Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

a mea a luat o razna .. da cate un rateu in admisie la ralanti de mi a scuipat carbu afara :) i am mai ridicat ralanti ul ca scazuse brusc si subit pe la 1000-1100 .. exista sansa sa se deregleze singura sau mi o fi crapat o membrana ? asta asa ca brainstorming ( sa mai fie activitate ) pana ma hotarasc daca imi bag eu nasul sa inspectez sau ma duc la mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare natiune

Dragilor,azi am pornit din nou Pegaso. Am verificat contactul general si altele.
M-am hotarat sa o dau.
Daca e cineva interesat,dati-mi de stire.

Pretul este 600 de euro,PUTIN negociabil.

Va salut.

 

eu dupa ce mi-am luat honda,i-am pus toate cele la loc sa fie stock, si i-am lasat-o unui prieten sa mearga cu ea ,si chiar merge ok zilnic cu ea la servici,caci are tdm-ul de 1luna+ in service....idem si eu, vreau sa o vand cu aprox 600eur sau varianta cea mai plauzibila, sa o schimb pe vreun motor de 125-250 de strada ori de enduro ( gen dominator 125-250 ) .

a mea a luat o razna .. da cate un rateu in admisie la ralanti de mi a scuipat carbu afara :) i am mai ridicat ralanti ul ca scazuse brusc si subit pe la 1000-1100 .. exista sansa sa se deregleze singura sau mi o fi crapat o membrana ? asta asa ca brainstorming ( sa mai fie activitate ) pana ma hotarasc daca imi bag eu nasul sa inspectez sau ma duc la mecanic

vezi ca asa am patit si eu(mi-a sarit noaptea tarziu la montare si am pierdut 3 ore ca nebunul nestiind ce are) .... ti-a sarit un dop de la carburatorul stang cel cu socul,si iti baga aer fals.verifica in lateral dreapta carburatorul,e o putza iesita cam 1cm ce trebuie sa fie astupata.daca nu,poti astupa si pe deasupra ca prezervativul cu un furtun inchis in capat sau bagi ceva in interior.

 

in sfarsit am terminatu cu Bac-ul comisii hartogaraie,zilele astea pun la punct honda...mecanic e buna dar estetic,am de dat jos multa rugina.

 

Am si eu nevoie de semeringurile de la rulmentii se jug.

Are cineva ?

 

In poza sunt ca doua saibe cu cauciuc pe margine.

 

attachicon.gifrulmenti jug generic.jpg

adyfikus are deja 2sau3 pegaso la dezmembrat,tre sa aiba

 

Deja pot spune ca greii formului au renuntat la pegaso-uri ..mai e Alin pe care nu l-a lasat sufletul la momentul crucial si cred ca thread-ul o sa adoarma putin :)
» Post actualizat in 01 Jul 2015 17:28
P.S. este de ras si de plans pretul.. Un pegaso cu atatea investitii la 600 e mi se pare o afacere grozava pentru urmatorul cumparator

sunt in aceeasi situatie,am dat un vfr de 750 motor tun pe troaca si am mai bagat vreo 15 bete in ea...ce sa facem,daca nu se vand....

 

dar,de cand innapoi la honda,cand o conduc,e iar zambetu mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja pot spune ca greii formului au renuntat la pegaso-uri ..mai e Alin pe care nu l-a lasat sufletul la momentul crucial si cred ca thread-ul o sa adoarma putin :)

...

Gresesti!Eu am renuntat pentru a luat o alta Aprilica care-mi facea cu ochiul,NU pentru ca era proasta!!!

Oricum tot am sa-mi mai iau una,la un moment dat!Clar!

» Post actualizat in 02 Jul 2015 08:58

Salutare natiune.

...

Sunt in aceeasi situatie,am dat un vfr de 750 motor tun pe troaca si am mai bagat vreo 15 bete in ea...ce sa facem,daca nu se vand....

dar,de cand innapoi la honda,cand o conduc,e iar zambetu mare :).

Ca sa vezi ca si Honda se strica,eu am ramas fara cablu de kilometraj cand imi era lumea mai draga si aveam nevoie!!!Asa ca,lasa tu mitul asta cu japonezele indestructibile,ca-i un mit obosit!

Daca mai vrei detalii,iti mai pot spune ca am o masina japoneza 100%(scrie Made in Japan pe absolut toate piesele si a suferit o segmentare prematura!!!)!A fost ultima chestie japoneza pe care am cumparat-o!De fapt penultima,ultima e Honda CX 500!

 

Acuma fara sa te superi,atitudinea unui Aprilist adevarat este una total diferita de atitudinea ta!Parerea mea este ca dauneaza acestui topic si nu numai!

