Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare tuturor. Am dat peste o buba azi si ma gandeam sa pun si eu o intrebare p-aci sa vad ce si cum. Dupa ce am mers cu motorasu <ap pegaso '99> prin oras vreo 2 ore, l-am pus pe cric cat am stat la un cico si cand am revenit am vazut ca isi ''marcase'' locul cu niste ulei pe jos. :wink: Eu oricum deja stiam ca imi mai picura niste ulei din el de ceva zile ...de la surubul de la baia de ulei...cel cu magnet...ca mi-a stricat un ''mester'' filetul dar acu era mai mult fata de ''normal''. si mai ales ca erau urme de ulei si pe motor...deasupra cutiei de viteze... Hmm...asta m-a cam speriat un pic...si nu prea as vrea sa-l fortez aiurea cand el pierde ulei. So...de la ce poate fi ? tin sa precizez ca a pierdut ceva ulei intr=o tura de cateva ore. Sa fie de prin garnituri ceva...sau de la filtrul de ulei...ca si p-acolo se observa uleiul... Chiar am nevoie de o lamurire ceva. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor. Am dat peste o buba azi si ma gandeam sa pun si eu o intrebare p-aci sa vad ce si cum. Dupa ce am mers cu motorasu <ap pegaso '99> prin oras vreo 2 ore, l-am pus pe cric cat am stat la un cico si cand am revenit am vazut ca isi ''marcase'' locul cu niste ulei pe jos. :wink: Eu oricum deja stiam ca imi mai picura niste ulei din el de ceva zile ...de la surubul de la baia de ulei...cel cu magnet...ca mi-a stricat un ''mester'' filetul dar acu era mai mult fata de ''normal''. si mai ales ca erau urme de ulei si pe motor...deasupra cutiei de viteze... Hmm...asta m-a cam speriat un pic...si nu prea as vrea sa-l fortez aiurea cand el pierde ulei. So...de la ce poate fi ? tin sa precizez ca a pierdut ceva ulei intr=o tura de cateva ore. Sa fie de prin garnituri ceva...sau de la filtrul de ulei...ca si p-acolo se observa uleiul... Chiar am nevoie de o lamurire ceva. Numai bine

 

 

pune mana pe un tub de silicon dinala 2+2 negru sau rosu (vezi si tu care rezista mai bine la temperatura si ulei) sau ce alta marca preferi ......

 

dai js uleiul din cutie ...si pe cel din cadru(are un surubel mic langa cotul de toba (seamana cu o putza)

stergi bine cu o carpa surubul ala magnetic.... dai cu maglavais ..negru/rosu ..pe el ..si voilaaaa.... nu mai curge.....

 

sus la filtru la fel...... desfaci cele 2 suruburi .si ar trebuii sa aiba un o-ring (se gaseste la magazinele cu rulmenti sau piese auto)

 

daca e rupt il scoti si il inlocuiesti ...sau in cel mai rau caz ...dai cu maglavais dinala de jur imprejur ...pui oringu cu crapatura in sus ....

(vezi sa nu scape cand presezi maglavais langa filtru sau sa ajunga in interior- e important )

inchizi tot ....si vezi dupa ce pui uleiu la loc daca mai scapa........

 

tre sa ai cca 2,2 litri .

 

 

daca nu sa potolit dai rezervorul js si inspectezi garniturile ....

 

 

estimativ 40 de minute de munca daca nu sti ce faci ....iar daca sti ce faci 10 minute....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc o garnitura pt capacul volantei, cel din partea dreapta a motorului?

am constatat ca`mi curge ulei la partea inferioara a capacului, datorita unei combinatii de silicon sanitar si garnitura din coperta de caiet :D , mestesugita de vechiul proprietar

pt un pegaso 650 din `93

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gasesc o garnitura pt capacul volantei, cel din partea dreapta a motorului?

am constatat ca`mi curge ulei la partea inferioara a capacului, datorita unei combinatii de silicon sanitar si garnitura din coperta de caiet :D , mestesugita de vechiul proprietar

pt un pegaso 650 din `93

multumesc

Daca nu gasesti garnitura originala repede...iei frumos un dosar plic...din ala care scire"DOSAR " pe el...o decupezi frumos ca si pe cea originala...cureti totul pe acolo bine dai cu niste nitodiluat sau benzina in locul unde face contact garnitura...dai cu silicon (un strat decent)...de care ti-a zis mesteru' de mai sus pe ambele parti,respectiv capac si bloc il pui, strangi bine il lasi 4 5 ore..ulei cheie,si drum....il incingi bine si vezi dak mai curge(mie nu mi-sa intamplat la nici una sa curga:)) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti garnitura originala repede...iei frumos un dosar plic...din ala care scire"DOSAR " pe el...o decupezi frumos ca si pe cea originala...

