Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am gasit pe net un forum frantuzesc pt Pegaso, destul de interesant in opinia mea si cu multe topicuri dedicate tehnicii.

http://www.pegaso.fr/

http://www.pegaso.fr/viewforum.php?f=8&sid=4f422dd5c30a0679bd6b6bf0de1e4e68

 

+ un filmulet cu Pegaso de prin UsA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am descoperit ieri ca radiatorul meu a facut buba , probabil de la ultima aventura .In afara de sudura a incercat careva ceva veritabil , ma repet , a incercat careva ?


» Post actualizat in 07 Feb 2016 16:07

am gasit o varianta si o voi incerca : lipirea cu electrizi- baghete Durafix si lampa oxi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descoperit ieri ca radiatorul meu a facut buba , probabil de la ultima aventura .In afara de sudura a incercat careva ceva veritabil , ma repet , a incercat careva ?

» Post actualizat in 07 Feb 2016 16:07

am gasit o varianta si o voi incerca : lipirea cu electrizi- baghete Durafix si lampa oxi

am incercat eu la o dacie. probabil ca situatiile sunt 99% asemanatoare.

e o pulbere metalica sau asa ceva pe care o pui in vasul de expansiune si sigileaza gaura

 

legat de locatii de intalnire 2016: si eu propun Valea Doftanei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce temperatura ar trebui sa porneasca coolerul, adica sa dea termocupla semnal de pornire?

La mine porneste la prima zona rosie, adica 100-110 grade dupa gradatiile de acolo! Nu e cam prea mult!?

e mult , la mine pleaca la 85 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine la fel.. porneste exact la 100 de grade.. eu zic ca e ok avand in vedere ca in oras sau la drum intins imi sta la 70-75 grade.. doar cand o bag prin paduri creste temperatura :)

in weekend o scot de la iernat.. schimb uleiul si ii dau prima cheie dupa 3 luni de hibernat :D :D

Editat de 3m-01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suport de radiator facut de Aprilia. Mai butucanos nu cred ca exista , oare ce dreacu a fost in capul lor , zici ca e facut de copii.

Am desfacut radiatorul si l-am sudat la lucru , urmeaza sa-l vopsesc , ma gandesc sa dau si pompa de apa jos pentru verificare

post-78987-0-79794900-1455036477_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca suportul tau a fost rupt si reparat de Dorel , simbolul prostiei si al lucrului facut de mantuiala . La mine e complet diferit , adica arata a piesa facuta de fabrica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca suportul tau a fost rupt si reparat de Dorel , simbolul prostiei si al lucrului facut de mantuiala . La mine e complet diferit , adica arata a piesa facuta de fabrica .

la mine e din trei bucati ,

Voi face eu unul normal.

» Post actualizat in 10 Feb 2016 09:32

NU era absolut deloc vreo ironie,era o gluma nevinovata indreptata spre stiu eu cine.

N-avea legatura cu tine.Prietenii Aprilisti stie de ce! :peace:

 

Clar!

L-am avut si eu la GA in mana pe al meu si nu seamana deloc!

inseamna ca nu e original , :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu nevoie de putin ajutor...am scos motoreta de la iernat, am pornit.o(la prima cheie a luat.o).. merge bine.. rotund doar ca nu vrea sa plece de pe loc... cand sa o bag in viteza ii taie scanteia.. ma gandesc la un senzor ceva. I.am scos mufa care conecteaza senzoru de la cric si tot asa face... i.am scos senzorul de la maneta de ambreaj si la fel... de la ce sa fie avand in vedere ca ultima data cand am mers cu ea nu avea probleme.. face la fel si cu motorul cald/turat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu nevoie de putin ajutor...am scos motoreta de la iernat, am pornit.o(la prima cheie a luat.o).. merge bine.. rotund doar ca nu vrea sa plece de pe loc... cand sa o bag in viteza ii taie scanteia.. ma gandesc la un senzor ceva. I.am scos mufa care conecteaza senzoru de la cric si tot asa face... i.am scos senzorul de la maneta de ambreaj si la fel... de la ce sa fie avand in vedere ca ultima data cand am mers cu ea nu avea probleme.. face la fel si cu motorul cald/turat.

Si eu m-am gandit la cel de la ambreiaj, dar vad ca l-ai eliminat. Sa nu faca contact imperfect pe vreun fir din astea doua.

Sa ne scrii rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit la cel de la ambreiaj, dar vad ca l-ai eliminat. Sa nu faca contact imperfect pe vreun fir din astea doua.

Sa ne scrii rezultatul.

 

Am rezolvat.. era senzorul de la cric doar ca eu l-am scos.. mai trebuia sa si unesc firele intre ele :D

a oxidat probabil peste iarna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • buna treaba cu patrunjelu' ,
  • in afara de asta m-am apucat de mestereala , revizia de primavara

» Post actualizat in 17 Feb 2016 11:27

pot aproviziona bujii denso lau un pret foarte bun , adica 10 lei daca mai doreste cineva , cele din poza sunt date , se potriveste si pe BMW f650 ,

» Post actualizat in 17 Feb 2016 12:27

daca doreste careva un pachet de schimb pot aproviziona.

este format din ; Ulei 10 w 40 - Motul sau Yacco ambele sunt bune - 2 l

filtru ulei HF 151 - 1 buc

bujie Denso x24 ESU - 1buc

pret total 118 lei

transportul separat

post-78987-0-91944400-1455708330_thumb.jpg

post-78987-0-03038100-1455708343_thumb.jpg

post-78987-0-56788000-1455708356_thumb.jpg

post-78987-0-62019200-1455708456_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • buna treaba cu patrunjelu' ,
  • in afara de asta m-am apucat de mestereala , revizia de primavara

» Post actualizat in 17 Feb 2016 11:27

pot aproviziona bujii denso lau un pret foarte bun , adica 10 lei daca mai doreste cineva , cele din poza sunt date , se potriveste si pe BMW f650 ,

» Post actualizat in 17 Feb 2016 12:27

daca doreste careva un pachet de schimb pot aproviziona.

este format din ; Ulei 10 w 40 - Motul sau Yacco ambele sunt bune - 2 l

filtru ulei HF 151 - 1 buc

bujie Denso x24 ESU - 1buc

pret total 118 lei

transportul separat

Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l.

ma interesez si iti spun .Bujii ai doua la mine cum ti-am promis asta iarna. Am mai luat pentru cineva

pe Motul 5100 10W40 3 litri plus filtruHF 151 ar fi cam 150 lei iar 4 litri 175 lei

pe Yacco este tot cam asa insa platesc eu transport asa ca poti sa iei din Bucuresti direct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

» Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01

Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

Poti sa pui greutatile in 3 feluri.

Cu piulita la strung. cu saiba de cauciuc pe o piulita mai lunga sau cu "diblu" lung care se desface in floare si e pentru gips-carton. Eu l-am folosit pe ultimul la mobra sotiei. Mie mi-am pus de la niste handguarduri chinezesti piulita care venea cu ele, dar tot pe sistemul de fluture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...