Ramses_gabriel Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 La schimbul de ulei trebuie sa desfaci 2 suruburi de scurgere?...ala de langa toba si mai are unu dedesubt cu cheie de 17 sau 18 ? Mesaj completat La schimbul de ulei trebuie sa desfaci 2 suruburi de scurgere?...ala de langa toba si mai are unu dedesubt cu cheie de 17 sau 18 ? Cel putin asa am inteles eu din manualul ala...mie sa nu desfac altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 La schimbul de ulei trebuie sa desfaci 2 suruburi de scurgere?...ala de langa toba si mai are unu dedesubt cu cheie de 17 sau 18 ?Mesaj completat Cel putin asa am inteles eu din manualul ala...mie sa nu desfac altceva intai desfaci surubul din cadru, cel de deasupra cotului evacuarii, lasi sa curga uleiul si apoi desfaci dedesubt, la baia de ulei... nu uita sa desfaci si joja, sa intre aeru` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramses_gabriel Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 intai desfaci surubul din cadru, cel de deasupra cotului evacuarii, lasi sa curga uleiul si apoi desfaci dedesubt, la baia de ulei...nu uita sa desfaci si joja, sa intre aeru` Mersi...l-am schimbat ...am reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Verifica din nou carburatorul. Motorul tau trage aer fals. La carburator in partea dreapta cum stai pe motor, ai o duda sa zic asa care trebuia sa aibe dop si probabil a sarit. Pune degetul pe duda aia si dai cheie si vezi daca mai face la fel. daca nu mai face cauta un dop de cauciuc sau pui un furtun cu surub in el si prinzi cu coliere sa nu mai cada. se poate intampla daca a avut ceva detonari sau din cauza benzinei. Ms de sfaturi . intradevar de la carburator era problema. Am dus-o miercurea trecuta la repreznetanta, in pipera, nu stiu daca pot sa dau nume, ca nu cumva sa fac reclama,dar am rezolvat problema. PT VREO 30 KM, cat am apucat sa fac cu ea, pt ca a inceput din nou sa imi faca aceesi problema - sub 2000rpm moare motorul. Ma duc din nou luni la ei. Are cineva idee daca exista crash bar-uri pt pegaso ? sau se pot confectiona?(apropo de tuning moto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 revin cu un update de preturi am fost intrebat cu cat dau una cu cat dau alta , iaca am si ceva preturi dicutabile in caz ca se iau mai multe : rotile : 250 lei bucata Telescoape cu tot cu juguri 600 lei bascula 200 lei amortizor spate 300 lei pedala schimbator 50 lei aripa fata 150 lei rezervor 200 lei sa 100 ron scarite pilot 40euro scarite pasager 80 lei etriere 150 lei bucata ghidon complet ( manete cabluri ) 300 lei bord 200 lei alte piese mai sunt intrebati si va fac un pret Preturile de sus sunt NEGOCIABILE Nu ezitati sa intrebati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 aparatorile de maini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 s-au dat : roata spate scarite aparatori maini mai e disponibil restu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Care imi spune si mie dimensiunile unui cric central de Pegaso din 2001. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) mai am tobele marvin in stare buna bobina ( lipseste pipa din capat ) cele 2 cutiute negre ( cdi si releu de incarcare cred ) roata fata filtru aer aripa spate semnalizari spate si paravant aprilia pegaso 3 partea dreapta ( culoare argintie ) Editat Aprilie 20, 2010 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Care imi spune si mie dimensiunile unui cric central de Pegaso din 2001. Multumesc anticipat. Am pegaso din 2001 cu cric central. Asa am cumparat o. Zi-mi ce dimensiuni te intereseaza, si ma duc cu o rigla si masor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Va anunt cu parere de rau , ca o sa va pararesc . vand pegasu sa iau BMW . Nu va fi mare diferenta dar , vreau ceva cu injectie . Inainte de a ma razgandi am facut comanda pentru membranele carburatoarelor la aprilia pegaso din 98. comanda nu se poate anula cel de la care le-am comandat imi e prieten .. in concluzie trebuie sa le iau pt a nu ma face de cacao . Pretul lor este de 130 ron . mai trebuie dat 100 ron . ele vor veni in aprox 2 saptamani . Cine le doreste sa ma anunte nu vreau doar sa le ia cineva ( 100 ron ) + vre-o 10 ron posta pana la el . Carburatoarele sunt aceleasi ca si pe BMW F650 si Pegaso de la 92 in sus ( pana au pus injector ). Cine este interesat este rugat sa ma contacteze . Va multumesc Editat Aprilie 21, 2010 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Oare tuburile emulsoare or fi demontabile? Cele in care intra acul de dozaj. Ma gandeam sa le schimb pentru ca s-ar putea sa fie uzate. Cine cunoaste magazin in Bucuresti cu asa ceva e rugat sa-mi spuna. Daca vreun vecin vrea o cheie de bujii am una luata cu 10 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 am vazut undeva ( carte tehnica , filmulet ) ca se scot pt a fi inlocuite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare, unde as putea gasi crashbar (engine bar se mai numesc vad) pentru un calut inaripat din 97`? