Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut

Bai fratilor. Care cunoasteti sau banuiti!?

 

Daca un motor porneste de 10 ori, cu pauze de cateva min intre porniri, apoi merg cu motorul 1 ora si acesta se opreste si nu mai porneste( nu se mai invarte motorul cand apas pe pornire).... ce piesa ar putea sa se strice?

 

Am desfacut electromotorul daca il pun direct la baterie invarte( nu cred ca suficient de tare) daca il pun la motor cu capacul de la rotor-stator scos invarte rotitele din interior. Daca pun capacul face doar "click" si imi soarbe toata puterea din baterie.

Verifica si releul de pornire. La mine s-a ars si l-am inlocuit cu unul de scuter. No problemo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa plimbarea, Cristi :)

 

@Kapo di cAprilia - Ai o problema cu instalatia de protoxid de azot. Cred ca tre' sa schimbi mobra!

De obicei apriliile sunt proaste si se strica repede

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa plimbarea, Cristi :)

@Kapo di cAprilia - Ai o problema cu instalatia de protoxid de azot. Cred ca tre' sa schimbi mobra!

.

 

Merci, colegu'! Credeam ca e vreun mecanic printre voi.... Ca de glume, sunt satul.

Nu stiam ca apriliile sunt asa.... dar nu stiu de ce inca nu-i dau foc, ca de vandut...

@Cristian, o sa ma uit si la bujii, desi sunt aproape noi, le-am pus anul trecut -NGK Iridium.

 

P.S. cAprilia = Aprilia ETV 1000 Caponord (pt. cei care nu stiau...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

Merci, colegu'! Credeam ca e vreun mecanic printre voi.... Ca de glume, sunt satul.

Nu stiam ca apriliile sunt asa.... dar nu stiu de ce inca nu-i dau foc, ca de vandut...

@Cristian, o sa ma uit si la bujii, desi sunt aproape noi, le-am pus anul trecut -NGK Iridium.

 

P.S. cAprilia = Aprilia ETV 1000 Caponord (pt. cei care nu stiau...)

 

Colegu', n-am vrut sa te jignesc, dar cum aceasta sectiune a forumului se numeste "Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!" si tu ai intrebat ceva aberant pentru un Pegaso (200 km/h - nu merge nici daca ii pui cai inaripati) am raspuns ca atare, crezand ca e o gluma. Greseala mea. Dar te rog data viitoare sa spui si ce "incaleci".

Eu unul nu stiam ca (virgula) cAprilia este Caponord.

 

Si da, acum trecand la lucruri serioase: Cristi are dreptate. Bujiile ar fi primul lucru de verificat.

Din fabrica a venit cu iridium? Daca nu, da-le jos si pune normale. Iridium e pentru gaz (a se citi GPL) sau competitii sportive.

Am avut si eu pe masina (asa am luat-o) si le-am dat jos ca imi facea urat la ralenti (tuning, cum s-ar zice).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am pus iridium ca le lauda lumea, cica aprinderea e mai buna, scade consumul, etc. Azi nu pot sa ma uit la bujii, dar maine imi fac timp, catot vreau sa schimb si filtrul de benzina.

Victor are dreptate: producatorul motocicletei stabileste tipul de bujie , tipul de ulei etc , nu lumea .in principiu ,daca noi am folosi datele din manualul de intretinere , nu cred ca am avea probleme iar mobrele ar fi in parametrii normali , indiferent de numele producatorului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Adevarul este ca m-a speriat si pe mine postarea lu' cAprilia... 200km cu o aprilia??? 7000rpm?? :)

 

Vreau sa intreb ceva. Si rog fara replayuri taioase sau arogante.

 

Banuiesc ca am privit problema mobrei mele gresit. Acum vine intrebarea.

Care sunt motivele pentru care se aprinde martorul pentru ulei in bord, si ce se intampla daca mergi cu el aprins aprox 10km ( pe autostrada)?

