andreitech Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 a mea a luat o razna .. da cate un rateu in admisie la ralanti de mi a scuipat carbu afara i am mai ridicat ralanti ul ca scazuse brusc si subit pe la 1000-1100 .. exista sansa sa se deregleze singura sau mi o fi crapat o membrana ? asta asa ca brainstorming ( sa mai fie activitate ) pana ma hotarasc daca imi bag eu nasul sa inspectez sau ma duc la mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Doritori de Transfagarsan sambata asta ? /index.php?/topic/728843-bucuresti-transfagarasan-sambata-4072015/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 salutare natiune Dragilor,azi am pornit din nou Pegaso. Am verificat contactul general si altele.M-am hotarat sa o dau.Daca e cineva interesat,dati-mi de stire.Pretul este 600 de euro,PUTIN negociabil.Va salut. eu dupa ce mi-am luat honda,i-am pus toate cele la loc sa fie stock, si i-am lasat-o unui prieten sa mearga cu ea ,si chiar merge ok zilnic cu ea la servici,caci are tdm-ul de 1luna+ in service....idem si eu, vreau sa o vand cu aprox 600eur sau varianta cea mai plauzibila, sa o schimb pe vreun motor de 125-250 de strada ori de enduro ( gen dominator 125-250 ) . a mea a luat o razna .. da cate un rateu in admisie la ralanti de mi a scuipat carbu afara i am mai ridicat ralanti ul ca scazuse brusc si subit pe la 1000-1100 .. exista sansa sa se deregleze singura sau mi o fi crapat o membrana ? asta asa ca brainstorming ( sa mai fie activitate ) pana ma hotarasc daca imi bag eu nasul sa inspectez sau ma duc la mecanic vezi ca asa am patit si eu(mi-a sarit noaptea tarziu la montare si am pierdut 3 ore ca nebunul nestiind ce are) .... ti-a sarit un dop de la carburatorul stang cel cu socul,si iti baga aer fals.verifica in lateral dreapta carburatorul,e o putza iesita cam 1cm ce trebuie sa fie astupata.daca nu,poti astupa si pe deasupra ca prezervativul cu un furtun inchis in capat sau bagi ceva in interior. in sfarsit am terminatu cu Bac-ul comisii hartogaraie,zilele astea pun la punct honda...mecanic e buna dar estetic,am de dat jos multa rugina. Am si eu nevoie de semeringurile de la rulmentii se jug. Are cineva ? In poza sunt ca doua saibe cu cauciuc pe margine. rulmenti jug generic.jpg adyfikus are deja 2sau3 pegaso la dezmembrat,tre sa aiba Deja pot spune ca greii formului au renuntat la pegaso-uri ..mai e Alin pe care nu l-a lasat sufletul la momentul crucial si cred ca thread-ul o sa adoarma putin » Post actualizat in 01 Jul 2015 17:28P.S. este de ras si de plans pretul.. Un pegaso cu atatea investitii la 600 e mi se pare o afacere grozava pentru urmatorul cumparator sunt in aceeasi situatie,am dat un vfr de 750 motor tun pe troaca si am mai bagat vreo 15 bete in ea...ce sa facem,daca nu se vand.... dar,de cand innapoi la honda,cand o conduc,e iar zambetu mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Deja pot spune ca greii formului au renuntat la pegaso-uri ..mai e Alin pe care nu l-a lasat sufletul la momentul crucial si cred ca thread-ul o sa adoarma putin ... Gresesti!Eu am renuntat pentru a luat o alta Aprilica care-mi facea cu ochiul,NU pentru ca era proasta!!! Oricum tot am sa-mi mai iau una,la un moment dat!Clar! » Post actualizat in 02 Jul 2015 08:58 Salutare natiune. ... Sunt in aceeasi situatie,am dat un vfr de 750 motor tun pe troaca si am mai bagat vreo 15 bete in ea...ce sa facem,daca nu se vand.... dar,de cand innapoi la honda,cand o conduc,e iar zambetu mare . Ca sa vezi ca si Honda se strica,eu am ramas fara cablu de kilometraj cand imi era lumea mai draga si aveam nevoie!!!Asa ca,lasa tu mitul asta cu japonezele indestructibile,ca-i un mit obosit! Daca mai vrei detalii,iti mai pot spune ca am o masina japoneza 100%(scrie Made in Japan pe absolut toate piesele si a suferit o segmentare prematura!!!)!A fost ultima chestie japoneza pe care am cumparat-o!De fapt penultima,ultima e Honda CX 500! Acuma fara sa te superi,atitudinea unui Aprilist adevarat este una total diferita de atitudinea ta!Parerea mea este ca dauneaza acestui topic si nu numai! Tu ai ajuns Aprilist din greseala,nu pentru ca-ti place Aprilia,crede-ma!Oricum scapa-te de ea.ca-ti dauneaza grav!Da-o dracului de "troaca"!