Geamanu Alin Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 @Mihai Sandu Astea sunt singurele poze pe care am reușit sa le fac. Ai slabe șanse sa faci suportii corect fără sa îi ai în față. Dacă vrei, ne întâlnim intr-un weekend și îi dam jos și masori tot. 20150903_194211.jpg20150903_194147.jpg20150903_194128.jpg20150903_194106.jpg20150903_194030.jpg20150903_194023.jpg20150903_194005.jpg20150903_193954.jpg20150903_193944.jpg20150903_193932.jpg20150903_193912.jpg20150903_193134.jpg este o problema de optica: ce vrei sa faci? La mine suportii sunt foarte firavi( asa aa spu toata lumea) isa au fost normati functie de cantitatea de bagaj necesar si ......rezista in continuare Ideea este ca nu am vrut sa-mi ingreunez motocicleta , daca nu are sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Multumesc, o sa incerc sa desenez o schita ca sa imi dau seama cam cum vin. Sper sa iasa ceva... Treaba e ca la mine materia prima e aproape gratis si imi place sa cred ca ma descurc cat de cat la taiat / sudat / taiat din nou / sudat inca o data si chestii din astea. Acum ramane sa vedem... Asta e marea cumpana a vietii mele in momentul de fata. Suporti + cutii facute din tabla de 1mm sau genti din alea laterale din material ~textil? Nu stiu ce sa fac, cum sa fac. Cu suportii si cu cutiile ma descurc aproape gratis si pot sa fac cutiile cat de mari vreau eu. In schimb cu gentile textile e mai complicat. Cred ca ma apuc sa imi fac cutii si suporti si daca nu imi plac aia e... P.S.: Victor, ai putea, te rog, sa imi pui pozele si pe mail? De pe forum nu reusesc sa imi dau seama cum fac sa le salvez ca sa le studiez mai bine. mihai.sandu@carpaticom.ro dupa ce deschizi fiecare poza in dreapta jos scrie mare " SAVE" » Post actualizat in 05 Sep 2015 07:10 eu am textile , sunt geamantane de voiaj , modificate de mine pentru moto.Sunt perfecte: batoase , nu intra apa in ele , cu maner .Costul a fost de 45 lei pe bucata.Vezi prin Carrefour ca exista trolere destul de ieftine ( 29 lei)poti folosi cu succes- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Asta e marea cumpana a vietii mele in momentul de fata. Suporti + cutii facute din tabla de 1mm sau genti din alea laterale din material ~textil? De 2mm. Sau 2.5 daca vrei sa nu aiba 'moarte'. Si nu tabla, aluminiu. Iesi mai scump, dar sunt bune, usoare. Le faci din mai multe bucati, legate intre ele cu cornier tot de aluminiu. Astfel incat daca patesti ceva, sa poti schimba o bucata, nu toata cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 murdar , lichidul apos si urat mirositor! Singurul avantaj este ca garniturile sunt ok » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:11 rezolvam , vorbesc maine pt comanda » Post actualizat in 04 Sep 2015 10:55 rulmentii nu sunt BMW dar tot nemtesti » Post actualizat in 04 Sep 2015 18:18 nemotorizat in Campina , de 4 ani Danke! Ma imbrac si vin sa-i punem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 @Mihai Sandu Ce limita de mb ai pe mail? Caci nu am putut sa iti trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Stand astazi cu Alin, la un gratar in curtea lui minunata de la Campina, si incercand sa schimbam rulmentii mei noi de pe spate cu altii si mai noi, mi-a venit o idee: sa inlocuiesc bujiile normale, NGK DR8EA, cu altele cu iridium, DR8EA IX. Intrebare: a mai folosit cineva bujii cu iridium? Si daca da, se justifica diferenta de pret? Ca pe toate site-urile se zice ca sunt minunate. PS: Nu am mai schimbat rulmentii. Uitasem doar ca ii schimbasem in toamna si l-am rugat pe Alin sa-mi ia un set intrucat acum cateva zile facusem schimbul pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 salutare, dupa multa vreme. am fost plecat din viata si m-am reintors. cred