Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gata, am rezolvat-o.

merci

Cum ai rezolvat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite asa (vezi poza)

cheile au sarit din contact in timpul mersului si s-au infipt la radiator. le-am gasit acasa, dupa ce bagasem moto in garaj si deja incercasem 100 de variante sa scot busonul de benzina si topcase-ul (ambele chei erau pe acelasi inel).

busonul il dovedisem cu alta cheie.

acum le am pe astea originale si maine ma duc sa fac dubluri :)

 

post-15171-0-29066500-1394967929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o si eu pe a mea , dupa lungi chinuri , dar care au meritat, a primit ulei furca si simeringuri ulei, mansoane noi la ghidon , lac pe plastice , cadru mic si bascula vopsite integral , carburatoare curatate, reglate si sincronizate , lant curatat si uns cu ulei T 90 ,schimb de ulei , schimb de furtune de ulei si carburant , reparatii instalatie electrica ,un pic de folie carbon si parbriz nou..... nu mai stiu..... e gata de RAR..La urmatorul salariu sper sa o rezolv ..

cateva poze despre cum arata la final ,

Am primit pe parcursul reparatiilor sfaturi de la voi si va multumesc pentru asta

post-78987-0-16020600-1394969854_thumb.jpg

post-78987-0-77464100-1394969864_thumb.jpg

post-78987-0-24741600-1394969871_thumb.jpg

post-78987-0-15502000-1394969878_thumb.jpg

post-78987-0-75611900-1394969884_thumb.jpg

post-78987-0-86708800-1394969890_thumb.jpg

post-78987-0-26065700-1394969898_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite asa (vezi poza)

cheile au sarit din contact in timpul mersului si s-au infipt la radiator. le-am gasit acasa, dupa ce bagasem moto in garaj si deja incercasem 100 de variante sa scot busonul de benzina si topcase-ul (ambele chei erau pe acelasi inel).

busonul il dovedisem cu alta cheie.

acum le am pe astea originale si maine ma duc sa fac dubluri :)

Tare asta :crack: !

 

am rezolvat-o si eu pe a mea , dupa lungi chinuri , dar care au meritat, a primit ulei furca si simeringuri ulei, mansoane noi la ghidon , lac pe plastice , cadru mic si bascula vopsite integral , carburatoare curatate, reglate si sincronizate , lant curatat si uns cu ulei T 90 ,schimb de ulei , schimb de furtune de ulei si carburant , reparatii instalatie electrica ,un pic de folie carbon si parbriz nou..... nu mai stiu..... e gata de RAR..La urmatorul salariu sper sa o rezolv ..

cateva poze despre cum arata la final ,

Am primit pe parcursul reparatiilor sfaturi de la voi si va multumesc pentru asta

In orice caz,tre' sa recunosc ca ai bagat ceva munca/bani in toata afacerea!E bine ca n-o mai vinzi!

Toata stima si sper sa ne vedem la intrunirea Aprilistilor Pegasisti de care vorbisem inainte!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bani doar cat era necesar , consumabilele uzuale...imi place ceea ce fac ..

cand eram mic imi doream sa ma fac mecanic , am stricat cateva biciclete , le-am reparat ...dar viata m-a dus pe alt drum , insa in timpul liber cred ca pot sa fac pe mecanicul , cine stie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bani doar cat era necesar , consumabilele uzuale...imi place ceea ce fac ..

cand eram mic imi doream sa ma fac mecanic , am stricat cateva biciclete , le-am reparat ...dar viata m-a dus pe alt drum , insa in timpul liber cred ca pot sa fac pe mecanicul , cine stie ...

Eu lucrez la ora asta intr-un service moto si pot spune ca fac ceea ce mi-am dorit,chiar daca mai am ENORM de multe de invatat! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez la ora asta intr-un service moto si pot spune ca fac ceea ce mi-am dorit,chiar daca mai am ENORM de multe de invatat! :hug:

niciodata omul nu le va sti pe toate , insa cel mai imp. lucru este sa faca bine ceea ce stie

omul are o singura viata si cel mai important e sa faca ce ii place , restul povestilor cu sa faca ceea ce trebuie ... etc filosofii de doi bani

ajungi la 7o de ani si porti in spate numai regrete , nu se merita

Ma bucur si iti doresc in continuare sa ai parte numai de satisfactii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niciodata omul nu le va sti pe toate , insa cel mai imp. lucru este sa faca bine ceea ce stie

omul are o singura viata si cel mai important e sa faca ce ii place , restul povestilor cu sa faca ceea ce trebuie ... etc filosofii de doi bani

ajungi la 7o de ani si porti in spate numai regrete , nu se merita

Ma bucur si iti doresc in continuare sa ai parte numai de satisfactii!

Primii 81 de ani sunt mai grei,dup-aia totul trece intr-o clipa... :crack:

Mersi de ganduri!

Fa ceva pe tiparele societatii,ori de cate ori ai ocazia si vei ajunge ca mine...(outcast) :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti.

V-am tot urmarit de pe mail, dar nu am mai postat, ca am fost plecat cu familionul la tara,

@enemy2day, noroc cu gratarul de protectie de la radiator, ca altfel cheltuiai 3 milioane degeaba. Ma bucur ca ai ajuns la Emil Caponord, sa iti faca suportii de genti laterale.

@alingeamanu, merita toata munca.

