Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Asa ceva doar la romani vezi! Cum dreq se poate!? Dar... e bine de stiut cat de seriosi sunt, de acum inainte o sa ma feresc sa am de-a face cu serviciile lor.

Gothmog, imi pare rau sa aud!

Multam',Cazy,da asta e,traim in Romanica.Stai linistit,ii injura pe aia de la Aprilia Italia de sparg programul.Oricum,norocul tau e ca esti din Brasov,sper-pentru binele tau,sanatatea mentala si culoarea parului din cap-ca e o reprezentanta mai competenta acolo.Daca nu,nu-i bai,te consolezi ca nu e si gata.A propos,m-am interesat de garnitura de chiulasa,au 3 p e stoc,daca ai nevoie sa stii ca exista.Oricum,daca au piesa pe stoc e ok,cu comanda e mai greu,greu rau de tot.Ata ete,sa speram c-o sa fie bine.

 

"Conduceti cu grija.Singura inviere cunoscuta in istorie a avut loc acum 1974 de ani"

 

Mi s-a parut genial sloganul... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal!

Cu toate ca nu aveai nicio obligatie, te-ai gandit totusi sa pui o intrebare, tin sa-ti multumesc ! Dau o bere cu proxima ocazie!

Maine o sa sun sa vad cat costa, daca are un pret omenesc, o cumpar. Daca nu, il astept pe Bogdan sa-mi aduca din Italia. Dar o sa ma oftic... pt. ca o sa am garnitura, dar nu o sa aiba cine s-o monteze :sick: tre' sa astept 3 sapt. pana vine Bogdan. Cum e mai rau! ^@#!%&

Si eu vroiam sa merg de 1 mai spre mare cu grupul din BV. Acuma... vrand nevrand, musai stau acasa :eek:. Sper sa ne vedem pe :hug: :what: :what: :D cat de curand!

Bafta si sosele uscate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monstruletzule,fii atent

pe 1 mai poti mere cu mine la mare ca io am motor dar nu permis iar tu ai permis dar nu motor (paradox mare.... :what: )

poti sa ramai la mine o noapte si plekam a doua zi......ce zici?(sa-ti mai aduci si tu aminte cum mere pegaso.... :what: :D :sick: .....am glumit)

astept propuneri

numai bine! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la UM si nu au pe stoc piese mai vechi de 2001, doar la comanda aduc si dureaza 3 saptamani.

Bine ca pot sa cumpar din Italia.

 

Sosele uscate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

Monstruletzule,fii atent

pe 1 mai poti mere cu mine la mare ca io am motor dar nu permis iar tu ai permis dar nu motor (paradox mare.... :eek: )

poti sa ramai la mine o noapte si plekam a doua zi......ce zici?(sa-ti mai aduci si tu aminte cum mere pegaso.... :ok: :D :ok: .....am glumit)

astept propuneri

numai bine! :hug:

:ok: Foarte tare!Chiar daca vorbeai serios,si tot e tare :D .Am fi ca-n filmul ala "Unul nu vede,celalalt nu aude".Man,am facut deja planuri,o sa iau ceva pretini cu conserva,nu mai pot da inapoi,oricum multam de invitatie :what:

 

A propos:pai nu trebuie sa-mi aduc aminte decat cum e sa mergi sub protectia carenei si parbrizului,ca moto merge de rupe,nu-i bai,in afara de carena si far (si bord,da l-am pus pe ala vechi,cu vitezometrul si geamurile sparte) nu-mi lipseste nimik.Totusi,la peste 80 la ora fac cimitir de muste pe mine,daca merg seara opresc din suta-n suta de metri sa curat viziera,asta e,naked bike :sick:

 

Mai stomatoloage,da' tu cum de n-ai permis? :eek:

 

Am sunat la UM si nu au pe stoc piese mai vechi de 2001, doar la comanda aduc si dureaza 3 saptamani.

Bine ca pot sa cumpar din Italia.

 

Sosele uscate!

Este foarte bine ca poti cumpara din Italia,bv tie.Nu trebui sa dai nici o bere,nu m-a durut gura sa-ntreb.Daca ne vdm,bem noi din alte motive :what: .Bafta la reparatie si sa ne vedem sanatosi pe drumuri!

 

In alta ordine de idei,Dentistry,Cazy si cu mine am cam monopolizat topic-ul in ultima vreme.Pegasisti,mai cu curaj,invit chiar non-pegasisti cu motoare similare sa-si dea cu parerea,o comparatie cu altele din clasa,viitori posesori de moto-"bateti si vi se va deschide"(sectia de politie :) ).Ura!

