Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

ai dreptate ,dar de banii aceia , mai pun 200, si-mi iau un set noi de gume :peace:

Sau mai pui pe langa 400+200 inca 400 si iti iei si carene de schimb. Dupa inca un 200 si iti faci un crashbar sanatos si tot asa :crack: Fiarele sunt saci fara fund care inghit bani :crack: Cunosc bine fenomenul.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta este diferența între femei și bărbați. bărbații pe fiare, femeile pe pudre.


» Post actualizat in 21 Apr 2016 20:25
Salut. Revin la reparațiile mele. Am o întrebare dar sper sa nu fie prosteasca.
Am montat bobina noua, am pus contact și am apăsat pe butonul de pornire, fără sa pun alternatorul la loc.
Am observat ca electromotorul învârte, se învârt și rotitele (una din ele are un dinte ciobit., sa o schimb urgent?) dar în spatele magnatului de la alternator este o roata dințate mare care la care se Oprea toată mișcarea. Este normal ca acea roata sa nu învârtă și magnetul? Care este principiul? Vreau sa știu asta înainte sa ma apuc de montat.
Apreciez ajutorul vostru.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot esti in aceasta faza , scoate volanta si vezi starea freewheel bearing si preferabil replace .

Corect .Ca bine zici. Tocmai ce am venit de la un mecanic care mi-a zis ca motivul pentru care acea freewheel se invarte in gol ar fi... rulmentul ( daca am inteles bine) de pe volanta care este pus invers de "meseriasul precedent" (adica mosneagul pensionar).

ACUM!

Daca tot sunt in aceasta faza.... cum imi recomanzi sa desfac acea volanta? are o piulita mare( pt care am cheie) si in spate are un filet( pt care .. banuiesc trebuie o scula specia) DAR BANUIESC CA STITI ASTA.

 

eSTE VRE-O POSIBILITATE DE A SCOATE ACEA VOLANTA.. FARA CHEIA SPECIALA?

 

ROSU - surub( nu vreau sa insult inteligenta nimanui :) )

NEGRU Filetul

ALBASTRU ( santul despre care am zis zilele trecute ca ma ingrijoreaza pe motivul ca este mult prea taios)

» Post actualizat in 22 Apr 2016 20:12

Cu scuzele de rigoare.. Șurubul ala este defapt piulițe. Se vede clar în mesajele pe care le-am postat nervii pe care i-am adunat.

post-93563-0-57058300-1461345375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Bai fratilor. Care cunoasteti sau banuiti!?

 

Daca un motor porneste de 10 ori, cu pauze de cateva min intre porniri, apoi merg cu motorul 1 ora si acesta se opreste si nu mai porneste( nu se mai invarte motorul cand apas pe pornire).... ce piesa ar putea sa se strice?

 

Am desfacut electromotorul daca il pun direct la baterie invarte( nu cred ca suficient de tare) daca il pun la motor cu capacul de la rotor-stator scos invarte rotitele din interior. Daca pun capacul face doar "click" si imi soarbe toata puterea din baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilica la SMAEB 2016 :

iegzac cu t la urma.Era si a lui Mihai Sandu langa a mea!

» Post actualizat in 24 Apr 2016 12:59

Salut

Bai fratilor. Care cunoasteti sau banuiti!?

 

Daca un motor porneste de 10 ori, cu pauze de cateva min intre porniri, apoi merg cu motorul 1 ora si acesta se opreste si nu mai porneste( nu se mai invarte motorul cand apas pe pornire).... ce piesa ar putea sa se strice?

 

Am desfacut electromotorul daca il pun direct la baterie invarte( nu cred ca suficient de tare) daca il pun la motor cu capacul de la rotor-stator scos invarte rotitele din interior. Daca pun capacul face doar "click" si imi soarbe toata puterea din baterie.

are lipsa de mecanic cu experienta !

» Post actualizat in 24 Apr 2016 13:01

Aprilica la SMAEB 2016 :

multumesc pentru poze ! albastrul a iesit in evidenta !

» Post actualizat in 24 Apr 2016 13:37

Aprilica la SMAEB 2016 :

post-78987-0-93287200-1461504909_thumb.jpg

post-78987-0-53034400-1461504943_thumb.jpg

post-78987-0-16134500-1461504973_thumb.jpg

post-78987-0-44887100-1461504992_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, frati aprilisti!

Stie careva cam care ar fi cauza pentru care capra mea nu vrea sa dezvolte puterea maxima si da usoare smucituri intre 3-4000 rpm? Nu vrea sa mai treaca de 7000 rpm, cu acceleratia in blana. Am ajuns la 200 km/h si nu mai vroia... Astept pareri. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto IE-ul ala verde cu argintiu. :) tot cu RSB are numarul?

