Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mda,problema nu a fost de la carburatoare dar senzatia aia o dadea,ma ducea de ziceai ca`i beata numai in valuri dupa ce se incalzea,si intrerupea dela 4 la 5 mii de rotatii.Acum sa va povestesc ce sa intamplat............Am scos motorcicleta de la naftalina dupa ce a stat la iernat si cum a stat ea cuminte so coclit toba din dreapta si sa mancat din cauza ruginei,a puscat facad o fisura exact in dreptul la filtrul de aer iar aerul cald care iesea din ea a topit carcasa la filtrul de aer chiar la un colt pe portiune un cm patrat ,tragand mai mult aer de cat era necesar,si de aici beleaua.Am incalecat pe`o sa si v`am spus povestea mea!!!

Mesaj completat

am si eu o intrebare .daca amberiajul prinde mai mult pe capat se poate regla?am vazut un surub in partea cu ambreiajul oare de acolo se poate face ceva?

 

 

 

mai desfileteaza de la maneta de ambreaj,ai un surub blocat de o piulita chiar la maneta sub un cauciuc,cablul de ambreaj trece prin surubul acoperit de un manson de cauciuc la maneta din stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda,problema nu a fost de la carburatoare dar senzatia aia o dadea,ma ducea de ziceai ca`i beata numai in valuri dupa ce se incalzea,si intrerupea dela 4 la 5 mii de rotatii.Acum sa va povestesc ce sa intamplat............Am scos motorcicleta de la naftalina dupa ce a stat la iernat si cum a stat ea cuminte so coclit toba din dreapta si sa mancat din cauza ruginei,a puscat facad o fisura exact in dreptul la filtrul de aer iar aerul cald care iesea din ea a topit carcasa la filtrul de aer chiar la un colt pe portiune un cm patrat ,tragand mai mult aer de cat era necesar,si de aici beleaua.Am incalecat pe`o sa si v`am spus povestea mea!!!

Mesaj completat

 

 

 

 

mai desfileteaza de la maneta de ambreaj,ai un surub blocat de o piulita chiar la maneta sub un cauciuc,cablul de ambreaj trece prin surubul acoperit de un manson de cauciuc la maneta din stanga.

salut.de acolo nu se mai poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu timpul, cablul de abreiaj se alungeste... poate ar trebui unul nou...

nu e de la cablu furca de jos de la ambreiaj prinde numai la capat.dar poate asa trebuie din moment ce ambreiajul nu patineaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o problema .daca nu pornesc mobra vreo 2 zile imi porneste foarte greu.

 

 

 

incearca sa dai la automat vreo 10 secunde cu butonul ala rosu pe pozitia OPRIT,apoi sa in dai inapoi si sa incerci sa pornesti.Poate doar se evapora benzina din carburatoare si dureaza mai mult pana se umple ,eu asa procedez cand scade temperatura................si verifica cablul de SOC sa functioneze corespunzator.Daca nu reuseti cu asta trebuiesc incercate altele..........

 

 

la reauzire

 

Mesaj completat

salut.de acolo nu se mai poate.

 

 

 

incearca sa il mai intinzi de jos de la furca,daca nu merge nici asa inseamna ca problema e mai jos.....placute.......arcuri .....furci........etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e de la cablu furca de jos de la ambreiaj prinde numai la capat.dar poate asa trebuie din moment ce ambreiajul nu patineaza.

 

 

daca furca de jos prinde la capat atunci trebuie sa inlocuiesti axul care actioneaza ambreiajul(este un ax mic dintat care se stirbeste in timp) este nr 25 di poza http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ap...p;L2=AP_PEG5_JK

am avut si eu problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca furca de jos prinde la capat atunci trebuie sa inlocuiesti axul care actioneaza ambreiajul(este un ax mic dintat care se stirbeste in timp) este nr 25 di poza http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ap...p;L2=AP_PEG5_JK

am avut si eu problema asta.

mersi mult.dar ma gindesc sa nu umblu inca la el daca nu patineaza.am crezut ca se poate regla.dar surubul ala cu cap de piulita de pe capacul de pe partea cu ambreiajul ce rol are? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult.dar ma gindesc sa nu umblu inca la el daca nu patineaza.am crezut ca se poate regla.dar surubul ala cu cap de piulita de pe capacul de pe partea cu ambreiajul ce rol are? :peace:

 

Din ce an este pegasul tau? a mea este din 94 si nu are nici un surub pe capacul de la ambreiaj, are 2 suruburi mari dar pe capacul magnetoului care sint pentru reglaj aprindere din cate stiu.

Oricum e bine sa il schimbi axul acela ca daca se rupe o sa ramai fara ambreiaj(nu o sa mai debreieze), eu am dat pe el parca 1 mil.

Mesaj completat

iti atasez o poza cu axul meu vechi.

post-35153-1274110378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce an este pegasul tau? a mea este din 94 si nu are nici un surub pe capacul de la ambreiaj, are 2 suruburi mari dar pe capacul magnetoului care sint pentru reglaj aprindere din cate stiu.

Oricum e bine sa il schimbi axul acela ca daca se rupe o sa ramai fara ambreiaj(nu o sa mai debreieze), eu am dat pe el parca 1 mil.

