Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu cumva sa fie tot ansamblul... adica volanta. Dar tot dupa ce dai jos vezi... Dar ce nu inteleg eu, cum de astia cu bmw-uri nu se plang? Sau din mandrie, repara cand e intuneric, la lumina lumanarii si nu zic nimic dupa? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu cumva sa fie tot ansamblul... adica volanta. Dar tot dupa ce dai jos vezi... Dar ce nu inteleg eu, cum de astia cu bmw-uri nu se plang? Sau din mandrie, repara cand e intuneric, la lumina lumanarii si nu zic nimic dupa? :D

 

Dupa cum ti-am scris pe facebook, in inteligenta mea supranaturala atunci cand am avut probleme cu firele de la pompa de benzina i-am tot dat la automat. Dupa asta am reparat firele de la pompa, dar am ramas fara baterie. De la baterie a inceput sa faca urat la pornire. Am schimbat bateria, dar acum face urat asta. Acum schimb si rulmentul, bateria e noua, ulei si filtre si sper sa mearga cum trebuie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbam guma si rulmentii pe fata.Guma este Mitas E07 , a fost la reducere 205 lei si nu regret, pare buna

ca sa vin in sprijinul vostru rulmentii sunt asa:

spate; 2 x 6203 , 1 x 6204

fata : 2 x 6203

 

pentru cine doreste pot aproviziona , iar pentru cei din apropiere pot face si schimbul .

Vedeti ca Madalin are un set nou de spate


» Post actualizat in 15 Jul 2016 17:22

maine pun si rulmentii

post-78987-0-46153700-1468594869_thumb.jpg

post-78987-0-70384300-1468594893_thumb.jpg

post-78987-0-64826600-1468594903_thumb.jpg

post-78987-0-47775800-1468603331_thumb.jpg

post-78987-0-70576400-1468603342_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am aceste 2 poze. O întrebare am.bratul ala de vine pistonul pe el.. Nu ar trebui sa aibă o cursa ușoară și sa se învârtă ușor? Este posibil sa trebuiască sa îmi cer scuze fata de alin și sa recunosc ca a avut dreptate când a zis acum ceva timp ca este posibil sa îmi fie stricata piesa asta? În A2a poza carcasa din partea dreapta a motorului îmi este roagă destul de mult.. Tot de către aceiași piesa.

Apreciez ajutorul dat.

» Post actualizat in 15 Jul 2016 17:37

Salut. Am aceste 2 poze. O întrebare am.bratul ala de vine pistonul pe el.. Nu ar trebui sa aibă o cursa ușoară și sa se învârtă ușor? Este posibil sa trebuiască sa îmi cer scuze fata de alin și sa recunosc ca a avut dreptate când a zis acum ceva timp ca este posibil sa îmi fie stricata piesa asta? În A2a poza carcasa din partea dreapta a motorului îmi este roagă destul de mult.. Tot de către aceiași piesa.

Apreciez ajutorul dat.

post-93563-0-13538000-1468603830_thumb.jpg

post-93563-0-93428500-1468603860_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu ma pricep la intrebarea ta, dar mi se pare amuzant ca aici discutam despre desfacut motoare si pe alte topicuri de posesori (de alt model de motocicleta, bineinteles) intreba cineva la ce service sa mearga ca sa regleze turatia idle a motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai voi d-aia v-ati luat Pegaso,ca va pricepuți si la mecanica....sau daca nu va pricepeti,învățați din mers! ;) zi eu ma gandesc serios sa învăț ceva mecanica,dar pe un Kymco...!

Editat de Danut Ionda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce știu eu, biela (adică brațul ăla pe care se prinde pistonul) ar trebui să se învârtă foarte ușor, dar fără joc pe arborele cotit (piesa aia mare pe care e prins în poză), iar arborele cotit ar trebui să se fixeze pe carcasă în ceva rulmenți sau lagăre și să etanșeze cu simering, ca să mu vomite ulei în jurul său... dacă ai lagăr pe carcasă (și cam așa arată în poza 2) ar trebui să se poată înlocui, cât despre articulația dintre bielă și arbore, dacă nu se mișcă ușor și uniform, trebuie desfăcută biela și văzut cum se prezintă scaunul cuzineților de pe bielă, cuzineții și manetonul. Dacă ai noroc scapi cu un set de cuzineți, dacă nu, remedierea poate varia între rectificare maneton și înlocuire cu cuzineți mai groși și poate ajunge, in cel mai rău caz, la înlocuirea arborelui cotit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iulian peg650 uite cum sta treaba de care intrebi :