 

On-topic:crash-bars pentru Pegaso,are cineva montate?Am gasit o poza,si cred ca cele de fabrica arata cam asa.Asteptam idei :D post-2291-1177069088_thumb.jpg

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte subtil... e vopsit cu culoarea motorului, abia l-am observat.

 

M-am gandit mai bine in legatura cu aprilica mea, cred ca nu mai o vand (am sters semnatura), dupa ce am desfacut motorul si am vazut cum e... chiar nu mai imi vine sa-l dau. Stiu ca ma mai duce mult si bine. O echipez touring si GO GO GO. Cumpar coburi (suporti am gata montati), mansoane incalzite si poate crash-bars. Ahh... vreau alte tobe ma puteti ajuta cu ceva informatii?

 

Una dintre tobe gata vopsita

post-6735-1177087444_thumb.jpg - 600 KB

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce anume te deranjeaza la tobele originale de vrei sa le schimbi?

eu am vazut in Croatia anul tecut o aprilia garda cu toba after-market (cred ca leo vince ....daca nu ma insel)dar nu mi s-a parut nik spectaculos nici estetic nici sunet.....dar poate ma inse eu

ce mi s-ar parea o idee mai buna este daca se mai poate inaltza de spate un pik (presupun ca din cele doua piulite de pe gatul amortizorului central dar in carte zice ca tre lasat 1.5 cm pana la capatul filetului....)asta bineinteles ptr cei mai inalti......

gothmog : trimite-mi P.M cu nr tau de tel sa vb pe indelete

numai bine!

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele originale sunt destul de grele, cred ca are peste 5 kg/bucata, nu prea se pot modifica... as vrea sa scot o parte din site, dar din cate stiu au catalizator si e cam complicat. Decat sa le stric mai bine cumpar alte tobe. Mi-ar placea un sunet mai gros plus ca mai usurez putin motoreta oricum nesemnificativ si castig putina putere.

Daca stiti pe undeva tobe potrivite pt. pegas, va rog postati.

 

:hug:

Fara ploaie!

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am schimbat bujia de curand cu una noua (dr8ea ngk) si acum parca face ceva probleme la pornire , probleme care nu le facea inainte

intrebare : trebuie reglata distanta la bujie?

Sal.Si eu am ngk dr8ea,dar nu are nici o problema.Ia o lera si vezi ca distanta la electrod trebuie sa fie intre 0.6-0.7 mm,altfel nu da scanteie calumea.Vezi sa nu cumva s-o fi montat fara saiba,atunci e normal sa faca probleme.Mai desfa-o din cand in cand si vezi cum se prezinta,bujia e un indiciu despre functionarea motorului.Bafta :nono:

 

Cazy,cu ce-ai vopsit tobele?Ma bate gandul sa-ti urmez exemplul.Tobe after-market nu cred c-o sa gasesti pt Pegaso,am vazut una singura cu tobe schimbate intr-o poza pe www.bikepics.com ,Pegaso din '98 cred.Este posibil sa-i poti adapta unele care-s proiectate sa fie under-seat,dar n-am auzit niciodata de asemenea modificari.Daca reusesti ceva,tine-ne la curent(220 :smoke: ).Mult noroc,o sa ai nevoie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. am si eu 2 probleme la motor si vreau sa va dati si voi cu parerea: ieri am pornit-o si cind am vrut sa plec (motorul fiind rece ) mi-a murit. dupa care am vrut sa o pornesc si nu mai zicea nic....apasam butonul de pornire si nu zicea nici 'car'..ma lasa electromotorul? si mai am o kestie cu contactul de frana fata....cind mere, cand nu mere, cand ramane aprins....se poate face sau caut altul? ms si sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. am si eu 2 probleme la motor si vreau sa va dati si voi cu parerea: ieri am pornit-o si cind am vrut sa plec (motorul fiind rece ) mi-a murit. dupa care am vrut sa o pornesc si nu mai zicea nic....apasam butonul de pornire si nu zicea nici 'car'..ma lasa electromotorul? si mai am o kestie cu contactul de frana fata....cind mere, cand nu mere, cand ramane aprins....se poate face sau caut altul? ms si sa auzim de bine!