 

Mult noroc si bucurie pe cal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori nu ai destul ulei ori urmeaza sa "moara" si poti pune unul de masina cu specificatii asemanatoare sau unul nou pt rotax. De intamplat se poate sa nu fie destul ulei si sa calezi motorul, sa fie destul ulei si sa nu mai mearga pompa de ulei sau sa mearga restul si sa nu mearga senzorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Adevarul este ca m-a speriat si pe mine postarea lu' cAprilia... 200km cu o aprilia??? 7000rpm?? :)

 

Vreau sa intreb ceva. Si rog fara replayuri taioase sau arogante.

 

Banuiesc ca am privit problema mobrei mele gresit. Acum vine intrebarea.

Care sunt motivele pentru care se aprinde martorul pentru ulei in bord, si ce se intampla daca mergi cu el aprins aprox 10km ( pe autostrada)?

 

Mult noroc si bucurie pe cal.

De ce nu vrei sa iei manualul de raparatie si sa il studiezi un pic , inainte de a te apuca sa desfaci motorul motorul?

» Post actualizat in 25 Apr 2016 19:11

Ori nu ai destul ulei ori urmeaza sa "moara" si poti pune unul de masina cu specificatii asemanatoare sau unul nou pt rotax. De intamplat se poate sa nu fie destul ulei si sa calezi motorul, sa fie destul ulei si sa nu mai mearga pompa de ulei sau sa mearga restul si sa nu mearga senzorul.

de aici se desprinde ideea ca pot fi mai multe , astfel incat , trebuie vazuta de un mecanic.Consider sfaturile noastre fara rezultat deoarece reparatia se face mereu fizic nu pe internet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin.. sincer am tot respectul pt sfaturile tale. Tot tu m-ai ajutat cu cateva sfaturi f bune anul trecut cand a trebuit sa fac un circuit prin Anglia.

DAR intrebarile pe care le adresez nu sunt pentru a incerca sa repar eu motorul. Motorul l-am trimis astazi la un service sa il faca.

Dar sa nu uitam ca orice service trebuie sa faca niste bani ( mai mult sau mai putin meritati). De aici vine si motivul pentru care intreb. Nu vreau sa inceapa ala sa ma incarce cu o gramada de motive fara sens.

Si lucrul asta este f benefic (banuiesc) si pentru alti posesori de motociclete.

 

Revin la intrebarea mea.

Era ulei in motor. Cand am scos uleiul de sub motor am scos aprox1.5 litri. Apoi am mai scos cam 2 litri din cadru. Din cate am inteles de la proprietarul anterior.. a schimbat uleiul si filtru( cu unul ieftin...reiese din facturi) care in momentul schimbarii ( aprox 200km) era deja destul de negru.

Am manualul pentru aprilia( in engleza) daca vrea cineva sa imi zica. DAr nu spune nimic despre ce ma intereseaza.

Este posibil sa se strice grav ceva din motivul insuficientii presiunei la ulei?

Sunt in dilema.. intre o problema mecanica sau o problema electrica ( motivul de nu porneste)

In acelasi timp sunt constient ca este f posibil ca pana acum sa nu mai fi avut nimeni o astfel de problema.. si sa nu se stie un motiv ( atunci voi ramane la mana mecanicului)

 

Stima. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa se strice grav ceva din motivul insuficientii presiunei la ulei?

da, motorul. Biela, piston, arbore cotit (caz in care nu mai e rentabil sa incerci reparatia lui), etc.

Sunt in dilema.. intre o problema mecanica sau o problema electrica ( motivul de nu porneste)

In acelasi timp sunt constient ca este f posibil ca pana acum sa nu mai fi avut nimeni o astfel de problema.. si sa nu se stie un motiv ( atunci voi ramane la mana mecanicului)

Pai ti s-a tot spus ce sa faci. Daca nu te pricepi si se vede ca nu prea (nu o spun cu rautate si nu e nici o rusine, fiecare are punctele lui slabe), nu prea ai de ales decat sa o lasi pe mana unui mecanic si sa speri ca e chiar ... mecanic si stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, motorul. Biela, piston, arbore cotit (caz in care nu mai e rentabil sa incerci reparatia lui), etc.

