Patrick_M Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Dacă l-ai măsurat corect după specificațiile producătorului Âşi da peste maxim, e posibil să distrugi supapele. Scoate buÂşonul Âşi mai da-i drumul. Părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Dacă l-ai măsurat corect după specificațiile producătorului Âşi da peste maxim, e posibil să distrugi supapele. Scoate buÂşonul Âşi mai da-i drumul. Părerea mea. pai cat intra in motor nu doi litri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 La mine intra 2l 400gr, si e la semnul de sus, dar ideea e sa scoti si faci si surubul din cadru si pecel de sub omotorsa schimbi si filtru de ulei si sa desfaci si surubul de sub motor.. Smecheria cu nivelu e sa stea motoru drept si sa fie cat mai la nivel si in echilibru ca sa poti sa obti o cota buna la masura. Mai trenuie sa pornesti si motoru putzin kam 5 min si apoi il lasi sa se linisteasca cam 10 15 min si apoi vezi cat e nivel. Specific ca a mea e din 1997 pegaso 3. Respect si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 si cum dau de ei? Stiu un tip de pe forum, motociclist, care se ocupa cu imbracat/ modificat sei. A refacut-o si pe a mea si a iesit foarte bine. Problema ar fi ca e din Bucuresti si vad ca tu esti din Cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Stiu un tip de pe forum, motociclist, care se ocupa cu imbracat/ modificat sei.A refacut-o si pe a mea si a iesit foarte bine. Problema ar fi ca e din Bucuresti si vad ca tu esti din Cluj... este o problema ca nu merita saua drumul pana acolo Mesaj completat La mine intra 2l 400gr, si e la semnul de sus, dar ideea e sa scoti si faci si surubul din cadru si pecel de sub omotorsa schimbi si filtru de ulei si sa desfaci si surubul de sub motor.. Smecheria cu nivelu e sa stea motoru drept si sa fie cat mai la nivel si in echilibru ca sa poti sa obti o cota buna la masura. Mai trenuie sa pornesti si motoru putzin kam 5 min si apoi il lasi sa se linisteasca cam 10 15 min si apoi vezi cat e nivel. Specific ca a mea e din 1997 pegaso 3. Respect si asfalt uscat a mea e din 94 trebuie sa fac asa cum mi-ai explicat.mersi mult raman dator cu o bere asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) Salutare prieteni pegasisti... Acus imi va intra intre picioare o aprilia pegaso 650 de prin 94. Apelez la voi sa-mi spuneti dupa ce ar trebui sa ma uit la ea in special, daca e cazul, si la ce "problemute" sa ma astept de la acest model. Precizez ca vine de la Italia, iar cel care o aduce a zis ca e beton estetic si mecanic, dar de astea am mai auzit eu... A, si la ce sa am grija in timpul folosintei, aparte de chestiile evidente. (ulei, lichide si consumabile) Noroc si drumuri bune. Editat Septembrie 1, 2009 de bwm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Salutare dragilor, si eu, ca si colegul de mai sus am de gand sa achizitionez zilele astea un Pegaso I.E. din 2002. Va rg sa dati cu sfaturi in mine la ce anume sa ma uit in edtaliu (am cateva moto la activ) asa ca ma intereseaza chestiuni specifice. Altele in afara de pinionul de la starter. Multumesc mult. P.S. - Sper ca ma primiti in gasca voastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Daca mai dezmembreaza cineva un pegaso dupa 97 sau cunoasteti pe careva care dezmembreaza da ti un pm sau un mail la petregeorgian@yahoo.com daca nu cer prea mult ..Mai am nevoie de cateva chestii..Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil75 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Salut, Ma adresez din nou voua celor care ati avut probleme cu starterul sau care va pricepeti.A mea s-a blocat la un moment dat adica nu se mai invartea electromotoul de loc si termina orice baterie, era ca un blocaj mecanic.Am verificat electromotorul jos de pe motor si e OK, m-am uitat la carbuni, rulment, axul totul pare OK nu joaca nimic. L-am pus din nou pe motor si a inceput se sa invarta in gol...am desfacut partea cu pinionul care transmite miscarea axului electromotorului la motor si toate rotile dintate arata ca si noi . Nu au uzura nu sunt ciobite nu au joc.Daca are cineva o idee despre acest defect va rog sa-mi spuneti si mie.Eu am ramas fara idei si as vrea sa mai fac macar o tura anul asta... s-auzim numa' de bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Salut, Ma adresez din nou voua celor care ati avut probleme cu starterul sau care va pricepeti.A mea s-a blocat la un moment dat adica nu se mai invartea electromotoul de loc si termina orice baterie, era ca un blocaj mecanic.Am verificat electromotorul jos de pe motor si