Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu nevoie de putin ajutor...am scos motoreta de la iernat, am pornit.o(la prima cheie a luat.o).. merge bine.. rotund doar ca nu vrea sa plece de pe loc... cand sa o bag in viteza ii taie scanteia.. ma gandesc la un senzor ceva. I.am scos mufa care conecteaza senzoru de la cric si tot asa face... i.am scos senzorul de la maneta de ambreaj si la fel... de la ce sa fie avand in vedere ca ultima data cand am mers cu ea nu avea probleme.. face la fel si cu motorul cald/turat.

Si eu m-am gandit la cel de la ambreiaj, dar vad ca l-ai eliminat. Sa nu faca contact imperfect pe vreun fir din astea doua.

Sa ne scrii rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit la cel de la ambreiaj, dar vad ca l-ai eliminat. Sa nu faca contact imperfect pe vreun fir din astea doua.

Sa ne scrii rezultatul.

 

Am rezolvat.. era senzorul de la cric doar ca eu l-am scos.. mai trebuia sa si unesc firele intre ele :D

a oxidat probabil peste iarna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • buna treaba cu patrunjelu' ,
  • in afara de asta m-am apucat de mestereala , revizia de primavara

» Post actualizat in 17 Feb 2016 11:27

pot aproviziona bujii denso lau un pret foarte bun , adica 10 lei daca mai doreste cineva , cele din poza sunt date , se potriveste si pe BMW f650 ,

» Post actualizat in 17 Feb 2016 12:27

daca doreste careva un pachet de schimb pot aproviziona.

este format din ; Ulei 10 w 40 - Motul sau Yacco ambele sunt bune - 2 l

filtru ulei HF 151 - 1 buc

bujie Denso x24 ESU - 1buc

pret total 118 lei

transportul separat

post-78987-0-91944400-1455708330_thumb.jpg

post-78987-0-03038100-1455708343_thumb.jpg

post-78987-0-56788000-1455708356_thumb.jpg

post-78987-0-62019200-1455708456_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • buna treaba cu patrunjelu' ,
  • in afara de asta m-am apucat de mestereala , revizia de primavara

» Post actualizat in 17 Feb 2016 11:27

pot aproviziona bujii denso lau un pret foarte bun , adica 10 lei daca mai doreste cineva , cele din poza sunt date , se potriveste si pe BMW f650 ,

» Post actualizat in 17 Feb 2016 12:27

daca doreste careva un pachet de schimb pot aproviziona.

este format din ; Ulei 10 w 40 - Motul sau Yacco ambele sunt bune - 2 l

filtru ulei HF 151 - 1 buc

bujie Denso x24 ESU - 1buc

pret total 118 lei

transportul separat

Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l.

ma interesez si iti spun .Bujii ai doua la mine cum ti-am promis asta iarna. Am mai luat pentru cineva

pe Motul 5100 10W40 3 litri plus filtruHF 151 ar fi cam 150 lei iar 4 litri 175 lei

pe Yacco este tot cam asa insa platesc eu transport asa ca poti sa iei din Bucuresti direct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

» Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01

Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

Poti sa pui greutatile in 3 feluri.

Cu piulita la strung. cu saiba de cauciuc pe o piulita mai lunga sau cu "diblu" lung care se desface in floare si e pentru gips-carton. Eu l-am folosit pe ultimul la mobra sotiei. Mie mi-am pus de la niste handguarduri chinezesti piulita care venea cu ele, dar tot pe sistemul de fluture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

» Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01

Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat.

 

Dupa ce ii dai si "moare" in ce stare e bujia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin Radulescu te salut si te felicit ca esti Aprilist.

Daa' te intreb si eu daca ai verificat si schimbat/curatat filtrul de aer...

Ca degeaba mancam(adica are benzina),daca nu si respiram...

Fara aer,si noi si mobra moare,nu poate sa traieste!!

i-am spu si eu sa verifice filtrul . de fapt se face destul de des , asa ca precautie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect verificam nivelul uleiului fara sa infiletam joja nu ?!

La schimbul pe care l-am facut acum cateva zile mi-a intrat 2,1 l cu tot cu schimbarea filtrului si uleiul e intre min si max dupa ce las motoru cateva minute pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza

 

Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi.

 

Alin, sunt curios sa vad pozele :cheers:

» Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22

Procedura de golire:

Se porneste motorul si se incalzeste uleiul vreo 4-5 minute.Se desfileteaza joja de ulei,se desface busonul superior de golire(surubul ce este infiletat in cadru chiar sub radiatorul de apa)si se goleste pana nu mai curge ulei deloc.Apoi se desface busonul de golire de sub motor si se goleste.

Se deface capacul filtrului de ulei si se scoate filtrul vechi.Se goleste si uleiul ce iasa prin gaurile din locasul filtrului de ulei.

Procedura de umplere:

Se baga si umple cu ulei,filtru de ulei,apoi se monteaza la loc in locasul sau.Se strange corespunzator fiecare surub din cele 3 suruburi ce tin capacul filtrului de ulei.Se infileteaza suruburile de scurgere,atat cel de sub motor cat si cel de sub radiatorul de apa.Evident ca se schimba saibele de cupru-cele ce etanseaza.

Se toarna sus in motor cam 1,4-1,5 l de ulei,se infileteaza joja si se porneste motorul.Se lasa sa mearga cam 2-3 minute apoi se opreste si se completeaza pana la cantitatea maxima trecuta in manual.Se porneste din nou si se lasa tot vreo 2-3 minute,dupa care se opreste si imediat cum l-ai oprit,verifici nivelul pe joja!ASTA e nivelul real de ulei din motor.

Mersul cu ulei mai mult duce la suprapresiune si distruge garniturile motorului!!!Asta in prima faza!

De mersul cu ulei mai putin decat minimul de pe joja,nu mai sun ce efect are,se stie!!! :hug:

Foarte buna explicatia.

As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu.

post-16670-0-06143600-1455902529_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cosmin Radulescu & toti cei care au Pegaso 650 I.E.

Va atasez o selectie cu niste instructiuni de intretinere elementare si nu numai din manual.

Cosmin Radulescu, vezi ca aici ai detalii de la filtrul de aer la schimbul de ulei si antigel pana la reglarea ralantiului.

INTRETINERE si REGLAJE Pegaso 650 I.E..pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi.

 

Alin, sunt curios sa vad pozele :cheers:

» Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22

Foarte buna explicatia.

As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu.

interesant o sa incerc deoarece sunnt la capitolul schimburi

» Post actualizat in 20 Feb 2016 06:40

Imi permit o mica gluma pentru un Aprilist de pe topic:

:crack: parca stiu pe cineva , in primele faze!

» Post actualizat in 20 Feb 2016 15:42

astazi am montat radiatorul reconditionat , furtunele de la sistemul de racire , filtrul de ulei , bujia noua , etc....am vrut sa schimb si furtunul de benzina , crapat insa am belea: cand am scos carburatorul am constatat ca pe dreapta o " ghilotina" statea fumos blocata pe pozitia deschis, desi ultima data a m pornit-o fara probleme.Doi: am desfacut presetupa de soc pentru a decupla carburatorul si pac a plesnit , desi era cald afara , Am reusit sa scot filetul , m-am gandit si cum so-refac din bronz dar trebuie sa-mi aman PLIMBAREA, voi revopsi tobele si voi reconfigura matele de cabluri care stateau ghemuite sub carburator , fara nici o noima ....in fine s-a plimbat careva?

post-78987-0-59499400-1455982893_thumb.jpg

post-78987-0-71856300-1455982920_thumb.jpg

post-78987-0-30000400-1455982946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...