ca o sa vand motorul "as is" (adica sa o dau cu problema la carburatoare pe bani de nimic). are cineva chef si timp sa imi zica ce trebuie sa fac sau sa imi arunce un link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Stand astazi cu Alin, la un gratar in curtea lui minunata de la Campina, si incercand sa schimbam rulmentii mei noi de pe spate cu altii si mai noi, mi-a venit o idee: sa inlocuiesc bujiile normale, NGK DR8EA, cu altele cu iridium, DR8EA IX. Intrebare: a mai folosit cineva bujii cu iridium? Si daca da, se justifica diferenta de pret? Ca pe toate site-urile se zice ca sunt minunate. PS: Nu am mai schimbat rulmentii. Uitasem doar ca ii schimbasem in toamna si l-am rugat pe Alin sa-mi ia un set intrucat acum cateva zile facusem schimbul pe fata. gasesti aici cateva explicatii de principiu http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,3189.0/wap2.html?PHPSESSID=8b53bd9b25881fb1558fccc8a4d196f3 nu cred ca merita http://mechanics.stackexchange.com/questions/2013/what-is-the-difference-between-normal-platinum-iridium-plugs http://www.sparkplugs.co.uk/iridium-spark-plugs Editat Septembrie 5, 2015 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 gasesti aici cateva explicatii de principiu http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,3189.0/wap2.html?PHPSESSID=8b53bd9b25881fb1558fccc8a4d196f3 nu cred ca merita http://mechanics.stackexchange.com/questions/2013/what-is-the-difference-between-normal-platinum-iridium-plugs http://www.sparkplugs.co.uk/iridium-spark-plugs M-ai convins, pun iridium! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Salutare, stiti pe cineva care confectioneaza crashbar pt Aprilia Pegaso din 96 si Suzuki Freewind 650....lasati un nr.de tel va rog..... Editat Septembrie 6, 2015 de Pegasus73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 M-ai convins, pun iridium! eu dupa ce am achizitionat Denso -standard Cu- mi-am redus considerabil consumul iar aprinderea este perfecta , adica popular " la sfert de cheie".Te sfatuiesc sa faci o incercare costa putin chiar daca ai 2 bucati. » Post actualizat in 06 Sep 2015 17:22 La Aprilica Pegaso GA,am facut 2 "greseli": 1.Bujii iridium -> mi-a crescut consumul; 2.Ulei full sintetic -> l-a mancat,a trebuit sa completez permanent pana la schimbul urmator! Tu Madaline,fa cum doresti! » Post actualizat in 06 Sep 2015 14:37 Azi a mai murit un motociclist in Cluj... /index.php?/topic/347403-cu-si-despre-accidente/page-57 pacat » Post actualizat in 06 Sep 2015 17:29 Pt Nelu , la pagina 10 se afla sinstemul de ungere/lubrifiere motor http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf » Post actualizat in 06 Sep 2015 17:39 am o intrebare: de ce de fiecare data cand verific nivelul de ulei - in exact acelas mod - am valori diferite? Adica: la rece am nivelul peste maxim , iar la verificarea cu uleiul cald , dupa ce s-a decantat 10 min , nivelul scade sum maxim, adica totul e relativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Nivelul de ulei se verifica cu motorul cald . La cald unde ai nivelul sub maxim , ca nu e suficient sa spui ca e sub maxim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Nivelul de ulei se verifica cu motorul cald . La cald unde ai nivelul sub maxim , ca nu e suficient sa spui ca e sub maxim . exact sub primul "x" de pe joja, problema este ca si la cald , in aceleasi conditii de verificare , nivelul este diferit » Post actualizat in 07 Sep 2015 15:50 pt Madalin: http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/mc/mc-detail.cgi?filename=mc-19.txt&no=406 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Acum cateva zile am iesit o tura pe camp si am observat ca mi se misca kilometrajul (ceasul cu totul). Am presupus ca are