pachemon Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 moto8 pe lista chiar asa, fa o lista care sa fie actualizata cand se mai lipeste cineva. 1. pachemon 2. moto8 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 sambata incep munk dar data viitoare sunt primul p lista dupa cel care propune....aaa....poate puneti si voi niste poze, pls si distractie placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adutu Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 pei hai sa iau io initiativa si vin cu prima propunere: daca e frumos afara sambata viitoare si mergem la Belciugatele cca 30 km in afara bucurestiului spre branesti. CINE ESTE PENTRU? Salut, Cam cum vezi programul iesirii? Eu sunt beginner si nu as vrea sa astept intr-o benzinarie sa se intoarca lumea de la joaca... Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 salutare tuturor.... am si eu un pegaso care are 60 000km stie cineva cat mai duce acest motor???? i.am schimbat doar garnitura de chiuloasa..sa.i schimb si distributia???? voi ce sfat imi dati'? Eu am 80k Âşi merge bine. Ce să-i schimb ? intrebare (din nou!):- cam cati km pe zi se poate merge in regim relaxat cu motorul asta, fara a obosi excesiv? ma bate gandul sa fac un drum bucuresti - sighet, dar ma gandesc ca poate tre un pitstop peste noapte la cluj stiu ca depinde de rezistenta fiecaruia, dar intreb orientativ, din experienta voastra ÂŞaua cu care vine Pegaso 2 nu mi-a plăcut prea mult. Mi-am făcut altă Âşa cu care am facut 800km pe zi fără nici o problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 16, 2008 Autor Share Postat Iunie 16, 2008 1. deci tzacanitul este normal...2. chestia cu rezonanta am intalnit-o si la 140 la ora, dar probabil ca tine tot de functionarea rotaxului 3. mi-am updatat profilul dar tot nu ai zis daca asa e pedalitza sau e vorba de reglat vreun arc ceva 4. neopzitionare corecta la neutru a schimbatorului? 5. am invartit de el... dar mi-a fost teama sa aplic "increderea" la rasucire tnx 6. deci la orice drum mai lung trebuie neaparat sa fac plinul... rezerva cati litri inseamna? 7. sa explic ce inteleg eu prin plafonare: daca la 2000 rpm trage in acceleratie, pe la 3000 si ceva parca nu mai trage la fel de tare si urla prea mult, deci mi se pare ca se plafoneaza si imi cere sa schimb treapta. inca nu imi dau seama daca ma influenteaza prea mult zgomotul evacuarilor 8. ata ete... 9. o sa verific uzura simeringurilor, tnx 10. k, sunt sigur ca se gasesc bujii dar problemele de pornire sau oprirea motorului pot fi cauzate de bujie? 11. mda, tot asa mi-a zis un preten cu f650, dar s-a mirat ca porneste electroventilatorul cand o opresc si tine cam mult 12. ieri am dus-o undeva la 5300 sa zicem, pe autostrada, cam 150 la ora. mai mult de atata nu bag! uleiul are consistenta f buna, nu are semne de apa deloc, deci ma gandesc ca garnitura e f ok. dar poate or fi alte semne?... 13. aprilia mea este cube, din 2003 14. mda... chestia este ca sunt doua randuri de chei. cheile erau prinse, pereche, de cate o chestie din plastic... deci de la firma, ca sa zic asa. no, poate o fi schimbat el butucul? in fine... nu conteaza, e doar ciudat sa umblu cu manunchiul de chei 15. dupa care tre dat cu spray din ala special prin punctele esentiale, nu? ma interesa ce parti trebuie evitatate, daca se da cu jet de apa + ce spray trebuie folosit si pe unde (kawa am curatat-o cu aer comprimat, can d era desfacuta in service) 16. deocamdata urmeaza un checking la yoshi (de la kaore) si apoi un drum lung sa vad daca am facut afacere buna. numa bine si o bere cu prima ocazie pentru rabdare om vedea in teorie ma tentau foarte mult calitatile, in practica ma streseaza micile neajunsuri dar, na, vara mai e lunga inca, deci... s-ar putea sa ai dreptate intrebare (din nou!): - cam cati km pe zi se poate merge in regim relaxat cu motorul asta, fara a obosi excesiv? ma bate gandul sa fac un drum bucuresti - sighet, dar ma gandesc ca poate tre un pitstop peste noapte la cluj stiu ca depinde de rezistenta fiecaruia, dar intreb orientativ, din experienta voastra Salve! 