blackangel666 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salutare tuturor. Am dat peste o buba azi si ma gandeam sa pun si eu o intrebare p-aci sa vad ce si cum. Dupa ce am mers cu motorasu <ap pegaso '99> prin oras vreo 2 ore, l-am pus pe cric cat am stat la un cico si cand am revenit am vazut ca isi ''marcase'' locul cu niste ulei pe jos. Eu oricum deja stiam ca imi mai picura niste ulei din el de ceva zile ...de la surubul de la baia de ulei...cel cu magnet...ca mi-a stricat un ''mester'' filetul dar acu era mai mult fata de ''normal''. si mai ales ca erau urme de ulei si pe motor...deasupra cutiei de viteze... Hmm...asta m-a cam speriat un pic...si nu prea as vrea sa-l fortez aiurea cand el pierde ulei. So...de la ce poate fi ? tin sa precizez ca a pierdut ceva ulei intr=o tura de cateva ore. Sa fie de prin garnituri ceva...sau de la filtrul de ulei...ca si p-acolo se observa uleiul... Chiar am nevoie de o lamurire ceva. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salutare tuturor. Am dat peste o buba azi si ma gandeam sa pun si eu o intrebare p-aci sa vad ce si cum. Dupa ce am mers cu motorasu <ap pegaso '99> prin oras vreo 2 ore, l-am pus pe cric cat am stat la un cico si cand am revenit am vazut ca isi ''marcase'' locul cu niste ulei pe jos. Eu oricum deja stiam ca imi mai picura niste ulei din el de ceva zile ...de la surubul de la baia de ulei...cel cu magnet...ca mi-a stricat un ''mester'' filetul dar acu era mai mult fata de ''normal''. si mai ales ca erau urme de ulei si pe motor...deasupra cutiei de viteze... Hmm...asta m-a cam speriat un pic...si nu prea as vrea sa-l fortez aiurea cand el pierde ulei. So...de la ce poate fi ? tin sa precizez ca a pierdut ceva ulei intr=o tura de cateva ore. Sa fie de prin garnituri ceva...sau de la filtrul de ulei...ca si p-acolo se observa uleiul... Chiar am nevoie de o lamurire ceva. Numai bine pune mana pe un tub de silicon dinala 2+2 negru sau rosu (vezi si tu care rezista mai bine la temperatura si ulei) sau ce alta marca preferi ...... dai js uleiul din cutie ...si pe cel din cadru(are un surubel mic langa cotul de toba (seamana cu o putza) stergi bine cu o carpa surubul ala magnetic.... dai cu maglavais ..negru/rosu ..pe el ..si voilaaaa.... nu mai curge..... sus la filtru la fel...... desfaci cele 2 suruburi .si ar trebuii sa aiba un o-ring (se gaseste la magazinele cu rulmenti sau piese auto) daca e rupt il scoti si il inlocuiesti ...sau in cel mai rau caz ...dai cu maglavais dinala de jur imprejur ...pui oringu cu crapatura in sus .... (vezi sa nu scape cand presezi maglavais langa filtru sau sa ajunga in interior- e important ) inchizi tot ....si vezi dupa ce pui uleiu la loc daca mai scapa........ tre sa ai cca 2,2 litri . daca nu sa potolit dai rezervorul js si inspectezi garniturile .... estimativ 40 de minute de munca daca nu sti ce faci ....iar daca sti ce faci 10 minute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 unde gasesc o garnitura pt capacul volantei, cel din partea dreapta a motorului? am constatat ca`mi curge ulei la partea inferioara a capacului, datorita unei combinatii de silicon sanitar si garnitura din coperta de caiet , mestesugita de vechiul proprietar pt un pegaso 650 din `93 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 unde gasesc o garnitura pt capacul volantei, cel din partea dreapta a motorului?am constatat ca`mi curge ulei la partea inferioara a capacului, datorita unei combinatii de silicon sanitar si garnitura din coperta de caiet , mestesugita de vechiul proprietar pt un pegaso 650 din `93 multumesc Daca nu gasesti garnitura originala repede...iei frumos un dosar plic...din ala care scire"DOSAR " pe el...o decupezi frumos ca si pe cea originala...cureti totul pe acolo bine dai cu niste nitodiluat sau benzina in locul unde face contact garnitura...dai cu silicon (un strat decent)...de care ti-a zis mesteru' de mai sus pe ambele parti,respectiv capac si bloc il pui, strangi bine il lasi 4 5 ore..ulei cheie,si drum....il incingi bine si vezi dak mai curge(mie nu