa tradeze. oooooooooooooooooooo! Am o pare prosta despre tradare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Povestea noastra (a mea si Apriliei mele) nu este una de dragoste. A fost o casatorie de convenienta. Amandoi avem ceva experienta in spate, trecuti prin mai multe relatii si fiind liberi de contract am hotarat sa ne luam. Formam un cuplu frumos, mai ales ea, ca-l are mai mare. Eu am bani, sau i-am avut, fiindca asa ne-am cunoscut. Acum ma chinui s-o intretin, pt. ca, la fel ca orice consoarta, are nevoie de una-alta; consumabile, briz-brizuri, farduri si alte chestii. Nu-i cer mult, doar sa nu ma lase-n drum. Asta ar fi motiv de divort, la fel cum am divortat de celelalte. Dar daca tot vorbim de iubiri, sa stiti ca prima mea dragoste a fost un Simson (sa nu ma faceti homosexsual, asa au botezat-o nasii, cred ca erau beti). Nu m-a dezamagit niciodata, nu mi-a cerut niciodata nimic, ci doar mi-a oferit. Am fost un ticalos si am vandut-o. Cineva trebuia sa tradeze. N-ai tradat nimic!Ai evoluat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 mi-am personalizat casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Poze de azi de la Belis si Tarnita: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Faine poze. La voi soare, la noi ploaie. O fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Pentru @cristi 1 da , pentru noi ba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Faine poze. La voi soare, la noi ploaie. O fi bine? E mai bine in Ardeal Noi in Regat suntem mai prapaditi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.