Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Cosmin Radulescu te salut si te felicit ca esti Aprilist.

Daa' te intreb si eu daca ai verificat si schimbat/curatat filtrul de aer...

Ca degeaba mancam(adica are benzina),daca nu si respiram...

Fara aer,si noi si mobra moare,nu poate sa traieste!!

i-am spu si eu sa verifice filtrul . de fapt se face destul de des , asa ca precautie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corect verificam nivelul uleiului fara sa infiletam joja nu ?!

La schimbul pe care l-am facut acum cateva zile mi-a intrat 2,1 l cu tot cu schimbarea filtrului si uleiul e intre min si max dupa ce las motoru cateva minute pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza

 

Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi.

 

Alin, sunt curios sa vad pozele :cheers:

» Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22

Procedura de golire:

Se porneste motorul si se incalzeste uleiul vreo 4-5 minute.Se desfileteaza joja de ulei,se desface busonul superior de golire(surubul ce este infiletat in cadru chiar sub radiatorul de apa)si se goleste pana nu mai curge ulei deloc.Apoi se desface busonul de golire de sub motor si se goleste.

Se deface capacul filtrului de ulei si se scoate filtrul vechi.Se goleste si uleiul ce iasa prin gaurile din locasul filtrului de ulei.

Procedura de umplere:

Se baga si umple cu ulei,filtru de ulei,apoi se monteaza la loc in locasul sau.Se strange corespunzator fiecare surub din cele 3 suruburi ce tin capacul filtrului de ulei.Se infileteaza suruburile de scurgere,atat cel de sub motor cat si cel de sub radiatorul de apa.Evident ca se schimba saibele de cupru-cele ce etanseaza.

Se toarna sus in motor cam 1,4-1,5 l de ulei,se infileteaza joja si se porneste motorul.Se lasa sa mearga cam 2-3 minute apoi se opreste si se completeaza pana la cantitatea maxima trecuta in manual.Se porneste din nou si se lasa tot vreo 2-3 minute,dupa care se opreste si imediat cum l-ai oprit,verifici nivelul pe joja!ASTA e nivelul real de ulei din motor.

Mersul cu ulei mai mult duce la suprapresiune si distruge garniturile motorului!!!Asta in prima faza!

De mersul cu ulei mai putin decat minimul de pe joja,nu mai sun ce efect are,se stie!!! :hug:

Foarte buna explicatia.

As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu.

post-16670-0-06143600-1455902529_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cosmin Radulescu & toti cei care au Pegaso 650 I.E.

Va atasez o selectie cu niste instructiuni de intretinere elementare si nu numai din manual.

Cosmin Radulescu, vezi ca aici ai detalii de la filtrul de aer la schimbul de ulei si antigel pana la reglarea ralantiului.

INTRETINERE si REGLAJE Pegaso 650 I.E..pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi.

 

Alin, sunt curios sa vad pozele :cheers:

» Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22

Foarte buna explicatia.

As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu.

interesant o sa incerc deoarece sunnt la capitolul schimburi

» Post actualizat in 20 Feb 2016 06:40

Imi permit o mica gluma pentru un Aprilist de pe topic:

:crack: parca stiu pe cineva , in primele faze!

» Post actualizat in 20 Feb 2016 15:42

astazi am montat radiatorul reconditionat , furtunele de la sistemul de racire , filtrul de ulei , bujia noua , etc....am vrut sa schimb si furtunul de benzina , crapat insa am belea: cand am scos carburatorul am constatat ca pe dreapta o " ghilotina" statea fumos blocata pe pozitia deschis, desi ultima data a m pornit-o fara probleme.Doi: am desfacut presetupa de soc pentru a decupla carburatorul si pac a plesnit , desi era cald afara , Am reusit sa scot filetul , m-am gandit si cum so-refac din bronz dar trebuie sa-mi aman PLIMBAREA, voi revopsi tobele si voi reconfigura matele de cabluri care stateau ghemuite sub carburator , fara nici o noima ....in fine s-a plimbat careva?