mi-sa intamplat la nici una sa curga:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Daca nu gasesti garnitura originala repede...iei frumos un dosar plic...din ala care scire"DOSAR " pe el...o decupezi frumos ca si pe cea originala... hai frate ca i prea culmea cu dosaru ..deaia a dat doamne doamne klingeritu ..sau cum s o scrie..Mai nou am inteles ca exista ceva fara azbest ..marsit ..Klingeritu se gaseste la magazinele cu piese pt camioane/tractoare..cauti o foaie de 05 sau chiar de 1 si ti faci o garnitura si nu mai pui nici un silicon..Ungi bine garnitura inainte de montare cu ulei de motor ca sa nu se lipeasca de nici una din suprafete si strangi bine ..Da s a mai discutat si acu cateva pagini.. Exemple de materiale mai bune decat coperta de caiet : http://www.mafcom.ro/index.php?cauta=azbest&id=4 a se vedea in special al treilea ? Marsit non-azbest rezistent la ulei Dimensiune coala: 1350X1500 mm Grosimi:0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; 3; 4; 5 mm Presiune lucru 25kgs/cm? max. Refractaritate" Aprox. 400-500°C Densitate aprox.1,85G/CM? cod: JM-S315 Editat Aprilie 22, 2009 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 piese din dezmembrare pegaso an 98, am aproape tot, mai putin bendixul cu volanta si roata aia dintata mare ( ca de aia am luat-o) , oglinda dreapta si scarita stanga spate id pe mess arushajack@yahoo.com sau 0755197404 sau pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) hai frate ca i prea culmea cu dosaru ..deaia a dat doamne doamne klingeritu ..sau cum s o scrie..Mai nou am inteles ca exista ceva fara azbest ..marsit ..Klingeritu se gaseste la magazinele cu piese pt camioane/tractoare..cauti o foaie de 05 sau chiar de 1 si ti faci o garnitura si nu mai pui nici un silicon..Ungi bine garnitura inainte de montare cu ulei de motor ca sa nu se lipeasca de nici una din suprafete si strangi bine ..Da s a mai discutat si acu cateva pagini.. Exemple de materiale mai bune decat coperta de caiet : http://www.mafcom.ro/index.php?cauta=azbest&id=4 a se vedea in special al treilea ? Marsit non-azbest rezistent la ulei Dimensiune coala: 1350X1500 mm Grosimi:0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; 3; 4; 5 mm Presiune lucru 25kgs/cm? max. Refractaritate" Aprox. 400-500°C Densitate aprox.1,85G/CM? cod: JM-S315 Bine "frate" cum zici tu:)asa sa faci:)e ff bine...da pana la clingherit(ca asa se scrie) merge ff bine asa.ca e o saracie de garnitura;)nici nu stii ce e ala clingherit..ce sa mai zic de pus garnituri:)... Editat Aprilie 23, 2009 de Florin_VaRu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) merge si una si alta..... nu va mai certati .... numai sa tina cont cat de groasa este garnitura ....poti verifica cu lere distantier... (alea de reglezi jocu la supapa) clingheritul vine pe dimensiuni...de obicei e mai grosutz... asa ca mai intai verifica cat de groasa e ...prima garnitura... daca vrei sa o faci..tu iti recomand sa pui garnitura veche sablon ...daca sa dezintegrat ...poti sa pui capacul si sa il dai cu un pic de ulei ars sa soarba cartonul/clingheritul....urma pe care urmeaza sa o tai ..... numa sa nu uiti sa o tai mai mica un pic .... Editat Aprilie 23, 2009 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 multumesc baieti de idei... am sa caut pe la piese auto sa vad ce materiale gasesc, sa`mi confectionez o garnitura; daca nu, siliconu` rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Bine "frate" cum zici tu:)asa sa faci:)e ff bine...da pana la clingherit(ca asa se scrie) merge ff bine asa.ca e o saracie de garnitura;)nici nu stii ce e ala clingherit..ce sa mai zic de pus garnituri:)... Daca tot te am suparat ..Imi cer scuze ca te am jignit cand ti am spus frate.. ..vezi tu ..saracia aia de garnitura nu are decat rolu de a tine uleiu inauntru.. Asa mi vine sa scriu un roman da mai bn ma abtin ca dupa raspunsu pe care mi l ai dat mi as "raci gura" de pomana.. Da ce vorbesc eu ..Nu stiu nimic..nici nu stiu ce i ala klingerit..si nici sa pun garnituri ..bun..lasa ma pe mine n nestiinta mea n