vreun fel de priza din care a iesit asa ca am desfacut ca sa vad cum rezolv. Nu avea priza, avea un surub care s-a desfacut, asa ca i-am pus altul in schimb. In seara asta am iesit iar la o tura ca sa vad daca se mai misca kilometrajul (am tot continuat in ultima vreme sa caut motive ca sa ies cu ea) si la un moment dat am vrut sa o intorc intr-o pozitie mai dubioasa si am scapat-o pe partea stanga. Eu sunt destul de solid (1.75 si 90+ kg) asa ca am tinut-o destul de bine. Nu am trantit-o sau ceva, doar ca am lasat-o incet jos. Acum cand trag ambreiajul face un zgomot ciudat si se si simte ca si cum ar agata ceva. A mai patit cineva similar? Ambreiajul merge perfect, dar ma cam streseaza zgomotul ala... » Post actualizat in 10 Sep 2015 20:37 Ah, da, cu ocazia asta am constientizat (din fericire suficient de timpuriu) cat de important e echipamentul. Nu am cazut, nu am avut niciun incident, dar odata mi-a intrat din mers o viespe in picior (si era ditamai animalul, cred ca era din aia de padure) si mi s-a umflat glezna de am crezut ca imi mai creste un picior de acolo si a doua oara mi-a sarit o piatra de la roata fata in picior. Din fericire din cauza problemelor cu glezna am avut tenesii de baschet care sunt suficient de inalti incat sa acopere glezna si m-a lovit in ei. Daca pana acum am crezut ca e suficienta casca pentru ca nu merg pe drumurile publice inca, acum m-am apucat serios de cautat incaltaminte, pantaloni si geaca. tot echipamentul este important , pe orice vreme , pe orice drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 daca aveti rabdare merita vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Salut băieți, va cer si eu ajutorul pentru capră.. face pe nebuna, am mers ieri cu ea , toate bune si frumoase, mergea bine, pornea la sfert.. pana cand mi s.a oprit motorul in oraș si nu a mai vut sa pornească, dupa ce am dat la automat putin am crezut ca am inecat.o si am lasat.o 10 minute, dupa a pornit cu soclul dar meargea întrerupt iar dupa vreo 15 secunde s.a oprit iar de atunci nu mai vrea deloc, am încercat impins, cu soclu, fara, cu alta baterie, m.am uitat la alea 3 sigurante de sub sa.. nimic... maine am de gand sa desfac bujia sa vad ce si cum, ar mai fi ceva de luat in calcul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Pe malul Dunarii albastre : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Salut băieți, va cer si eu ajutorul pentru capră.. face pe nebuna, am mers ieri cu ea , toate bune si frumoase, mergea bine, pornea la sfert.. pana cand mi s.a oprit motorul in oraș si nu a mai vut sa pornească, dupa ce am dat la automat putin am crezut ca am inecat.o si am lasat.o 10 minute, dupa a pornit cu soclul dar meargea întrerupt iar dupa vreo 15 secunde s.a oprit iar de atunci nu mai vrea deloc, am încercat impins, cu soclu, fara, cu alta baterie, m.am uitat la alea 3 sigurante de sub sa.. nimic... maine am de gand sa desfac bujia sa vad ce si cum, ar mai fi ceva de luat in calcul? in prima faza trebuie sa iei la mana tot sistemul electric: incepi . normal cu bujia , apoi verifici pia sa nu aiba fisuri , bobina de inductie - sa nu fie fierbinte , sigurantele ai zis ca-s ok ,bateria ai zis ok . prima data scoti bujia si faci aprindere pe blocul motor: daca da scanteie ai probleme de alimentare cu benzina , nu e chiar simplu pe net sa faci service » Post actualizat in 13 Sep 2015 18:31 Pe malul Dunarii albastre : inca una ca a mea . bravo si eu am fost si e fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Asa cum bine zise si Alin, e greu sa faci service pe net. Trecand peste intrebarea daca ai benzina in rezervor, poti sa te inspiri si din pataniile mele la capitolul "cum nu vrea in ruptul capului sa porneasca". O data s-a