Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

am o problema cred :

dupa ce am schimbat uleiul ( 2 l ) am constatat nivelul peste maxim.Am mers asa pana acum doua zile cnd , m-am hotarat sa mai scot din ulei fiindca am crezut ca nivelul crescut se datoreaza faptului ca nu am eliminat tot uleiul din motor la skimb...in fine .Ieri am dat cateva ture , motorul merge ok

Azi am verificat nivelul : peste maxim

adevarul e ca la forja scoate un pic de fum , am aproape 50000 km ,

recomandari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am desfacut amortizoarele, am scurs uleiul din ele si din fericire am desfacut doar unul dintre ele.

Spun din fericire, pentru ca stiam ca aveam de la fostul proprietar un set de semeringuri de amortizor.

post-25665-0-52859000-1406233066_thumb.jpgpost-25665-0-61632400-1406233078_thumb.jpgpost-25665-0-39766600-1406233124_thumb.jpg

Aveam un set pentru un singur amortizor (un semering de retinere a uleiului si unul anti praf).

post-25665-0-28191400-1406233116_thumb.jpgpost-25665-0-90042800-1406233149_thumb.jpgpost-25665-0-22277900-1406233162_thumb.jpg

Cam asa arata uleiul

post-25665-0-14612700-1406233137_thumb.jpgpost-25665-0-42327000-1406233143_thumb.jpgpost-25665-0-37334800-1406233155_thumb.jpg

Am scos si rulmentii de la roata fata pentru ca sa ii verific. Unul dintre ei se pare ca area o bila ciupita sau camasa ciupita. Sau poate amandoua.

post-25665-0-02308700-1406233091_thumb.jpgpost-25665-0-45845300-1406233168_thumb.jpg

Trebuie asadar sa rup niste bani pentru inca un set de semeringuri si pentru doi rulmenti noi.

Voi face reparatia / intretinerea ca la carte, pentru ca nu vreau sa ma desfac curand totul.

Pana la urma cred ca o desfac pe toata :)

post-25665-0-53437800-1406233100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,uleiul se măsoară la 10 minute după oprirea motorului,cu joja neanfiletata. La schimbul de ulei,pui 3/4 din cantitatea de ulei necesara,maxim 2 litri,pornești și apoi masori iar la fel ca prima data,pentru ca mai rămâne ceva ulei în motor.

Mony,ai început un Rk în toată regula.

Dacă vrei sa te ajut cu comanda la semeringuri / ulei / filtre,anunță-ma.

Dacă nu răspund,te sun eu înapoi,ca am fost de noapte la munca și intru iar diseară...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,uleiul se măsoară la 10 minute după oprirea motorului,cu joja neanfiletata. La schimbul de ulei,pui 3/4 din cantitatea de ulei necesara,maxim 2 litri,pornești și apoi masori iar la fel ca prima data,pentru ca mai rămâne ceva ulei în motor.

Mony,ai început un Rk în toată regula.

Dacă vrei sa te ajut cu comanda la semeringuri / ulei / filtre,anunță-ma.

Dacă nu răspund,te sun eu înapoi,ca am fost de noapte la munca și intru iar diseară...

am inteles , incerc asa astazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este motor cu carter uscat si de aia ai rezervorul in cadru,iar verificarea se face asa cum spune Eugen.Asa e si la mine la Aprilica cu motorul Minarelli.Ba la fel e si la Audi R8!!! :eek:

» Post actualizat in 25 Jul 2014 05:28

Mony,nu vreau sa fiu critic,dar montarea celor 2 cooler-e pe fata radiatorului,nu a facut decat sa micsoreze suprafata de racire a radiatorului!Mai degraba,monteaza si un buton de racire pe ventilator pe direct,cu care sa-l pornesti cand crezi tu de cuviinta!Eu asa as face! :peace:

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi

Ventilatoarele alea sunt de maniaci in overcloking.

Impreuna au debit si putere cam cat cel original.

La mine ventilatorul original a crapat si asta era singura solutie rapida si eficienta.