 

Acum e PH 06 SMI :D

 

Salut,

Nu ,ca l-a schimbat.Sper sa aiba grija de ea macar cat ai avut tu .

Toate cele bune in UK !

 

Fac si eu ce pot. I-am schimbat ieri placutele de frana de pe fata si suruburile de la cricul central, care se strambasera si din cauza lor statea motocicleta foarte stramba cand o puneam pe cricul central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Bai fratilor. Care cunoasteti sau banuiti!?

 

Daca un motor porneste de 10 ori, cu pauze de cateva min intre porniri, apoi merg cu motorul 1 ora si acesta se opreste si nu mai porneste( nu se mai invarte motorul cand apas pe pornire).... ce piesa ar putea sa se strice?

 

Am desfacut electromotorul daca il pun direct la baterie invarte( nu cred ca suficient de tare) daca il pun la motor cu capacul de la rotor-stator scos invarte rotitele din interior. Daca pun capacul face doar "click" si imi soarbe toata puterea din baterie.

Verifica si releul de pornire. La mine s-a ars si l-am inlocuit cu unul de scuter. No problemo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa plimbarea, Cristi :)

 

@Kapo di cAprilia - Ai o problema cu instalatia de protoxid de azot. Cred ca tre' sa schimbi mobra!

De obicei apriliile sunt proaste si se strica repede

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa plimbarea, Cristi :)

@Kapo di cAprilia - Ai o problema cu instalatia de protoxid de azot. Cred ca tre' sa schimbi mobra!

.

 

Merci, colegu'! Credeam ca e vreun mecanic printre voi.... Ca de glume, sunt satul.

Nu stiam ca apriliile sunt asa.... dar nu stiu de ce inca nu-i dau foc, ca de vandut...

@Cristian, o sa ma uit si la bujii, desi sunt aproape noi, le-am pus anul trecut -NGK Iridium.

 

P.S. cAprilia = Aprilia ETV 1000 Caponord (pt. cei care nu stiau...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

Merci, colegu'! Credeam ca e vreun mecanic printre voi.... Ca de glume, sunt satul.

Nu stiam ca apriliile sunt asa.... dar nu stiu de ce inca nu-i dau foc, ca de vandut...

@Cristian, o sa ma uit si la bujii, desi sunt aproape noi, le-am pus anul trecut -NGK Iridium.

 

P.S. cAprilia = Aprilia ETV 1000 Caponord (pt. cei care nu stiau...)

 

Colegu', n-am vrut sa te jignesc, dar cum aceasta sectiune a forumului se numeste "Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!" si tu ai intrebat ceva aberant pentru un Pegaso (200 km/h - nu merge nici daca ii pui cai inaripati) am raspuns ca atare, crezand ca e o gluma. Greseala mea. Dar te rog data viitoare sa spui si ce "incaleci".

Eu unul nu stiam ca (virgula) cAprilia este Caponord.

 

Si da, acum trecand la lucruri serioase: Cristi are dreptate. Bujiile ar fi primul lucru de verificat.

Din fabrica a venit cu iridium? Daca nu, da-le jos si pune normale. Iridium e pentru gaz (a se citi GPL) sau competitii sportive.

Am avut si eu pe masina (asa am luat-o) si le-am dat jos ca imi facea urat la ralenti (tuning, cum s-ar zice).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am pus iridium ca le lauda lumea, cica aprinderea e mai buna, scade consumul, etc. Azi nu pot sa ma uit la bujii, dar maine imi fac timp, catot vreau sa schimb si filtrul de benzina.

Victor are dreptate: producatorul motocicletei stabileste tipul de bujie , tipul de ulei etc , nu lumea .in principiu ,daca noi am folosi datele din manualul de intretinere , nu cred ca am avea probleme iar mobrele ar fi in parametrii normali , indiferent de numele producatorului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Adevarul este ca m-a speriat si pe mine postarea lu' cAprilia... 200km cu o aprilia??? 7000rpm?? :)

 

Vreau sa intreb ceva. Si rog fara replayuri taioase sau arogante.

 

Banuiesc ca am privit problema mobrei mele gresit. Acum vine intrebarea.

Care sunt motivele pentru care se aprinde martorul pentru ulei in bord, si ce se intampla daca mergi cu el aprins aprox 10km ( pe autostrada)?

