Patrick_M Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Aprilia Tuareg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Aline, nu mai pune poze cu japoneze pe aici, ca pun si eu, si ne dau afara neamurile astea proaste. e Aprilia Tuareg 600 , distributie pe curea , cred ca are si motorul marca Aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 (editat) E, uite ca nu o stiam pe asta. Mi-au placut dintotdeauna Tuaregurile (le excludem pe cele de la VW ) insa au fost cam rare pe la noi, iar cele ce ajungeau erau in proportie de 95% dezastre ambulante... Editat Septembrie 16, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 E, uite ca nu o stiam pe asta. Mi-au placut dintotdeauna Tuaregurile (le excludem pe cele de la VW ) insa au fost cam rare pe la noi, iar cele ce ajungeau erau in proportie de 95% dezastre ambulante... si mie imi plac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Merge acum Aprilia de rupe! Chiar nu inteleg ce s-a intamplat! Se duce usor la 150 km/h. (desi nu merg cu asemenea viteza-o tin pe la 110 km/h la drum lung). Intr-adevar nu mai trag socul la maxim ca sa o pornesc! Il trag cam 1 cm si a plecat fara probleme! Pacat ca mi-a mancat toata vara! In alta ordine de ideii: Stie cineva (mai experimentat) cum poti pune carenele laterale spate la Aprilia Pegaso 650 din 1997 fara sa le zgarii cand ai suporturi de genti laterale! Eu m-am chinuit rau si le-am si zgariat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Desfaci suportii,pui plasticele,montezi suportii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Asta e cam dificil de facut... la ML suportii se prind pe cadrul spate, fix sub carene (si sub sa) si ies de sub carene printre acestea si tobe, dar teoretic ar trebui sa se poata prinde usor si fara zgarieturi carenele.Cand fac rost de suporti am sa postez ceva imagini cu procesul de montare a lor si a carenelor peste ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Asta e cam dificil de facut... la ML suportii se prind pe cadrul spate, fix sub carene (si sub sa) si ies de sub carene printre acestea si tobe, dar teoretic ar trebui sa se poata prinde usor si fara zgarieturi carenele. Cand fac rost de suporti am sa postez ceva imagini cu procesul de montare a lor si a carenelor peste ei. primul set de suporti , facut de mine a, a fost destul de larg sa imi permita extragerea plasticelor fara sa le deteriorez , ;al doilea set , cel actual , e mai stramt , =greseala de proiectare.Chiar nu m-am gandit cum scot plasticele .asa ca eu cred ca Mihai nu are un set original , ci unul " home made" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Va salutam,noi doi,Emil si cu io din turele facute joi si vineri pe Transalpina,Defileul Jiului,Izvoarele Cernei,Valea Cernei. Nu cred ca e marca Aprilia motorul,ei n-au fabricat motoare.E Rotax,din cate stiu io. Frumos! Pe la izvoarele Cernei am ramas eu cu Pegaso, anul trecut.Am cazut intr-o balta si a intrat apa la admisie si implicit a ajuns la bujie. Frumos traseu.La mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Ca tot a venit vorba de ramas cu Pegaso, se aude un zdranganit foarte enervant la pornire. Doar primele 10-15 secunde de la pornire si apoi merge perfect normal. Trage cum trebuie si merge "rotund". Am schimbat rulmentul unisens, uleiul si filtrul de ulei, deci de la astea sigur nu e. Vreo idee de la ce ar putea fi? Am suspectat lantul de distributie/intinzatorul, dar de ce se da pe brazda dupa 10-15 secunde?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 azi am probat un CDI la un amic si am constatat ca merge mult mai rotund decat cu al meu.Cred ca voi cumpara CDi si releu incarcare noi.Poate trebuie si rulmentul unisens deoarece are 57000 si nu stiu daca a fost schimbat.Imi agata la treapta a 2-a motiv pentru care a venit momentul sa umblu la motor .Deasemenea imi curge antigel pe la un furtun , care trebuie schimbat si un tacanit in motor in dreptul tachetului.Va trebui sa desfac asa ca nu voi mai veni pe 30 la intalnire , nu stiu daca am timp(bani) sa o repar pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Va salutam,noi doi,Emil si cu io din turele facute joi si vineri pe Transalpina,Defileul Jiului,Izvoarele Cernei,Valea Cernei. Superb traseu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 primul set de suporti , facut de mine a, a fost destul de larg sa imi permita extragerea plasticelor fara sa le deteriorez , ;al doilea set , cel actual , e mai stramt , =greseala de proiectare.Chiar nu m-am gandit cum scot plasticele .asa ca eu cred ca Mihai nu are un set original , ci unul " home made" Salut! E original! Am verificat pe net. Cred ca cei de la Aprilia nu s-au gandit! Sa scot bateria sau sa umblu pe acolo merge! Dar efectiv sa le scot de tot este ceva de