 

 

:D hai frate ca i prea culmea cu dosaru ..deaia a dat doamne doamne klingeritu ..sau cum s o scrie..Mai nou am inteles ca exista ceva fara azbest ..marsit ..Klingeritu se gaseste la magazinele cu piese pt camioane/tractoare..cauti o foaie de 05 sau chiar de 1 si ti faci o garnitura si nu mai pui nici un silicon..Ungi bine garnitura inainte de montare cu ulei de motor ca sa nu se lipeasca de nici una din suprafete si strangi bine ..Da s a mai discutat si acu cateva pagini..

 

Exemple de materiale mai bune decat coperta de caiet : http://www.mafcom.ro/index.php?cauta=azbest&id=4 a se vedea in special al treilea ?

 

Marsit non-azbest rezistent la ulei

Dimensiune coala: 1350X1500 mm

Grosimi:0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; 3; 4; 5 mm

Presiune lucru 25kgs/cm? max.

Refractaritate" Aprox. 400-500°C

Densitate aprox.1,85G/CM?

cod: JM-S315

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D hai frate ca i prea culmea cu dosaru ..deaia a dat doamne doamne klingeritu ..sau cum s o scrie..Mai nou am inteles ca exista ceva fara azbest ..marsit ..Klingeritu se gaseste la magazinele cu piese pt camioane/tractoare..cauti o foaie de 05 sau chiar de 1 si ti faci o garnitura si nu mai pui nici un silicon..Ungi bine garnitura inainte de montare cu ulei de motor ca sa nu se lipeasca de nici una din suprafete si strangi bine ..Da s a mai discutat si acu cateva pagini..

 

Exemple de materiale mai bune decat coperta de caiet : http://www.mafcom.ro/index.php?cauta=azbest&id=4 a se vedea in special al treilea ?

 

Marsit non-azbest rezistent la ulei

Dimensiune coala: 1350X1500 mm

Grosimi:0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; 3; 4; 5 mm

Presiune lucru 25kgs/cm? max.

Refractaritate" Aprox. 400-500°C

Densitate aprox.1,85G/CM?

cod: JM-S315

Bine "frate" cum zici tu:)asa sa faci:)e ff bine...da pana la clingherit(ca asa se scrie) merge ff bine asa.ca e o saracie de garnitura;)nici nu stii ce e ala clingherit..ce sa mai zic de pus garnituri:)... :D

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge si una si alta..... nu va mai certati .... numai sa tina cont cat de groasa este garnitura ....poti verifica cu lere distantier...

(alea de reglezi jocu la supapa)

 

clingheritul vine pe dimensiuni...de obicei e mai grosutz... asa ca mai intai verifica cat de groasa e ...prima garnitura...

 

 

daca vrei sa o faci..tu iti recomand sa pui garnitura veche sablon ...daca sa dezintegrat ...poti sa pui capacul si sa il dai cu un pic de ulei ars sa soarba cartonul/clingheritul....urma pe care urmeaza sa o tai ..... numa sa nu uiti sa o tai mai mica un pic ....

Editat de rocket1982
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine "frate" cum zici tu:)asa sa faci:)e ff bine...da pana la clingherit(ca asa se scrie) merge ff bine asa.ca e o saracie de garnitura;)nici nu stii ce e ala clingherit..ce sa mai zic de pus garnituri:)... :D

Daca tot te am suparat ..Imi cer scuze ca te am jignit cand ti am spus frate..

..vezi tu ..saracia aia de garnitura nu are decat rolu de a tine uleiu inauntru.. Asa mi vine sa scriu un roman da mai bn ma abtin ca dupa raspunsu pe care mi l ai dat mi as "raci gura" de pomana..