1-da 2-ce rezonanta ca vibreaza de sparge programul (mie-mi place,dar e doar parerea mea ).Ai grija sa verifici suruburile cam la vreo doua saptamani asa,risti sa le pierzi 4-si a mea face la fel,din cauza ca nu ajunge pedala corect in dreptul contactului,si daca-i dai zvac din gaz o ia de la vibratii.Si semnalele mai fac asta uneori 5-daca ti se pare ca merge prea greu scoate carena fata si ai grija sa nu fie gatuit cablul pe undeva,e mai greu prima data,dup-aia te obisnuiesti (io-i demontez moaca si la 4 dimineata trezit din somn pe intuneric la cat am umblat la ea 6-ai 22 l capacitate,cca 7 litri rezerva electrica(atunci se aprinde martorul) si cca 5 l rezerva mecanica (moare motoru daca nu-l dai pe res).NU UITA:tot timpul sa-l ai pe ON ca te poti trezi ca se intampla ceva cu martorul si ramai ca el-stins... 7-ti se pare ca se plafoneaza ca abea la 3000 nu mai merge "in suturi",ca de la ralanti,abia acolo intra in ture-senzatie pur subiectiva,plaja normala de ture unde e eficienta este 2700-4500-5000 rpm max.Nu umbla mult timp peste 6000 ca bubui garnitura.Nu uita sa verifici antigelul IN RADIATOR,si sa te mai uiti la termometru sa nu se supraincalzeasca-am ajuns cu ea pana la punctul in care l-am dat peste cap la propriu .Din fericire am schimbat garnitura si acu merge ceas.Si are cam 50000 km. 10-NGK DR8EA,sau Iridium ,se poate opri din cauza de bujie,scoate-o si curat-o.E bine s-o schimbi cat de cat mai frecvent,nu e decat una totusi. 11-dupa oprirea motorului ea nu se mai raceste si temperatura mai creste olecuta,caldura reziduala,de-aia merge un picut mai mult.Stai calm,dupa ce se opreste,dac-o misc oleaca iar porneste cateva secunde 12-Se poate sa ai uleiu calumea,si sa-ti scoata antigelul in vasul de expansiune frecvent (asa am patit eu).Vezi nr 7 -13-nu exista aprilia pegaso cube din 2003-productia cubelui a incetat in 2000,fiind inlocuit de I.E.(iniezione elettronica-ceva de genul).Daca are carburatoare e '97-2000,daca-i pe injectie e 2001-2005(sau ceva de genul,nu mai stiu cand au trecut la motorizare yamaha) -14-A fost schimbat un butuc sigur,pegasu are cheie unica de contact,sa si buson carburant. -15-da-i cu WD-40 pe la contactele electrice importante,de asemenea la axele rotilor,rulmenti,etc (ai grija sa nu-ti scape pe discul de frana,ca vreo 2 km nu mai franezi),si pe unde consideri c-ar fi bine sa fie uns -16-verifica lantul NEAPARAT si tot ce mai e de verificat inainte de drum lung,si zic s-o mai chinui prin oras pt a-ti da seama de ce si cum,mai ales obisnuieste-te sa exersezi franari,pegasu n-are frane bune Si in ultimul rand,am mers cu ea cam 300 km cel mai mult (Buc-vama veche),da-ti zic ca n-aveam absolut nicio problema,ba mai puteam inca pe-atat si nu-s vreun ratacitor by default daca-ntelegi ce vreau sa zic... Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 salve gothmog, multam ca ti-ai pierdut atata timp sa raspunzi la toate punctele alea mai... pe acte scrie negru pe alb 25.03.02 (la tag der ersten zulassung). si io am gasit pe net ca dupa 2001 a trecut pe injectie si de aia ma bucuram... dar cand mi-o adus-o omul am vazut ca e pe carburator asta este, am luat teapa, ce pot sa zic... motocicleta este ok in general, ma deranjeaza doar ca se deregleaza robinetul de relanti si ca pornirea dimineata cam face figuri... si ma mai deranjeaza ca nu este