cazu asta..tu continua sa ti repari motocicletele cu coperti de caiet da nu mai sfatui lumea la tampenii Si te mai miri de ce spun diversi indivizi ca pegasourile sunt proaste ..Eu s de parere ca exista doar proasta intretinere si exploatare ..ca sa nu pun altfel problema.. Hai sanatate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Daca tot te am suparat ..Imi cer scuze ca te am jignit cand ti am spus frate.. ..vezi tu ..saracia aia de garnitura nu are decat rolu de a tine uleiu inauntru.. Asa mi vine sa scriu un roman da mai bn ma abtin ca dupa raspunsu pe care mi l ai dat mi as "raci gura" de pomana.. Da ce vorbesc eu ..Nu stiu nimic..nici nu stiu ce i ala klingerit..si nici sa pun garnituri ..bun..lasa ma pe mine n nestiinta mea n cazu asta..tu continua sa ti repari motocicletele cu coperti de caiet da nu mai sfatui lumea la tampenii Si te mai miri de ce spun diversi indivizi ca pegasourile sunt proaste ..Eu s de parere ca exista doar proasta intretinere si exploatare ..ca sa nu pun altfel problema.. Hai sanatate.. Prietene..nu m-am suparat ca mi-ai zis frate:)...tine cont de o chestie...dosarul e una si caietul e alta:)caietul e mai gros si mai poate fi si plastificat...oricum e mai gros e o mare diferenta:)si in plus daca tine de vreo cativa ani la motorele cu racire pe aer/ulei....la cat se incinge un pegaso pe apa....nu am zis ca nu stii...sau ca nu e bun clingheritul...da si ala e tot un carton cu o chestie in el sa nu ia foc...diferenta o face la garniturile de la evacuare/admisie!in rest la cele de ulei...nu are nici o greata cu carton chiar daca e ultimul la calitate..dintre clingheirit/garnitura originala...si nu sfatuiesc pe nimeni la tampenii...si pegaso-urile nu sunt proaste..da se strica des:)..si daca le mai repari si la nenea ilie de la colt care are bicicleta si stie mai multe decat "tine/mine"care ai motor e clar ca ajung sa fie catalogate "ff proaste"si dak e proasta intretinerea si exploatarea???e din cauza mea?nu,ci din cauza ta....deci trage concluzii...si nu te mai enervaaiurea ca nu invat pe nimeni de rau:) Editat Aprilie 23, 2009 de Florin_VaRu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salutare. Gata i-am dat de cap la motoras. Am aflat de unde imi curgea ulei dupa o mica inspectie. Se pare ca nu-i ceva in regula cu capacul de la filtru de ulei...nu s-o fi asezat bine sau de la garnitura deci nu cred ca o sa fie prea tricky s-o repar asa ca mi-a mai trecut grija merci de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 cum imi dau seama daca bendixul e ok? trec butonul din dreapta pe off si`i dau la automat, verificand sa nu scape? vreau maine sa`i dau capacul volantei jos sa`mi rezolv pierderea de ulei si eventual sa trag o privire inauntru... cred ca voi etansa capacul cu silicon, sa nu ma mai doara capu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Cine are o pompa de frana spate de pegaso ? sau numai garnitura care face presiunea lichidului de frana ? Eventual unde pot gasi garnitura... pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 cum imi dau seama daca bendixul e ok?trec butonul din dreapta pe off si`i dau la automat, verificand sa nu scape? vreau maine sa`i dau capacul volantei jos sa`mi rezolv pierderea de ulei si eventual sa trag o privire inauntru... cred ca voi etansa capacul cu silicon, sa nu ma mai doara capu` raspunsul e simplu,,nu ai probleme cu bendixul(fraiul) atunci cand vei avea probleme(ceea ce nu-ti doresc) o sa auzi fara sa te concentrezi prea mult,,face un zgomot mai rau k draq... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Cine are o pompa de frana spate de pegaso ? sau numai garnitura care face presiunea lichidului de frana ? Eventual unde pot gasi garnitura... pls united motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 salutare .... unde pot gasi un releu regulator pt un pegaso din '00 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 stie careva ce dimensiune are filetul baii de ulei la pegaso 2? (metric?) la schimbul de ulei am constatat ca filetul e dus, in schimb surubul magnetic e in stare buna; pot rezolva problema cu un tarod mai mare si sa`i fac la strung un alt surub? imi picura ulei si ma seaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 stie careva ce dimensiune are filetul baii de ulei la pegaso 2? (metric?)la schimbul de ulei am constatat ca filetul e dus, in schimb surubul magnetic e in stare buna; pot rezolva problema cu un tarod mai mare si sa`i fac la strung un alt surub? imi picura ulei si ma seaca si eu am avut aceesi problema. nu prea poti sa faci alt filet mai mare pt ca e destul de subtire peretele in care e facut filetul actual. cea mai simpla solutie si rapida si ieftina pe deasupra(pe care am abordat-o si eu) acelasi surub, aceesi gaura, putin caltz si niste silicon rezistent la temp. pui pe veciul surub si gata. merge si nu mai picura. eu asa am rezolvat problema si merg cu ea de 2 sapt fara probleme si fara picaturi de ulei. daca mai aveti si alte solutii...sa le auzim. eu asa am facut...poate carpeala, da merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 am pus si eu snur de etansare filete loctite dar nu tine vrajeala....daca surubul nu se strange cat de cat, degeaba... alte solutii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 raspunsul e simplu,,nu ai probleme cu bendixul(fraiul) atunci cand vei avea probleme(ceea ce nu-ti doresc) o sa auzi fara sa te concentrezi prea mult,,face un zgomot mai rau k draq... bafta Iti troncane de zici ca ai o galeata de suruburi acolo, stai linistit. Si in special daca e frig afara ( constatata personal) nu mai prinde fraiul (sau cum ii zice free-wheel-ul, bendixu etc.), daca cald afara sau motorul cald pornea din prima fara probleme. Asa ca am inlocuit rulmentul respectiv azi, cu unul cumparat de la KTM (codul rulmentului l-a dat un tip -sa-i dea D-zeu sanatate - in urma cu cateva post-uri) si merge, se protriveste...URAAA. Pret rulment 302 RON de la KTM-ul de pe Viilor. Timp de asteptare o saptamana. Pret reprezentanta APRILIA (din ITALIA) ~240e. (diferenta e ca la banii astia it da tot ansamblul. Atentie cand dati capacul jos la distantierul (saiba) de pe pinionul mic. L-a mine s-a lipit in capac (in alt loc) si nu am mai stiut unde vine. Intr-un final am scos de pe net schema si l-am bunghit. In rest ..asfalt uscat. Pentru reglaj supape, curatat verificat carburator..chestii mai complicate recomanda careva un service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 cheie bujie pegaso 98 - am nevoie mare sa iau cu imprumut, m-ar avantaja sa cumpar dar de unde? stie cineva? multumesc,,, bucuresti, marius, bip la 0755197404 si sun inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 si eu am avut aceesi problema. nu prea poti sa faci alt filet mai mare pt ca e destul de subtire peretele in care e facut filetul actual. cea mai simpla solutie si rapida si ieftina pe deasupra(pe care am abordat-o si eu) acelasi surub, aceesi gaura, putin caltz si niste silicon rezistent la temp. pui pe veciul surub si gata. merge si nu mai picura. eu asa am rezolvat problema si merg cu ea de 2 sapt fara probleme si fara picaturi de ulei.daca mai aveti si alte solutii...sa le auzim. eu asa am facut...poate carpeala, da merge cred ca la fel voi proceda si eu....ii dau jos loctiteul si`i scuip niste caltzi cu silicon, de dracu`o gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 cred ca la fel voi proceda si eu....ii dau jos loctiteul si`i scuip niste caltzi cu silicon, de dracu`o gaseste Nu merge sa bagi niste metal lichid si pe urma sa-i dai filet? Vezi tot pe la Loctite ca astia au produse mai competente. La Aspad parca se gaseau. Si la Badi. Stie cineva unde gasesc un extractor de rulmenti? Imi trebuie ca sa-i schimb la roata din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
broscuta82 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Cine are o pompa de frana spate de pegaso ? sau numai garnitura care face presiunea lichidului de frana ? Eventual unde pot gasi garnitura... pls am eu o pompa cu totul suna-ma la 0766858248 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.