jupanu77 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Alin, pozele erau de la Paltinu? Acolo am fost si eu saptamana trecuta cu bicla... Foarte frumos drumul spre valea Doftanei. Dupa care am urcat un deal spre Secaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Alin, pozele erau de la Paltinu? Acolo am fost si eu saptamana trecuta cu bicla... Foarte frumos drumul spre valea Doftanei. Dupa care am urcat un deal spre Secaria. da exact , pe acolo am fost campina , valea doftanei , secaria ,comarnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @alin geamanu: pe acolo am fost si eu acum vreo luna - o luna jumatate. Se mai lucreaza la drum pe urcarea de la Comarnic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @alin geamanu: pe acolo am fost si eu acum vreo luna - o luna jumatate. Se mai lucreaza la drum pe urcarea de la Comarnic? sau coborarea ,,,depinde de unde vi .Da se lucreaza , au montat caminele si conductele de canalizare, au astupat , dar inca nu au reusit sa asfalteze oricum e in regula pentru motoarele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 am vesti de la Florin cum ca ar fi ceva probleme cu ale mele carburatoare astept poze si detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) cu cateva zile in urma mi-am montat goarna noua , cea veche mai mult se basea dacat sa sune .In cutie nu am gasit nici o carticica asa ca intrebare : mai trebuie sa o montez prin releu? conectarea am facut-o la bornele vechi si merge bine 2, mi-a ramas una ( se dadeau la set ) o dau cu 15 lei + transport posta » Post actualizat in 12 Aug 2014 16:49pozitia corecta » Post actualizat in 12 Aug 2014 16:50intre timp am sesizat un intrus care a fost reperat de motanul meu si alungat din teritoriu Editat August 12, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Carburatoare OLD Dragilor, am primit azi carburatoarele despre care se vorbea ca nu se pot desface suruburile, ei bine nu a fost usor dar am reusit sa le desfac fara sa le gauresc. Iata ce am gasit in ele: Acum problemele: 1 - oringuri "plate"; 2 - arcuri scurtate si inegale (probabil s-a incercat tunarea); 3 - un ghidaj de pistonas spart; 4 - capetele de arcuri unde se vede taietura; 5 - ace uzate in capatul de sus; 6 - lipsa saibe plate si un oring; si cateva cauciucuri crapate; tipul de carburator pentru referinta; Eu acum ceva vreme mi-am comandat 2 kit-uri de reparatie de aici: si le-am pus la inmuiat! Acum, totul e bine si frumos dar problema 3 este grava, necesita schimbarea piesei chiar cu un SH si aici trebuie sa apelam la ceilalti, problema 5 este semigrava, adica poate creea probleme de ralanti prin imbogatirea amestecului si aici trebuie schimbate piesele, eventual cu SH dar cel mai bine este sa fie noi. Fara kit de reparatie nou am sa vad ce oringuri gasesc, aici astept propuneri, iar restul se rezova! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 ... Prapad acolo! Bine ca macar membranele sunt ok, a scapat de o cheltuiala mai mare... Respect pt. munca benevola si efortul de a ajuta un coleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Nu intelege gresit.... NU E BENEVOL! Daca vrea OLD poate sa va spuna preturile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 He he, lasa ca e bine oricum Mie unul cel mai mult mi-a placut : 6 - lipsa saibe plate si un oring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) multumesc pentru vesti si pentru ajutor, acum tre sa ma gandesc cum sa fac, ca nu prea mai am de unde sa mai bag bani in ea (am bagat peste 500 de euro numai ca s-o scot pe asfalt anul asta) si poate reusesc sa gasesc ceva intre nou si SH cat mai rapid. daca nu, strang bani pentru kit-ul pe care l-ai luat si tu. mi se pare ciudat sa platesc de 2 ori la service pentru verificarea carburatoarelor si repararea lor in caz de e ceva si de fiecare data sa-mi zica "e bine, le-am desfacut, totul e ok". daca-mi si aduc aminte bine, prima oara am platit pentru inlocuirea membranelor crapate. asa-i cand nu