riguroasa in constructie ca o japoneza, pentru ca fac comparatia cu kawasaki er5 pe care il conduc de anul trecut... si diferentele is cam maricele in rest, in oras e buna, cam la fel ca si kawa. cu franele sta foarte bine, nu am probleme. m-am obisnuit cu vibratiile astea de rotax cat de cat si cu zgomotul de oale sparte. imi place suspensia, ca trec fara probleme peste denivelarile unde trebuia sa trec cu mare grija cu kawa. de strecurat, ma strecor o idee mai greu printre masini, pentru ca are ghidonul mai lat (chiar daca acum este situat deasupra oglinzilor masinilor). nu stiu ce sa spun... e faina ca allrounder, confortabila, usor de manevrat, polivalenta (ca am si genti laterale), arata suficient de bine (io is fan naked...). s-ar putea sa devenim prieteni buni, cum mi s-a intamplat cu kawasaki daca nu, nu, asta este, life is a bitch. aa... si am mai remarcat ca se incalzeste foarte tare in dreapta, langa picior. si io merg cu echipament, pantaloni de moto si cizme sper ca la drum lung sa nu imi ia foc piciorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 salve gothmog, multam ca ti-ai pierdut atata timp sa raspunzi la toate punctele alea mai... pe acte scrie negru pe alb 25.03.02 (la tag der ersten zulassung). si io am gasit pe net ca dupa 2001 a trecut pe injectie si de aia ma bucuram... dar cand mi-o adus-o omul am vazut ca e pe carburator asta este, am luat teapa, ce pot sa zic... motocicleta este ok in general, ma deranjeaza doar ca se deregleaza robinetul de relanti si ca pornirea dimineata cam face figuri... si ma mai deranjeaza ca nu este riguroasa in constructie ca o japoneza, pentru ca fac comparatia cu kawasaki er5 pe care il conduc de anul trecut... si diferentele is cam maricele in rest, in oras e buna, cam la fel ca si kawa. cu franele sta foarte bine, nu am probleme. m-am obisnuit cu vibratiile astea de rotax cat de cat si cu zgomotul de oale sparte. imi place suspensia, ca trec fara probleme peste denivelarile unde trebuia sa trec cu mare grija cu kawa. de strecurat, ma strecor o idee mai greu printre masini, pentru ca are ghidonul mai lat (chiar daca acum este situat deasupra oglinzilor masinilor). nu stiu ce sa spun... e faina ca allrounder, confortabila, usor de manevrat, polivalenta (ca am si genti laterale), arata suficient de bine (io is fan naked...). s-ar putea sa devenim prieteni buni, cum mi s-a intamplat cu kawasaki daca nu, nu, asta este, life is a bitch. aa... si am mai remarcat ca se incalzeste foarte tare in dreapta, langa picior. si io merg cu echipament, pantaloni de moto si cizme sper ca la drum lung sa nu imi ia foc piciorul sa o stapanesti sanatos!! cat despre incalzitul in dreapta, acolo este ventilatorul de la radiator..si cand baga, iti cloceste genunchiul, da la drum intins nu apuca sa iti cupleze ventilatorul! p.s. sa imi tineti pumnii pe 27-28 ca o sa fac si eu primul meu drum mai lung cu ea:D adica CJ-GJ cam 300km. sper sa nu am probleme. saptamana viitoare o duc si la reglat de carburatore, poate scap si eu mai eftin cu benzina sa auzim numa de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) Salut,Cam cum vezi programul iesirii? Eu sunt beginner si nu as vrea sa astept intr-o benzinarie sa se intoarca lumea de la joaca... Multam mers pana la belciugatele (lejer daca sunt ai incepatori 70-80km/h ) baut suc acolo si pus la cale iesiri impreuna la drumuri mai lungi si frumoase. ...aaaaaaaaa... si ce am uitat principal SA NE CUNOASTEM @MOTO8 AI INTINS LANTUL??? smai... pe acte scrie negru pe alb 25.03.02 (la tag der ersten zulassung). si io am gasit pe net ca dupa 2001 a trecut pe injectie si de aia ma bucuram... dar cand mi-o adus-o omul am vazut ca e pe carburator asta este, am luat