IulianPEG*650 Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Intrebare: Din ce cauza dupa 20km de mers cu motorul mi se aprinde becul de la ulei si nivelul uleiului este foarte sus? Am verificat pompa de ulei care trage uleiul in motor si era in stare perfecta. A mai avut cineva o astfel de problema? » Post actualizat in 19 Sep 2016 09:53Am pus aporx 2 litri de ulei cu tot cu filtru nou. Deci nu este ulei prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Salutari Cristi si Emil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 @IulianPEG Posibil filtrul de ulei din cadru sa fie plin de span adunat din motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 :-? Pe ala l-am curatat acum ceva timp in urma cand am desfacut tot motorul si filtre. Sansele sunt destul de mici sa fie tot de acolo dar e bine de verificat prima oara inainte sa incep a umbla prin motor. Stie cineva daca ar putea fi vorba si despre rotita de la pompa de ulei( din spatele ambreiajului? intreb aceste lucurri pentru ca vreau sa stiu ce trebuie sa verific inainte de a ma apuca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Salutari Cristi si Emil... Te salut si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Intrebare: Daca senzorul de presiune de la ulei este defect afecteaza/opreste alimentarea pompei de ulei ( cea care trage uleiul in motor)? :-? din cate am observat pompa este mecanica deci nu cred ca ar avea legatura sau are??? Am scos filtrul de ulei si dupa ce am pus rotit motorul la rece de cateva ori pompa abia daca arunca un jet slab de ulei pe la filtru. Am cautat pe net si am observat ca sunt mai multe modele de Aprilia care au aceiasi problema insa toti au avut rezolvari diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Poti pune unul de masina. Sa lucreze la aceeasi presiune. Si nu, nu influenteaza cu nimic functionarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 @iulian pegaso650 trebuiau verificate si pompele de ulei cand a fost motorul desfacut . Adica demontate si vazut daca nu au santuri pe rotor si stator de la particulele de metal pe care le-au antrenat prin ele .Oricum presiunea de ulei in motor nu este mare (2-3 bari ). Fa o reductie si monteaza un manometru in locul jojei de ulei si vezi ce presiune ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Patrik nu inteleg la ce te referi cu "poti pune unul de masina" :| Remu1 ... cand am desfacut motorul am verificat pompele si erau in stare surprinzator de buna si cand spun asta ma refer ca nu aveau nici un sant pe lateralele pompei sau in interior :| Din acest motiv sunt si surpins dc nu ar merge? Pompa care trimite uleiul in cadru functioneaza perfect( se vede cum trimite uleiul in cadru) porblema este cu ea care "alimenteaza" motorul. Ar putea fi vre-o garnitura care acopera o gaura din sistemul de circulatie a uleiului ? pinionul care antreneaza pompa? axul central al pompei? lumea zice ca pe net ca in cele mai multe cazuri ar fi vorba de senzorul de presiune insa... daca senzorul ar fi stricat uleiul ar trebui sa circule in continuare si nu sa ramane in cadru. banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 (editat) am reusit sa elimin scurgerile de antigel , si m-am uitat la intinzatorul de lant de distributie, deoarece mergea in gol , L-am desfacut si am constatat arcul rupt .Am pus altul , am reglat si am scapat de tacanit. Deci nu e de la supape , asa ca nu mai desfac deocamdata motorul. Editat Septembrie 24, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Patrik nu inteleg la ce te referi cu "poti pune unul de masina" :| Remu1 ... cand am desfacut motorul am verificat pompele si erau in stare surprinzator de buna si cand spun asta ma refer ca nu aveau nici un sant pe lateralele pompei sau in interior :| Din acest motiv sunt si surpins dc nu ar merge? Pompa care trimite uleiul in cadru functioneaza perfect( se vede cum trimite uleiul in cadru) porblema este cu ea care "alimenteaza" motorul. Ar putea fi vre-o garnitura care acopera o gaura din sistemul de circulatie a uleiului ? pinionul care antreneaza pompa? axul central al pompei? lumea zice ca pe net ca in cele mai multe cazuri ar fi vorba de senzorul de presiune insa... daca senzorul ar fi stricat uleiul ar trebui sa circule in continuare si nu sa ramane in cadru. banuiesc. La rotaxul unui prieten am pus de un bulb de opel, parca. Asta daca zici ca nu merge cel actual