stii... ah, stai ca ai zis ca ti-ai luat 2 kituri. ceea ce inseamna ca-s 16 lire plus transport, nu? (sau trebuie cate un kit pentru fiecare carb?) Editat August 12, 2014 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 1. Sesizez si eu o problema cand se incalzeste motorul (temp. mai mare de 90 grade). Motorul tinde sa se opreasca - relantiul oscileaza semnificativ. Mentionez faptul ca tocmai am inlocuit filtrul de aer - facea si inainte, deci nu e din cauza asta - iar filtrul era reprezentat de o bucata de prosop gaurita. Poate sar trebui sa umblu pe la carburatoare? Cand motorul este rece sau merg la drum lung (unde probabil ca se ventileaza bine), merge impecabil. 2. Am vazut azi o Aprilia Pegaso care PAREA foarte noua (atat ca aspect, cat si ca detalii optice - farul, stopurile, carenele altfel). Eu traiam cu impresia ca Pegaso nu se mai fabrica de ceva timp, fiind inlocuita de Strada. Stiti voi ceva de Pegaso? Se mai fabrica in prezent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 1 . Cat de cald ar fi motorul relantiul trebuie sa fie constant asa cum a fost reglat (1400 -1500 ture) . Daca filtrul de aer era o bucata de prosop ( mein Gott ! ) cine stie ce o fi in carburi , deci desfa , verifica , inlocuieste . 2 . Cred ca era o Pegaso foarte bine intretinuta . Iata cum adevarul iese la iveala : carburatoare cu piese lipsa , neintretinute ever , rulmenti de pornire fortati pana dincolo de limita de uzura , motoare cu ulei sub limita minima , circuite electrice modificate sau neverificate ever . Si proprietarii se mira : nu merge a naibii curfa , e jafra m-a lasat in drum , feriti-fa de motociclete italiene , mai bine ia o jafoneza . Mein Gott , totaler Laie ! ca sa fiu politicos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @Old Nu te supara prea tare! Intr-adevar membranele sunt noi, chiar ma miram ca arata asa de bine! Pe de alta parte, crede-ma, ca nimeni nu a "intrat" in partea de jos de niste ani buni! Am impresia ca nu au fost date jos de pe motor ci au schimbat membranele pe sus. Eu umblu la reglajul acelor (adica scot membranele) in mod curent fara demontare. Cu oringurile o sa rezolv cu cele vechi de la mine (fara bani), acele in mod normal mai au un distantier in partea de jos, iar prin ridicare trecem de partea uzata si sper sa mai tina un an sau doi, iar ghidajul de sanie o sa incerc sa-l lipesc, desi acolo este toata apasarea pe oringul cel mai mare! Hai ca incercam sa ne carpim ca sa poti merge cu ea! Da, trebuie cate un kit pentru fiecare carburator, vezi ca ai totalul pe factura. Incearca si vezi prin dezmembrari daca gasesti ghidajul saniei, ai tipul de carburator intr-una dintre poze. Am sa sap si eu. Hai ca o rezolvam noi cumva si o scoti la plimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Peste un an o vinde si urmatorul care o ia o sa inceapa iar sa se vaite ca ce proaste sunt Apriliile . Primul s-a zgarcit , al doilea la fel si tot asa pana cand la fraierul la care cade definitiv piesa sau ansamblul de piese acesta este nevoit sa schimbe . Sa tot cumperi motociclete din romania . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @Jupanu77 Ai dreptate, nu se mai fabrica, ca sa incep cu sfarsitul postului tau, dar poate ai dat peste un maniac (persoanele de fata se exclud!) care are ambitia sa o pastreze asa cum a facut-o mama ei... Eu am cautat suruburi originale de carene cateva luni! Cat despre problema cu ralanti-ul, este din carburatoare! In functionarea motorului ai mai multe regimuri in functie de turatie, pentru sustinerea acestor regimuri intra in functiune diverse parti ale carburatorului, daca zici ca in regim de mers constant e ok, iar la ralanti tinde sa se opreasca inseamna ca unul dintre cele 2 carb are ralant-ul infundat iar motorul se tine doar din celalalt. Poti sa incerci sa-i dai un pic de sock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @Old Ok, daca se poate asa momentan, ar fi super, ca vreau sa nu ramana si peste iarna in sibiu la