Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am si eu Aprilia Pegaso de 650 din 1994 si cu pornirea cum am mai auzit stau cam rau. Nu stiu ce poate fi ca ma inerveaza de mor. O am deja de o luna si am facut vreo 200 km cu ea merge fain nici o problema numa cind vreau sa o pornesc dimineata daca ii rece nu am nici o sansa. Trag socu la maxim si o pornesc. Merge perfect vreo 3 secunde dupa care scade turatia si moare. Dupaia orice i-as face nu mai porneste.

Am patit asa si dupa de am dat bujia jos si am pus alta noua nouta. Daca imi porneste nu am nici o problema pina vine iara seara si o las la somn. Dimineata nu se mai trezeste numa citeodata. Am si bateria destul de slaba dar de invirtit invirte bine si tine numa ca nu pusca nici macar o data. benzina ii vine ca miroase de nu mai pot sta linga ea. Cind scot bujia ii toata inecata. dar dece se ineaca daca porneste perfect si dupaia moare. Si cada nu trag socu la fel face. Daca trag de accelerator dupa ce porneste moare direct si iara ii inecata. Cineva a spus sa curat carburatoru ca sigur ii plin de praf dar cind porneste merge perfect. Sta la relanti si nu face minuni deloc.

 

Sa fie ceva de la aprindere? Sa trebuiasca sa schimb bateria?

 

 

Daca stie cineva vreo solutie va rog scrietimi.

Treaba cu tobele merita. Si galeriile mele is ruginite toate.Trebuie sa le vopsesc da nu stiam cu ce, ca m-am gindit ca vopsea oarecare ia foc.

 

cam nasol sa mai ai pe cap si grija tobelor eu unul nu o am, o am modificata din cele doua stock in una Arrow de inox si ca sa am ceva sonorizare i-am scos silentul de la final daca vreti sa o vedeti vreau sa ne strangeti sa vedeti cum arata o Aprilia din 93, nu o dau pe doua din 2000

post-15640-1177459807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai Joane,dupa ce ca te-ai dat cu ea mai si comentezi? :smoke: Da,dar nici eu nu sunt cel mai drept posesor de pe steag:la asa proprietar,asa moto :lol:

Pana una-alta,pune mana de invata pentru permis :lol:

nu comentam cu rautate, ma miram si io ca n-am observat atunci. :nono:

da' poate mai ;) oleaca pana iau si io mareatza categorie...

 

deocamdata tare mi-e ca n-o sa scap de faza cu "te duci azi cu dosarul la programare, examenul il dai peste o luna" :lol:( ca cica asa sunt programarile... da' daca stiti voi pe cineva, undeva... vorba aia, oameni suntem! :lol:

tnx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu comentam cu rautate, ma miram si io ca n-am observat atunci. :nono:

da' poate mai :smoke: oleaca pana iau si io mareatza categorie...

 

tnx!

Stai calm,este un pic stramb,intradevar. :lol: In sfarsit,dupa ce am facut scandal luni :lol: ,bajetzii de la United Motors s-au hotarat sa comande ce le-am cerut :lol: .O sa am moto culoarea negru-argintiu,cu bord de I.E. negru... ;)

Au zis ca piesele vin in trei saptamani :lol: Sper sa vina...

 

Bafta si nu faceti ca mine,stati cuminti :lol:

 

Vine careva pe la SMAEB? :lol:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt membru mai vechi al clubului pegasistilor, dar va anunt cu parere de rau ca vreau sa ies din club.

 

Mi-am facut ucenicia pe un Pegaso, numai cuvinte de lauda pentru motocicleta asta.

Trage bine, dupa ce te obisnuiesti cu ea ai senzatia ca este foarte usoara si stabila. Dar acum nu vreau decat sa strang banii de un Hornet.

 

Daca stiti pe cineva care vrea una, sa urmeze linkul din semnatura.