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Salutare, unde as putea gasi crashbar (engine bar se mai numesc vad) pentru un calut inaripat din 97`? aveau pe louis... si inca mai au ... cauti modelul de motocicleta si de acolo iti afiseaza tot ... ai optiunea de a le face totusi la un strungar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Am pegaso din 2001 cu cric central. Asa am cumparat o. Zi-mi ce dimensiuni te intereseaza, si ma duc cu o rigla si masor Scuze de intarziere nu am avut net cateva zile. As avea nevoie de inaltime (de la talpica pe care sta, pana sus unde se termina cricul, langa prindere), lungimea tevii care vine la mijlocul cricului si lungimea tevii pe care apesi sa pui cricul jos, am insemnat si in desen ce trebuie masurat. Merci frumos. Mesaj completat Salutare, unde as putea gasi crashbar (engine bar se mai numesc vad) pentru un calut inaripat din 97`? Si eu caut asa ceva dar sunt cam scupe, mai bine urmezi sfatul colegului de mai sus cu strungarul. Si eu sunt in cautari, daca gasesc ceva postez aici. Editat Aprilie 22, 2010 de ctlnext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 am o intrebare la voi , nu prea arzatoare , dar poate stie cineva unde pot gasi contactul de frana de pe fata (de la maneta) , sau daca stiti daca se potriveste de la alta mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 am o intrebare la voi , nu prea arzatoare , dar poate stie cineva unde pot gasi contactul de frana de pe fata (de la maneta) , sau daca stiti daca se potriveste de la alta mobra la united motors..... cred ca au pe stoc si nu e scump Mesaj completat Scuze de intarziere nu am avut net cateva zile. As avea nevoie de inaltime (de la talpica pe care sta, pana sus unde se termina cricul, langa prindere), lungimea tevii care vine la mijlocul cricului si lungimea tevii pe care apesi sa pui cricul jos, am insemnat si in desen ce trebuie masurat. Merci frumos.Mesaj completat Si eu caut asa ceva dar sunt cam scupe, mai bine urmezi sfatul colegului de mai sus cu strungarul. Si eu sunt in cautari, daca gasesc ceva postez aici. la ..desenul ala ...neaparat cand il construiesti sa ii faci cele 2 chestii arcuite de la baza picioarelor ... altfel ..vei devenii hercules ca sa o ridici .... Mesaj completat ce trebuie retinut ..cat timp ai un unghi ...incearca sa il respecti ..altfel s ar putea sa nu mai aiba inaltimea care trebuie !!! L1=33 cu gaura cam pe la 2,5 L2=care iti da unghi ... 25.5 interior barelor L3= 19 L4= 20 sa menti acele capete semirotunde teava tre sa fie destul de carnoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Ms de sfaturi . intradevar de la carburator era problema. Am dus-o miercurea trecuta la repreznetanta, in pipera, nu stiu daca pot sa dau nume, ca nu cumva sa fac reclama,dar am rezolvat problema. PT VREO 30 KM, cat am apucat sa fac cu ea, pt ca a inceput din nou sa imi faca aceesi problema - sub 2000rpm moare motorul. Ma duc din nou luni la ei. Are cineva idee daca exista crash bar-uri pt pegaso ? sau se pot confectiona?(apropo de tuning moto ) Asta pentru a sarit dopul repus de mecanici. sare daca ai detonari in filtru, detonari datorate si benzinei folosite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Scuze de intarziere nu am avut net cateva zile. As avea nevoie de inaltime (de la talpica pe care sta, pana sus unde se termina cricul, langa prindere), lungimea tevii care vine la mijlocul cricului si lungimea tevii pe care apesi sa pui cricul jos, am insemnat si in desen ce trebuie masurat. Merci frumos.Mesaj completat Si eu caut asa ceva dar sunt cam scupe, mai bine urmezi sfatul colegului de mai sus cu strungarul. Si eu sunt in cautari, daca gasesc ceva postez aici. Uite si niste poze, poate te ajuta. Eu am masurat la cricul meu L4 15 cm, fara talpa. Daca afli ceva de crashbar, anunta-ne si pe noi:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NerviCrizeIsterii Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Buna din nou tuturor Pegasistilor. Nu am mai scris de mult si nici nu am mai urmarit forumul de ceva vreme buna... Am fost si plecat din tara un an de zile, si inainte de asta am avut un accident de snowboard si am ramas vreo 3 luni cu mana in ghips+ recuperarea de dupa m-au facut sa nu ma mai pot urca in sa pana anul trecut in iarna cand am pornit mobra Acuma, de cateva zile mi-am pus in cap sa o repun