teapa, ce pot sa zic... E MODEL 2000 dar a stat in parcul rece adica nu s-a vandut. la prima intalnire (pardon a 2-a) ne uitam in talon si vedem ce spune al 10-lea element din seria de sasiu (an fabricatie) aa... si am mai remarcat ca se incalzeste foarte tare in dreapta, langa picior. si io merg cu echipament, pantaloni de moto si cizme sper ca la drum lung sa nu imi ia foc piciorul pei acolo e ventilatorul pe unde vrei sa scoata aerul cald de la radiator? p.s. sa imi tineti pumnii pe 27-28 ca o sa fac si eu primul meu drum mai lung cu ea:D adica CJ-GJ cam 300km. sper sa nu am probleme. saptamana viitoare o duc si la reglat de carburatore, poate scap si eu mai eftin cu benzina sa auzim numa de bine! sa ne auzim tot aici nu pe alte coclauri. ai grija la handicapati si frustrati. in rest numa' de bine Editat Iunie 16, 2008 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 salutare ... am un pretenar cu o aprilica pegaso din 2000 cu statorul bushit ... are careva idee de unde se poate procura un stator pentru mobra lui ... ideea e ca statorul de la modelul '96 nu se potriveste, si la united motors e cam 700 de iepuroi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 salutare ... am un pretenar cu o aprilica pegaso din 2000 cu statorul bushit ... are careva idee de unde se poate procura un stator pentru mobra lui ... ideea e ca statorul de la modelul '96 nu se potriveste, si la united motors e cam 700 de iepuroi ... Zi-i sa incerce la piese@mymoto.ro Au preturile destul de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 ... zicea cineva sa ne vedem si noi adat' la o bere fara alcool , care ia initiativa?>>> 1. pachemon 2. moto8 3. .... nimeni? e marti pana sambata mai e putin am uitat cu desavarsire e intrunirea de la brasov 20-22 iunie nimeni? e marti pana sambata mai e putin am uitat cu desavarsire e intrunirea de la brasov 20-22 iunie ma eu sunt nelamurit: e intrunirea de la brasov 20-22 iunie???????? daca nu e ramane intalnirea de sambata inainte de a ne lua concediu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 oficial am luat m.U.e am facut RAR-ul azi si a reiesit din seria motorului ca anul de fabricatie este 1999! asta desi io am luat=o ca motor de 2003, cica.. deci tzeapa de tzeapa asta este... dar stai, ca marti sunt trei ceasuri rele, ce pana mea. bun, o trecut fara probleme de rar, am umblat ca nebunul prin bucuresti sa platesc taxe sa fac acte si am aterizat la politie unde am stat trei ore cretine la coada lu pastele masii de treaba de romani birocrati! dar macar am inmatriculat-o. amu vine al doilea ceas rau cu motorul - cand m-am dus peste doua ore sa iau numarul, era sa intru intr-un dobitoc cu cielo. am franat violent fata si spate, spatele normal ca s-a blocat si m-am pomenit intr-un derapaj la aproape 30 de grade. faza faina este ca motorul s-a stabilizat foarte fain, nu m-a aruncat amortizorul spate. si acum, ladies and gentlemen, ceasul al treilea de marti: cand sa plec seara de la birou, nici pas nu mai zice aprilica! adica ca canci curent, ca sa ma exprim asa. noroc de un coleg motard mai cu experienta cu care am pornit-o impinsa... si noroc ca service-ul e f aproape de serviciu, ca glont la aia m=am dus. ca sa zic din nou asa, era vorba de un rahat de siguranta (aia de 15, pentru cei care stiu si se pricep), care era dusa. tipii din service mi-au recomandat sa imi cumpar un cooler pentru regulatorul de tensiune, totusi, ca frigea ca naiba si probabil de acolo s-a tras arderea sigurantei - care controleaza toate alea electrice, de la semanlizare pana la instrumentarul de bord. bine ca nu am plecat in weekend la drum lung, cum aveam de gand deci, CARE ARE UN COOLER DE UNITATE DE PC SA I-L CUMPAR? no, la final