@cristian1, si eu am lucrat ucenic la un service moto, ca sa invat baza la mecanica pe motociclete. Din pacate, stateam 14 ore in picioare, si cu oloagele mele operate dupa accidentul frontal din 2007, nici nu mai puteam sa ajung acasa...Vad ca iar te plimbi, bun asa :D

 

Saptamana asta vreau sa schimb si eu uleiul, ca am reusit sa-mi iau Motul M10W40 si filtrul de ulei, cu toate ca cu banii dati pe ele ma puteam plimba toata luna. As fi putut sa las uleiul vechi, cu care nu am facut nici 2.000 de km, dar a trecut iarna peste el, si vreau sa-mi ingrijesc bine "amanta" :P

Si mai am ceva de lucru la ea, ca am ramas fara claxon dupa ce m-am distrat "pierzandu-l" pe cumnata-miu cu F650-ul pe coclauri, dar problema e simpla: s-a rezetat unul dintre fire exact de langa papucul de prindere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbatul uleiului este absolut necesar la inceput de sezon ? Inteleg ca asa se recomanda din cauza temperaturilor scazute din iarna, dar in cazul meu motorul a stat intr-o camera unde sunt minim 10 grade si a facut si cateva plimbari (mai pe zapada, mai pe namol) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare face cum crede, sau cum il tine buzunarul.

Eu vreau sa ma tina motorul cat mai mult, mai ales ca am sarit de 60.000, chiar daca merge ca noua, ceea ce denota o intretinere buna din partea fostilor propietari. In plus, am tinut-o afara, si au fost temperaturi de minus 17-18 grade iarna asta. Uleiul din ea nu arata rau deloc, este la nivel si poate ca schimbul asta e doar un moft de-al meu.

In mod normal, uleiul se schimba, atat la motociclete, cat si la masini, la nr de kilometrii sau la o perioada de timp.

In principiu, eu il schimb primavara, pentru ca pe perioada iernii, face condens de la fluctuatiile de temperatura, deteriorandu-se calitatea uleiului.

Pe vremuri, cand aveam Dacie, daca defaceam capacul de la tacheti iarna, se putea vedea o mazga mocirloasa depusa pe capac...

 

Am spus si ma repet: fiecare face cum vrea. Totusi, fabricantul da foarte clar intervalele de schimb al uleiului in asa fel incat sa garanteze buna functionare si evitarea uzarii premature a pieselor motorului, iar rulajul recomandat pentru schimbul de ulei este de 6.000 km sau 12 luni in cazul nostru.



Si poza din manual:

post-74306-0-23629800-1395008113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Am spus si ma repet: fiecare face cum vrea. Totusi, fabricantul da foarte clar intervalele de schimb al uleiului in asa fel incat sa garanteze buna functionare si evitarea uzarii premature a pieselor motorului, iar rulajul recomandat pentru schimbul de ulei este de 6.000 km sau 12 luni in cazul nostru.

...

Ba chiar ar fi indicat ca, de la 10w 40 semisintetic sa treci la 10w 50,intrucat motorul are deja o uzura si se incalzeste nitel mai mult ca inainte,asta pe langa faptul ca,temperaturile de la tine sunt mai ridicate vara decat la mine(de exemplu)!Recomand asta.

Evident recomandarile date de fabricant(tabela ce indica schimburile,verificarile,etc)trebuie respectate,ca doara n-o fost prost cand le-o studiat/stabilit! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu nevoie de putin ajutor, daca se poate. Stiu ca s-a mai discutat pe forum, dar nu reusesc sa gasesc unde.

Simplu - nu imi porneste motoreta.

Am incercat sa o pornesc prin ianuarie (o porneam saptamanal) si nu mi-a pornit, desi bateria dadea curent.

Am lasat-o asa pana saptmana trecuta, cand am incercat sa o ponesc iar si nu am reusit. Bateria invarte, totul pare ok, dar cu toate astea nu porneste.

Daca retin bine, in cazuri similare, s-a recomandat schimbarea filtrului de aer (pe care il schimb oricum, daca il gasesc) si verificarea bujiei.

Alte idei?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opreste robinetul de benzina. Goleste carburatorul de benzina(de la surubul de golire, nu trebuie dat jos nimic de pe mobra). Da drumul la robinet. asteapta 2 minutes si dai la automat(gentil)

daca zici ca pornea... cel mai probabil benzina e de vina.

In cel mai rau caz... goleste rezervorul si pune 2 litrii de benzina proaspata.

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goleste carburatorul de benzina(de la surubul de golire, nu trebuie dat jos nimic de pe mobra).

De curiozitate, unde se află acest şurub? Poate într-o zi voi avea nevoie de el.

 

Mulţam fain,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 2 suruburi defapt :) pe lateralul paharelor carburatoarelor.

 

se poate accesa cu o surubelnita cruce lunga pe stanga motocicletei. este o gaura in cadru(pe aici se poate face si reglajul de aer(cu o surubelnita cu cot 90 de grade) si golirea carb)

http://databikes.com/imgs/a/a/e/b/c/aprilia__garda_pegaso_650_limited_edition_1999_4_lgw.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile de golit carburatoarele sunt cele incercuite cu rosu.

Sper ca nu ai intrerupt de la butonul rosu de pe blocul de comenzi de pe ghidon, dreapta.

post-25665-0-80973900-1395048300_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...