scara unui bloc in apropierea garii, ca deja o pandeau tiganii ultima oara. Apoi incerc sa strang bani sa o fac cum trebuie pentru sezonul viitor si poate o vand sa raman fara moto o vreme. @remu1: nu ma acuza de nimic, am bagat deja peste 1000 de euro in ea de cand o am si m-am plimbat 3500 km maxim cu ea. deci nu e normal. plus de asta, proprietarul de inainte o avea de vreo 3 luni sau mai putin cand am cumparat-o. o adusese din italia, sigur ratacita prin garajul cuiva. si sigur proprietarul de inaintea mea nu a avut grija de ea, mai tarziu am observat ca imi curgea lichid de la pompa de apa. pana la urma am rezolvat-o. omul nu mi-a raspuns la telefon din secunda in care am cumparat-o. printre astea, acum tre sa-i fac si un schimb de ulei si sa gasesc o modalitate sa desfund drena din rezervor prin care ar trebui sa curga apa cand ploua in capac. si s-o vopsesc. si sa schimb placutele de frana. si tot asa, lista continua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Drena o desfunzi cu o sarma nici prea tare nici prea moale! O bagi de sus din rezervor si impingi usor, usor! Hai ca facem si versuri acum! Eu vin cu familia in Sibiu WE-ul viitor, ne cazam vreo 5 zile la o ferma in satul Cornatel. Poate fug o zi si ne vedem sa-i dam de cap Aprilicii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Florine, felicitari pentru postul cu carburatoarele si cu pozele. Vor folosi multora ca sa vada ce piese, cum vin in carburator si sa le compare cu ce gasesc in propriile carburi. Pentru desfundarea drenei, eu reusesc sa desfac surubul din rezervor care tine furtunul de scurgere. Mi-a fost greu prima data, dar dupa aceea nu l-am strans decat putin. Surubul respectiv, mai exact reductia lui este cauza infundarii. Odata desfacut este usor de curatat si traseul care, ATENTIE, trece prin rezervor... deci nu il intepati cu sarma (sa nu fie ascutita si sa nu apasati tare de tot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Carburatoare OLD Dragilor, am primit azi carburatoarele despre care se vorbea ca nu se pot desface suruburile, ei bine nu a fost usor dar am reusit sa le desfac fara sa le gauresc. Iata ce am gasit in ele: 2014-08-12 14.28.28.jpg2014-08-12 14.28.38.jpg Acum problemele: 2014-08-12 14.28.46.jpg 1 - oringuri "plate"; 2014-08-12 14.28.55.jpg 2 - arcuri scurtate si inegale (probabil s-a incercat tunarea); 3 - un ghidaj de pistonas spart; 2014-08-12 14.29.08.jpg 4 - capetele de arcuri unde se vede taietura; 5 - ace uzate in capatul de sus; 2014-08-12 14.29.37.jpg 6 - lipsa saibe plate si un oring; 2014-08-12 14.29.26.jpg si cateva cauciucuri crapate; 2014-08-12 14.37.54.jpg tipul de carburator pentru referinta; Eu acum ceva vreme mi-am comandat 2 kit-uri de reparatie de aici: 2014-08-12 14.53.37.jpg 2014-08-12 15.21.16.jpg 2014-08-12 15.21.31.jpg si le-am pus la inmuiat! Acum, totul e bine si frumos dar problema 3 este grava, necesita schimbarea piesei chiar cu un SH si aici trebuie sa apelam la ceilalti, problema 5 este semigrava, adica poate creea probleme de ralanti prin imbogatirea amestecului si aici trebuie schimbate piesele, eventual cu SH dar cel mai bine este sa fie noi. Fara kit de reparatie nou am sa vad ce oringuri gasesc, aici astept propuneri, iar restul se rezova! felicitari , imi place cum lucrezi .Si eu am schimbat o-ringurile am bantuit pe la trei magazine de piese auto( au seturi intregi ) gasesti dar problema va fi grosimea garniturii nu diametru . » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:21 1 . Cat de cald ar fi motorul relantiul trebuie sa fie constant asa cum a fost reglat (1400 -1500 ture) . Daca filtrul de aer era o bucata de prosop ( mein Gott ! ) cine stie ce o fi in carburi , deci desfa , verifica , inlocuieste . 