Geamanu Alin Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Cosmin Radulescu te salut si te felicit ca esti Aprilist. Daa' te intreb si eu daca ai verificat si schimbat/curatat filtrul de aer... Ca degeaba mancam(adica are benzina),daca nu si respiram... Fara aer,si noi si mobra moare,nu poate sa traieste!! i-am spu si eu sa verifice filtrul . de fapt se face destul de des , asa ca precautie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Bujia este perfect uscata si filtrul schimbat aproximativ acum 7,8 mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Bujia si bateria au o saptamana de la achizitionare....a si uitam ,in filtrul de aer este si putin ulei imprastiat,am mers numai pe asfalt cu ea.Asta toamna cand am facut schimbul de ulei si filtru am pus vre-o 2,2 litri in loc de 1,8 asa ca la joja nivelul este cu un deget peste maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Sunt nou in ale motociclismului,permis de 10 luni,aprilica de 9 luni si 15 mii de km la activ.Atat de mult m-am indragostit de ea incat si pe gerul ala o scoteam din garaj in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Corect verificam nivelul uleiului fara sa infiletam joja nu ?! La schimbul pe care l-am facut acum cateva zile mi-a intrat 2,1 l cu tot cu schimbarea filtrului si uleiul e intre min si max dupa ce las motoru cateva minute pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Iti multumesc mult Cristian ptr toate sfaturile,dar pana la urma cum pot rezolva cu pornirea si turatiile? » Post actualizat in 19 Feb 2016 15:19 Iti multumesc mult Cristian,dar pana la urma ce fac cu pornirea grea si turatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi. Alin, sunt curios sa vad pozele » Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22 Procedura de golire: Se porneste motorul si se incalzeste uleiul vreo 4-5 minute.Se desfileteaza joja de ulei,se desface busonul superior de golire(surubul ce este infiletat in cadru chiar sub radiatorul de apa)si se goleste pana nu mai curge ulei deloc.Apoi se desface busonul de golire de sub motor si se goleste. Se deface capacul filtrului de ulei si se scoate filtrul vechi.Se goleste si uleiul ce iasa prin gaurile din locasul filtrului de ulei. Procedura de umplere: Se baga si umple cu ulei,filtru de ulei,apoi se monteaza la loc in locasul sau.Se strange corespunzator fiecare surub din cele 3 suruburi ce tin capacul filtrului de ulei.Se infileteaza suruburile de scurgere,atat cel de sub motor cat si cel de sub radiatorul de apa.Evident ca se schimba saibele de cupru-cele ce etanseaza. Se toarna sus in motor cam 1,4-1,5 l de ulei,se infileteaza joja si se porneste motorul.Se lasa sa mearga cam 2-3 minute apoi se opreste si se completeaza pana la cantitatea maxima trecuta in manual.Se porneste din nou si se lasa tot vreo 2-3 minute,dupa care se opreste si imediat cum l-ai oprit,verifici nivelul pe joja!ASTA e nivelul real de ulei din motor. Mersul cu ulei mai mult duce la suprapresiune si distruge garniturile motorului!!!Asta in prima faza! De mersul cu ulei mai putin decat minimul de pe joja,nu mai sun ce efect are,se stie!!! Foarte buna explicatia. As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 @ Cosmin Radulescu & toti cei care au Pegaso 650 I.E. Va atasez o selectie cu niste instructiuni de intretinere elementare si nu numai din manual. Cosmin Radulescu, vezi ca aici ai detalii de la filtrul de aer la schimbul de ulei si antigel pana la reglarea ralantiului. INTRETINERE si REGLAJE Pegaso 650 I.E..pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 O sa analizez bine situatia si ma voi conforma celor spuse de voi.Acum chiar nu ma mai simt singur in ale motoarelor.Va multumesc frumos si apreciez ajutorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi. Alin, sunt curios sa vad pozele » Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22 Foarte buna explicatia. As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu. interesant o sa incerc deoarece sunnt la capitolul schimburi » Post actualizat in 20 Feb 2016 06:40 Imi permit o mica gluma pentru un Aprilist de pe topic: parca stiu pe cineva , in primele faze! » Post actualizat in 20 Feb 2016 15:42 astazi am montat radiatorul reconditionat , furtunele de la sistemul de racire , filtrul de ulei , bujia noua , etc....am vrut sa schimb si furtunul de benzina , crapat insa am belea: cand am scos carburatorul am constatat ca pe dreapta o " ghilotina" statea fumos blocata pe pozitia deschis, desi ultima data a m pornit-o fara probleme.Doi: am desfacut presetupa de soc pentru a decupla carburatorul si pac a plesnit , desi era cald afara , Am reusit sa scot filetul , m-am gandit si cum so-refac din bronz dar trebuie sa-mi aman PLIMBAREA, voi revopsi tobele si voi reconfigura matele de cabluri care stateau ghemuite sub carburator , fara nici o noima ....in fine s-a plimbat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Io