Sal.In primul rand nu se pleaca cu motoru pana nu trece acul temperaturii de 40 ;) ,in al doilea rand probabil a ramas in viteza si de-aia nu pornea si nu zicea nici car,iar contactul de frane e meteahna veche la Pegaso,la mine nu merge pe spate,i-am improvizat eu unul.Se poate repara sau poti gasi pe site-uri gen louis sau e-bay,dar si pe altele,am dat search la un moment dat pe google si-am gasit,ii dai "pegaso spare parts" sau cam asa ceva,bafta :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un Pegasso. Am facu cu el vre-o 15.000km si am fost tare multumit de el.

Oricum am ceva pt voi baieti daca va intereseaza : suport pt topcase cu ambele prinderi, si suport pt cutii laterale, sau le folositi ca mine pe post de protectii pt motor. Sunt originale de Pegasso si le dau aproape moca. 0724.262.876.

 

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica intrebare!

am si eu p pegaso 3 din 96..o am de vre-o luna si ceva..si inca nu am carnet..deci am facut doar vre-o 20km cu ea pana acum

dar am observat ceva: pe esapamentul din stanga imi scuipa ceva negreala(ulei??) pe semnaizator! in dreapta e curat...nu se vede nimik!

poate fi vre-o problema? trebe dusa la doctor?

bafta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am schimbat bujia de curand cu una noua (dr8ea ngk) si acum parca face ceva probleme la pornire , probleme care nu le facea inainte

intrebare : trebuie reglata distanta la bujie?

Salutare tuturor!

Eu folosesc ce scrie in carte, NGK DR8EA, m-am invatat sa respect ce scrie acolo.

Spui ca "parca face ceva probleme la pornire" ce fel de probleme? Porneste mai greu sau ce?

Daca bujia e noua nu ai de ce sa-ti faci probleme, totusi e bine sa verifici distanta, poate a cazut din ambalaj cine stie...

Sa-ti zic ce am patit eu... prin ianuarie am vrut sa scot motoreta la o tura, dupa cateva luni de stationare ma asteptam sa porneasca mai greu fiind si frig afara Am dat la automat pana la urma am inecat motorul, am schimbat bujia cu una noua si a pornit destul de rpd (fiind frig afara mi-au inghetat mainile si nu am simtit cand am strang bujia, mi s-a parut ca am strans-o destul, dar cand colo era la limita), am lasat motorul sa mearga cam 15 minute apoi am baga-o in garaj, a-2-a zi cand am incercat s-o pornesc, ciuciu... nu a vrut nici cu slujbe. Am verificat bujia si era slabita rau de tot (cred ca de la vibratii). Deci, verifica sa fie bine stransa plus indicatiile lui Gothmog. Stie el ce zice :lol: ... da sfaturi competente :smoke: Atentie sa nu strangi prea tare bujia ca o belesti rau de tot daca strici filetul!

 

Cazy,cu ce-ai vopsit tobele?Ma bate gandul sa-ti urmez exemplul.Tobe after-market nu cred c-o sa gasesti pt Pegaso,am vazut una singura cu tobe schimbate intr-o poza pe www.bikepics.com ,Pegaso din '98 cred.Este posibil sa-i poti adapta unele care-s proiectate sa fie under-seat,dar n-am auzit niciodata de asemenea modificari.Daca reusesti ceva,tine-ne la curent(220 :lol: ).Mult noroc,o sa ai nevoie :lol:

Am cumparat din sellgross cu ~130.000 lei spray de tobe Sinto - negru mat, rezista la 800 °C.

Cred ca merita sa vopsesti tobele daca sunt urate, muncesti cam 1-2 ore la slefuit (depinde cat de bine vrei sa iasa treaba), apoi le degresezi bine cu ceva benzina, diluant, etc. si GO GO vopsea pe ele... sunt ca noi. Trebuie sa dai cam 3 straturi cu pauza de 1 zi pt. uscare intre aplicari la o temperatura de 25 °C. Faza mai nasoala e ca trebuie sa te lipsesti de moto 3 zile daca vrei sa respecti indicatiile de vopsire si sa faci treaba ca la carte. In cazul meu si al tau merita. :lol:

 

:nono: ;)

 

o mica intrebare!

am si eu p pegaso 3 din 96..o am de vre-o luna si ceva..si inca nu am carnet..deci am facut doar vre-o 20km cu ea pana acum

dar am observat ceva: pe esapamentul din stanga imi scuipa ceva negreala(ulei??) pe semnaizator! in dreapta e curat...nu se vede nimik!

poate fi vre-o problema? trebe dusa la doctor?

bafta tuturor

Nu cred ca e mare bai. Cand pornesti motorul tobele sunt reci iar gazele fierbinti, e normal sa se faca condens si sa-l scuipe afara. Daca motorul s-a incalzit bine (a ajuns la 80 °C) si inca mai scuipa s-ar putea sa ai probleme.