Da ce vorbesc eu ..Nu stiu nimic..nici nu stiu ce i ala klingerit..si nici sa pun garnituri :lol: ..bun..lasa ma pe mine n nestiinta mea n cazu asta..tu continua sa ti repari motocicletele cu coperti de caiet da nu mai sfatui lumea la tampenii :D

Si te mai miri de ce spun diversi indivizi ca pegasourile sunt proaste ..Eu s de parere ca exista doar proasta intretinere si exploatare ..ca sa nu pun altfel problema..

Hai sanatate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot te am suparat ..Imi cer scuze ca te am jignit cand ti am spus frate..

..vezi tu ..saracia aia de garnitura nu are decat rolu de a tine uleiu inauntru.. Asa mi vine sa scriu un roman da mai bn ma abtin ca dupa raspunsu pe care mi l ai dat mi as "raci gura" de pomana..

Da ce vorbesc eu ..Nu stiu nimic..nici nu stiu ce i ala klingerit..si nici sa pun garnituri :lol: ..bun..lasa ma pe mine n nestiinta mea n cazu asta..tu continua sa ti repari motocicletele cu coperti de caiet da nu mai sfatui lumea la tampenii :D

Si te mai miri de ce spun diversi indivizi ca pegasourile sunt proaste ..Eu s de parere ca exista doar proasta intretinere si exploatare ..ca sa nu pun altfel problema..

Hai sanatate..

Prietene..nu m-am suparat ca mi-ai zis frate:)...tine cont de o chestie...dosarul e una si caietul e alta:)caietul e mai gros si mai poate fi si plastificat...oricum e mai gros e o mare diferenta:)si in plus daca tine de vreo cativa ani la motorele cu racire pe aer/ulei....la cat se incinge un pegaso pe apa....nu am zis ca nu stii...sau ca nu e bun clingheritul...da si ala e tot un carton cu o chestie in el sa nu ia foc...diferenta o face la garniturile de la evacuare/admisie!in rest la cele de ulei...nu are nici o greata cu carton chiar daca e ultimul la calitate..dintre clingheirit/garnitura originala...si nu sfatuiesc pe nimeni la tampenii...si pegaso-urile nu sunt proaste..da se strica des:)..si daca le mai repari si la nenea ilie de la colt care are bicicleta si stie mai multe decat "tine/mine"care ai motor e clar ca ajung sa fie catalogate "ff proaste"si dak e proasta intretinerea si exploatarea???e din cauza mea?nu,ci din cauza ta....deci trage concluzii...si nu te mai enervaaiurea ca nu invat pe nimeni de rau:) :D

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Gata i-am dat de cap la motoras. Am aflat de unde imi curgea ulei dupa o mica inspectie. Se pare ca nu-i ceva in regula cu capacul de la filtru de ulei...nu s-o fi asezat bine sau de la garnitura deci nu cred ca o sa fie prea tricky s-o repar asa ca mi-a mai trecut grija :D merci de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum imi dau seama daca bendixul e ok?

trec butonul din dreapta pe off si`i dau la automat, verificand sa nu scape?

vreau maine sa`i dau capacul volantei jos sa`mi rezolv pierderea de ulei si eventual sa trag o privire inauntru...

cred ca voi etansa capacul cu silicon, sa nu ma mai doara capu` :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are o pompa de frana spate de pegaso ? sau numai garnitura care face presiunea lichidului de frana ? Eventual unde pot gasi garnitura... pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum imi dau seama daca bendixul e ok?

trec butonul din dreapta pe off si`i dau la automat, verificand sa nu scape?

vreau maine sa`i dau capacul volantei jos sa`mi rezolv pierderea de ulei si eventual sa trag o privire inauntru...

cred ca voi etansa capacul cu silicon, sa nu ma mai doara capu` :bigstar:

raspunsul e simplu,,nu ai probleme cu bendixul(fraiul) atunci cand vei avea probleme(ceea ce nu-ti doresc) o sa auzi fara sa te concentrezi prea mult,,face un zgomot mai rau k draq... bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are o pompa de frana spate de pegaso ? sau numai garnitura care face presiunea lichidului de frana ? Eventual unde pot gasi garnitura... pls

