eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Momentan sunt plecat cu fi-miu cu bicicletele, apoi mergem la antrenament. Nu as vrea sa dau CDI-ul din mana, chiar si cu garantie. La ce service ai motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 La Grant Racing Garage Momentan sunt plecat cu fi-miu cu bicicletele, apoi mergem la antrenament.Nu as vrea sa dau CDI-ul din mana, chiar si cu garantie.La ce service ai motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Aha, la Cezar & Balamuc. E pe maini bune, chiar prea bune, avand in vedere ca au echipa de RoSbk la care concureaza si le repara ei. Poti sa iei CDI-ul tau si sa vi cu el la mine, in Lacul Tei maine dimineata sau in seara asta? Il probam pe al tau la mobra mea si vedem daca e problema de acolo. Momentan sunt dadaca, si nu am cum sa merg cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Pot sa vin in seara asta? imi spui o strada si o ora? Eu la 17:30 ajung in Bucuresti si trebuie sa trec pe la service sa iau CDI-ul si apoi sa vin Mersi foarte mult de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Cu placere. 0766.885.257 sau 0734.317.928, suna-ma si stabilim cum ne intalnim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Asta vroiam si eu sa zic... e mai sigur sa te duci cu CDI-ul la cineva sa il probezi pe al tau. In felul asta nu risti sa strici CDI-ul altcuiva. Daca al tau merge ok pe alta mobra, e clar ca este bun. Daca nu merge bine, e clar defect. Pe cand invers... daca pui alt CDI la tine si tot nu merge bine o sa mai ai si o alta problema: Daca cumva ai stricat si CDI-ul de imprumut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salutare! Amortizorul pe spate a ramas fara ulei si nu-si mai face treaba. Am vazut unul nou e undeva la 380 de euro. Varianta asta e exclusa. SH nu doresc sa cumpar ca nu stiu cat o sa ma tina. Ce alte optiuni as mai avea? Reconditionarea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Corect,Mony. Am probat cu Pantera și e ok al lui. Problema e din alta parte. Sarp,îți recomand tot unul Sh pentru ca în mod normal tine 30 de ani la un mers normal.Eu nu as lua unul nou la prețu. Unei motociclete fără acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Multumesc mult Eugen pentru ajutor. Nu e de la CDI, nu mi-a ramas mai nimic altceva de verificat. Mai are cineva vreo idee? Pana acum am exclus: Carburatoare, joc supape + etanseitate supape, bujie, CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie? Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K... Ala influenteaza avansul la exact 4000 ture. Este undeva prin zona bateriei... o sa incerc sa caut o poza cu el ca sa il gasesti. Le-am gasit.... Daca e scos din mufa sau rupt, ar fi posibil sa iti dea simptome proaste pe la 4000 ture Editat Iulie 31, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Brravo,Mony,la asta nu m-am gândit. Stai ca ii fac eu o poza acum. Sa nu-l uitam nici pe ala de lângă bobina,sub rezervor. Pantera,cu plăcere. Ms și eu de bere. M-a luat flama după prima;lipsa de antrenament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K... Imi aduc aminte ceva vag, cred ca de pe forum de aici, cineva tot cu probleme de genul care rezolvase cum zici tu. Asta ar fi la '97 parca nu? http://philou.78.free.fr/bricolage/Peg_resistor_discon.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie? Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... apropos de bobina : daca se incinge inseamna ca are probleme si trebuie schimbata , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Uite,asta e,mufa din dreapta. O găsești. În zona bateriei,spre toba finala. Mai e una la fel sub rezervor,lângă bobina. » Post actualizat in 31 Jul 2014 18:13 Poate e arsa,sau nu face masa bine. Eu am mutat-o sub sa,ferita de noroiul de la roata. Mișc-o poate își revine. Asa am pățit cu aia din stâng, care e pentru crick-ul lateral. M-a chiunuit o jumate de zi in ploaie,ca se oprea motorul can băgăm în viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Astea adica? Sau sunt de dupa 2001 si e altfel? http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=138110&d=1306242092 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ezakt,Ezakt,Evrika! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Alea doua sunt niste diode... dar inca nu am cautat sa vad ce fac. Oricum e bine sa te uiti si la ele. Dar in primul rand, rezistorul. Ala intra in actiune pe la 4000 rpm. Din el se limiteaza CDI-ul si emisiile pentru state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Tananannaaaaa Care da un pegaso si o diferenta pt. un TDM sau un ZX9R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Banzay, tu vrei coclau. Scapa de una, ca am 3 Pegaso la vanzare pe alese. '94, '99 si 2000, toate carburatie, toate inscrise, Pret 850, 1100,1200, Euroi, bineanteles. Toate revizuite si consumabile noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Vazut si placut GA-ul! Il stiam Sincer sa fiu o sa fie o perioada mai nasoala cu banutii, dar nici fara moto nu pot, TDM-ul imi place (nu asa mult cum am apreciat pegaso-ul, dar prea putin la vremea cand l-am dat) dar parca e prea mare, prea greoi (desi consuma mai putin ca pegaso), iar ZXR-ul place si ala ca merge tare bine zici ca e electric, a fost excelent in concediu, dar nu prea ma omor cu "in-line 4" si nici cu SS (desi dupa pozitie merge spus ca e si touring) si nici nu am chef sa il stresez prin oras (ca mai am cateodata treaba si parca as mai folosi si moto, desi am zis ca in orase la noi nu mai merg). As vrea ceva mai omenesc, iar GA-ul se incadreaza aici. E motor destul de simplu, stiu in ce am de bagat degetele, bun de pornit si dat pe strada/pamant fara mila ca nu riposteaza... Cam asa am gandit. Ar fi si bmw-ul, poate o idee mai rasarit, dar mai scumpe si nu stiu daca merita diferenta pt. o bujie in plus si o supapa in minus Editat Iulie 31, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Multumesc pentru ajutor. Rezistenta de sub sa e ok, are 9, 72 kohm. Celelalte doua sunt niste diode, le-am verificat, sunt bune. Carburatoarele au fost curatate, reglate, schimbate.. la fel. Bobina si fisa nu le-am schimbat pana acum, le-am masurat si impreuna au vreo 7-8 kohm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Tot caprele de teren sunt mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Rezistorul nu prea era fix in mufa, i-am strans papucii si o sa o pornesc maine sa vad cum face. Rezistorul poate fi cauza pentru rateuri la peste 4000, dar la ralenti? Maine va anunt daca nu merge, si probabil o voi scoate din service pentru ca sta degeaba. » Post actualizat in 31 Jul 2014 20:42 http://www.apriliatalk.com/forums/other-aprilia-motorcycles/2435-pegaso-650-cube-2000-problem-engine.html Poate fi regulatorul de tensiune problema? Simptomele se aseamana foarte mult cu cele din link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.