Blackbeardbob Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 daca nu mai porneste deloc cand e bagata in viteza, incearca sa verifici senzorul de la ambreiaj... este prins prin insurubare la maneta, intre cablu si ghidon. incearca sa urmaresti firul pana gasesti o mufa.. desfa-o si masoara contactele dinspre senzor, vezi daca functioneaza. daca nu, incearca sa faci punte intre cele doua contacte dinspre instalatia electrica si vezi daca merge asa... desi eu te sfatuiesc sa faci rost de amandoi senzorii si sa-i dai omului motocicleta asa cum ar trebui...in principiu, rolul lui este sa nu te lase sa dai la automat cand e motorul in viteza fara sa actionezi ambreiajul (din motive lesne de inteles), la fel cum senzorul de pe cric este menit sa previna plecare de pe loc cu cricul extins (din nou din motive lesne de inteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Gata am facut-o ! Merci mult baieti, era de la senzorul de cric, care de fapt lipseste cu totul dupa cum am zis ( asa am luat-o si eu ) ! In cele din urma am gasit cele doua fire care erau innadite si lipite cu banda izolanta... Erau coclite inauntru, facute praf. Erau foarte ascunse in spatele cadrului si nu aveau nicio mufa, pur si simplu legate intre ele, de-asta m-a derutat, eu cautam o mufa ceva. Mersi inca o data, asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 La Pegaso aveti senzor la cric??? La Caponord au pus doar un intrerupator.... si la maneta de ambreiaj la fel... Cam nasol... Dar macar nu se mai strica si alea asa des... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare baieti, Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler. Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal. Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara. Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea. http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare baieti, Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler. Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal. Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara. Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea. http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885 verifica aprinderea de la o alta mobra identica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) @ Bigfoot Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua. Editat Octombrie 4, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Daca vii pana in Cambridge iti explic eu . » Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele. Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici. Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor. 2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca, cablul turometrului sa fie defect. Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Cheile Dambovicioarei.Multumim Ivane pentru invitatie , ne-am simtit foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 asa a inceput Brembo productia.... » Post actualizat in 07 Oct 2016 06:37 Fain,fain! Cand oi fi si io motoveteran(daca oi ajunge),oi veni si io. nu s-a tinut cont de varsta , a fost frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 (editat) » Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36 verifica aprinderea de la o alta mobra identica . @ Bigfoot Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua. Daca vii pana in Cambridge iti explic eu . » Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42 Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele. Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici. Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor. 2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca, cablul turometrului sa fie defect. Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. Multumesc frumos pt sfaturi. O sa imi iau si fisa, lulea noua. Iulian, Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa. Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen. Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare. Daca ajung prin Cambridge dau un semn. Editat Octombrie 7, 2016 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 » Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36 Multumesc frumos pt sfaturi. O sa imi iau si fisa, lulea noua. Iulian, Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa. Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen. Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare. Daca ajung prin Cambridge dau un semn. N-are cum sa traga aer fals pe la imbinare, ca e prinsa cu colier metalic. Vezi sa nu fie fisurata galeria de admisie. Eu asa am patit. Si nu gaseam spartura. Era fix pe interior, unde nu se vedea nimic pana nu am desfacut juma de mobra. Era BMW, da-i tot un drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 daca trage aer fals... nu ar trebui sa se tureze mai tare? tu cand umbli la reglajul relantiului defapt lasi mai mult aer sa intre. :-? Scoate bujia si vezi cym arata electrodul. ( poti sa faci o poza si poate te ajuta cineva de aici). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 wai la noi a venit iarna...bagam p... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan C. Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95? Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata. Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95? Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata. Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar degeaba.. eu am aceeasi problema cu a mea din 94 .Insa am stabilizat-o din cablul de ambreiaj , intr-o pozitie convenabila . Nu stiu care este in realitate problema , insa promit poze cand intra la desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Salutare! A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze la Pegaso-ul din'95? Motocicleta o detin de 4 ani .Am cumparat-o in stare buna si am avut grija de ea recent am observat ca imi agata intre trepte,se cunoaste mai ales cand schimb a 2-a am strans cablul de ambreiaj dar chiar si fara slack tot agata. Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca a avut o vitezana de facea la fel,a desfacut-o si i-a gasit discurile de metal de la ambreiaj deformate,eu am avut ulei motorex/motul schimbat la sezon fara clutch wheelie-uri sau abuzuri.Am vazut ca un kit de ambreiaj nu e o avere dar va intreb si pe voi de unde ar trebui sa incep cu stabilirea diagnosticului? poate nu e ambreiajul si il cumpar degeaba.. De la ambreiaj e. Se rezolva cu un kit, e vreo 300 de lei. Acum, cat ai vrea sa tina? O ai tu de patru ani, cine stie de cand nu a mai fost schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Eu as incerca sa nu cumpar piese fara un diagnostic cert.Avand in vedere ca sezonul e pe duca si banuiesc ca nu e o problema prea grava, eu as merge cu ea asa pana nu ma mai lasa vremea, apoi as duce-o la un mecanic sa imi dea un diagnostic cert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Cel mai simplu e sa dea jos capacul motorului de pe ambreiaj,sa vada clar starea lui. Nici eu n-as cumpara piese de dragul consumerismului capitalist. da, dar nu pierde uleiul daca face asta acum? de-aia ziceam sa faca asta la sfarsitul sezonului... schimba si uleiul si filtrul si are si revizia gata pentru sezonul viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Ia uite Cristi ce.i la mine....deja am scos bateria si am pus husa...offffff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 eu unul n-as dispera... cred ca trece in 2-3 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Aline,intrucat si deoarece azi e ziua ta,sa ai sanatate la maxim,fericire cat incape si un sincer La Multi Ani!!! Mirela&Cristi. 40 de bucati , multumesc ! oameni dragi Editat Octombrie 13, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan C. Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 O sa ma uit cum se prezinta ambreiajul cum spunea cineva mai sus O sa revin cu poze daca il gasesc deformat arcurile uzate sau ceva,de plimbat cu ea imi e teama ca fac praf piesa aia din furca selectoare de intra in zimtata cand cupleaza si dau in altele mai rele,si asa imi e teama ca poate trebuie sa dau motorul pe din doua. » Post actualizat in 13 Oct 2016 17:58De la ambreiaj e. Se rezolva cu un kit, e vreo 300 de lei. Acum, cat ai vrea sa tina? O ai tu de patru ani, cine stie de cand nu a mai fost schimbat? nu cred ca l-a schimbat proprietarul de dinainte,mi-a vandut-o un nene de a tinut-o 1 an si a cumparat-o direct de la italan care o tinea de canapea in garaj ca i se arsese cdi-ul si nu si-a batut capul cu ea,Daca o fi ambreiajul la 300 lei un kit mi se pare ieftin,le vazusem pe la 400 lei pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 La multi ani @alin geamanu si sa ne vedem cu bine la intalnirile Apriliene sau cu alte ocazii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Da,da,sa ne vedem toti la Aprilia a 3 a. Propun pentru anul viitor,zona Moldovei,undeva dupa Bicaz,etc,ceva zona muntoasa,tacoroasa. Ce ziceti? Neam prost! Zici foarte bine, neam prost! Am fost, acum ceva timp, la cabana Romsilva de la Lepsa. Super faina zona de soft-hard enduro. Pastravarii, mistreti in ceaun. Vin de-al lor etc. Locuri frumoase-s peste tot, moldovenii nostri sa vina cu propuneri concrete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 La multi ani @alin geamanu si sa ne vedem cu bine la intalnirile Apriliene sau cu alte ocazii ! multumesc mult! o sa ne vedem cu siguranta! » Post actualizat in 15 Oct 2016 07:51 Zici foarte bine, neam prost! Am fost, acum ceva timp, la cabana Romsilva de la Lepsa. Super faina zona de soft-hard enduro. Pastravarii, mistreti in ceaun. Vin de-al lor etc. Locuri frumoase-s peste tot, moldovenii nostri sa vina cu propuneri concrete! e bine asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.