e OK, m-am uitat la carbuni, rulment, axul totul pare OK nu joaca nimic. L-am pus din nou pe motor si a inceput se sa invarta in gol...am desfacut partea cu pinionul care transmite miscarea axului electromotorului la motor si toate rotile dintate arata ca si noi . Nu au uzura nu sunt ciobite nu au joc.Daca are cineva o idee despre acest defect va rog sa-mi spuneti si mie.Eu am ramas fara idei si as vrea sa mai fac macar o tura anul asta... s-auzim numa' de bine!!! daca zici ca invarte in gol problema nu este la pinioanele despre care vorbeai . trebuie sa dai oala cu magneti afara si in spatele ei se afla niste role , defapt sunt kiar prinse de oala...acele role se pare ca au uzura si trebuie skimbate...vezi ca-ti trebuie o presa ca sa dai oala afara...bft! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nik_77 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Am o Aprilia Pegaso din 99 si m-a lasat pompa de frana spate, mai exact nu mai face garnitura presiune. Care ma puteti ajuta? s-au unde as putea sa gasesc o pompa s-au garnitura??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze77 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Va salut! Ma numesc Eugen shi de astazi sunt fericitul posesor al unei Aprilia pegaso strada din 2008. Nu am mers prea mult cu ea...e prea devreme sa ma pronunt... dar, pana acum...sunt foarte incantat. Toate cele bune! Eugen P.S. Stie cineva unde gasesc o husa pentru ea si ce dimensiune am nevoie? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Salut, Ma adresez din nou voua celor care ati avut probleme cu starterul sau care va pricepeti.A mea s-a blocat la un moment dat adica nu se mai invartea electromotoul de loc si termina orice baterie, era ca un blocaj mecanic.Am verificat electromotorul jos de pe motor si e OK, m-am uitat la carbuni, rulment, axul totul pare OK nu joaca nimic. L-am pus din nou pe motor si a inceput se sa invarta in gol...am desfacut partea cu pinionul care transmite miscarea axului electromotorului la motor si toate rotile dintate arata ca si noi . Nu au uzura nu sunt ciobite nu au joc.Daca are cineva o idee despre acest defect va rog sa-mi spuneti si mie.Eu am ramas fara idei si as vrea sa mai fac macar o tura anul asta... s-auzim numa' de bine!!! E bendixul, asa mi-a facut si mie si l-am schimbat. (Vezi posturile din spate) Mesaj completat Salut, am un pegaso 650 din 92. luat anul trecut. Probleme. De la inceput am avut ceva probleme cu bendix ul, intr-un final s-a blocat si mi-a raschetat pinionul de la electromotor si inca un pinion care era foarte greu de gasit second si nou era 180 Euro. ma rog am gasit electromotor iar pinionul l-am facut intr-un atelier. facut rost de bendix bun cu tot cu rulment magneti etc. S-a stricat CDI ul mi-am facut singur cdi merge ok. Vinerea asta am montat totul pe el. dat la automat invartea ok pornit ok mers ok . Sambata am plecat la mare cu ea am ajuns la mare pe drum toate pornirile au mers ceas, la mare a inceput bendixul sa trosneasca nin nou sau sa dea in gol. duminica la intoarcere pe drum pornirile ba din prima cheie ba trosnitori si porniri grele. Intrebare acum. Aveti idei ce ar putea sa strice bendixul (dupa ce am observat da inapoi la unele porniri si se largeste arcul de pe biele rultmentului din interiorul bendixulu) Poate am eu ghinion cu ea ideea este ca atunci cand porneste merge foarte bine. Multumesc. Acum ca eu sunt patiti cu d'astea: 1. Trosniturile: la mine erau bulite piulitele care prind oala si cazusera inauntru. Poa' sa fie de la asta. 2. In plus trebuia sa schimbi si bendixul. Probabil ca arcul e largit iar trosniturile se aud (si ) de la sta. La mine cel putin asa a fost. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Asta e aprilia mea... http://www.youtube.com/watch?v=drVV695bSMw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Asta e aprilia mea... http://www.youtube.com/watch?v=drVV695bSMw am si eu o problema mi ar trebui niste piese de aprilia pegaso anii 93,94 95 de preferat ,mi ar trebui comenzile de pe ghidon cu tot cu oglinzi si minere de frana si ambreiaj adica cum se spune tot ghidonul stie cineva?si la ce pret?raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Salut, Ma adresez din nou voua celor care ati avut probleme cu starterul sau care va pricepeti.A mea s-a blocat la un moment dat adica nu se mai invartea electromotoul de loc si termina orice baterie, era ca un blocaj mecanic.Am verificat electromotorul jos de pe motor si e OK, m-am uitat la carbuni, rulment, axul totul pare OK nu joaca nimic. L-am pus din nou pe motor