de zi stau io si ma gandesc: cat ar fi un pret fair de cerut pe aprilia mea oare? faza naspa ar fi ca ma enerveaza ca am luat teapa. faza buna este ca macar am trecut prin experienta asta si amu stiu clar ca nu imi trebuie altceva decat enduro touring pachemonule, i-am intins si lantul amu il aud cum se modifica huruitul in functie de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 oficial am luat m.U.e tipii din service mi-au recomandat sa imi cumpar un cooler pentru regulatorul de tensiune, totusi, ca frigea ca naiba si probabil de acolo s-a tras arderea sigurantei - care controleaza toate alea electrice, de la semanlizare pana la instrumentarul de bord. bine ca nu am plecat in weekend la drum lung, cum aveam de gand deci, CARE ARE UN COOLER DE UNITATE DE PC SA I-L CUMPAR? pune orice cooler de 60mm sau 80 care il gasesti la orice magazin de piese de PC. e maxim 10 lei si face treaba! eu am pus pe a mea si nu se mai incalzeste delok! iar ca sa il alimentezi poti lua direct de la sigurante un 12V care iti cupleza doar cand ai cheia in contact, si masa la orice surub! merita investitia decat sa te trezesti apoi ca tre sa cumperi regulatorul care cred ca e destul de scump, ca de altfel orice piese de pe motocicleta asta! bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 multam de sfat, vineri o sa fac si chestia asta gata, cine vrea un pegaso proaspat inmatriculat? http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=112280 acum, cat are sub 25.000 km, ca pana apare cumparator o sa fac ceva drumuri cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 multam de sfat, vineri o sa fac si chestia asta gata, cine vrea un pegaso proaspat inmatriculat? http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=112280 acum, cat are sub 25.000 km, ca pana apare cumparator o sa fac ceva drumuri cu el... Salut Erste zulasung inseamna data inmatricularii si nu a fabricatiei,ceea ce te poate deruta daca nu stii germana sau nu prea ai mai avut de a face cu vehicule din Germania.Daca te documentai putin inainte puteai sa afli perioada in care a fost fabricat Pegaso 3.Iar referitor la pretul pe care il ceri cred ca nu il mai poti obtine la oferta care este pe piata la ora actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 no, la final de zi stau io si ma gandesc: cat ar fi un pret fair de cerut pe aprilia mea oare? faza naspa ar fi ca ma enerveaza ca am luat teapa. faza buna este ca macar am trecut prin experienta asta si amu stiu clar ca nu imi trebuie altceva decat enduro touring sa inteleg ca te deranjeaza anul d fabricatie sau te-ai speriat d o mica problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 azi sunt fericit!!! un prost s-a intors supartat aseara de la meci si pentru ca nu a castigat romania, mi-a spart oglinda pe partea stanga asa ca sunt pus in situatia sa caut oglinda pe stanga, cea mai importanta dintre oglinzi sau geam oglinda auto indiferent ce auto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 oficial am luat m.U.e am facut RAR-ul azi si a reiesit din seria motorului ca anul de fabricatie este 1999! asta desi io am luat=o ca motor de 2003, cica.. deci tzeapa de tzeapa asta este... dar stai, ca marti sunt trei ceasuri rele, ce pana mea. bun, o trecut fara probleme de rar, am umblat ca nebunul prin bucuresti sa platesc taxe sa fac acte si am aterizat la politie unde am stat trei ore cretine la coada lu pastele masii de treaba de romani birocrati! dar macar am inmatriculat-o. amu vine al doilea ceas rau cu motorul - cand m-am dus peste doua ore sa iau numarul, era sa intru intr-un dobitoc cu cielo. am franat violent fata si spate, spatele normal ca s-a blocat si m-am pomenit intr-un derapaj la aproape 30 de