2 . Cred ca era o Pegaso foarte bine intretinuta . Iata cum adevarul iese la iveala : carburatoare cu piese lipsa , neintretinute ever , rulmenti de pornire fortati pana dincolo de limita de uzura , motoare cu ulei sub limita minima , circuite electrice modificate sau neverificate ever . Si proprietarii se mira : nu merge a naibii curfa , e jafra m-a lasat in drum , feriti-fa de motociclete italiene , mai bine ia o jafoneza . Mein Gott , totaler Laie ! ca sa fiu politicos . Cred ca la a doua parte ai dreptate: Eu am avut un vis sa iau o mobra uzata si s-o repar eu asa cu ambitia mea ... si am reusit , chiar daca am avut tendinta sa spun lucruri urate despre Aprilica , ca de, m-a enervat si pe mine , insa am rezolvat-o si sunt f. multumit de ea.... in fine , ni eu nu am filtru de pegas-o dar nici carpa nu am pus( la fabricile de mobila se gasesc bureti de 1 - 1,2 cm grosime - sunt perfecti , carburile mele aveau oringurile plate iar la surubul de amestec lipsa saiba ... curatat inlocuit , reglat , schimbat bujie cu prbl , desi era noua , si acum merge brici.....asa ca daca te ocupi de ea te recompenseaza cu o calatorie foarte placuta , daca nu peri albi in cap ..... si femeile sunt la fel » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:22 felicitari , imi place cum lucrezi .Si eu am schimbat o-ringurile am bantuit pe la trei magazine de piese auto( au seturi intregi ) gasesti dar problema va fi grosimea garniturii nu diametru . » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:21 Cred ca la a doua parte ai dreptate: Eu am avut un vis sa iau o mobra uzata si s-o repar eu asa cu ambitia mea ... si am reusit , chiar daca am avut tendinta sa spun lucruri urate despre Aprilica , ca de, m-a enervat si pe mine , insa am rezolvat-o si sunt f. multumit de ea.... in fine , ni eu nu am filtru de pegas-o dar nici carpa nu am pus( la fabricile de mobila se gasesc bureti de 1 - 1,2 cm grosime - sunt perfecti , carburile mele aveau oringurile plate iar la surubul de amestec lipsa saiba ... curatat inlocuit , reglat , schimbat bujie cu prbl , desi era noua , si acum merge brici.....asa ca daca te ocupi de ea te recompenseaza cu o calatorie foarte placuta , daca nu peri albi in cap ..... si femeile sunt la fel scuzati greselile de gramatica » Post actualizat in 13 Aug 2014 05:33 @Jupanu77 Ai dreptate, nu se mai fabrica, ca sa incep cu sfarsitul postului tau, dar poate ai dat peste un maniac (persoanele de fata se exclud!) care are ambitia sa o pastreze asa cum a facut-o mama ei... Eu am cautat suruburi originale de carene cateva luni! Cat despre problema cu ralanti-ul, este din carburatoare! In functionarea motorului ai mai multe regimuri in functie de turatie, pentru sustinerea acestor regimuri intra in functiune diverse parti ale carburatorului, daca zici ca in regim de mers constant e ok, iar la ralanti tinde sa se opreasca inseamna ca unul dintre cele 2 carb are ralant-ul infundat iar motorul se tine doar din celalalt. Poti sa incerci sa-i dai un pic de sock. sau poti incerca asta: in partea din stanga carburilor ai un surub cu arc din care se regleaza clapeta ( fluturele )de acceleratie.Insurubeaza-l pana ajungi la 1600 de ture.Ce se intampla de fapt: daca ai canalele de relanty infundate nu ai suficient carburant si atunci moare , deschizand clapeta vei suplimenta relantiul cu circuitul de acceleratie .Clapeta deschisa = aer = vacum= membrane ridicate= aspiratie de benzina pe langa cuiul principal= amestec = trebuie sa mearga....NU E O SOLUTIE, dar te ajuta pe moment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 1. Legat de carburatoare, o sa las pe cineva priceput sa se bage - deja am dentificat vreo doua persoane pe forum , asa ca astept niste tarife pe PM. 2. Legat de aprilica pe care am vazut-o ieri, scria Pegaso pe ea... » Post actualizat in 13 Aug 2014 09:223. Am observat acum cand am orpit ca de la unul din cele doua furtunase care atarna sub motocicleta (mijloc - putin stanga) ca pica foarte putin lichid care nu pare a fi apa, este putin uleios, insa nici ulei nu ar parea, culoare inchisa. Cand am pus mana pe furtune, pe deget a ramas un lichid uleios, de culoare rosiatica (ca si uleiul - dar nu cred ca si-a putut pastra culoarea atata timp - a fost schimbat in primavara). Sa ma ingrijorez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 1. Legat de carburatoare, o sa las pe cineva priceput sa se bage - deja am dentificat vreo doua persoane pe forum , asa ca astept niste tarife pe PM. 2. Legat de aprilica pe care am vazut-o ieri, scria Pegaso pe ea... » Post actualizat in 13 Aug 2014 09:22 3. Am observat acum cand am orpit ca de la unul din cele doua furtunase care atarna sub motocicleta (mijloc - putin stanga) ca pica foarte putin lichid care nu pare a fi apa, este putin uleios, insa nici ulei nu ar parea, culoare inchisa. Cand am pus mana pe furtune, pe deget a ramas un lichid uleios, de culoare rosiatica (ca si uleiul - dar nu cred ca si-a putut pastra culoarea atata timp - a fost schimbat in primavara). Sa ma ingrijorez? cumva motorul "tuseste" ? Acel furtun evacueaza surplusul de benzina si condens din cutia filtrului de aer. Cand tuseste da inapoi in filtru ceva benzina . De ce tuseste , e o alta prbl poate cerburile nereglate ..., aprinderea incorecta...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Nu am sesizat un astfel de sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Salutare! -o mica inrebare,tatal meu are o moto italiana Gilera Arizona 125- an 1986-90?? foarte buna pentru endureala si s-a stricat aprinderea la ea, ar avea cineva o aprindere similara pentru ca piese de schimb nu se mai gasesc. -el spune ca ar functiona si o aprindere clasica gen Minsk sau Ij dupa ce face o modificare la volanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) Lati-o ca pe un sfat obligatoriu: nu mai cumparati moto ieftine din Italia cu putini kilometri la bord! Aia sunt mai smenari ca tiganii nostri vanzatori de masini harbuite, dar super-lustruite. Carburatoarele alea, vai mama lor, sunt Mikuni, ca la mine, la BMW F 650. Asa ca nu mai injurati Aprilica, injurati japonezii. In alta ordine de idei, nu dispera ca motorul nu merge cum trebuie. Nici n-ar avea cum, data fiind situatia de mai sus. Eu am patit la fel cu BMW-ul de 650. Luat din Italia cu fabulosul kilometraj de 28.500. Imediat au aparut problemele. Membranele carburatoarelor gaurite de bagai degetul prin ele, Cuiele pontou, varza. Arculete si alte maruntisuri. Galeria de admisie, aia de cauciuc, gaurita pe partea de interior, intre cele doua canale, de nu vedea nimeni nimic. telescop dreapta, curgea. Lant, nu mai zic. Cauciucuri tocite. M-am apucat si eu sa injur ca si tine. Dupa care am vazut ca nu rezolv nimic. Asa ca, cu timpul, am inceput sa inlocuiesc tot la ea. Cauciucuri noi, xenon, parbriz inalt Kappa, scos releul de sub sa, carburatoare refacute, lant nou, rulment unisens, furca servisata, ulei, filtru, antigel, lichid frane plus placute fata-spate, sa custom, genti laterale, top case, proiectoare, priza 12 v, tank-rucsac... am uitat ceva? Da, suma totala: vreo 2.000 de euro. Plus 1000 cat m-a costat ea plus inmatricularea: 3.000 de euro. Fix atat cat ar face in mod normal cu toate puse la punct, inclusiv carte de service. Asa ca daca dai 900 de euro pe ea, nu te astepta sa si functioneze mai mult decat sa o pornesti si sa o prezinti unui potential client. De banii astia nu ai cum sa scapi fara sa-i dai, asta daca vrei sa nu te doara capul cand pleci cu ea prin Europa. Si, sa nu uitam, si la BMW si la Aprilia, ma refer la modelul nostru, ca sunt surori, constructorul da in cartea tehnica kilometri la care se schimba diversele lichide si componente, inclusiv rulmentul unisens, la 30-40.000 km. Uleiul la 10.000 (dar eu recomand 7-8.000 km). Furca servisata - 10.000 km, lantul - 20.000 km etc. Daca nu se tine cont de asta si mergi cu ele pana crapa, sa nu mire pe nimeni ca are span in motor si cate si mai cate. Servisatul ca la carte, chiar daca de multe ori ti se pare o prostie sa dai milioane aiurea, cand vezi ca merge, are rostul lui, daca vrei sa ai o motocicleta si nu un cazan. Editat August 13, 2014 de madapribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.