post-78987-0-59499400-1455982893_thumb.jpg

post-78987-0-71856300-1455982920_thumb.jpg

post-78987-0-30000400-1455982946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,spor la treaba!

multam , am gatat , am facut si presetupa , din mai multe bucati , adica din resturi: o tevuta filetata in care am introdus un dublu si inspre carburator un oring, pentru infiletat i-am facut "catare" pentru cheie de 11

» Post actualizat in 21 Feb 2016 14:17

demontarea de duminica , deoarece nu avem ce face

acum am vazut : numa' mici si carnati printre piesele de la carburator

post-78987-0-15131200-1456064070_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca Metzler tourance ,sunt mai jos calitativ ca Haidenau dar mai sus decat Mitas , am eu fata spate si sunt perfecte pentru Dual , mai putin pe gheata.

Am avut setul anterior Dunlop si garantez calitate la asfalt , dar pretul e cam mare


» Post actualizat in 22 Feb 2016 09:49

uite pret bun

http://www.anvelopemoto.eu/heidenau-k60-ms-silica-rf-tt-rear-130-80-17-69t/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi cred ca da.

Eu sunt multumit de ale mele . Haidenau, nu am avut , dar oamenii zic ca sunt foarte bune .Deasemenea am un prieten cu Mitas si este foarte multumit.Este posibil ca in timp reteta cauciucului sa se fi schimbat. Voi lua mitas E07 pe fata , deoarece Metzler-ul meu s-a tocit cam repede pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mentionez ca alerg cu ea numai pe asfalt

 

Am observat ce au scris colegii, adaug si eu experienta mea :

Am avut pe Tenere 2008 Metzeler Tourance si mi s-au parut foarte alunecoase, pe ud trebuia sa ai al 6-lea simt mai mult decat dezolvat pentru ca derapa instant.

Am avut si Mitas E07 care din punctul meu de vedere ( la stilul meu de mers ) s-a comportat exact ca M. Tourance adica aderenta OK pe uscat si sapun pe gresie cand era asfaltul ud.

Am avut si Michelin Sirac, care s-a comportat total superior pe ud raportat la ce am avut inainte si de asemenea raportat la stilul meu de mers, mai smucit cand vine vb de acc si frana.

Mentionez ca am tinut cauciurile astea maxim 18luni pentru ca oricum le toceam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati aprilisti si nu numai.Astazi mi-am dus aprilica la un renumit motociclist din zona mea,astept cu nerabdare ziua de miercuri cand va fi gata,sper.O alta „buba“este ca temperatura creste in 3 min la 120°C ,electro ventilatorul porneste,mentionez ca am apa in vasul de expansiune .Ce o mai fi si asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati aprilisti si nu numai.Astazi mi-am dus aprilica la un renumit motociclist din zona mea,astept cu nerabdare ziua de miercuri cand va fi gata,sper.O alta „buba“este ca temperatura creste in 3 min la 120°C ,electro ventilatorul porneste,mentionez ca am apa in vasul de expansiune .Ce o mai fi si asta?

Stai linistit. Este o legatura proasta ce trebuie refacuta la sonda de temperatura, se rezolva nu trebuie neaparat schimbat ceva.

Eu am fost la MOTOTEHNICA in Bucuresti si au rezolvat problema.

Aveam lichid de racire destul, daca mergeam pe sosea la 100km/h aveam 80-90 de grade, daca ma opream 1minut pe marginea drumului ajungea temperatura la 120 de grade conform bordului..

Nu iti fie frica de nici de UNITED MOTORS daca te duci la ei, au preturi decente la manopera, singura problema va fi ca te vor pune sa dai 150 de lei pentru o constatare globala in ceea ce priveste motocicleta ta, pun si diagnoza pe ea ( tu avand injectie ai ECU ).

Oricum sunt ieftini comparativ cu ce preturi se practica la alte reprezentante.

Problema la reprezentanta Aprilia nu este manopera ci piesele OEM fenomenal de scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...