Geamanu Alin Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 salut, am o problema cu motocicleta..(Aprilia pegaso 650, '99) in treapta a doua de viteza imi intrerupe de 2 ori pe toata plaja de acceleratie, undeva intre 2000-3000 rpm si pe la 4000-5000 rpm, doar in momentul in care accelerez tare.. daca folosesc acceleratia progresiv, reusesc sa scap de aceasta problema.. aceasta intrerupere nu duce la iesirea din viteza sau la pierderea accelerarii, este efectiv un gol de putere la acete turatii... aveti idee ce poate fi? Va multumesc anticipat! Reply Report Edit dac nu te pricepi , le faci pachet , le rezolv eu,toate reglajele .Imi spui pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Salut, voi cum ati procedat la montajul volantei si asigurarea suruburilor dupa schimbarea rulmentului unisens? Loctite 648 cantitate mai mica am gasit pana acum doar pe amazon.. oare merge folosit Bison lock bond sau exista vreo alta solutie mai facila? Daniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 (editat) Salut, voi cum ati procedat la montajul volantei si asigurarea suruburilor dupa schimbarea rulmentului unisens? Loctite 648 cantitate mai mica am gasit pana acum doar pe amazon.. oare merge folosit Bison lock bond sau exista vreo alta solutie mai facila? Daniel Cauta la piese auto , exista pasta de securizare suruburi , albastra parca... uite am gasit aici. http://www.emag.ro/blocator-suruburi-loctite-243-5-ml-1370555/pd/DRP5LBBBM/ Editat Martie 30, 2017 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Din ce am inteles, smecheria cu Loctite 648 este ca tine la imbinari conice (volanta) spre deosebire de cele care sunt facute pentru filete. De aici nelamurirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Numa' cu grila lui de Mos Craciun. Andrei,Andrei,n-ai crescut mare niciodata?Si nu ma refer la kg... Doamne feri sa ma maturizez si sa devin serios. (care.i faza cu grila?) Salut, voi cum ati procedat la montajul volantei si asigurarea suruburilor dupa schimbarea rulmentului unisens? Loctite 648 cantitate mai mica am gasit pana acum doar pe amazon.. oare merge folosit Bison lock bond sau exista vreo alta solutie mai facila? Daniel Da.l incolo de loctite. ia orice gasesti, asemanator ca specificatii, ia un bison albastru universal ca e douaj de lei, strange la cuplu si da.i pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Pai grila de la farul VStrom-ului ce-l are Madalin. Normal ca merge cu orice pasta albastra.Io folosesc Vulkan Lokring-Lokprep 65G Lokprep 65G vad ca se foloseste la aer conditionat auto, n-ar fi probleme cu temperatura la care e supus si la ulei? incerc sa gasesc o fisa tehnica.. Cred ca la Bison o sa apelez desi din specificatii e mai slab decat loctite 648. Ii dau si cu niste doamne-ajuta, preventiv. Multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Pai grila de la farul VStrom-ului ce-l are Madalin. Normal ca merge cu orice pasta albastra.Io folosesc Vulkan Lokring-Lokprep 65G uitasem de grila. Ar merge o poza sa imi aduc aminte. Nu merge char orice albastru (vulkanul nu il cunosc, nu ma pot pronunta, insa daca tu stii, e de luat in calcul), insa un bison de mediu merge. Nu de alta dar am folosit chiar din asta la pegaso din ce tin minte, dar nu am strans la cuplu ca nuaveam dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Gata, a venit poza cu grila, nu mai plangeti atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 (editat) o plimbare mica , de 2 zile la centrul de copii abandonati " Valea Plopului " » Post actualizat in 02 Apr 2017 14:33Cristi , a venit si fosta ta mobra , adica erau vreo 4 aprilii , ca de 1 Aprilie ziua lor Editat Aprilie 2, 2017 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Și eu "fu" :-) Mi-a făcut plăcere să vă cunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Și eu "fu" :-) Mi-a făcut plăcere să vă cunosc Pai si tu, si eu, dar Alin a pus poze numai cu Aprilia lui. Neam prost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Pai si tu, si eu, dar Alin a pus poze numai cu Aprilia lui. Neam prost! pai nu le vezi insirate pe toate? » Post actualizat in 02 Apr 2017 18:48 ...azi uitat tiglele acolo , deci n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Nu-mi permit :-) » Post actualizat in 02 Apr 2017 19:03 A mea nu se vede, huaaa ) » Post actualizat in 02 Apr 2017 19:04 Na, să dea mai bine :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 (editat) Bravo baietii! Ps. M-am intros in Tara si nu mi-am facut asigurare la moto, la cine imi recomandati sa fac asigurare? 6 -12 luni!? Editat Aprilie 2, 2017 de livone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Bravo baietii! Ps. M-am intros in Tara si nu mi-am facut asigurare la moto, la cine imi recomandati sa fac asigurare? 6 -12 luni!? Suna aici la Dragoș, nu o să ți pară rău INTAS EXPERT Agent de Asigurare Eugen Lovinescu, No.13 Sector 1 , Bucharest Tel / Fax: + 4 021 223 57 95 Mobil: 0722 419 428 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 La Marius, ca tot a fost cu voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 [#10171] You do not have permission to view this attachment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Tare asta cu frana de mana, Cristi ) Da' motoreta aia nu era pentru asa "drumuri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 7jde cai si 240 kile. Clar nu, mai ales pentru un incepator. Mi s-a parut ingrozitor sa urc pe Leaota cu a mea, si e cu 40 kg mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Mie nu mi s-a parut chiar asa grav pe Leaota. Doar partea de la sfarsit de tot a fost un pic mai grea (ultimul kilometru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Intr-adevar, partea de la final a fost mai grea, dar daca eram cu KTM-ul tipului, de exemplu, cred ca as fi coborat si urcat de 2 ori mai repede decat cu Peggy ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Va salut. Ies putin din discutia voastra si intru putin pe partea mecanica la aprilia. De curand m-am reapucat de mesterit la Pegasu-ul meu. Practic am inceput sa pun tot la loc si i-am dat cateva chei la automat sa vad cum se comporta. am verificat compresia la cilindru 100psi (cred) pompa de ulei retur functoneaza bine , deci pana aici sunt fericit. Singurul lucru care nu imi place este faptul ca pompa care ar trebui sa alimenteze cu ulei motorul nu prea da semne sa functioneze. Cum am ajuns la concluzia asta? Am scos fisa de la bujie ( rezervorul nu este montat) , am scos filtrul de ulei si am dat la automat cateva secunde. Nu iese picatura de ulei in camera filtrului. Am scos furtunul care intra la pompa si curge uleiul fara probleme. Bun, am zis sa desfact iar ambreiajul si sa scot pompa de ulei, toate bune, pompa se invarte fara sa se blocheza, nu este mizerie nu este nimic. Este cineva care ma poate ajuta cu un sfat sau idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Intrebare si de la mine ... cat joc tre sa aiba lantul ca sa trebuiasca intins....sa nu radeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Pe motor zice 30-35mm joc liber la mijlocul lantului. Ce nu pot sa iti spun este daca acest joc trebuie sa fie cu roata pe asfalt sau ridicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Pe cricul central. Asa masori jocul lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.