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 In 1993-1994 la Honda Cb 750 s-a rupt axa cu came fix la jumatate la un drum pana la Snagov. Am venit inapoi in doi cilindri. Axa s-a rupt fara sa se traga de motor, la vreo 110 km/h. Am desfacut tot motorul ca sa il curat bine de span. Axa cu came s-a refacut dupa cea originala rupta la uzina Faur. Super meseriasi oamenii. Au reusit sa o copieze exact, sa o trateze perfect. Dar, intr-adevar, e un mit ca japonezele sunt cele mai fiabile. Orice motocicleta o ai asa cum o intretii. Daca faci improvizatii si te joci la motor fara sa stii, nu vei avea fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 revin si eu si confirm faptul ca Aprilicile nu nimic mai prejos decat japonezele astfel : 1. motorizarea Rotax -Austia- producator de propulsoare de avioane 2. carburatoare Mikuni- Japonia 3. instalatia electrica Denso - cred ca tot Japonia 4. frane Brembo restul elementelor cred ca sunt nesemnificative A mea a fost reconditionata - daca pot spune asa ceva , de catre mine , fara prea multe interventii majore si pana acum nu m-a dezamagit deloc , dar nici nu imi bat joc de ea.Nu este o motocicleta pentru concurs ci pentru plimbare , asa ca trebuie sa ne bucuram de ea asa cum este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Gresesti!Eu am renuntat pentru a luat o alta Aprilica care-mi facea cu ochiul,NU pentru ca era proasta!!! Oricum tot am sa-mi mai iau una,la un moment dat!Clar!» Post actualizat in 02 Jul 2015 08:58 Nu am zis ca ai renuntat la aprilia, cu atat mai putin de proasta ce e, doar faptul concret ca ai renuntat la pegaso. Shiverul e in alta clasa , deci nu se poate spune ca ai dat pegaso-ul pentru altceva mai bun.. E o schimbare de categorie si spiritul aprilist se vede in fidelitatea marcii. Cand am zis ''greii formului'' ma refeream la cei mai activi prin zona , sunt sigur ca mai sunt pe aici aprilisti ( motociclisti) cu destula ''greutate'', doar ca mai tacuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 revin si eu si confirm faptul ca Aprilicile nu nimic mai prejos decat japonezele astfel : 1. motorizare Rotax Austria. 3. instalatia electrica Denso - cred ca tot Japonia ... 1.Aprilicile au avut ca si brand 2 propulsoare:ori Rotax,ori Minarelli(Apartine grupului Yamaha). 3.Mai exact Nipon Denso. Actuala mea Aprilica are un Rotax de 749,9 cmc,DOHC(2 axe cu came)si 4 supape pe cilindru,motor 2 in V la 90 de grade. » Post actualizat in 02 Jul 2015 14:09 Nu am zis ca ai renuntat la Aprilia, cu atat mai putin de proasta ce e, doar faptul concret ca ai renuntat la Pegaso. Shiverul e in alta clasa , deci nu se poate spune ca ai dat Pegaso-ul pentru altceva mai bun.. E o schimbare de categorie si spiritul Aprilist se vede in fidelitatea marcii. Cand am zis ''greii formului'' ma refeream la cei mai activi prin zona , sunt sigur ca mai sunt pe aici aprilisti ( motociclisti) cu destula ''greutate'', doar ca mai tacuti Probabil m-am exprimat nitel gresit.Cand am renuntat la Aprilia Pegaso GA,in favoarea Aprililei Pegaso Strada am schimbat categoria de la soft enduro-turing la naked,zona in care am ramas vanzand Aprilia Pegaso Strada si luand Aprilia Shiver. Shiver-ul e mai spre naked-sport decat Strada,care e naked-allrounder. Nu am vrut sa se inteleaga ca as fi vreun "greu" a ceva!Nu mai mult de 83 de kg viu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 1.Aprilicile au avut ca si brand 2 propulsoare:ori Rotax,ori Minarelli(Apartine grupului Yamaha). 3.Mai exact Nipon Denso. Actuala mea Aprilica are un Rotax de 749,9 cmc,DOHC(2 axe cu came)si 4 supape pe cilindru,motor 2 in V la 90 de grade. ma refeream la modelele mai vechi cu motor Rotax -de fapt astea sunt presusupe cu probleme de aceea nu am mentionat de Minarelli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Austriecii de la KTM folosesc tot propulsoarele Rotax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Recunosc ca nu mi-am prea facut temele referitoare la pegaso strada pentru ca nu prea aveam sperante la unul ). Dupa aspect si dupa monocilindricul de sub sa imi dadea impresia ca duce mai departe mostenirea categoriei de la GA (si succesorii). » Post actualizat in 02 Jul 2015 14:27 Recunosc ca nu mi-am prea facut temele referitoare la pegaso strada pentru ca nu prea aveam sperante la unul ). Dupa aspect si dupa monocilindricul de sub sa imi dadea impresia ca duce mai departe mostenirea categoriei de la GA (si succesorii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Recunosc ca nu mi-am prea facut temele referitoare la Pegaso Strada pentru ca nu prea aveam sperante la unul ). Dupa aspect si dupa monocilindricul de sub sa imi dadea impresia ca duce mai departe mostenirea categoriei de la GA (si succesorii). Strada,Factory si Fun(Strada 2)sunt naked,supermoto,all-rounder. Succesorul direct al GA-ului este Aprilia Pegaso Trail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 