Acum am ventilator si il voi monta si pe acela impreuna cu radiatorul de Pegaso de la bodyvl.

Dar voi tine si alea doua ca sunt foarte bune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... dar asa vor fi in curand, cand voi schimba radiatorul de BMW cu cel de Pegaso de la bodyvl.

Vreau sa le pastrez si pe cele 2 ventilatoare ca sa faca fata cum trebuie in Bucuresti.

Vor fi puse pe o alta termocupla (gasesc eu una), iar ventilatorul il voi trece obligatoriu prin releu asa cum are eugenkawa.

In felul asta voi avea si backup pentru oras.

La drum lung, oricum nu pornesc ventilatoarele, e suficient curentul de aer ca sa raceasca motorul, dar in oras, e grav. Totul este fierbinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La voi in oras pe la ce temperatura sta apa? Ca la mine rareori ajunge la 80... Poate sa fie de la faptul ca mecanicu a pus antigel nediluat (si era d-ala care trebuia diluat, parca..)? De obicei la drum sau prin oras cand nu e foarte aglomerat sta cam pe la 60. E normal?

 

In fine, eu nici nu prea o turez. Chiar si atunci cand zic ca merg 'sportiv' schimb la 5500 :)

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine statea aproape pe linia de demarcatie de la 100 grade, la granita cu rosu.

Suspectez ca la un moment dat a fost pusa vreo garnitura de chiulasa pentru motorul cu injectie, care are orificiile pentru lichidul de racire mai mici si mai rare.

Asta e doar o presupunere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca a fost pusa, motorul meu este de pe una din 99, de carburatie :)

 

Injectia de la motoarele astea e ca la masini, adica inchide alimentarea in decelerare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nou venit in lumea motocicletelor, primul motor de 5 luni un Pegaso 650 din 1999.

 

O intrebare pentru inceput ca sa ne cunoastem.

 

Cum se curat filtrul / sita de la robinetul de benzina? Am incercat cu periuta si alcool izopropilic, dar nimic, doar 1/2 din sita am reusit sa curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Bine ai venit printre noi.

Se da jos robinetul,se desface butonul de plastic cu imbus de 4, se desfac cele doua șuruburi mici cu subelnita,se demonteaza cele 3 piese.

La sita lunga a poziției On se scoate capacuk de sus. Nu încerca să scoți sita mica. Nu vei reuși sa o montezi la loc.

Cureți bine cu degresant sau detergent lichid de vase.

Sufli cu aer astupand câte un orificiu din interior.

Lași sa se usuce,montezi la loc și aia e... Mare grija la garnitura mare inelara sa nu o pui strâmb când montezi robinetul pe rezervor.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot am stat treaz toată noaptea la munca,ma gândeam la o chestie legata de cauciucuri: ce părere aveți despre Heidenau K60 Scout? Pe site spun ca sunt bune la ploaie,ca au aderenta bună.

Eu folosesc Heidenau K76 și sunt foarte mulțumit de ele,atât pe curbe,cât și pe Offroad,chiar cu puțin noroi,dar ma gândeam sa îmi iau altele noi în iarna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când strângi,folosești cricket-ul doar cu forța unei mâini,fără sa te fortezi. Asta e valoarea dinamometrica.

În cărți nu scrie asta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi,ms de sfat.

K60 normal difera de K60 Scout,profilul fiind asemănător cu Dunlop Trailmax la un preț inferior.

Culmea e ca profilul difera și în funcție de dimensiuni.

post-74306-0-94999000-1406381865_thumb.jpg

post-74306-0-73668000-1406381879_thumb.jpg

post-74306-0-09901000-1406381898_thumb.jpg

post-74306-0-13986300-1406381909_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze promo .Mmmmm , ai tobele originale Lafranconi . Super tobe , dar mare atentie ca au tendinta sa rugineasca cam usor fata de cele model vechi , mai mici in diametru si volum . Motorul de 94-95 merge ceas cu ele in ture mici , in ture mari merge bine cu amandoua modelele de tobe . Doua tobe de astea caut de vanzare de mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...