si a inceput se sa invarta in gol...am desfacut partea cu pinionul care transmite miscarea axului electromotorului la motor si toate rotile dintate arata ca si noi . Nu au uzura nu sunt ciobite nu au joc.Daca are cineva o idee despre acest defect va rog sa-mi spuneti si mie.Eu am ramas fara idei si as vrea sa mai fac macar o tura anul asta... s-auzim numa' de bine!!! cum au zis si baietii mai sus e bendixul. eu chiar azi am desfacut-o pe a mea ca trosnea de mama focului. ad scos bendixul ala afara care defapt e un cacao de rulment care merge intr-un sens si in celalalt blocheaza, si pe acel benix e un arc. e la mine arcul acela era desfacut(atentie nu rupt) am prins arcul la loc si toate bune si frumoase. asa ca mare atentie ca nu tot timpul trebe schimbat! la mine in 3 ore s-a rezolvat treaba. pt cei care nu au presa eu zic ca mai e o metoda de a da ola afara. oala are 8 suruburi, 4 is cu piulita in spate(care tin bendixul) si 4 is fara piulita. alea 4 fara piulita se pot da afara si se baga alte 4 mai lungi cu 1 cm care se insurubeaza usor pe rand si imping in volanta si hopa iese oala;) nu e o masura tocmai ortodoxa, dar pt cine nu are...e buna! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil75 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 cum au zis si baietii mai sus e bendixul. eu chiar azi am desfacut-o pe a mea ca trosnea de mama focului. ad scos bendixul ala afara care defapt e un cacao de rulment care merge intr-un sens si in celalalt blocheaza, si pe acel benix e un arc. e la mine arcul acela era desfacut(atentie nu rupt) am prins arcul la loc si toate bune si frumoase.asa ca mare atentie ca nu tot timpul trebe schimbat! la mine in 3 ore s-a rezolvat treaba. pt cei care nu au presa eu zic ca mai e o metoda de a da ola afara. oala are 8 suruburi, 4 is cu piulita in spate(care tin bendixul) si 4 is fara piulita. alea 4 fara piulita se pot da afara si se baga alte 4 mai lungi cu 1 cm care se insurubeaza usor pe rand si imping in volanta si hopa iese oala;) nu e o masura tocmai ortodoxa, dar pt cine nu are...e buna! bafta Salut, Mersi de raspuns, si de pontul cu cele opt suruburi dar care sunt cu piulita ? adica pe care le desfac?pe toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Salut, Mersi de raspuns, si de pontul cu cele opt suruburi dar care sunt cu piulita ? adica pe care le desfac?pe toate? deci care au piulita nu o sa le poti desface...se invart cu totul. o sa iasa numai cele fara piulita. le iei in ordine si unul iese unul nu. in sensul acelor de ceas desfaci primul si apoi tot din 2 in 2. spor la desfacut. a mea merge ceas acum:D sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 ma intereseaza urgent schimbator viteze si suport aripa fata dreapta aprilia pegaso 1998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 stabilim si noi un loc si o zi de intalnire ? in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 salut cat se mai poate lua pe mobra asta? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-203056.html vreau neaparat katana:D apuneti si voi o parere. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Si eu am una cam la fel... eu am cerut 1650 euro si o dau cu 1600 €. Nici eu n-as mai vrea sa o tin peste iarna. Nu prea ma mai dau cu ea, si o tin la un garaj la un prieten. Anul asta n-am iesit de 4 ori cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godo25 Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 PENTRU DIFERITE PIESE DE PEGASO ,SI NU NUMAI , NU EZITATI SA MA SUNARI LA TEL:0761132685 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil75 Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 deci care au piulita nu o sa le poti desface...se invart cu totul. o sa iasa numai cele fara piulita. le iei in ordine si unul iese unul nu. in sensul acelor de ceas desfaci primul si apoi tot din 2 in 2. spor la desfacut. a mea merge ceas acum:D sa auzim de bine salut, am incercat astazi faza cu cele 4 suruburi, intr-adevar numai 4 au iesit dar nu am reusit sa scot oala. la un moment dat suruburile s-au blocat. am fortat destul de tare infiletarea lor pentru a scoate oala dar am renuntat de teama sa nu stric filetul... Cred ca o vand pe bucati (sau doar o fac bucati), motocicleta ar trebui sa fie o sursa de relaxare nu una de nervi si din cate vad eu in ultimul timp doar ma streseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 PENTRU DIFERITE PIESE DE PEGASO ,SI NU NUMAI , NU EZITATI SA MA SUNARI LA TEL:0761132685 salut.ghidon de aprilia cu tot ce e pe el ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.