in functiune. Ieri am inceput desfacutul la ea, am scos apa in speranta sa mai fie ceva antigel si sa nu fi spart radiatorul. Am indraznit sa ii dau si o "cheie" (nu am contact deci nu e cheie e surubelnita ) degeaba ca bateria este atat de goala incat nici farul nu a mai pornit. Azi am fost la un magazin si noroc pe mine... Am gasit si baterie (dimensiuni potrivite, pana acum era o Varta oversize si zdranganea plasticu in curbe ca nu era fixat bine) si filtru de ulei si ulei. Problema care imi sta pe cap acuma, eu nefiind mecanic, mai degraba IT-ist(care nu se pupa, uleiul cu calculatoarele) imi e putin frica sa umplu bateria. Ea fiind goala din fabrica, cu instructiuni si cu un rezervor separat de acid, care cred ca arde (din cunostintele mele). O sa dau jos si uleiul daca nu azi, maine sigur. Sper sa nu intampin probleme la toata mestereala asta ca deh, e criza de ce sa o duc la un service cand am tot ce imi trebe in garaj. Am vazut ca mai e cineva din Satu Mare care si-a luat un Pegaso, sa ai parte de el si ai grija prin oras cand te bagi printre masini ca de obicei nu te vad toti + spalatorii de parbriz iti mai flutura mainile cand te vad. In rest toate cele bune. P.S.: Astept sa imi vina si 2 KTM-uri ca sa am cu ce sa ies si pe coclauri iara, sper sa imi permita bratul stang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Buna din nou tuturor Pegasistilor. Nu am mai scris de mult si nici nu am mai urmarit forumul de ceva vreme buna... Am fost si plecat din tara un an de zile, si inainte de asta am avut un accident de snowboard si am ramas vreo 3 luni cu mana in ghips+ recuperarea de dupa m-au facut sa nu ma mai pot urca in sa pana anul trecut in iarna cand am pornit mobra Acuma, de cateva zile mi-am pus in cap sa o repun in functiune. Ieri am inceput desfacutul la ea, am scos apa in speranta sa mai fie ceva antigel si sa nu fi spart radiatorul. Am indraznit sa ii dau si o "cheie" (nu am contact deci nu e cheie e surubelnita ) degeaba ca bateria este atat de goala incat nici farul nu a mai pornit. Azi am fost la un magazin si noroc pe mine... Am gasit si baterie (dimensiuni potrivite, pana acum era o Varta oversize si zdranganea plasticu in curbe ca nu era fixat bine) si filtru de ulei si ulei. Problema care imi sta pe cap acuma, eu nefiind mecanic, mai degraba IT-ist(care nu se pupa, uleiul cu calculatoarele) imi e putin frica sa umplu bateria. Ea fiind goala din fabrica, cu instructiuni si cu un rezervor separat de acid, care cred ca arde (din cunostintele mele). O sa dau jos si uleiul daca nu azi, maine sigur. Sper sa nu intampin probleme la toata mestereala asta ca deh, e criza de ce sa o duc la un service cand am tot ce imi trebe in garaj. Am vazut ca mai e cineva din Satu Mare care si-a luat un Pegaso, sa ai parte de el si ai grija prin oras cand te bagi printre masini ca de obicei nu te vad toti + spalatorii de parbriz iti mai flutura mainile cand te vad. In rest toate cele bune. P.S.: Astept sa imi vina si 2 KTM-uri ca sa am cu ce sa ies si pe coclauri iara, sper sa imi permita bratul stang. nu e mare combinatie sa pui lichidul in baterie....iei o seringa mai mare, scoti capacelele fiecarei celule si pui lichid pana la semn, simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 salut.cine ma poate ajuta cu o pereche de carbuni de electromotor ptr un model din `98 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Uite si niste poze, poate te ajuta. Eu am masurat la cricul meu L4 15 cm, fara talpa. Daca afli ceva de crashbar, anunta-ne si pe noi:D Merci frumos de informatie, daca aflu ceva va anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NerviCrizeIsterii Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Am reusit sa fac cam tot. Pentru prima data si a mers totul perfect. Am schimbat uleiul, filtrul, lichidul de racire si bateria (am umplut-o cu un furtunas ) Nu am patiti nici eu si nici mobra nimica. Si intr-un fel sunt mandru de mine, pentru ca nu am nici in clin nici in maneca nimica in comun cu mecanica. Mai astept sa imi vina contactul sa am curaj sa las motoru si in curtea blocului ca deocamdata cheia este o surubelnita in cruce =) si sa lipesc cumva manerele de la coburi ca nu stau calumea. Dupa aia o sa am o motocicleta aproape perfecta Acuma am o intrebare, cat ulei intre in Pegaso ? Si va arat o poza, facuta cu rezervorul dat jos, unde se vede un cablu negru gros. Intrebarea este, e normal unde sta acest cablu? Sau cineva mai destept ca mine care a desfacut motorul inaintea mea a avut ceva cu el si nu l-a pus la locul potrivit? Am impresia ca ar trbui sa fie in spatele cadrului nu pe dinafara. Am dreptate sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.