grade. faza faina este ca motorul s-a stabilizat foarte fain, nu m-a aruncat amortizorul spate. si acum, ladies and gentlemen, ceasul al treilea de marti: cand sa plec seara de la birou, nici pas nu mai zice aprilica! adica ca canci curent, ca sa ma exprim asa. noroc de un coleg motard mai cu experienta cu care am pornit-o impinsa... si noroc ca service-ul e f aproape de serviciu, ca glont la aia m=am dus. ca sa zic din nou asa, era vorba de un rahat de siguranta (aia de 15, pentru cei care stiu si se pricep), care era dusa. tipii din service mi-au recomandat sa imi cumpar un cooler pentru regulatorul de tensiune, totusi, ca frigea ca naiba si probabil de acolo s-a tras arderea sigurantei - care controleaza toate alea electrice, de la semanlizare pana la instrumentarul de bord. bine ca nu am plecat in weekend la drum lung, cum aveam de gand deci, CARE ARE UN COOLER DE UNITATE DE PC SA I-L CUMPAR? no, la final de zi stau io si ma gandesc: cat ar fi un pret fair de cerut pe aprilia mea oare? faza naspa ar fi ca ma enerveaza ca am luat teapa. faza buna este ca macar am trecut prin experienta asta si amu stiu clar ca nu imi trebuie altceva decat enduro touring pachemonule, i-am intins si lantul amu il aud cum se modifica huruitul in functie de viteza Salve! Vezi c-a postat user-ul mecaniku cum se pune cooler pe releu,bafta,tre' sa-mi aduc aminte sa fac si eu acelasi lucru Toate Apriliile cube s-au oprit in 1999,si a mea,e inmatriculata in 2000 dar dupa serie e '99.Nu-i panica,ai luat teapa,ata ete. Teoretic daca ai grija de ea n-ar trebui sa fie bube,vad ca ai kitul de lant schimbat,caucioace,dac-o asculti si-o intretii merita s-o pastrezi si sa te bucuri de ea,e un motor care iarta multe,on si off-road .E un touring destul de bun,mai ales ca ai si bagaje,plus ca motorul e tanar.Ai grija ca in general au cam aceleasi bube pe care le gasesti daca citesti topic-ul asta de la cap afli cam tot ce este de stiut,nu-ti ia foarte mult si e util.Iti spun asta ca in mod sigur nu iei nici 2500 de euro pe ea (eu ceream 2700 cand inca mai valora ceva,si a mea e "full-option"). Bafta si sa aveti grija de voi P.S. Daca sunteti de pe la piata sudului dati un semn,eu stau nitel mai incolo de Agip,mobra o recunoasteti imediat,ca nu-s multe argintii cu moaca neagra S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 sal ...azi am pus si eu cooler-ul cu pricina si vad ca deocamdata functioneaza, dar am o nedumerire: sta lipit d sa si nush in c masura a-si face treaba.... in alta ordine d idei eu stau in zona big mai exact la mcdonald's brancoveanu ....bft all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 1. pachemon 2. moto8 3. nu mai vrea nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lyvyux Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 salut ... sunt posesorul unui pegaso 2 650 si am nevoie de un CDI si daca se poate de un STATOR , e urgenta pt ca vreau sa-l pornesc si eu 0752039545 sau predaliviux pe yahoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 nu mai vrea nimeni? io cred ca ma arunc pana la constanta o tura pachemoane, poate se pune de o iesire in toamna, dupa concedii, mai stii? SalutErste zulasung inseamna data inmatricularii si nu a fabricatiei,ceea ce te poate deruta daca nu stii germana sau nu prea ai mai avut de a face cu vehicule din Germania.Daca te documentai putin inainte puteai sa afli perioada in care a fost fabricat Pegaso 3.Iar referitor la pretul pe care il ceri cred ca nu il mai poti obtine la oferta care este pe piata la ora actuala. mai, ce pot sa zic m-am bazat pe omul care mi-a adus motorul ca de documentat m-am documentat serios inainte, asa am ajuns aici pe forum... io eram convins ca e cu injectie