neimaginat! Indoi carena atat de tare incat ai impresia ca se rupe! Eu nu prea tin la aspect! Dar e aiura ca proiectantul nu s-a gandit! S-ar putea ca montarea sa fie mai usoara daca scoti placa portbagaj din spate cu cele doua manere laterale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Intrebare: Din ce cauza dupa 20km de mers cu motorul mi se aprinde becul de la ulei si nivelul uleiului este foarte sus? Am verificat pompa de ulei care trage uleiul in motor si era in stare perfecta. A mai avut cineva o astfel de problema? » Post actualizat in 19 Sep 2016 09:53Am pus aporx 2 litri de ulei cu tot cu filtru nou. Deci nu este ulei prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Salutari Cristi si Emil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 @IulianPEG Posibil filtrul de ulei din cadru sa fie plin de span adunat din motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 :-? Pe ala l-am curatat acum ceva timp in urma cand am desfacut tot motorul si filtre. Sansele sunt destul de mici sa fie tot de acolo dar e bine de verificat prima oara inainte sa incep a umbla prin motor. Stie cineva daca ar putea fi vorba si despre rotita de la pompa de ulei( din spatele ambreiajului? intreb aceste lucurri pentru ca vreau sa stiu ce trebuie sa verific inainte de a ma apuca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Salutari Cristi si Emil... Te salut si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Intrebare: Daca senzorul de presiune de la ulei este defect afecteaza/opreste alimentarea pompei de ulei ( cea care trage uleiul in motor)? :-? din cate am observat pompa este mecanica deci nu cred ca ar avea legatura sau are??? Am scos filtrul de ulei si dupa ce am pus rotit motorul la rece de cateva ori pompa abia daca arunca un jet slab de ulei pe la filtru. Am cautat pe net si am observat ca sunt mai multe modele de Aprilia care au aceiasi problema insa toti au avut rezolvari diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Poti pune unul de masina. Sa lucreze la aceeasi presiune. Si nu, nu influenteaza cu nimic functionarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 @iulian pegaso650 trebuiau verificate si pompele de ulei cand a fost motorul desfacut . Adica demontate si vazut daca nu au santuri pe rotor si stator de la particulele de metal pe care le-au antrenat prin ele .Oricum presiunea de ulei in motor nu este mare (2-3 bari ). Fa o reductie si monteaza un manometru in locul jojei de ulei si vezi ce presiune ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Patrik nu inteleg la ce te referi cu "poti pune unul de masina" :| Remu1 ... cand am desfacut motorul am verificat pompele si erau in stare surprinzator de buna si cand spun asta ma refer ca nu aveau nici un sant pe lateralele pompei sau in interior :| Din acest motiv sunt si surpins dc nu ar merge? Pompa care trimite uleiul in cadru functioneaza perfect( se vede cum trimite uleiul in cadru) porblema este cu ea care "alimenteaza" motorul. Ar putea fi vre-o garnitura care acopera o gaura din sistemul de circulatie a uleiului ? pinionul care antreneaza pompa? axul central al pompei? lumea zice ca pe net ca in cele mai multe cazuri ar fi vorba de senzorul de presiune insa... daca senzorul ar fi stricat uleiul ar trebui sa circule in continuare si nu sa ramane in cadru. banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 (editat) am reusit sa elimin scurgerile de antigel , si m-am uitat la intinzatorul de lant de distributie, deoarece mergea in gol , L-am desfacut si am constatat arcul rupt .Am pus altul , am reglat si am scapat de tacanit. Deci nu e de la supape , asa ca nu mai desfac deocamdata motorul. Editat Septembrie 24, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Patrik nu inteleg la ce te referi cu "poti pune unul de masina" :| Remu1 ... cand am desfacut motorul am verificat pompele si erau in stare surprinzator de buna si cand spun asta ma refer ca nu aveau nici un sant pe lateralele pompei sau in interior :| Din acest motiv sunt si surpins dc nu ar merge? Pompa care trimite uleiul in cadru functioneaza perfect( se vede cum trimite uleiul in cadru) porblema este cu ea care "alimenteaza" motorul. Ar putea fi vre-o garnitura care acopera o gaura din sistemul de circulatie a uleiului ? pinionul care antreneaza pompa? axul central al pompei? lumea zice ca pe net ca in cele mai multe cazuri ar fi vorba de senzorul de presiune insa... daca senzorul ar fi stricat uleiul ar trebui sa circule in continuare si nu sa ramane in cadru. banuiesc. La rotaxul unui prieten am pus de un bulb de opel, parca. Asta daca zici ca nu merge cel actual si cele de moto sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Ce mai faci, Patrick? Pe unde mai esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.