intamplat sa se infunde carburatorul cu un gunoi din bezina, problema rezolvata cu desurubarea stutului dintre cele doua carburi si lasta benzina sa curga. Alta data nu mai pornea pentru ca ambele membrane din carburator erau sparte si aveau gauri de bagai degetul prin ele. Atunci mai dadea si explozii inainte sa nu mai porneasca. Alta data nu a mai vrut sa porneasca din cauza unui filtru de benzina pus pe furtunul care alimenta carburatoarele. Se topise plasticul ala si nu mai lasa benzina sa treaca. De atunci am renuntat la improvizatiile romanesti si am lasat-o cum a facut-o fabrica, fara filtru. Cea din urma oara a fast mai complicat pentru ca majoritatea componentelor erau noi, atat electrice cat si mecanice. Cu bujii noi, carburi abia facute, membrane schimbate, galerie de admisie noua, baterie noua, etc, nu mai voia sa porneasca, neam. De vina era furtunul de supraplin de la rezervor. Ala care da la busonul de alimentare de pe rezervor si se duce sub moto. Ei bine, acel furtun era infundat de atata timp. Dupa cateva zile ploioase, apa care intra pe la buson nu mai avea pe unde sa se dreneze si intra in rezervor. Cat timp am avut rezervorul peste jumate, nu a fost nici o problema. Cand a ajuns sub jumate sau sfert, nu stiu exact, in loc de benzina tragea apa stransa deasupra benzinei in rezervor. Si uite asa, cu benzina in rezervor, eu incercam sa o pornesc cu apa. Dupa ce am scos si scurs rezervorul am vazut ca aveam 1,5 litri apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) Nu am mai scris de mult pe forum... dar am citit zilnic (de fapt de cateva ori pe zi ce s-a mai scris) Voiam sa pun poze cu stadiile vopsirii motorului, dar am pozat cu vechiul meu telefon care nu se mai conecteaza la computer si nu pot sa descarc nimic. Lucrurile stau asa: Acum 2saptamani am cumparat materilalele care imi mai trebuiau si am finisat din nou piesele. erau impecabile, cu I mare. Mi-am amenajat o pseudo cabina de vopsit. Am dat 3 straturi de vopsea. A iesit din nou IMPECABILA. Am dat lacul... si s-a branzit. Mi s-a parut ciudat din momentul in care am pus intaritorul in lac. Initial era transparent ca apa, dupa care amestecand a inceput sa se tulbure putin si sa se ingalbeneasca putin. Am zis ca poate asa face reactia. Este adevarat ca vopseaua si lacul plus intaritorul l-am cumparat de aproape 3 ani. Am inceput sa dau lac si la a doua mana am inceput sa vad cum din duza nu iese "ceata". Dupa un timp tot ce am dat pe piese s-a branzit. De a doua zi m-am apucat sa curat din nou piesele... dar dureaza enorm. Reusesc sa fac cel mult una pe zi, fiindca lacul era din acela dur, anti- zgarieturi. O sa calculez daca imi ajunge vopseaua, daca nu, mai cumpar un litru, plus un litru de lac. Sper ca saptamana asta sa reusesc sa am din nou plasticele pregatite. Mi-am cumparat si un nou pistol de vopsit dupa patania asta, unul mic, cu rezervor de 0.1l. Cred ca o sa vopsesc fiecare piesa separat. O sa imi ia cate o zi de bucata, dar nu e graba Editat Septembrie 13, 2015 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 @mony : fa teste de vopsire pe o piesa oarecare si apoi pe cea principala . Zic si eu da' cam tarziu . Munca multa saracia omului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) @ remu1 teste am facut pe carton de ambalaj (niste cutii) pana am fost multumit de reglajele pistolului. Am reusit sa transfer cateva poze in celalat telefon si le pot urca. Uitasem ca inainte vopsisem jugul (partea superioara) si prinderile ghidonului. Partea inferioara care este vopsita electrostatic din fabrica am lasat-o asa. Cum piesele au iesit foarte bine, ma gandesc sa o vopsesc si pe aceea, ca sa nu fie mai mata si mai obosita Prima poza e cu pistolul de spritz-chit, Celelalte sunt