Verifica cu motorul cald si vezi rezultatul. Asteptam raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.In primul rand nu se pleaca cu motoru pana nu trece acul temperaturii de 40 :smoke: ,in al doilea rand probabil a ramas in viteza si de-aia nu pornea si nu zicea nici car,iar contactul de frane e meteahna veche la Pegaso,la mine nu merge pe spate,i-am improvizat eu unul.Se poate repara sau poti gasi pe site-uri gen louis sau e-bay,dar si pe altele,am dat search la un moment dat pe google si-am gasit,ii dai "pegaso spare parts" sau cam asa ceva,bafta :nono:

c tuta sunt ;) adevarul este ca imediat c am scos-o din viteza a pornit,dar nu mi-am dat seama care este treaba...multam' frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crazyRO..e greu de demontat tobele? si ale mele arat cam urat..si nu le-ar fi rau sa le trag o vopsea!

bafta

Nu vai!

Probleme pot aparea daca ai suruburile ruginite, dar aplici un spray de contacte, astepti sa-si faca efectul cateva minute si incerci din nou. Eu am fost nevoit sa merg la service-ul din vecini sa-mi dea un punct de sudura intre piulita si colier (se invartea piulita in gol). Inca ceva... e de preferat sa-ti faci rost de garniturile dintre galerii si tobe, (vezi poza) sunt niste garnituri din azbest sau ceva asemanator. Daca le demontezi de cateva ori, se deterioreaza si nu mai etanseaza bine. In rest .... nimic deosebit.

post-6735-1177362616_thumb.jpg

 

Toate bune! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu Aprilia Pegaso de 650 din 1994 si cu pornirea cum am mai auzit stau cam rau. Nu stiu ce poate fi ca ma inerveaza de mor. O am deja de o luna si am facut vreo 200 km cu ea merge fain nici o problema numa cind vreau sa o pornesc dimineata daca ii rece nu am nici o sansa. Trag socu la maxim si o pornesc. Merge perfect vreo 3 secunde dupa care scade turatia si moare. Dupaia orice i-as face nu mai porneste.

Am patit asa si dupa de am dat bujia jos si am pus alta noua nouta. Daca imi porneste nu am nici o problema pina vine iara seara si o las la somn. Dimineata nu se mai trezeste numa citeodata. Am si bateria destul de slaba dar de invirtit invirte bine si tine numa ca nu pusca nici macar o data. benzina ii vine ca miroase de nu mai pot sta linga ea. Cind scot bujia ii toata inecata. dar dece se ineaca daca porneste perfect si dupaia moare. Si cada nu trag socu la fel face. Daca trag de accelerator dupa ce porneste moare direct si iara ii inecata. Cineva a spus sa curat carburatoru ca sigur ii plin de praf dar cind porneste merge perfect. Sta la relanti si nu face minuni deloc.

 

Sa fie ceva de la aprindere? Sa trebuiasca sa schimb bateria?

 

 

Daca stie cineva vreo solutie va rog scrietimi.

 

Nu vai!

Probleme pot aparea daca ai suruburile ruginite, dar aplici un spray de contacte, astepti sa-si faca efectul cateva minute si incerci din nou. Eu am fost nevoit sa merg la service-ul din vecini sa-mi dea un punct de sudura intre piulita si colier (se invartea piulita in gol). Inca ceva... e de preferat sa-ti faci rost de garniturile dintre galerii si tobe, (vezi poza) sunt niste garnituri din azbest sau ceva asemanator. Daca le demontezi de cateva ori, se deterioreaza si nu mai etanseaza bine. In rest .... nimic deosebit.

post-6735-1177362616_thumb.jpg

 

Toate bune! :nono:

 

Treaba cu tobele merita. Si galeriile mele is ruginite toate.Trebuie sa le vopsesc da nu stiam cu ce, ca m-am gindit ca vopsea oarecare ia foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu Aprilia Pegaso de 650 din 1994 si cu pornirea cum am mai auzit stau cam rau. Nu stiu ce poate fi ca ma inerveaza de mor. O am deja de o luna si am facut vreo 200 km cu ea merge fain nici o problema numa cind vreau sa o pornesc dimineata daca ii rece nu am nici o sansa. Trag socu la maxim si o pornesc. Merge perfect vreo 3 secunde dupa care scade turatia si moare. Dupaia orice i-as face nu mai porneste.