- biela trebuie sa se miste usor pe ambielaj si in acelasi timp sa nu aibe joc radial sau axial

- carterul drept al motorului este ros din cauza lipsei/nivelului mic de ulei cu care a functionat acel motor

- de cuzinetii de palier nu ai mai intrebat deoarece probabil sunt farame sau nu mai exista

 

Concluzia nu e buna deloc : trebuie un ambielaj in stare buna si un alt carter . Ambielajul il mai poti repara dar carterul nu . Daca nu gsesti piesele respective trebuie inlocuit motorul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Aprilistilor,

 

Azi am avut o experienta unica 1 la 1000000 a batut tare vantul DN1 la Ploiesti si pe la 90-100km/h mi s-a rupt o chinga care tinea motocicleta si BUM, am mers cu motocicleta taras pe asfalt cam 500m ( roata fata ramase pe remorca restul taras pe asfalt, spectaculos ce sa mai zic ) pana cand am coborat de pe pod, nu imi permiteam sa ma opresc pe pod. ( podul de langa JUMBO Ploiesti ).

Am si eu nevoie de urmatoarele piese:

Esapament

Capac pt vitezometru daca are cumva cineva, daca nu improvizez eu ceva.

Carena de langa sa de pe partea dreapta

Parbriz

Maneta de frana cu pompa

Am facut cateva poze odata ajuns acasa, elementelor avariate.

 

 

Cam ce preturi ar fi la SH?

Orice link, telefon, pont este de bun augur.

 

Daca aveti o idee despre preturi va rog sa ma informati, ca sa stiu daca imi iau piesele de pe ebay sau din RO.

 

Va multumesc!

post-16670-0-48932700-1468687790_thumb.jpg

post-16670-0-34074300-1468687793_thumb.jpg

post-16670-0-77479500-1468687795_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu adyfikus de piese.

 

P.S.: Daca aveai un crash bar nu ar fi fost la fel de grav :D

 

Ms frumos, o sa il caut.

 

Nu prea sunt adeptul crash bar-urilor, sunt utile dar arata destul de urat o motocicleta cu crash bar. Crash bar-urile care acopera vizibil carenele mi se par urate.

Oricum carenele au scapat, doar ghidonul pe dreapta si toba dreapta spate au fost mai sifonate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iulian peg650 uite cum sta treaba de care intrebi :

- biela trebuie sa se miste usor pe ambielaj si in acelasi timp sa nu aibe joc radial sau axial

- carterul drept al motorului este ros din cauza lipsei/nivelului mic de ulei cu care a functionat acel motor

- de cuzinetii de palier nu ai mai intrebat deoarece probabil sunt farame sau nu mai exista

 

Concluzia nu e buna deloc : trebuie un ambielaj in stare buna si un alt carter . Ambielajul il mai poti repara dar carterul nu . Daca nu gsesti piesele respective trebuie inlocuit motorul .

eu i-am spus sa ia un alt motor de la inceput , mai bine ma asculta , acum s-a complicat si mobra tot nu e facuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ms frumos, o sa il caut.

 

Nu prea sunt adeptul crash bar-urilor, sunt utile dar arata destul de urat o motocicleta cu crash bar. Crash bar-urile care acopera vizibil carenele mi se par urate.

Oricum carenele au scapat, doar ghidonul pe dreapta si toba dreapta spate au fost mai sifonate.

Da, am vazut. Pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Imi recomandati va rog un mecanic in Bucuresti sau prin imprejurimi, priceput in motoare de Pegaso? Nu descopar cauza tacanitului in al meu motor si incep sa-mi fac griji. Multumesc.

un tacanit poate sa fie de la distributie( pe stanga ) dar in mers nu-ti dai seama de unde vine .S-au , mai corect verifici supapepele , e posibil ca tacanitul sa vina si de la tachetul de la supapa in plus ( fata de BMW Funduro care are acelas motor dar are 4 supape). La Aprilia a 5- cea supapa e pe tachet nu pe axa cu came direct .Si atunci daca are un joc mai mare tacane . daca gesesc rog colegii sa rectifice.

Si la a mea am sesizat un tacanit , insa la intinderea lantului de distributie s-a diminuat .Dupa aprox 800 km a revenit , motiv pentru care cred ca am nevoie de verificare conformitate supape, ceea ce iti recomand , dar du-o la cineva care stie

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tacanitul pare sa se auda din partea dreapta. Initial, am crezut ca este de la supape, dar jocul e in limitele admise. Am reglat si intinzatorul lantului de distributie. Am schimbat uleiul, nu avea pilitura. De aceea caut un mecanic sa se uite mai adanc prin motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va apreciez ajutorul. in concluzie trebuie sa imi cer scuze fata de Alin pt ca mi-a zis de la inceput sa schimb motorul.

