Boldoruk Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Salut! Ma ajutati si pe tine va rog? Nu stiu din ce cauza imi coboara antigelul din radiator in vasul de expansiune, pana la un anumit nivel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Posibil capacul radiatorului sa nu fie strans cum trebuie sau sa nu etanseze garnitura de cauciuc a capacului radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 cineva mia spus asta dar la capacul de la vasul de expansiune, o zis ca are o membrana ca si o supapa, la mine are membrana dar nu stiu daca are ceva rol, de unde as putea gasi capacul de la vas si cel de la radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salut. Ziceti-mi care e cuplu de stringere la suruburile de etrier fata. Merci Radu ... eventual , de unde dau jos un manual ? » Post actualizat in 06 Aug 2014 07:12========================================== 50Nm !? » Post actualizat in 06 Aug 2014 07:21============================ am rez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Suruburile se strang "la mana:. Manual in lunk-ul din semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 ... nu mai spune la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii... Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Banuiesc ca treaba asta o face asa cum facea la mine, doar cand sta degeaba. Momentan, obisnuieste-te sa opresti robinetul cand opresti motorul. Ii dai drumul dupa ce pornesti motorul. In prima instanta, date carburatoarele jos, curatate cu benzina, suflate cu aer. Mare grija la membrane, sa nu le ciupesti la montaj. Strangi suruburile la capace cate putin, dupa ce verifici meticulos cum stau in santurile de ghidare. Banuiesc ca a prins ceva gunoi si are momente in care nu inchid plutitoarele bine. Daca sta bine in ralanti, nu mai are rost sa desfaci capacele de la membrane. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 multumesc pentru sfaturi. stii daca trebuie sa-mi si ridic rezervorul ca sa pot scoate carburatoarele? de fapt cred ca o sa caut un manual de reparatie si poate inteleg acolo mai bine. aici in sibiu nu stiu pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare aprilisti, n-am mai intrat pe net de ceva vreme. Dupa ce-am asteptat sute de ani sa mi-o scot din service, desigur ca am profitat de asfaltul fierbinte. Insa, acum vin sa va cer sfaturi, ca stiu ca unii din voi va pricepeti mai mult decat mecanicii... Una din marile probleme pe care le am este ca imi... vomita benzina in airbox din cand in cand. si multa deodata. mi s-a intamplat azi a doua oara. prima oara mi s-a intamplat in constanta, cand o lasasem pe langa Cazino si s-a infundat in asfalt pana am revenit la ea. cand am revenit, nu a vrut sa porneasca decat putin accelerata, dar asta dupa ce a vomitat benzina si am stat sa o curat bine, ca nu cumva sa ma parasuteze in aer. Azi, in sibiu, am zis sa ma duc la mymoto la baiatul de acolo sa ma ajute sa imi curat lantul, ca nu am cric central si se oferise sa ma ajute (am cumparat spray de curatare si spray de ungere). Insa, iar mi s-a intamplat tampenia. banuiesc ca e din cauza carburatoarelor. Cat de greu e sa le scot de acolo si sa invat sa-mi schimb singur membranele si ce mai e de facut? ca nu as mai trece prin mecanici iar... (si eram asa de fericit ca o s-o duc sa-i curat lantul si ca in curand ii voi pune priza de 12 volti...) nu e greu , ci doar complicat.....am avut si eu prbl cu carburile dar ....ambitie si atentie la setari .............cat despre lant , de ce cric central? Eu nu am si fac manevre vomita benzina... nivelul de carburant din carburatoare a fost setat in service ? daca ai ceva rateuri - schimba bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 e mai usor sa lubrifiez lantul daca o bag in viteza (sau chiar si fara sa o bag), ca sa pot sa-l ung uniform. cat