motorul, dar numai in romanica am vazut ca nu e... si cu erstzulassung mi-am dat seama ca e vorba de anul primei inmatriculari, dar nu am gasit nicaieri scris anul de fabricatie si na... ca romanul, mere si asa hmm... deci zici ca nu mai iau banii aia pe ea... pai frate! la cat am bagat in inmatriculare (aproape 150 de euro), iti dai seama ca nu o vand pe bani mai putini oricum, e misto si m-am acomodat fain cu ea. singura pata pe creier tine de faptul ca nu e japoneza! la italieni mi-e teama de electrica si uite ca mi s-a intamplat buba (mica) electrica... tre neaparat sa iau coolerul ala, ca nu am chef sa umblu cu sigurantele dupa mine toata vara Toate Apriliile cube s-au oprit in 1999,si a mea,e inmatriculata in 2000 dar dupa serie e '99.Nu-i panica,ai luat teapa,ata ete.Teoretic daca ai grija de ea n-ar trebui sa fie bube,vad ca ai kitul de lant schimbat,caucioace,dac-o asculti si-o intretii merita s-o pastrezi si sa te bucuri de ea,e un motor care iarta multe,on si off-road .E un touring destul de bun,mai ales ca ai si bagaje,plus ca motorul e tanar.Ai grija ca in general au cam aceleasi bube pe care le gasesti daca citesti topic-ul asta de la cap afli cam tot ce este de stiut,nu-ti ia foarte mult si e util.Iti spun asta ca in mod sigur nu iei nici 2500 de euro pe ea (eu ceream 2700 cand inca mai valora ceva,si a mea e "full-option"). singura panica pe care o am este ca am dat bani buni pe un motor mai vechi decat aveam si care nu este japonez! in rest, chiar ma simt bine cu el si de-abia astept sa trag niste raite prin tara. daca nu imi da nimeni banul pe care il vreau, raman cu el, nici o problema, nu pierd nimic las ca poate o sa joc la loto si castig si o dau gratis atunci :) tu ce "full-option" ai? ca si pe mine ma intereseaza accesoriile utile - in primul rand, as vrea crashguard, dupa care parbriz touring. altceva? sa inteleg ca te deranjeaza anul d fabricatie sau te-ai speriat d o mica problema? micile probleme sunt inerente, doar e loteria second hand - marile probleme ma sperie. si nu a fost cazul de asa ceva cred ca, pana la urma, am exagerat putin, pe fond de "sa-mi trag una, de ce am fost asa de fraier". n-am noroc cu afacerile, dar asta nu inseamna ca motorul nu este bun. anul asta clar raman cu el si nu imi pare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 micile probleme sunt inerente, doar e loteria second hand - marile probleme ma sperie. si nu a fost cazul de asa ceva cred ca, pana la urma, am exagerat putin, pe fond de "sa-mi trag una, de ce am fost asa de fraier". n-am noroc cu afacerile, dar asta nu inseamna ca motorul nu este bun. anul asta clar raman cu el si nu imi pare rau. .....mda....mare dreptate ai cu loteria....nu vreau sa umplu topicul cu problemele mele , dar daca spui d probleme majore a-ti spun ca exact acum in luna a 6-a s-a facut 1 an d cand ma kinui cu mobra si cand credeam ca am rezolvat ...c s-a crezi , azi a crapat iar si o iau d la cap...dar ata ete m-am obisnuit...o fac saptamana viitoare . asa ca sa nu mai spui ca nu ai noroc cu afacerile . oricum piata moto d la noi este in continua crestere si deci preturile scad si dupa un an nu mai iei c ai dat.. in alta ordine d idei sa stii ca nu e kiar cum pare ....in general sunt motoare f bune si fiabile si cand te obisnuiesti cu mobra devine o adevarata placere . crezi ca japonezele nu au probleme . sa te uiti prin topicurile despre motoare japoneze sa vezi acolo....daca exista motor perfect al cumpara toata lumea...bft si sa mai auzim ," la naiba", si d bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 De mari probleme pot vorbi si eu,numa ca se mai si termina la un moment dat,si abia asa ajungi sa cunosti fierul.Oricum,e o motocicleta destul