nu,desi sincer m-o mancat in kur,caci a fost o vreme faina la amiaza... Fara asigurare,pas. corect! suntem o comunitate de oameni normali ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 demontarea de duminica , deoarece nu avem ce face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) Mno,spor la treaba! multam , am gatat , am facut si presetupa , din mai multe bucati , adica din resturi: o tevuta filetata in care am introdus un dublu si inspre carburator un oring, pentru infiletat i-am facut "catare" pentru cheie de 11 » Post actualizat in 21 Feb 2016 14:17 demontarea de duminica , deoarece nu avem ce face acum am vazut : numa' mici si carnati printre piesele de la carburator Editat Februarie 21, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Ieftin pretu' dom-le,dincolo era mai scump! da , da !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Buna dimineata tuturor!De unde achizitionez 2 anvelope noi ptr Aprilica mea? Ce parere aveti despre Mitas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Mentionez ca alerg cu ea numai pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Poti incerca Metzler tourance ,sunt mai jos calitativ ca Haidenau dar mai sus decat Mitas , am eu fata spate si sunt perfecte pentru Dual , mai putin pe gheata. Am avut setul anterior Dunlop si garantez calitate la asfalt , dar pretul e cam mare » Post actualizat in 22 Feb 2016 09:49uite pret bun http://www.anvelopemoto.eu/heidenau-k60-ms-silica-rf-tt-rear-130-80-17-69t/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Esti sigur de calitatea metzeler vs heidenau? Pana la tine nu am mai auzit asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 http://www.anvelopemoto.eu/heidenau-k60-ms-scout-tl-front-110-80b19-59t/ » Post actualizat in 22 Feb 2016 10:08Esti sigur de calitatea metzeler vs heidenau? Pana la tine nu am mai auzit asta. pai zici ca e invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Eu totusi cred ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Eu totusi cred ca da. Eu sunt multumit de ale mele . Haidenau, nu am avut , dar oamenii zic ca sunt foarte bune .Deasemenea am un prieten cu Mitas si este foarte multumit.Este posibil ca in timp reteta cauciucului sa se fi schimbat. Voi lua mitas E07 pe fata , deoarece Metzler-ul meu s-a tocit cam repede pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Mentionez ca alerg cu ea numai pe asfalt Am observat ce au scris colegii, adaug si eu experienta mea : Am avut pe Tenere 2008 Metzeler Tourance si mi s-au parut foarte alunecoase, pe ud trebuia sa ai al 6-lea simt mai mult decat dezolvat pentru ca derapa instant. Am avut si Mitas E07 care din punctul meu de vedere ( la stilul meu de mers ) s-a comportat exact ca M. Tourance adica aderenta OK pe uscat si sapun pe gresie cand era asfaltul ud. Am avut si Michelin Sirac, care s-a comportat total superior pe ud raportat la ce am avut inainte si de asemenea raportat la stilul meu de mers, mai smucit cand vine vb de acc si frana. Mentionez ca am tinut cauciurile astea maxim 18luni pentru ca oricum le toceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Salutare frati aprilisti si nu numai.Astazi mi-am dus aprilica la un renumit motociclist din zona mea,astept cu nerabdare ziua de miercuri cand va fi gata,sper.O alta „buba“este ca temperatura creste in 3 min la 120°C ,electro ventilatorul porneste,mentionez ca am apa in vasul de expansiune .Ce o mai fi si asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Pompa de apa? Verifica daca la iesirea din pompa, furtunul e cald in mers ( primele 3 minute de care ai zis). Astfel iti dai seama daca se invarte sau a decedat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Salutare frati aprilisti si nu numai.Astazi mi-am dus aprilica la un renumit motociclist din zona mea,astept cu nerabdare ziua de miercuri cand va fi gata,sper.O alta „buba“este ca temperatura creste in 3 min la 120°C ,electro ventilatorul porneste,mentionez ca am apa in vasul de expansiune .Ce o mai fi si asta? Stai linistit. Este o legatura proasta ce trebuie refacuta la sonda de temperatura, se rezolva nu trebuie neaparat schimbat ceva. Eu am fost la MOTOTEHNICA in Bucuresti si au rezolvat problema. Aveam lichid de racire destul, daca mergeam pe sosea la 100km/h aveam 80-90 de grade, daca ma opream 1minut pe marginea drumului ajungea temperatura la 120 de grade conform bordului.. Nu iti fie frica de nici de UNITED MOTORS daca te duci la ei, au preturi decente la manopera, singura problema va fi ca te vor pune sa dai 150 de lei pentru o constatare globala in ceea ce priveste motocicleta ta, pun si diagnoza pe ea ( tu avand injectie ai ECU ). Oricum sunt ieftini comparativ cu ce preturi se practica la alte reprezentante. Problema la reprezentanta Aprilia nu este manopera ci piesele OEM fenomenal de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.