 

Numai bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am shi eu un pegaso din 92 l-am luat acu o sapt shi sa mor eu daca stiu cum se vreifica uleiu nu ma inteleg deloc cu joja aia ....la mine trece peste scrisul MAX asta nu este bine nu ?......plus se verifica cu joja insurubata sau doar o pui acolo..la rece sau la cald pls help .....stie cineva cam cat consuma in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am shi eu un pegaso din 92 l-am luat acu o sapt shi sa mor eu daca stiu cum se vreifica uleiu nu ma inteleg deloc cu joja aia ....la mine trece peste scrisul MAX asta nu este bine nu ?......plus se verifica cu joja insurubata sau doar o pui acolo..la rece sau la cald pls help .....stie cineva cam cat consuma in oras

Da-te cu ia cativa km apoi o lasi sa se aseze nivelul uleiului cald ,desfaci joja si cu ea desfiletata si motorul drept masori nivelul .Daca depseste limita MAX nu este ok ori mai dai drumul la ulei ori il schimbi si pui altul+filtrul de rigoare...numai bine

Editat de DENTISTRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-te cu ia cativa km apoi o lasi sa se aseze nivelul uleiului cald ,desfaci joja si cu ea desfiletata si motorul drept masori nivelul .Daca depseste limita MAX nu este ok ori mai dai drumul la ulei ori il schimbi si pui altul+filtrul de rigoare...numai bine

 

Nu trebuie sa schimbe uleiul pt atata lucru!

Fa rost de o seringa, cat mai mare posibil, monteaza-i in varf un tub de cauciuc pe post de prelungitor (eu am folosit tub din care se confectioneaza inele pt. plute de pescuit) si scoate din cadru surplusul de ulei. Este mai putin costisitor decat sa faci un schimb de ulei care costa peste 2 mil cu filtru cu tot.

Sa ne spui ce ai facut.

 

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am shi eu un pegaso din 92 l-am luat acu o sapt shi sa mor eu daca stiu cum se vreifica uleiu nu ma inteleg deloc cu joja aia ....la mine trece peste scrisul MAX asta nu este bine nu ?......plus se verifica cu joja insurubata sau doar o pui acolo..la rece sau la cald pls help .....stie cineva cam cat consuma in oras

 

Aceeasi problema am avut-o si eu. Eu am un BMW f 650 au acelasi motor asa ca se verifica la fel. Te duci cu motorul pana se incalzeste, il pui pe cricul central si il lasi sa mearga aproximativ 1 min fara sa il accelerezi, il opresti, scoti joja si dupa un minut fara sa o insurubezi o bagi la loc, o scoti si vezi nivelul corect. Asta nu este opinia mea, sau fabulata de mine, am citit-o pe siteul BMW. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare stimabililor,

am Pegaso 3 (1997 / 40000 Km) de 2 ierni, respectiv un singur sezon si sunt foarte multumit. In prima iarna am facut-o bucatele doar ca sa vad pe ce ma "dau" in vara. De motor nu m-am atins, decat ca i-am schimbat lichidele.

Iata de cu ce probleme m-am confruntat:

Perderi de ulei din jambe - i-am pus 3 simeringuri in loc de 2;

Contacte de frana defecte - pe fata i-am schimbat cilindrul acela mic care actioneaza intrerupatorul, i-am facut unul mai lung cu circa 0,5mm dintr-un capat de burghiu de 5mm diametru, iar pe spate i-am improvizat unul electric in loc de cel de presiune;

Sonda electrica rezervor defecta - nu am gasit tremistorul inca;

Schimbat kitul de lant - adus din germania;

Schimbat toti rulmentii de la roti - luat codul de pe cei vechi si cumparat din oras;

Desfacut ansamblul bascula spate pana la "acele" rulmentilor si gresat tot;

Schimbat lichidul de frana si placutele de la ambele sisteme;

Curatat toate contactele electrice mecanic si cu spray;

Schimbat bujia;

Demontat si gresat demarorul;

Schimbat vinilinul de la sa - era rupt asa ca i-am pus unul negru in loc de cel bleumarin;

Si...... cam atat.

 

Asa ca dragi colegi de suferinta, daca va pot ajuta cu ceva din domeniile de mai sus va stau la dispozitie.

 

Florin

0721.493.712

florin_escu@yahoo.com

 

P.S. Poate ma ajuta si pe mine cineva cu manualul de reparatie... asa just for fun!

