ivan pedala Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 ...Pe zona Moldovei , Banatului , Olteniei si Dobrogei nu am sesizat aprilisti!... Numai in Tg-Jiu stiu patru sau cinci posesori de Aprilia...fara sa socotim tot judetul sau toata regiunea Olteniei care cuprinde citeva judete si in care se gasesc sigur aprilisti! Asa ca ei exista, doar ca nu va cunoasteti! Nu toata lumea bintuie pe net...multi prefera asfaltul/coclaul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Numai in Tg-Jiu stiu patru sau cinci posesori de Aprilia...fara sa socotim tot judetul sau toata regiunea Olteniei care cuprinde citeva judete si in care se gasesc sigur aprilisti! Asa ca ei exista, doar ca nu va cunoasteti! Nu toata lumea bintuie pe net...multi prefera asfaltul/coclaul. saluatre, de fapt intalnirea avea acest scop " sa ne cunoastem" insa ei trebuiesc informati despre acest fapt , asta inseamna sa apelam la amici , prieteni si sa ne organizam eventual pe regiuni si apoi " Grupa Mare" Si eu prefer asfaltul /coclaul dar net-ul nu poate fi exclus din viata noastra in 2014....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Corect si de acord 100% cu cele scrise de tine, daaaaar...sa nu uitam ca foarte multi motociclisti nu au fost poate la nici macar o intrunire in viata lor, fiindca au vazut ei (sau consoartele lor) la tv ca acolo se imbata lumea, se cinta rock agresiv, se da din cap ca pendularu' si femeile danseaza goale la bara...motiv pentru care nevestele sau prietenele nu accepta astfel de adunari...iar cei care chiar ar putea sa vina prefera o plimbare de unu' singur pe un coclau si evita astfel de cheltuieli inutile in mintea lor. Ah...si sa nu uitam de criza, motivul pe care mi-l invoca majoritatea drept scuza atunci cind ii chem la cite o sindrofie moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 @ Florin_escu cel mai probabil de la surplusul de ulei manualele le am scoase de pe acest forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ca drept exemplu de întruniri, la cea de la Mamaia de anul asta,în afara de cele 4 Pegaso cu care am plecat din Bucureșt, am mai întâlnit Una singura argintie cu nr de Ph XX Loy. Nu intra posesorul pe forum,Mobra mea nu o știa și era plăcut surprins de aripa mea fata de supermoto. La întruniri e totul ok ziua pe lumina. Noaptea Apar împătimiții alcoolului în exces și unii dezaxați sau tineri de 16-18 ani rockeri care nu au nici o legătură cu motocicletele sau fenomenul moto,dar nu generalizez. Totul e sa fii în Compania potrivita și Nu ai nici o treaba cu uscaturile. Oricum,la o întrunire a aprilistilor se presupune ca marea majoritate are o pasiune comuna și se exclud cei care nu sunt motociclișt, cu excepția pasagerilor,prietenilor și membrii familiei. Pana la urma conteaza plăcerea drumului,peisajul,relaxarea și Socializarea pe teme comune. » Post actualizat in 31 Jul 2014 10:05 Dragilor,am spus și ma repet: găsiți în semnătura mea link cu manualele de Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ca drept exemplu de întruniri, la cea de la Mamaia de anul asta,în afara de cele 4 Pegaso cu care am plecat din Bucureșt, am mai întâlnit Una singura argintie cu nr de Ph XX Loy. Nu intra posesorul pe forum,Mobra mea nu o știa și era plăcut surprins de aripa mea fata de supermoto. La întruniri e totul ok ziua pe lumina. Noaptea Apar împătimiții alcoolului în exces și unii dezaxați sau tineri de 16-18 ani rockeri care nu au nici o legătură cu motocicletele sau fenomenul moto,dar nu generalizez. Totul e sa fii în Compania potrivita și Nu ai nici o treaba cu uscaturile. Oricum,la o întrunire a aprilistilor se presupune ca marea majoritate are o pasiune comuna și se exclud cei care nu sunt motociclișt, cu excepția pasagerilor,prietenilor și membrii familiei. Pana la urma conteaza plăcerea drumului,peisajul,relaxarea și Socializarea pe teme comune. » Post actualizat in 31 Jul 2014 10:05 Dragilor,am spus și ma repet: găsiți în semnătura mea link cu manualele de Aprilia. intunirea noastra se vrea a fi , cum spune si Eugen , intalnirea unor oameni legati de o pasiune comuna : Aprilia Pegaso vom gasi ulterior , si alte conexiuni , cu siguranta , Chiar de vom ciocni o bere sau o palinca nu cred ca-i bai , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 @eugenkawa Tu ai mai patit asa ceva cu spanul in motor? Sau cunosti pe cineva care a patit-o si din cauza asta facea motorul urat? Azi merg la service si le spun sa desfaca capacul si sa curete daca exista urme de span. In alta ordine de idei, am nevoie de un CDI imprumut sa verific daca al meu e defect. Va rog mult, puteti veni cu mine la service sa nu credeti ca vi-l dau inapoi pe al meu (daca e defect) sau cine stie ce alta chestie... Va dau si bani garantie, vreau doar sa o fac, are peste 2 saptamani de cand sta in service si nu ii dau de cap... m-am saturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Momentan sunt plecat cu fi-miu cu bicicletele, apoi mergem la antrenament. Nu as vrea sa dau CDI-ul din mana, chiar si cu garantie. La ce service ai motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 La Grant Racing Garage Momentan sunt plecat cu fi-miu cu bicicletele, apoi mergem la antrenament.Nu as vrea sa dau CDI-ul din mana, chiar si cu garantie.La ce service ai motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Aha, la Cezar & Balamuc. E pe maini bune, chiar prea bune, avand in vedere ca au echipa de RoSbk la care concureaza si le repara ei. Poti sa iei CDI-ul tau si sa vi cu el la mine, in Lacul Tei maine dimineata sau in seara asta? Il probam pe al tau la mobra mea si vedem daca e problema de acolo. Momentan sunt dadaca, si nu am cum sa merg cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Pot sa vin in seara asta? imi spui o strada si o ora? Eu la 17:30 ajung in Bucuresti si trebuie sa trec pe la service sa iau CDI-ul si apoi sa vin Mersi foarte mult de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Cu placere. 0766.885.257 sau 0734.317.928, suna-ma si stabilim cum ne intalnim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Asta vroiam si eu sa zic... e mai sigur sa te duci cu CDI-ul la cineva sa il probezi pe al tau. In felul asta nu risti sa strici CDI-ul altcuiva. Daca al tau merge ok pe alta mobra, e clar ca este bun. Daca nu merge bine, e clar defect. Pe cand invers... daca pui alt CDI la tine si tot nu merge bine o sa mai ai si o alta problema: Daca cumva ai stricat si CDI-ul de imprumut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salutare! Amortizorul pe spate a ramas fara ulei si nu-si mai face treaba. Am vazut unul nou e undeva la 380 de euro. Varianta asta e exclusa. SH nu doresc sa cumpar ca nu stiu cat o sa ma tina. Ce alte optiuni as mai avea? Reconditionarea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Corect,Mony. Am probat cu Pantera și e ok al lui. Problema e din alta parte. Sarp,îți recomand tot unul Sh pentru ca în mod normal tine 30 de ani la un mers normal.Eu nu as lua unul nou la prețu. Unei motociclete fără acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pan7h3ra18 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Multumesc mult Eugen pentru ajutor. Nu e de la CDI, nu mi-a ramas mai nimic altceva de verificat. Mai are cineva vreo idee? Pana acum am exclus: Carburatoare, joc supape + etanseitate supape, bujie, CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie? Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K... Ala influenteaza avansul la exact 4000 ture. Este undeva prin zona bateriei... o sa incerc sa caut o poza cu el ca sa il gasesti. Le-am gasit.... Daca e scos din mufa sau rupt, ar fi posibil sa iti dea simptome proaste pe la 4000 ture Editat Iulie 31, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Brravo,Mony,la asta nu m-am gândit. Stai ca ii fac eu o poza acum. Sa nu-l uitam nici pe ala de lângă bobina,sub rezervor. Pantera,cu plăcere. Ms și eu de bere. M-a luat flama după prima;lipsa de antrenament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ar mai fi de verificat rezistorul de 10K... Imi aduc aminte ceva vag, cred ca de pe forum de aici, cineva tot cu probleme de genul care rezolvase cum zici tu. Asta ar fi la '97 parca nu? http://philou.78.free.fr/bricolage/Peg_resistor_discon.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 cum ai verificat carburatoarele? bujiile le-ai bagat tot in aceleasi fise sau le-ai incercat cu tot cu fise? bobina de inductie? Ma uitam peste vechile poze cu pegaso si ma apuca iar dorul... apropos de bobina : daca se incinge inseamna ca are probleme si trebuie schimbata , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Uite,asta e,mufa din dreapta. O găsești. În zona bateriei,spre toba finala. Mai e una la fel sub rezervor,lângă bobina. » Post actualizat in 31 Jul 2014 18:13 Poate e arsa,sau nu face masa bine. Eu am mutat-o sub sa,ferita de noroiul de la roata. Mișc-o poate își revine. Asa am pățit cu aia din stâng, care e pentru crick-ul lateral. M-a chiunuit o jumate de zi in ploaie,ca se oprea motorul can băgăm în viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Astea adica? Sau sunt de dupa 2001 si e altfel? http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=138110&d=1306242092 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Ezakt,Ezakt,Evrika! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.