HVLP-uri. Se poate vedea diferenta dintre jugul inferior (cel cu tija si culoare negru mai putin lucios) si restul reperelor. Astea sunt piesele pregatite. Daca ma lasa o sa pun si cateva poze dupa vopsire... dar cu lacul branzit. Stiu ca nu se vede in poze, dar credeti-ma ca nu era ok. Asa ca, maine pozez piesele re-finisate. Editat Septembrie 13, 2015 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 @mony : fa teste de vopsire pe o piesa oarecare si apoi pe cea principala . Zic si eu da' cam tarziu . Munca multa saracia omului ! adevarat ai grait » Post actualizat in 14 Sep 2015 05:01 @ remu1 teste am facut pe carton de ambalaj (niste cutii) pana am fost multumit de reglajele pistolului. Am reusit sa transfer cateva poze in celalat telefon si le pot urca. Uitasem ca inainte vopsisem jugul (partea superioara) si prinderile ghidonului. Partea inferioara care este vopsita electrostatic din fabrica am lasat-o asa. Cum piesele au iesit foarte bine, ma gandesc sa o vopsesc si pe aceea, ca sa nu fie mai mata si mai obosita Prima poza e cu pistolul de spritz-chit, Celelalte sunt HVLP-uri. 2015-08-23 17.25.00.jpg2015-08-23 17.26.06.jpg2015-08-23 17.26.15.jpg2015-08-23 17.26.47.jpg2015-08-28 15.53.00.jpg2015-08-28 15.53.15.jpg2015-08-28 15.53.27.jpg2015-08-28 15.53.27-1.jpg2015-08-28 15.53.41.jpg Se poate vedea diferenta dintre jugul inferior (cel cu tija si culoare negru mai putin lucios) si restul reperelor. Astea sunt piesele pregatite. 2015-08-28 15.49.14.jpg2015-08-28 15.49.31.jpg2015-08-28 15.49.39.jpg2015-08-28 15.50.01.jpg2015-08-28 15.50.17.jpg2015-08-28 15.50.33.jpg2015-08-28 15.50.52.jpg2015-08-28 15.51.01.jpg2015-08-28 15.51.08.jpg2015-08-28 15.51.23.jpg2015-08-28 15.51.23.jpg2015-08-28 18.42.25.jpg2015-08-28 18.42.33.jpg2015-08-28 18.42.44.jpg2015-08-28 18.43.11.jpg2015-08-29 16.04.44.jpg2015-08-28 15.51.13.jpg2015-08-28 15.50.44.jpg Daca ma lasa o sa pun si cateva poze dupa vopsire... dar cu lacul branzit. 2015-09-03 12.54.30.jpg2015-09-03 12.54.38.jpg2015-09-03 12.54.49.jpg2015-09-03 12.56.58.jpg Stiu ca nu se vede in poze, dar credeti-ma ca nu era ok. Asa ca, maine pozez piesele re-finisate. ai depus ceva munca , bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 http://www.motomus.ro/piese-accesorii/transmisie-lant/pinion-spate?CarVehicleId=129509 ma gandeam la unul de 45 dinti.voi avea la aceeasi turatie o viteza mai mare deci la ceeasi viteza , sa zicem 120 km /h voi avea o turatie mai mica comparativ cu foaia de 47 dinti .Desi va scadea puterea la viteze mici si in panta , totusi are 5 trepte de viteza si voi reusi sa le gestionez .Estimez o reducere a consumului de la 4.66 la 4.3 l / 100 km .Nu voi umbla la pinion ramane pe 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) @3m_01 Ia-le pe rand: benzineste? scanteieste? Scoate bujia, bag-o in pipa si pune-o undeva pe masa, capacul chiulasei sau ceva metal si apoi da la buton. Daca da scanteie vizibila, e ok. Vezi daca ii vine benzina ok: Ia 2 ml de benzina intr-o seringa, da capacul jos de la filtrul de aer, scoate filtrul si arunc-o spre carburatoare. Pune totul la loc si incearca sa pornesti. Daca porneste, problema de alimentare. Verifici pe rand furtunele, robinetul, sa curga benzina pana in carburatoare. Daca iti curge, pui totul la loc, opresti robinetul de benzina si desfaci suruburile de la capacelele inferioare ale carburatoarelor, lasi sa curga un timp, le strangi la loc. Dai drumu la robinetul de benzina si incerci iar sa pornesti. Daca nu merge, carburatoarele jos. P.S. Mai acordati si voi ajutor, eu intru rar pe forum. Orice informatie/sfat ajuta. (stiu de asta cand am fost si eu la ananghie) Editat Septembrie 14, 2015 de victor_peg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.