 

united motors

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce dimensiune are filetul baii de ulei la pegaso 2? (metric?)

la schimbul de ulei am constatat ca filetul e dus, in schimb surubul magnetic e in stare buna;

pot rezolva problema cu un tarod mai mare si sa`i fac la strung un alt surub?

imi picura ulei si ma seaca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce dimensiune are filetul baii de ulei la pegaso 2? (metric?)

la schimbul de ulei am constatat ca filetul e dus, in schimb surubul magnetic e in stare buna;

pot rezolva problema cu un tarod mai mare si sa`i fac la strung un alt surub?

imi picura ulei si ma seaca :)

 

si eu am avut aceesi problema. nu prea poti sa faci alt filet mai mare pt ca e destul de subtire peretele in care e facut filetul actual. cea mai simpla solutie si rapida si ieftina pe deasupra(pe care am abordat-o si eu) acelasi surub, aceesi gaura, putin caltz si niste silicon rezistent la temp. pui pe veciul surub si gata. merge si nu mai picura. eu asa am rezolvat problema si merg cu ea de 2 sapt fara probleme si fara picaturi de ulei.

daca mai aveti si alte solutii...sa le auzim. eu asa am facut...poate carpeala, da merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspunsul e simplu,,nu ai probleme cu bendixul(fraiul) atunci cand vei avea probleme(ceea ce nu-ti doresc) o sa auzi fara sa te concentrezi prea mult,,face un zgomot mai rau k draq... bafta :)

 

Iti troncane de zici ca ai o galeata de suruburi acolo, stai linistit. Si in special daca e frig afara ( constatata personal) nu mai prinde fraiul (sau cum ii zice free-wheel-ul, bendixu etc.), daca cald afara sau motorul cald pornea din prima fara probleme.

 

Asa ca am inlocuit rulmentul respectiv azi, cu unul cumparat de la KTM (codul rulmentului l-a dat un tip -sa-i dea D-zeu sanatate :bigstar:- in urma cu cateva post-uri) si merge, se protriveste...URAAA.

Pret rulment 302 RON de la KTM-ul de pe Viilor. Timp de asteptare o saptamana.

Pret reprezentanta APRILIA (din ITALIA) ~240e. (diferenta e ca la banii astia it da tot ansamblul.

 

Atentie cand dati capacul jos la distantierul (saiba) de pe pinionul mic. L-a mine s-a lipit in capac (in alt loc) si nu am mai stiut unde vine. Intr-un final am scos de pe net schema si l-am bunghit.

 

In rest ..asfalt uscat.

 

Pentru reglaj supape, curatat verificat carburator..chestii mai complicate recomanda careva un service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut aceesi problema. nu prea poti sa faci alt filet mai mare pt ca e destul de subtire peretele in care e facut filetul actual. cea mai simpla solutie si rapida si ieftina pe deasupra(pe care am abordat-o si eu) acelasi surub, aceesi gaura, putin caltz si niste silicon rezistent la temp. pui pe veciul surub si gata. merge si nu mai picura. eu asa am rezolvat problema si merg cu ea de 2 sapt fara probleme si fara picaturi de ulei.

daca mai aveti si alte solutii...sa le auzim. eu asa am facut...poate carpeala, da merge

 

 

cred ca la fel voi proceda si eu....ii dau jos loctiteul si`i scuip niste caltzi cu silicon, de dracu`o gaseste

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca la fel voi proceda si eu....ii dau jos loctiteul si`i scuip niste caltzi cu silicon, de dracu`o gaseste

:D

 

 

Nu merge sa bagi niste metal lichid si pe urma sa-i dai filet? Vezi tot pe la Loctite ca astia au produse mai competente. La Aspad parca se gaseau. Si la Badi.

 

 

Stie cineva unde gasesc un extractor de rulmenti? Imi trebuie ca sa-i schimb la roata din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are o pompa de frana spate de pegaso ? sau numai garnitura care face presiunea lichidului de frana ? Eventual unde pot gasi garnitura... pls

am eu o pompa cu totul suna-ma la 0766858248

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...