despre carburatoare, a curs doar din cel din stanga, a fost setat din service (banuiesc ca prost), rateuri nu am. Insa, in ultima vreme mi-a pornit numai cu mana pe acceleratie (socul tras, evident) si nici nu am avut ce sa fac, deoarece am fost pe drumuri si n-am avut cum sa vorbesc cu mecanicul. Oricum, de acum incolo, stiu ca tre sa invat sa mi-o repar singur, ca nu mai am nicio sansa la service... sa-mi mearga ok numai in primele doua saptamani. Si nici nu abuzez de ea vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 @ OLD: Rezervorul se da jos, se desfac suruburile de sus de la cadrul de la sa, se slabesc cele de jos, se demonteaza flansa de care se prinde rezervorul sub sa. Se apasa pe cadrul seii, se scot carburatoarele usor pana la nivelul cadrului, se demonteaza cablul de soc si acceleratie, apoi le dai jos de tot (carburatoarele). Restul e can-can. Orice surub de la pahare se desface DOAR DUPA CE LE BATI USOR CU SURUBELNITA PE POZITIE. Bati cu un patent, ceva usurel. Altfel, strici suruburile si le mai scoti la anul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 @OLD Salut si bine ai revenit! Carburatoarele se scot destul de greu, cam desfaci jumatate de motocicleta ca sa ajungi la ele, poti sa te uiti in manualele din semnatura lui Eugen, si-ti dau si eu o traducere cam asa: - pozitionare pe cricul central (incepe bine pentru ca tu nu ai!) - se scoate rezervorul; - se scot scaritele pasagerului, - se scot tobele finale; - se scoate placuta rezervorului; - se scot furtunele de golire din capacele carb; - se slabesc colierele carburatarelor dinspre filtrul de aer; - se SLABESC suruburile de jos de la cadrul seii; - se scot suruburile de sus de la cadrul seii; - se apasa pe suportul de bagaje pana se desprinde cutia filtrului de aer de carburatoare; - se slabesc colierele carburatoarelor dinspre galeriile de admisie; - se apuca carb bine si se scot printr-o miscare ferma sus-jos-spate; - se decupleaza cablurile de acceleratie, sock si ralanti. Montajul se face in sens invers, doar ca se pun carburatoarele in filtrul de aer prima data si apoi se ridica cadrul ca sa intre in galeriile de admisie. Demontarea dureaza cam 20 min, curatarea integrala cam o ora, montarea inca 30 min. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Hehe, doua sfaturi simultan. Mai bine decat deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) @OLD Hai ca pana am scris eu te-au mai ajutat si ceilalati!!! VITEZA TATA! » Post actualizat in 06 Aug 2014 16:30 Eugene, nu dai tobele jos ca sa scoti carb? Editat August 6, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Eu ma misc greu de pe telefon. Imi prind carnatii de degete in tastatura la android. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Eu am schimbat toate suruburile de la carburatoare (cele ce sus de la capacele membranelor si cele de la paharele) si am pus in loc de cele cu surubelnita "cruce" unele cu "imbus"... alta viata! Editat August 6, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 multumesc de sfaturi acu-i acu... (maine, adica. acuma pe inserat nu cred ca-i recomandat sa ma apuc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu ai treaba cu tobele. La montaj trebuie sa si pe cineva sa ridice cadrul pe pozitie dupa ce montezi carburatoarele ca nu poti sa prinzi suruburile singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Asa e,asta daca vrei sa inveti meserie si mai ales prin corespondenta! » Post actualizat in 06 Aug 2014 17:28 ce sa fac daca asta mi-e norocul... data viitoare te stresez pe tine sa-mi zici cine se pricepe din cluj. ca acolo tre sa ajung cu el oricum.