Acum nu voi schimba motorul( nu chiar) DAR am cumaprat ambelaj nou si carcasa din dreapta(cea cu problema) care a venit cu tot cu partea stanga. Ambielajul nu stiu daca ar fi o idee buna sa incerc al repara, din cate am vazut este destul de greu si complicat sa il dezasamblezi ( trebuie piese, forta bruta si probabil nu voi reusi sa fac nimic)

Pana acum sunt inca in limite. La mecanic ma costa cam 1200lire( doar pentru a incerca sa o porneasca, deci ma costa mult mai mult) iar eu am cheltuit ~670lire pana acum.

 

bigfoot , daca nu gasesti in tara cauta pe ebay.uk si pot ajuta cu comanda si transport. Preturile sunt relativ de bun-simt la piese( dar este bine sa fie o ultima varianta).

Mare ghinion ai mai avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sandule, ai rezolvat, ti-a ajuns la timp jucaria?

 

Mi-a ajuns pe dracu sa ma ia abia azi de dimineata. Sper sa apuc sa o fac diseara, ca mai am de facut un crash bar si un scut din aluminiu si nu stiu daca o sa am timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va apreciez ajutorul. in concluzie trebuie sa imi cer scuze fata de Alin pt ca mi-a zis de la inceput sa schimb motorul.

Acum nu voi schimba motorul( nu chiar) DAR am cumaprat ambelaj nou si carcasa din dreapta(cea cu problema) care a venit cu tot cu partea stanga. Ambielajul nu stiu daca ar fi o idee buna sa incerc al repara, din cate am vazut este destul de greu si complicat sa il dezasamblezi ( trebuie piese, forta bruta si probabil nu voi reusi sa fac nimic)

Pana acum sunt inca in limite. La mecanic ma costa cam 1200lire( doar pentru a incerca sa o porneasca, deci ma costa mult mai mult) iar eu am cheltuit ~670lire pana acum.

 

bigfoot , daca nu gasesti in tara cauta pe ebay.uk si pot ajuta cu comanda si transport. Preturile sunt relativ de bun-simt la piese( dar este bine sa fie o ultima varianta).

Mare ghinion ai mai avut.

se accepta.

Cu 400-500 Eu luai un motor complet si functional. Era mai simplu. Din cate imi aduc aminte di poze , la tine distributia a fost de vina si ti-a fu-tut tot motorul . In astfel de cazul , e mai simplu alt motor.

» Post actualizat in 18 Jul 2016 11:12

Cu foarte mare parere de rau , anul acesta cred ca nu voi fi prezent la intalnire , aceasta datorandu-se problemelor de sanatate ale bunicii ,pe care am externat-o de curand din spitatal , momentan neputandu-se deplasa , fara ajutor. Daca se va schimba ceva voi veni si imi voi asigura locul lacort fara probleme .

M-am gandit si nu pot face altfel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se accepta.

Cu 400-500 Eu luai un motor complet si functional. Era mai simplu. Din cate imi aduc aminte di poze , la tine distributia a fost de vina si ti-a fu-tut tot motorul . In astfel de cazul , e mai simplu alt motor.

Adevarat si asta. Dar nu invatam meserie si poate dupa un timp trebuia sa schimb iar alte chestii in interior. Asa macar am desfacut, am verificat tot sa nu am alte uzuri( pinioane la cutie, rulmenti, garnituri) si am capatat si ceva experienta.

Una peste alta.. nu trebuie subestimate piesele mici. Asa este cum ai scris Alin, toate astea din cauza distributiei, mai exact din cauza INTINZATORULUI DE LANT. PNEUMATIC???!!! UN mare cacao.

Stie cineva daca se poate monta unul mecanic si anula conducta de ulei de la intinzator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat si asta. Dar nu invatam meserie si poate dupa un timp trebuia sa schimb iar alte chestii in interior. Asa macar am desfacut, am verificat tot sa nu am alte uzuri( pinioane la cutie, rulmenti, garnituri) si am capatat si ceva experienta.

Una peste alta.. nu trebuie subestimate piesele mici. Asa este cum ai scris Alin, toate astea din cauza distributiei, mai exact din cauza INTINZATORULUI DE LANT. PNEUMATIC???!!! UN mare cacao.

Stie cineva daca se poate monta unul mecanic si anula conducta de ulei de la intinzator?

e bine sa desfaci , numai asa inveti meserie , insa nu trebuie sa te coste buzunarul prea mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...