si cele de moto sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Ce mai faci, Patrick? Pe unde mai esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Salutare! Stie cineva vreun electronist prin zona Bucuresti? Unul care sa poate sa rezolve problema butonului de activare al mansoanelor incalzite? Ca minunatul meu buton, nou-nout, ca si mansoanele Saito, achizitionat de pe Louis.de, a luat apa. Si nu mai merge. cred ca l-a plouat de vreo doua ori si acum se vede apa in el. Eu sunt zero barat la chestii electronice. Sau o adaptare, ceva. De unde sa iau un alt intreruptor, cu minim doua pozitii? Asta are cinci. Avea, anyway. E in garantie, dar ca sa-l trimit in Germania imi ia 18 euro transportul dus-intors, iar mansoanele cu totul au fost vreo 25 de euro. O zi faina sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 pune o poza sa vad daca am curaj sa umblu eu in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Salutare! Stie cineva vreun electronist prin zona Bucuresti? Unul care sa poate sa rezolve problema butonului de activare al mansoanelor incalzite? Ca minunatul meu buton, nou-nout, ca si mansoanele Saito, achizitionat de pe Louis.de, a luat apa. Si nu mai merge. cred ca l-a plouat de vreo doua ori si acum se vede apa in el. Eu sunt zero barat la chestii electronice. Sau o adaptare, ceva. De unde sa iau un alt intreruptor, cu minim doua pozitii? Asta are cinci. Avea, anyway. E in garantie, dar ca sa-l trimit in Germania imi ia 18 euro transportul dus-intors, iar mansoanele cu totul au fost vreo 25 de euro. O zi faina sa aveti! se poate sa se fi prajit releul( in principiu astfel de accesorii se monteaza prin releu), sau rezistentele din mansoane.Butonul e o comanda pur mecanica. La intrarea apei in buton s-a produs un SC asfel curentul a crescut foarte mult. Desi componentele sunt prevazute sa reziste la curentul de Sc , daca acesta a persistat mai mult timp , poc.Parerea mea este de a verifica tote componentele , de catre un priceput , nu doar butonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) Alin, e posibil ca modelul lui (dupa cum l-am vazut pe Louis) sa nu aiba releu si de fapt, toata partea electronica sa fie inclusa in cutiuta cu butoane... in set nu se vede niciun releu, doar blocul de comenzi, mansoanele, firele si o siguranta... probabil pe aia a verificat-o deja. Ma interesa sa aflu cum e asamblata carcasa blocului de comenzi, sa stiu daca am sau nu sanse sa intru elegant inauntru, fara sa las urme pe exteriorul ei. In cel mai bun caz sunt doar oxidate lamelele microcontactoarelor si in principiu o curatare le-ar putea reda functionalitateaIn cel mai rau, datorita apei, e posibil sa se fi facut vreun scurt pe placa de circuite si sa fi pocnit ceva componenta de pe ea, caz in care nu prea re ce sa-i faca, decat sa schimbe blocul de comanda... Mansoanele se pot verifica foarte simplu cu un multimetru. Editat Septembrie 29, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Madalin, vorbeste cu baietii de la kronau, poate scapi de transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Merci de sfaturi, baieti! La Kronau au zis ca nu-i treaba lor daca le-am luat direct de pe Louis. Mansoanele nu cred ca au ceva. Curentul ajunge in cutiuta de comanda, dar de acolo nu mai pleaca. Nu stiu ce e inauntru, dar daca cineva vrea sa ma ajute, poate sa-l desfaca linistit. Sistemul e prin releu, chiar daca nu vine o data cu kirt-ul. O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Alin, e posibil ca modelul lui (dupa cum l-am vazut pe Louis) sa nu aiba releu si de fapt, toata partea electronica sa fie inclusa in cutiuta cu butoane... in set nu se vede niciun releu, doar blocul de comenzi, mansoanele, firele si o siguranta... probabil pe aia a verificat-o deja. Ma interesa sa aflu cum e asamblata carcasa blocului de comenzi, sa stiu daca am sau nu sanse sa intru elegant inauntru, fara sa las urme pe exteriorul ei. In cel mai bun caz sunt doar oxidate lamelele microcontactoarelor si in principiu o curatare le-ar putea reda functionalitatea In cel mai rau, datorita apei, e posibil sa se fi facut vreun scurt pe placa de circuite si sa fi pocnit ceva componenta de pe ea, caz in care nu prea re ce sa-i faca, decat sa schimbe blocul de comanda... Mansoanele se pot verifica foarte simplu cu un multimetru. asa este , de aceea am zis sa fie verificate toate componentele , poate nu e mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Salutare baietii ! Am si eu nevoie de niste pareri vis-a-vis de o patanie cu Pegaso a mea ( fabricatie '99 ) tocmai asta seara cand a venit cumparatorul interesat haha ! Ghinionul vanzatorului, incredibil dar adevarat... Binenteles ca pana azi a functionat totul normal, asta seara dupa ce nenea doua ture scurte cu ea pe ulita ( abia a apucat sa schimbe a 3 a cred la un moment dat ) , la un moment dat ma suna ca nu mai poate sa plece cu ea de pe loc, respectiv murea motorul cand baga in viteza...Brusc, fara nicio chestie ( nu cred ca i-a facut nimic, nu prea avea unde si e si mai in varsta asa, pare om serios si nu cred ca e cazul ) motorul porneste perfect, se tureaza perfect din acceleratie dar cum ai bagat treapta 1 sau 2 moare brusc. De asemenea, daca e in viteza nu "da la automat" , decat in neutru, deci presupun ca e o chestie electrica, poate sistemul ala de siguranta de la cric care s-o fi activat cumva si functioneaza acum si cand nu trebuie, sau la fel, acea protectie care nu-i da voie sa porneasca motorul daca e in viteza ? Cricul nu are niciun efect pe de alta parte, face la fel si cu cricul ridicat si lasat... Pana acum pleca si in viteza fiind in toate "conditiile", si cu cricul lasat si in viteza bagata ( tineam ambreiajul desigur ) ... Ce naiba ar putea fi, a fost super jenanta faza plus ca nu mai spun ca s-a uitat toata strada la noi cum ne-am intors cu ea impinsa ! Sper sa nu fie ceva nasol rau, mai am o sansa cu el duminica, poate reusesc sa-i dau de cap pana atunci... Multam mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Cel de la cric trebuie verificat si cel de la maneta de ambreiaj. Desfa-le si punele pe direct si vezi ce se intampla. Altceva mu prea are. Sau nu se vrea dusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 E senzorul de la cric, a patit si un prieten la un Pegaso aceeasi treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Mersi ! Faza e ca nu cred ca are senzor la cric, cel putin a fost scos sau ceva de genul, asa mi-a zis fostul proprietar...O am de 3 ani si nu a functionat niciodata acel senzor, plus ca nu vad absolut niciun fir sau mufa pe-acolo...Cel de la ambreiaj nu stiu exact care e si unde e. Am desfacut eu ceva pe-acolo si am pus la loc dar nu sunt sigur ca ala era ( nu a fost nicio diferenta ). Oricum, nu ma pricep, o sa caut pe cineva sa vina sa se uite la ea un pic. Merci oricum, toate bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Salut Gaby. Treaba cu senzorul este relativa la moto, Unele "are" altele nu " are". In general toate au, doar ca unii din proprietari au decis ca este "mai usor" daca il scot ( o mare prostie daca ma intrebi, senzorul ala are rostul lui). In general daca desfaci carena de la baterie va rtebui sa gasesti o mufa ( alba ) cu 3 pini in linie. Dupa ce o gasesti ai 2 variante: ori ferifici firul pana la mufa sa nu fie rupt sau sa faca contact cu cadrul pe undeva, ori a2a verifici firul care ar fi trebuit sa plece din mufa spre cric. Cei care fac aceasta modificare pun firele pe direct ( adica lipesc 2 dintre ele impreuna si unul ramane singur) Vezi si daca firul de pozitie NEUTRU este in stare buna sau daca becul de N se inchide cand bagi in viteza ( de preferat o lasi pe N pui contact si apoi fara sa pornesti motorul bagi in viteza). Din ce ma pricep si eu nu cred ca este nici o problema mecanica si doar electrica. Iti recomand sa cauti schema electrica daca nu ii dai de cap sau daca vrei sa iti fie mai usor cand te apuci. Motorul nu se vrea dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Salut Iulian, merci pt explicatia detaliata ! Acum 2 zile am pus baterie noua deci ma gandesc ca poate am atins ceva pe-acolo din greseala desi nu pare nimic schimbat la prima vedere, mai devreme m-am uitat la mufele alea si par la fel ca pana acum, nimic desfacut, dezlipit, etc. Daaa, sa stii ca nu se vrea data, 3 ani a mers perfect si acum sa faca figura asta fix cu cumparatorul pe ea haha ! Mai ales ca era si decis sa o cumpere... Sunt convins ca nu e o chestie grava, precis ceva stupid de simplu. Faza e ca ea inainte pornea si cand era in viteza ( cu ambriajul tras desigur ) , acum nu mai porneste decat pe neutru. Beculetul de neutru se aprinde normal, ca si inainte, nu face figuri. O sa ma uit acum mai cu atentie la ce ai spus tu, merci inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.