Am patit asa si dupa de am dat bujia jos si am pus alta noua nouta. Daca imi porneste nu am nici o problema pina vine iara seara si o las la somn. Dimineata nu se mai trezeste numa citeodata. Am si bateria destul de slaba dar de invirtit invirte bine si tine numa ca nu pusca nici macar o data. benzina ii vine ca miroase de nu mai pot sta linga ea. Cind scot bujia ii toata inecata. dar dece se ineaca daca porneste perfect si dupaia moare. Si cada nu trag socu la fel face. Daca trag de accelerator dupa ce porneste moare direct si iara ii inecata. Cineva a spus sa curat carburatoru ca sigur ii plin de praf dar cind porneste merge perfect. Sta la relanti si nu face minuni deloc.

 

Sa fie ceva de la aprindere? Sa trebuiasca sa schimb bateria?

 

 

Daca stie cineva vreo solutie va rog scrietimi.

Treaba cu tobele merita. Si galeriile mele is ruginite toate.Trebuie sa le vopsesc da nu stiam cu ce, ca m-am gindit ca vopsea oarecare ia foc.

Salut.In primul rand,cati km are moto?Service-ul motorului a fost facut calumea?Gen:reglaj de supape,scimb de ulei,reglaj carburatie si sincronizare,etc.Si la mine cand e rece moare aproape mereu prima data cand o pornesc,pune-i baterie noua ca nu-i scumpa (in general,daca n-ai curent bun e buba) si du-te la un mecanic sa-ti faca reglajul la carburatie.Vezi ca e posibil ca socul sa-ti bage mult prea multa benzina in amestec,si de-aia poa' sa se inece asa repede.Cand o pornesti,nu trage de acceleratie,sau trage usurel si cu bun simt ca altfel ia prea multa benzina in amestecul carburant si se ineaca imediat.Oricum,baterie noua ii trebuie clar,eu am o Varta de 14 Ah,merita toti banii,si tot am descarcat-o cand am vrut s-o pornesc o data (am luat curent de la Supernova careia i-am pus baterie de 65 Ah ;) si-a pornit la sfert).Daca ii faci service-ul si-i pui si baterie nu are de ce sa mai faca asa scandal,poate numa sa nu patesti ca si Cazy,sa ai garnitura de chiulasa puscata.Fa-i o intretinere atenta ca motoru e bun si gandeste-te ca nu e chiar la prima tinerete...Bafta multa si sa ne tii la curent,chiar sunt curios cum se rezolva! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit,am spalat si eu moto :nono: ,a venit un tov si am facut ceva poze.In premiera,va prezint febletea mea:"Silver cloud" ;)

 

 

salutare!

 

mi se pare mie sau abtibildul de pe rezervor e pus un pic spre stanga?

sau asa se pune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

mi se pare mie sau abtibildul de pe rezervor e pus un pic spre stanga?

sau asa se pune?

 

Hai Joane,dupa ce ca te-ai dat cu ea mai si comentezi? ;) Da,dar nici eu nu sunt cel mai drept posesor de pe steag:la asa proprietar,asa moto :lol:

Pana una-alta,pune mana de invata pentru permis :lol:

 

off topic: dar nasucul cand il pui monstruletz......(prietenii stiu de ce... :lol: )

Adi,zic ca nu trebuie sa mai redau toata epopeea cu cei mai buni prieteni ai omului-oamenii(nu de la Minolta) de la United Motors :lol: .In mod normal as fi raspuns ironic "cand o vrea Dumnezeu si un sobor de preoti".Va dati seama ca soborul se poate substitui linistit cu "prietenii" nostri comuni,unicii importatori ai acestei marci,care se gandesc la clienti atat de mult ca devin clarvazatori (va dati seama ca mi-au ghicit viitorul si au "vazut" ca o sa comit eu vreun pocinog de am sa sparg farul,manca-i-ar tata,m-au scutit de oboseala :smoke: ).Plus ca se pare ca ori sunt singurul de pe fata planetei care are nevoie de o amarata de carena din cinci nuante pe care le-am zis ca le accept,ori ca e o epidemie de spargatori de carene la nivel global,de nu mai prididesc bietii furnizori :nono: .Din ciclul "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"...

Bafta si sa nu faceti ca mine....

 

Decat sa dati comanda,duceti-va in Italia la cumparaturi :lol: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...