 

Mult noroc si bucurie pe cal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori nu ai destul ulei ori urmeaza sa "moara" si poti pune unul de masina cu specificatii asemanatoare sau unul nou pt rotax. De intamplat se poate sa nu fie destul ulei si sa calezi motorul, sa fie destul ulei si sa nu mai mearga pompa de ulei sau sa mearga restul si sa nu mearga senzorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Adevarul este ca m-a speriat si pe mine postarea lu' cAprilia... 200km cu o aprilia??? 7000rpm?? :)

 

Vreau sa intreb ceva. Si rog fara replayuri taioase sau arogante.

 

Banuiesc ca am privit problema mobrei mele gresit. Acum vine intrebarea.

Care sunt motivele pentru care se aprinde martorul pentru ulei in bord, si ce se intampla daca mergi cu el aprins aprox 10km ( pe autostrada)?

 

Mult noroc si bucurie pe cal.

De ce nu vrei sa iei manualul de raparatie si sa il studiezi un pic , inainte de a te apuca sa desfaci motorul motorul?

» Post actualizat in 25 Apr 2016 19:11

Ori nu ai destul ulei ori urmeaza sa "moara" si poti pune unul de masina cu specificatii asemanatoare sau unul nou pt rotax. De intamplat se poate sa nu fie destul ulei si sa calezi motorul, sa fie destul ulei si sa nu mai mearga pompa de ulei sau sa mearga restul si sa nu mearga senzorul.

de aici se desprinde ideea ca pot fi mai multe , astfel incat , trebuie vazuta de un mecanic.Consider sfaturile noastre fara rezultat deoarece reparatia se face mereu fizic nu pe internet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin.. sincer am tot respectul pt sfaturile tale. Tot tu m-ai ajutat cu cateva sfaturi f bune anul trecut cand a trebuit sa fac un circuit prin Anglia.

DAR intrebarile pe care le adresez nu sunt pentru a incerca sa repar eu motorul. Motorul l-am trimis astazi la un service sa il faca.

Dar sa nu uitam ca orice service trebuie sa faca niste bani ( mai mult sau mai putin meritati). De aici vine si motivul pentru care intreb. Nu vreau sa inceapa ala sa ma incarce cu o gramada de motive fara sens.

Si lucrul asta este f benefic (banuiesc) si pentru alti posesori de motociclete.

 

Revin la intrebarea mea.

Era ulei in motor. Cand am scos uleiul de sub motor am scos aprox1.5 litri. Apoi am mai scos cam 2 litri din cadru. Din cate am inteles de la proprietarul anterior.. a schimbat uleiul si filtru( cu unul ieftin...reiese din facturi) care in momentul schimbarii ( aprox 200km) era deja destul de negru.

Am manualul pentru aprilia( in engleza) daca vrea cineva sa imi zica. DAr nu spune nimic despre ce ma intereseaza.

Este posibil sa se strice grav ceva din motivul insuficientii presiunei la ulei?

Sunt in dilema.. intre o problema mecanica sau o problema electrica ( motivul de nu porneste)

In acelasi timp sunt constient ca este f posibil ca pana acum sa nu mai fi avut nimeni o astfel de problema.. si sa nu se stie un motiv ( atunci voi ramane la mana mecanicului)

 

Stima. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa se strice grav ceva din motivul insuficientii presiunei la ulei?

da, motorul. Biela, piston, arbore cotit (caz in care nu mai e rentabil sa incerci reparatia lui), etc.

Sunt in dilema.. intre o problema mecanica sau o problema electrica ( motivul de nu porneste)

In acelasi timp sunt constient ca este f posibil ca pana acum sa nu mai fi avut nimeni o astfel de problema.. si sa nu se stie un motiv ( atunci voi ramane la mana mecanicului)

Pai ti s-a tot spus ce sa faci. Daca nu te pricepi si se vede ca nu prea (nu o spun cu rautate si nu e nici o rusine, fiecare are punctele lui slabe), nu prea ai de ales decat sa o lasi pe mana unui mecanic si sa speri ca e chiar ... mecanic si stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, motorul. Biela, piston, arbore cotit (caz in care nu mai e rentabil sa incerci reparatia lui), etc.

Pai ti s-a tot spus ce sa faci. Daca nu te pricepi si se vede ca nu prea (nu o spun cu rautate si nu e nici o rusine, fiecare are punctele lui slabe), nu prea ai de ales decat sa o lasi pe mana unui mecanic si sa speri ca e chiar ... mecanic si stie ce face.

Da exact de asta imi era frica :)

Nu este deloc cu suparare. Chiar apreciez si recunosc ca nu stiu(altfel nu intrebam).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...