Pai ti s-a tot spus ce sa faci. Daca nu te pricepi si se vede ca nu prea (nu o spun cu rautate si nu e nici o rusine, fiecare are punctele lui slabe), nu prea ai de ales decat sa o lasi pe mana unui mecanic si sa speri ca e chiar ... mecanic si stie ce face.

Da exact de asta imi era frica :)

Nu este deloc cu suparare. Chiar apreciez si recunosc ca nu stiu(altfel nu intrebam).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scos 3,5 l de ulei in total?

la acest model intra 2.2 litri , la al meu 2 litri , Iuliane fa o comparatie, Acel motor se sufoca de atata ulei .3.5 litri imi intra la masina .

Da uleiul afara pune doar 2 litri si vezi cum merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil cel dinaintea lui nu stia cum si cand sa verifice nivelul de ulei si l-a umplut...

Normal ca nu va porni cu 3,5 l in el,caci va face o presiune enorma,riscand ca,daca porneste,sa puste toate garniturile.Si asa mai departe...

Exact Critian. Cel de la care am luat-o nu a mai avut Aprilia pana acum ( Aprilia sunt putin mai temperamentale :) ) si nu cred ca a pus uleiul care trebuia sau cat trebuia. Eu cand am cumparat-o am omis sa verific uleiul dupa ce o pornesc (mare greseala).

Sunt constient ca nu trebuia sa risc si sa merg cu ea fara sa fac o verificare amanuntita ( eventual sa o iau pe platforma sau duba). In general mereu schimb ulei, filtre, lichid de racire la orice masinarie pe care o cumpar. ( este un pitic de-al meu)

Si dupa cum ai spus Cristian.. uite asa incep sa imi fac o idee cam ce se poate sa am stricat la ea. Garnituri, piston(sper sa nu) pompa. s.a.m.d.

Saptamana asta se apuca de ea la service. Va tin la curent(daca sunteti interesati) de ce verdict mi se da. Sanse de supravetuire :)

Mult noroc.

» Post actualizat in 26 Apr 2016 11:24

un fel de P.s. Din ce am vazut in chitante.. Ulei la 23£ 5Litri si filtru ulei 3.5£. Cele mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Iulian peg e Highly recommended sa cureti si filtrul de ulei din cadru , daca se aprinde oil lamp desi ai schimbat uleiul . Care o fi ala , vei intreba . Sunt sigur ca vei studia topicul si vei afla raspunsul .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-am laudat acum cateva zile ca motocicleta mea merge foarte bine, azi mi-a facut figuri. A inceput sa dea rateuri in mers si sa nu se mai accelereze. Benzina ii venea, pentru ca atunci cand o acceleram dadea rateurile si dadea sa se opreasca motorul. Dupa ce am oprit motorul si l-am pornit din nou a functionat perfect ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai,

 

"Da" fum pe evacuare? Daca da, verifica filtrul de aer, e posibil sa fie infundat. Eu asta am patit anul trecut in drum spre Baia de Aries. Pana mi-am dat seama au trecut 2 ore.. in care am dat carburatoare jos si toate cele :))

 

Daca nu, verifica daca se inroseste evacuarea la ralenti si daca rateurile sunt pe admisie. Daca rateurile sunt pe admisie, inseamna ca mobra ta trage aer fals. In acest caz, ia un spray (deodorant, spray de frane, ce vrei tu) si pulverizeaza spre flansele de admisie, pe exterior, pe langa injectoare/inainte de clapetele de acceleratie. Daca motorul incepe sa se tureze, e clar ca trage aer fals si ai vreo flansa crapata/montata incorect/sarita din locas cumva.

 

Altfel, mai sunt multi alti pasi de verificat :)

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...