P.P.S Hai poate ne vedem dupa 1 mai pe undeva... eu din pacate "servesc patria" de ziua muncii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti posesorii de pegaso! Am si eu unul din '92 si nu am avut absolut nici o problema cu el. Am 40000 de km fara nici o onterventie. Fara probleme la pornire, da-i ulei bun si benzina buna si n-ai treaba!

Singurul lucru de care ar avea nevoie ar fi niste tobe, deoarece tobele originale ai cam cedat.

Ajutati-ma si pe mine cu niste tobe (noi, second) unde pot gasi 2 tobe de pegaso 2?!!!

 

Pentru manual de reparatii de pegaso 2, lasati-mi un mail si va trimit eu sau dati-mi un mai: liviu_leu@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Sunt posesor al unui Pegaso 2 din 96. Are cineva idee de unde cumpar niste simeringuri pentru furca? Eu sunt din Brasov.

Mi-ar fi de folos si un manual de reparatii.

Multam.

Asfalt uscat!

 

Sal.

Pentru piese trebuie sa faci comanda la un magazin (de ex. Motto de pe Iuliu Maniu). Sunt sanse mari sa gasesti pe stoc la dealerii din tara.

 

Salutare la toti posesorii de pegaso! Am si eu unul din '92 si nu am avut absolut nici o problema cu el. Am 40000 de km fara nici o onterventie. Fara probleme la pornire, da-i ulei bun si benzina buna si n-ai treaba!

Singurul lucru de care ar avea nevoie ar fi niste tobe, deoarece tobele originale ai cam cedat.

Ajutati-ma si pe mine cu niste tobe (noi, second) unde pot gasi 2 tobe de pegaso 2?!!!

 

Pentru manual de reparatii de pegaso 2, lasati-mi un mail si va trimit eu sau dati-mi un mai: liviu_leu@yahoo.com

 

Tobele originale noi te costa ceva... in Anglia sunt 242 lire bucata, doar tobele finale, mai bine cumperi unele after market.

Daca vrei ti le dau pe ale mele, chiar le-am renovat cu ocazia demontarii motorului si sunt ca noi. Eu as vrea sa le schimb cu unele after market.

Cat crezi ca merita sau cat dai pe ele?

post-6735-1177959565_thumb.jpgpost-6735-1177959590_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Pentru piese trebuie sa faci comanda la un magazin (de ex. Motto de pe Iuliu Maniu). Sunt sanse mari sa gasesti pe stoc la dealerii din tara.

Tobele originale noi te costa ceva... in Anglia sunt 242 lire bucata, doar tobele finale, mai bine cumperi unele after market.

Daca vrei ti le dau pe ale mele, chiar le-am renovat cu ocazia demontarii motorului si sunt ca noi. Eu as vrea sa le schimb cu unele after market.

Cat crezi ca merita sau cat dai pe ele?

post-6735-1177959565_thumb.jpgpost-6735-1177959590_thumb.jpg

 

Multam de info. Sper sa gasesc... dar acum cu zile libere de la stat nu se prea inghesuie nimeni la munca.... mai astept sa intre lucrurile in normal.

Cat despre tobe nu vreau sa ma bag dar Liviu are Pegaso 2 ca si mine si nu cred ca se potrivesc.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Sunt posesor al unui Pegaso 2 din 96. Are cineva idee de unde cumpar niste simeringuri pentru furca? Eu sunt din Brasov.

Mi-ar fi de folos si un manual de reparatii.

Multam.

Asfalt uscat!

Eu le-am desfacut pe ale mele si m-am dus la un magazin de rulmenti care are si simeringuri, in prima faza am luat niste simeringuri de "rotatie" care au inceput sa curga intr-o luna, dupa care am gasit simeringuri de 7 mm grosime si am pus 2 in loc de cel original de 12,5 si nu am mai avut treaba. La tine in Brasov nu se poate sa nu gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am desfacut pe ale mele si m-am dus la un magazin de rulmenti care are si simeringuri, in prima faza am luat niste simeringuri de "rotatie" care au inceput sa curga intr-o luna, dupa care am gasit simeringuri de 7 mm grosime si am pus 2 in loc de cel original de 12,5 si nu am mai avut treaba. La tine in Brasov nu se poate sa nu gasesti.