(merge prost laptopul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare. Am o problema cu motorul, si anume nu mai porneste. Asta dupa ce am spalato cu furtunul. Inainte sa o spal pornea fara problem. Am verificat bujie si e ok (da scanteie). Am verificat filtru de aer si parea a fi uscata zona de intrare in carburatoare. Incercand sa o pornesc dupa ce am curatat bujia, la un moment dat a pornit pentru 2 secunde si a murit. Ar mai putea fi o cauza, faptul ca nu am mai pornito de cam 5 zile. Mai am o problema mai veche, care ar putea cauza: Creste nivelul la ulei la joja, am scos din el dar tot creste la un nivel ceva ai mare decat maxim. Astept sfaturi. Multumesc. Eu am patit ceva similar, ma rog, dupa ploaie. A intrat apa in rezervor pe sus, pe la buson, deoarece furtunasul ala mic de evacuare, care duce sub motor, si al carui rol e sa preia supraplinul sau apa, dupa caz, era infundat. Asa ca toata apa se aduna pe langa buson si ajungea in rezervor. Am scos furtunul de benzina din robinet, am culcat-o pe o parte sa se scurga si am scos benzina plus un litru juma de apa. Asta dupa ce am desfundat nenorocitul de furtunas din cauza caruia am descarcat si bateria. Nu stiu daca asta e cauza ta, dar, cine stie? Bafta! » Post actualizat in 06 Aug 2014 17:51 Tot am gasit urmatorul link pe motociclism, m-am gandit ca ar fi bine sa il avem si noi, aici http://olx.ro/oferta/reparatii-cdi-uri-motociclete-ID1xPw7.html#a7ccabdcaf Bun, bravo, bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Asta cu canalul de drenaj e o problema comuna la multe motociclete. Acum am ajuns si eu acasa de la munca pe o ploaie torentiala. Noroc ca am avut o jacheta de ploaie, dar in rest eram murat pana la piele mai mult din cauza idiotilor cu masini care intra in apa de juma de metru cu 80 la ora...Prostul e tot prost, chiar si cu capul acoperit In fine, Aprilica m-a adus cu bine acasa prin namoale, balti, trotoare si alte ele. O iubesc pentru asta. Deja am ajuns la concluzia ca ale mele cauciucuri Heidenau K76 sunt foarte bunr si pe ploaie torentiala cu suvoaie de apa si nu are rost sa fac efortul de a trece la K60 Scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (ca sa nu exclud posibilitatile): poate sa fie si de la poaie, deoarece si mie imi cam intra apa pe acolo din cand in cand si nu stiu cum s-o rezolv (acum o sa incerc sa pricep cum). plus ca i-am zis mecanicului sa verifice furtunasele de la rezervor si sitele (toate pe unde or fi) si sunt destul de sigur ca nu s-a uitat. iar eu am mers 1600 km prin toate tipurile de teren (sibiu-vama in mare) si m-a batut furtuna des. uitasem sa va mentionez ca scoutruile se comporta exceptional pentru nivelul meu de pregatire si stau lipite de asfalt cum trebe. nu ma mai pot inclina la fel de mult, dar cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 http://www.bestbike.ro/aprilia/pegaso-650/enduro/motociclete/2909560.htm?pgsource=searchresult&year=1997&colorname=albastru&countyname=prahova,%20campina&price=109 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 http://www.bestbike.ro/aprilia/pegaso-650/enduro/motociclete/2909560.htm?pgsource=searchresult&year=1997&colorname=albastru&countyname=prahova,%20campina&price=109 Saptamana trecuta (sambata) am facut un traseu cu bicla - Sultanu - Provita de sus/ jos - Campina - Valea Doftanei - Secaria - Comarnic. Ne-am oprit pe la 10 a.m. sa mancam niste inghetata la cofetaria aia a voastra din centru (delicioasa inghetata). Abia atunci mi-am adus aminte ca tu esti din Campina dar, din pacate, nu am numarul tau salvat in telefon. Poate ca ar fi fost o buna ocazie sa ne cunoastem, dar... In schimb, tocmai si-a luat un prieten de-al meu un bmw f650 si cred ca spre sfarsitul lunii il pune in miscare. Am observat ca in zona ta sunt foarte multe trasee frumoase. Daca tot a cazut intalnirea asta a noastra, poate ne organizam noi, astia din sud (si altii, daca vor) prin zona ta? Pare destul de potrivita, ca si distanta, peisaje, drumuri, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.