Mesaj completat

iti atasez o poza cu axul meu vechi.

salut .si a mea e tot din 94.are in lateral pe capac dar poate e numai de forma ca nu am incercat sa umblu la el.tu de unde ti ai cumparat axul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELP

am si eu o problema. am un pegaso din 99. am cumparat placute noi de frana pe fata. si cand sa le montez le pun in locas pistonasele pe introduc la loc sa fie loc. si cand sa il pun la loc. imi da etrieru in disc si nu il mai pot monta la loc. sa mai confruntat cineva cu problema asta ce ii de facut? ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu gasesti o presa.........pune placutele vechi la loc si baga 2 surubelnite intre ele si impinge pistonasele din etrier inapoi,ca placutele uzanduse ies pistonasele din etrier si trebuiesc impinse inapoi sa incapa cele noi care sunt mai groase.Daca nu te descurci mai fa o strigare!! Spor la mesterit!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am facut recesamantul pieselor ramase si am gasit asa :

 

Rezervor : 150 ron

P1170666.JPG P1170667.JPG

 

Coturi tobe 80 ron

P1170604.JPG

 

Aparatoare lant 30 ron

P1170606.JPG

 

Aparatoare toba ( se prinde pe cot ...) 20 ron

P1170607.JPG

 

 

statoru si senzorul ( nu le stiu exact denumirea ) pret 250 ron

P1170618.JPG

P1170619.JPG

P1170620.JPG

 

Capacu de la ambreaj + pompa de apa completa prinsa de el ( suruburi lipsa dar trimit din morman pt montare ):150 ron

P1170622.JPG

P1170626.JPG

P1170627.JPG

 

Amortizoare fata :250 ron + 150 Ron si dau si jugurile + suportu de ghidon

P1170623.JPG

P1170624.JPG

 

 

Cilindru 150 ron :

P1170628.JPG

P1170629.JPG

P1170632.JPG

 

 

Chiuloasa completa ( aproape ) 250 ron negociabil

P1170633.JPG

P1170634.JPG

P1170637.JPG

P1170639.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170640.JPG

 

 

Intinzator lant (nu cred ca e complet ce se vede in poze am )+ chestia prinsa pe cilindru 70 ron

http://adiradu.eu/moto/P1170641.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170642.JPG

 

 

rama bord 20 ron

http://adiradu.eu/moto/P1170647.JPG

 

suport motor parte din fata 70 ron

http://adiradu.eu/moto/P1170648.JPG

 

Carene stanga dreapta fata spate 280 ron ( am semnalizarile prinse de ele)

http://adiradu.eu/moto/P1170648.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170650.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170653.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170654.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170659.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170664.JPG

 

Aripa fata 100 ron

http://adiradu.eu/moto/P1170655.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170657.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170656.JPG

 

Scut motor 50 ron

http://adiradu.eu/moto/P1170660.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170663.JPG

 

Grila radiator 30 ron

http://adiradu.eu/moto/P1170661.JPG

http://adiradu.eu/moto/P1170662.JPG

 

 

Faru si suportu 60 lei ( faru e cam gata pe dinauntru partea reflectorizanta sa dus a stat in umezeala fara bec

http://adiradu.eu/moto/P1170672.JPG

 

Saua 90 Ron

http://adiradu.eu/moto/P1170673.JPG

 

Electromotor 80 ron

CDI + punte redresoare 200 ron

Etieru spate ( plus plasticele de ornament/protectie ) 80 ron

Piese din carburator mikuni ( am scos partea de sus si .. ) negociabil

Bascula pret special 150 ron

Amortizor spate 200 ron

Bord complet 100 ron

vas expansiune 50 ron

 

cine vrea mai multe detalii ( aici se intelege poze ) sa trimita un mail la viilor@gmail.com

cine nu PM sau tot mail :D

 

Cine vrea mai multe piese se noegociaza pretul . la fel preturile de sus sunt negociabile in sine .

Expedierea prefer sa o fac cu fan curier . Motivul m-am certat cu cele de la posta pt ca au niste cerinte aberante cutie carton invelita in hartie legata cu ata ( unde as gasi o cutie pt o roata ?? ) nu de televizor :laugh:

 

Pentru a evita unele neplaceri cu privire la pretul transportului platesc eu o parte din transport ( cam cat ar comensa trimiterea cu posta romana )

Mie mi se pare ok avand in vedera ca primesti piesele in max 2 zile dupa ce am batut palma , la domiciliul tau .

E parerea mea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .si a mea e tot din 94.are in lateral pe capac dar poate e numai de forma ca nu am incercat sa umblu la el.tu de unde ti ai cumparat axul?

 

axul l-am luat de la un cineva pe net care aduce piese, a costat 1 mil si ceva parca, daca te intereseaza are id mess blackmenmoto, sau la united motors in bucuresti tre sa aiba.(daca nu au pe stoc nu te complica cu ei ca dureaza foarte mult pina aduc)

Editat de banagamihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar sticla far de pegaso 650 cit mai clara. nu galbena. mod garda din 95

 

 

vezi ca in pagina precedenta am eu ceva poate e ok aia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...