de buna pentru cam ce-ti trece prin cap,si daca e intretinuta merge ok,a mea merge brici acuma,si-am mers in nu stiu cate conditii.Numai cand ma gandesc cum am mers anul trecut la mare,de nu stiam de ce e atat de incinsa si scuipa antigelul afara din radiator pana la mare,ma mir ca n-a calat motoru.Acu e ok,n-am nicio treaba,orice second necesita ceva bani,ceva piese,e inerent,vrei motor fara probl ia nou si mergi 20000 km cu el.N-are ce sa se strice,dar-then again-cati dintre noi isi permit motor nou? Cat despre investitie,eu am dat 2900 pe motor si in total inca vreo 2500 pe diverse reparatii.Cam piperat,nu?In schimb am mers cu el si prin padure,am facut si vitezane prin oras,merg cu el acum aproape zilnic la munca si in oras te joci cu el,pur si simplu,plus ca iei gropi si borduri cu el de numa.M-am gandit de multe ori sa-l schimb,dar de fapt nu-mi doresc decat ceva mai multa putere si niste frane mai bune pe un motor la fel ,e prea distractiv ca si constructie.BMW-ul F650 care era facut de Aprilia prin comparatie cu Pegasul e anost (no offence,nu ma indoiesc de faptul ca sunt motoare excelente,dar ca design si emotion sta un picut mai slab ).Italienii au "emozione" si "passione",ma uit la toate motoarele pe care le fac si cam toate au aceleasi caracteristici-fiabilitate indoielnica,dar fun-factor la greu.N-o sa-mi mai iau italianca din cauza pieselor si fiabilitatii,in schimb ca design si feeling-they rule .IMHO Eu nu am full-option chiar full option ,in sensul ca nu am parbriz touring si crash-bars,in schimb am cric central(care-i stricat acuma-are cineva idee de unde iau suruburi si bucsa?help!),amortizor reglabil pe spate,genti si top-case.M-am gandit sa comand parbriz touring,numa ca nu merg des cu peste 120 km/h si nu prea am nevoie,plus ca nu-i excelent ca design,e mai fain ala stock),iar crash-bars n-am apucat sa pun pe ea.Am vazut pe net una cu crash-bars complete (cu bull-bars pentru faruri si proiectoare pe laterale ),arata misto.Sincer,in categoria asta de enduro-touring 650 n-as vrea altceva,AT e mai grea si in 2 cilindri (n-are exploziile alea de cuplu pe care le are Peg-ul la vreo 4000-5000 de ture),DR si XF Freewind is racite pe aer,F650 e ca si cum ai da (cuvant jignitor) pe punga,mult mai scump decat face (cel facut de Aprilia,ala de dupa 2000 e fain dar si mai scump-tot cu motor Rotax),KLR e prea off-roader si nu prea e popular pe la noi,desi varianta noua pt State e beton),V-Stromul e un motor excelent...pentru strada,pe off-road il cam astepti cu Pegasul-been there ,Yamaha XT nu-mi place,e prea motoreta asa ca alura plus ca cu pasager si bagaje nu stiu cum se descurca,deci... S-auzim de bine,cum zicea cineva-noi sa fim sanatosi si motoarele sa mearga ca drumuri de batut gasim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 hmm... deci zici ca nu mai iau banii aia pe ea... pai frate! la cat am bagat in inmatriculare (aproape 150 de euro), iti dai seama ca nu o vand pe bani mai putini oricum, e misto si m-am acomodat fain cu ea. singura pata pe creier tine de faptul ca nu e japoneza! la italieni mi-e teama de electrica si uite ca mi s-a intamplat buba (mica) electrica... tre neaparat sa iau coolerul ala, ca nu am chef sa umblu cu sigurantele dupa mine toata vara Si eu mi-am luat-o cu 2900 inainte de a intra in UE,fiindu-mi frica sa nu le puna si lor taxe de inmatriculare,dupa care pretul a cazut cu 1000 euro.La inceput mi-a fost putin ciuda dar mi-a trecut repede pentru ca imi place mult.E cea mai aratoasa in aceasta categorie si nu mi-a facut nici un fel de probleme.Cateodata nu imi convine ca nu pot face enduro mai hard cu ea dar asta este-nu le poti avea chiar pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.