trogheru Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 despre carburatoarele de la Pegaso./index.php?...t&id=187715 am si eu o intrebare .daca amberiajul prinde mai mult pe capat se poate regla?am vazut un surub in partea cu ambreiajul oare de acolo se poate face ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 mda,problema nu a fost de la carburatoare dar senzatia aia o dadea,ma ducea de ziceai ca`i beata numai in valuri dupa ce se incalzea,si intrerupea dela 4 la 5 mii de rotatii.Acum sa va povestesc ce sa intamplat............Am scos motorcicleta de la naftalina dupa ce a stat la iernat si cum a stat ea cuminte so coclit toba din dreapta si sa mancat din cauza ruginei,a puscat facad o fisura exact in dreptul la filtrul de aer iar aerul cald care iesea din ea a topit carcasa la filtrul de aer chiar la un colt pe portiune un cm patrat ,tragand mai mult aer de cat era necesar,si de aici beleaua.Am incalecat pe`o sa si v`am spus povestea mea!!! Mesaj completat am si eu o intrebare .daca amberiajul prinde mai mult pe capat se poate regla?am vazut un surub in partea cu ambreiajul oare de acolo se poate face ceva? mai desfileteaza de la maneta de ambreaj,ai un surub blocat de o piulita chiar la maneta sub un cauciuc,cablul de ambreaj trece prin surubul acoperit de un manson de cauciuc la maneta din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 mda,problema nu a fost de la carburatoare dar senzatia aia o dadea,ma ducea de ziceai ca`i beata numai in valuri dupa ce se incalzea,si intrerupea dela 4 la 5 mii de rotatii.Acum sa va povestesc ce sa intamplat............Am scos motorcicleta de la naftalina dupa ce a stat la iernat si cum a stat ea cuminte so coclit toba din dreapta si sa mancat din cauza ruginei,a puscat facad o fisura exact in dreptul la filtrul de aer iar aerul cald care iesea din ea a topit carcasa la filtrul de aer chiar la un colt pe portiune un cm patrat ,tragand mai mult aer de cat era necesar,si de aici beleaua.Am incalecat pe`o sa si v`am spus povestea mea!!!Mesaj completat mai desfileteaza de la maneta de ambreaj,ai un surub blocat de o piulita chiar la maneta sub un cauciuc,cablul de ambreaj trece prin surubul acoperit de un manson de cauciuc la maneta din stanga. salut.de acolo nu se mai poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 salut.de acolo nu se mai poate. Cu timpul, cablul de abreiaj se alungeste... poate ar trebui unul nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 salut am si eu o problema .daca nu pornesc mobra vreo 2 zile imi porneste foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Cu timpul, cablul de abreiaj se alungeste... poate ar trebui unul nou... nu e de la cablu furca de jos de la ambreiaj prinde numai la capat.dar poate asa trebuie din moment ce ambreiajul nu patineaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 salut am si eu o problema .daca nu pornesc mobra vreo 2 zile imi porneste foarte greu. incearca sa dai la automat vreo 10 secunde cu butonul ala rosu pe pozitia OPRIT,apoi sa in dai inapoi si sa incerci sa pornesti.Poate doar se evapora benzina din carburatoare si dureaza mai mult pana se umple ,eu asa procedez cand scade temperatura................si verifica cablul de SOC sa functioneze corespunzator.Daca nu reuseti cu asta trebuiesc incercate altele.......... la reauzire Mesaj completat salut.de acolo nu se mai poate. incearca sa il mai intinzi de jos de la furca,daca nu merge nici asa inseamna ca problema e mai jos.....placute.......arcuri .....furci........etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 nu e de la cablu furca de jos de la ambreiaj prinde numai la capat.dar poate asa trebuie din moment ce ambreiajul nu patineaza. daca furca de jos prinde la capat atunci trebuie sa inlocuiesti axul care actioneaza ambreiajul(este un ax mic dintat care se stirbeste in timp) este nr 25 di poza http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ap...p;L2=AP_PEG5_JK am avut si eu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 am 3 oglinzi pegaso. una rotunda doua patrate. stare f buna. 40 ron buc. 0740292288 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 daca furca de jos prinde la capat atunci trebuie sa inlocuiesti axul care actioneaza ambreiajul(este un ax mic dintat care se stirbeste in timp) este nr 25 di poza http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ap...p;L2=AP_PEG5_JKam avut si eu problema asta. mersi mult.dar ma gindesc sa nu umblu inca la el daca nu patineaza.am crezut ca se poate regla.dar surubul ala cu cap de piulita de pe capacul de pe partea cu ambreiajul ce rol are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 mersi mult.dar ma gindesc sa nu umblu inca la el daca nu patineaza.am crezut ca se poate regla.dar surubul ala cu cap de piulita de pe capacul de pe partea cu ambreiajul ce rol are? Din ce an este pegasul tau? a mea este din 94 si nu are nici un surub pe capacul de la ambreiaj, are 2 suruburi mari dar pe capacul magnetoului care sint pentru reglaj aprindere din cate stiu. Oricum e bine sa il schimbi axul acela ca daca se rupe o sa ramai fara ambreiaj(nu o sa mai debreieze), eu am dat pe el parca 1 mil. Mesaj completat iti atasez o poza cu axul meu vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Din ce an este pegasul tau? a mea este din 94 si nu are nici un surub pe capacul de la ambreiaj, are 2 suruburi mari dar pe capacul magnetoului care sint pentru reglaj aprindere din cate stiu.Oricum e bine sa il schimbi axul acela ca daca se rupe o sa ramai fara ambreiaj(nu o sa mai debreieze), eu am dat pe el parca 1 mil. Mesaj completat iti atasez o poza cu axul meu vechi. salut .si a mea e tot din 94.are in lateral pe capac dar poate e numai de forma ca nu am incercat sa umblu la el.tu de unde ti ai cumparat axul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Se poate adapta roata de 21" pe fata ? Adica sa pastrezi butucul ei si sa inlocuiesti doar janta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Nu se potriveste roata de F650GS Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alihet! Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 HELP am si eu o problema. am un pegaso din 99. am cumparat placute noi de frana pe fata. si cand sa le montez le pun in locas pistonasele pe introduc la loc sa fie loc. si cand sa il pun la loc. imi da etrieru in disc si nu il mai pot monta la loc. sa mai confruntat cineva cu problema asta ce ii de facut? ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 daca nu gasesti o presa.........pune placutele vechi la loc si baga 2 surubelnite intre ele si impinge pistonasele din etrier inapoi,ca placutele uzanduse ies pistonasele din etrier si trebuiesc impinse inapoi sa incapa cele noi care sunt mai groase.Daca nu te descurci mai fa o strigare!! Spor la mesterit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 azi am facut recesamantul pieselor ramase si am gasit asa : Rezervor : 150 ron Coturi tobe 80 ron Aparatoare lant 30 ron Aparatoare toba ( se prinde pe cot ...) 20 ron statoru si senzorul ( nu le stiu exact denumirea ) pret 250 ron Capacu de la ambreaj + pompa de apa completa prinsa de el ( suruburi lipsa dar trimit din morman pt montare ):150 ron Amortizoare fata :250 ron + 150 Ron si dau si jugurile + suportu de ghidon Cilindru 150 ron : Chiuloasa completa ( aproape ) 250 ron negociabil http://adiradu.eu/moto/P1170640.JPG Intinzator lant (nu cred ca e complet ce se vede in poze am )+ chestia prinsa pe cilindru 70 ron http://adiradu.eu/moto/P1170641.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170642.JPG rama bord 20 ron http://adiradu.eu/moto/P1170647.JPG suport motor parte din fata 70 ron http://adiradu.eu/moto/P1170648.JPG Carene stanga dreapta fata spate 280 ron ( am semnalizarile prinse de ele) http://adiradu.eu/moto/P1170648.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170650.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170653.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170654.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170659.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170664.JPG Aripa fata 100 ron http://adiradu.eu/moto/P1170655.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170657.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170656.JPG Scut motor 50 ron http://adiradu.eu/moto/P1170660.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170663.JPG Grila radiator 30 ron http://adiradu.eu/moto/P1170661.JPG http://adiradu.eu/moto/P1170662.JPG Faru si suportu 60 lei ( faru e cam gata pe dinauntru partea reflectorizanta sa dus a stat in umezeala fara bec http://adiradu.eu/moto/P1170672.JPG Saua 90 Ron http://adiradu.eu/moto/P1170673.JPG Electromotor 80 ron CDI + punte redresoare 200 ron Etieru spate ( plus plasticele de ornament/protectie ) 80 ron Piese din carburator mikuni ( am scos partea de sus si .. ) negociabil Bascula pret special 150 ron Amortizor spate 200 ron Bord complet 100 ron vas expansiune 50 ron cine vrea mai multe detalii ( aici se intelege poze ) sa trimita un mail la viilor@gmail.com cine nu PM sau tot mail Cine vrea mai multe piese se noegociaza pretul . la fel preturile de sus sunt negociabile in sine . Expedierea prefer sa o fac cu fan curier . Motivul m-am certat cu cele de la posta pt ca au niste cerinte aberante cutie carton invelita in hartie legata cu ata ( unde as gasi o cutie pt o roata ?? ) nu de televizor Pentru a evita unele neplaceri cu privire la pretul transportului platesc eu o parte din transport ( cam cat ar comensa trimiterea cu posta romana ) Mie mi se pare ok avand in vedera ca primesti piesele in max 2 zile dupa ce am batut palma , la domiciliul tau . E parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) salut .si a mea e tot din 94.are in lateral pe capac dar poate e numai de forma ca nu am incercat sa umblu la el.tu de unde ti ai cumparat axul? axul l-am luat de la un cineva pe net care aduce piese, a costat 1 mil si ceva parca, daca te intereseaza are id mess blackmenmoto, sau la united motors in bucuresti tre sa aiba.(daca nu au pe stoc nu te complica cu ei ca dureaza foarte mult pina aduc) Editat Mai 21, 2010 de banagamihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 am 3 oglinzi pegaso. una rotunda doua patrate. stare f buna. 40 ron buc. 0740292288 si ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 cat vrei pe ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-295793.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 cumpar sticla far de pegaso 650 cit mai clara. nu galbena. mod garda din 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 cumpar sticla far de pegaso 650 cit mai clara. nu galbena. mod garda din 95 vezi ca in pagina precedenta am eu ceva poate e ok aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Am nevoie de un suport bord , o semnalizare dreapta fata si un parbriz(poate sa fie si un pic crapat) pegaso dupa 96 . Mai dezmembreaza careva una ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 daca stie cineva dimensiunile parbrizului touring....ma intereseaza lungimea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.