revin si eu si confirm faptul ca Aprilicile nu nimic mai prejos decat japonezele astfel : 1. motorizarea Rotax -Austia- producator de propulsoare de avioane 2. carburatoare Mikuni- Japonia 3. instalatia electrica Denso - cred ca tot Japonia 4. frane Brembo restul elementelor cred ca sunt nesemnificative A mea a fost reconditionata - daca pot spune asa ceva , de catre mine , fara prea multe interventii majore si pana acum nu m-a dezamagit deloc , dar nici nu imi bat joc de ea.Nu este o motocicleta pentru concurs ci pentru plimbare , asa ca trebuie sa ne bucuram de ea asa cum este! si ca sa imi intaresc mai mult convingerea , am mai dat o tura prin oras -perfect » Post actualizat in 02 Jul 2015 18:30 Omul asta zice ca e buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreitech Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 . vezi ca asa am patit si eu(mi-a sarit noaptea tarziu la montare si am pierdut 3 ore ca nebunul nestiind ce are) .... ti-a sarit un dop de la carburatorul stang cel cu socul,si iti baga aer fals.verifica in lateral dreapta carburatorul,e o putza iesita cam 1cm ce trebuie sa fie astupata.daca nu,poti astupa si pe deasupra ca prezervativul cu un furtun inchis in capat sau bagi ceva in interior. da, mersi. nu e de acolo. singura chestie care ar fi putut ceda e o membrana care a fost reconditionata, pe dinafara am verificat si e totul ok. ori de la caldura are prea multa benzina acum si se ineaca, ori o fi cedat membrana aia si face prostii o voi desface weekend-ul asta si voi vedea, alta sansa nu am.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 ... Omul asta zice ca e buna Chiar? Eu credeam ca-i de shite Aprilica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreitech Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 eu nu inteleg ce zice .. dar daca zice de bine .. mai putin aia cu "starter" ) pai aia e 98 - ala a fost an bun , e rosie.. si ei au alte drumuri, se merge altfel..alta benzina pfff .. =))) au pana si alt aer , acolo merge altfel motocicleta )) e oxigenul >>MAI PUR<< =)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 cateva poze din prima zi .E urata vremea , poata maine e mai fain » Post actualizat in 03 Jul 2015 19:10si mobritza langa celelalte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Parerea unui francez : » Post actualizat in 04 Jul 2015 12:40Parerea unei reviste franceze : Opinion.rtf Opinion 1.rtf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Parerea unui francez : » Post actualizat in 04 Jul 2015 12:40 Parerea unei reviste franceze : performanta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant). Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti. Editat Iulie 4, 2015 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant). Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti. Vitezele sunt cele pe care le impartasesc si eu.Ma plimb cu motocicleta pentru placere , nu pentru concurs! » Post actualizat in 04 Jul 2015 18:19 pentru pasionatii de off cateva chestii bune Editat Iulie 4, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant). Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti. Foarte faine pozele,da' jegoasa rau janta de spate(asta de la lant)! Si cum,totul a fost ok?Nu s-a stricat Aprilica deloc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Foarte faine pozele,da' jegoasa rau janta de spate(asta de la lant)! Si cum,totul a fost ok?Nu s-a stricat Aprilica deloc??? Janta spate e jegoasa pentru ca am curatat si gresat lantul pe drum.....si am dat cu spray de curatat pana s-a terminat , uitand sa curat si geanta...dupa pe uscat nu a mai vrut sa se curete....si nu am avut rabdare nici cu solutia de ungere....am uns si in maxim 5 min am plecat...probabil nu a avut timp sa se inchege bine pe lant.....nu m-a deranjat asta....arata ca motorului ala , i se invarte roata ...mult si tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Janta spate e jegoasa pentru ca am curatat si gresat lantul pe drum.....si am dat cu spray de curatat pana s-a terminat , uitand sa curat si geanta...dupa pe uscat nu a mai vrut sa se curete....si nu am avut rabdare nici cu solutia de ungere....am uns si in maxim 5 min am plecat...probabil nu a avut timp sa se inchege bine pe lant.....nu m-a deranjat asta....arata ca motorului ala , i se invarte roata ...mult si tare... Doar glumeam. Azi pe unde te dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 azi ma dau cu nevasta acasa....am avut bilet de voie doar ieri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.