 

Merci fain de informatie. Intre timp a plecat un coleg de-al meu la SMAEB si a gasit acolo o pereche exact de care am si pe motor ca si cote. E drept ca sunt cam scumpe 52,7 RON, dar asta e... nici nu vreau sa mai desfac furca prea curand.

 

Informatii bune pt alti posesori de Pegaso 2 (al meu e din 96). Rulmentii de la jug sunt exact cei mari din spate de la Dacie si au codul 30205. Din pacate foarte greu de scos :duel: La cel de jos i-am scos rolele si colivia, altfel nu puteam sa bat in el fara sa distrug garnitura de sub rulment. Simeringurile de la furca au dimensiunile 40x52x10/10.5.

 

Maine primesc simeringurile si sper sa reusesc sa le montez fara sa le stric. Ne vedem pe sosele!

Editat de patrocle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. am o buba: la relanti palpaie becul de la ulei, si asta de cand m-a mancat unde nu trebe si am bagat motul 20w-50...cred ca-l dau afara,mere bine dar ma deranjeaza treaba asta. voi c ulei folositi? in rest am bagat cu ea 500 km duminica , din care m-a plouat 350 :duel: ....ata ete...bafta si sa auzimde bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. am o buba: la relanti palpaie becul de la ulei, si asta de cand m-a mancat unde nu trebe si am bagat motul 20w-50...cred ca-l dau afara,mere bine dar ma deranjeaza treaba asta. voi c ulei folositi? in rest am bagat cu ea 500 km duminica , din care m-a plouat 350 :ok: ....ata ete...bafta si sa auzimde bine!

Salutare!Cam gros uleiul,a mea are cam 40 si ceva de mii si i-am luat Motul ester semisintetic 15-50,dar inca n-am apucat sa-l schimb.Ma tem sa nu patesc si eu la fel :rock: .In afara de asta cum se comporta moto,porneste bine,ruleaza ok?

Bafta si numai bine :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manual pentru carburator "Mikuni BST 33", se pare ca de la acesta ii problema la mine de se ineaca asa des. Am ajuns sa o inec si la cald dupa ce am dat o tura pe strada am oprito si am apasat pe buton si gata o fost. Am mers o tura cu ea cam 105km si o mincat nesimtita 12.5l :duel: . Enervant de mult.

 

Datimi o solutie va rog ca eu nu mai pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Cam gros uleiul,a mea are cam 40 si ceva de mii si i-am luat Motul ester semisintetic 15-50,dar inca n-am apucat sa-l schimb.Ma tem sa nu patesc si eu la fel :ok: .In afara de asta cum se comporta moto,porneste bine,ruleaza ok?

Bafta si numai bine :duel:

da...ai grija, al meu are 29000 si anainte sa skimb uleiul nu facea asa, de aceea ma gandesc ca este prea gros(sper sa fie asta cauza)...in rest c sa zic...porneste la prima keie cum se zice si mere de rupe pamantul, sunt super multumit (deocamdata)....bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manual pentru carburator "Mikuni BST 33", se pare ca de la acesta ii problema la mine de se ineaca asa des. Am ajuns sa o inec si la cald dupa ce am dat o tura pe strada am oprito si am apasat pe buton si gata o fost. Am mers o tura cu ea cam 105km si o mincat nesimtita 12.5l :duel: . Enervant de mult.

 

Datimi o solutie va rog ca eu nu mai pot.

eu tot asa patesc dar numai la peste 6 mii de ture /150-170kmh dar nush care a fost faza zici ca sa oprit bujia ....nush ce sa-ti zic incearca o benizna mai buna ....nu-ti recomand lukoil am bagat de la ei mi-a consumat 10-11litri ...eu bag acuma de la petrom sau omv mere ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manual pentru carburator "Mikuni BST 33", se pare ca de la acesta ii problema la mine de se ineaca asa des. Am ajuns sa o inec si la cald dupa ce am dat o tura pe strada am oprito si am apasat pe buton si gata o fost. Am mers o tura cu ea cam 105km si o mincat nesimtita 12.5l :duel: . Enervant de mult.

 

Datimi o solutie va rog ca eu nu mai pot.

kiar daca faci rost de manual c faci cu el? nu poti sa reglezi carburatoarele dupa ureke...mergi la cineva care are sincronizator vacumatic si stie c trebe sa faca :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...