Tu ai ajuns Aprilist din greseala,nu pentru ca-ti place Aprilia,crede-ma!Oricum scapa-te de ea.ca-ti dauneaza grav!Da-o dracului de "troaca"!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 1993-1994 la Honda Cb 750 s-a rupt axa cu came fix la jumatate la un drum pana la Snagov.

Am venit inapoi in doi cilindri.

Axa s-a rupt fara sa se traga de motor, la vreo 110 km/h.

Am desfacut tot motorul ca sa il curat bine de span.

Axa cu came s-a refacut dupa cea originala rupta la uzina Faur.

Super meseriasi oamenii. Au reusit sa o copieze exact, sa o trateze perfect.

Dar, intr-adevar, e un mit ca japonezele sunt cele mai fiabile.

Orice motocicleta o ai asa cum o intretii.

Daca faci improvizatii si te joci la motor fara sa stii, nu vei avea fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu si confirm faptul ca Aprilicile nu nimic mai prejos decat japonezele astfel :

1. motorizarea Rotax -Austia- producator de propulsoare de avioane

2. carburatoare Mikuni- Japonia

3. instalatia electrica Denso - cred ca tot Japonia

4. frane Brembo

restul elementelor cred ca sunt nesemnificative

 

A mea a fost reconditionata - daca pot spune asa ceva , de catre mine , fara prea multe interventii majore si pana acum nu m-a dezamagit deloc , dar nici nu imi bat joc de ea.Nu este o motocicleta pentru concurs ci pentru plimbare , asa ca trebuie sa ne bucuram de ea asa cum este!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresesti!Eu am renuntat pentru a luat o alta Aprilica care-mi facea cu ochiul,NU pentru ca era proasta!!!

Oricum tot am sa-mi mai iau una,la un moment dat!Clar!» Post actualizat in 02 Jul 2015 08:58

Nu am zis ca ai renuntat la aprilia, cu atat mai putin de proasta ce e, doar faptul concret ca ai renuntat la pegaso. Shiverul e in alta clasa , deci nu se poate spune ca ai dat pegaso-ul pentru altceva mai bun.. E o schimbare de categorie si spiritul aprilist se vede in fidelitatea marcii.

 

Cand am zis ''greii formului'' ma refeream la cei mai activi prin zona , sunt sigur ca mai sunt pe aici aprilisti ( motociclisti) cu destula ''greutate'', doar ca mai tacuti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu si confirm faptul ca Aprilicile nu nimic mai prejos decat japonezele astfel :

1. motorizare Rotax Austria.

3. instalatia electrica Denso - cred ca tot Japonia

...

1.Aprilicile au avut ca si brand 2 propulsoare:ori Rotax,ori Minarelli(Apartine grupului Yamaha).

3.Mai exact Nipon Denso.

 

Actuala mea Aprilica are un Rotax de 749,9 cmc,DOHC(2 axe cu came)si 4 supape pe cilindru,motor 2 in V la 90 de grade.

» Post actualizat in 02 Jul 2015 14:09

Nu am zis ca ai renuntat la Aprilia, cu atat mai putin de proasta ce e, doar faptul concret ca ai renuntat la Pegaso. Shiverul e in alta clasa , deci nu se poate spune ca ai dat Pegaso-ul pentru altceva mai bun.. E o schimbare de categorie si spiritul Aprilist se vede in fidelitatea marcii.

 

Cand am zis ''greii formului'' ma refeream la cei mai activi prin zona , sunt sigur ca mai sunt pe aici aprilisti ( motociclisti) cu destula ''greutate'', doar ca mai tacuti :)

Probabil m-am exprimat nitel gresit.Cand am renuntat la Aprilia Pegaso GA,in favoarea Aprililei Pegaso Strada am schimbat categoria de la soft enduro-turing la naked,zona in care am ramas vanzand Aprilia Pegaso Strada si luand Aprilia Shiver.

Shiver-ul e mai spre naked-sport decat Strada,care e naked-allrounder.

 

Nu am vrut sa se inteleaga ca as fi vreun "greu" a ceva!Nu mai mult de 83 de kg viu! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Aprilicile au avut ca si brand 2 propulsoare:ori Rotax,ori Minarelli(Apartine grupului Yamaha).

3.Mai exact Nipon Denso.

 

Actuala mea Aprilica are un Rotax de 749,9 cmc,DOHC(2 axe cu came)si 4 supape pe cilindru,motor 2 in V la 90 de grade.

ma refeream la modelele mai vechi cu motor Rotax -de fapt astea sunt presusupe cu probleme de aceea nu am mentionat de Minarelli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Austriecii de la KTM folosesc tot propulsoarele Rotax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca nu mi-am prea facut temele referitoare la pegaso strada pentru ca nu prea aveam sperante la unul :)). Dupa aspect si dupa monocilindricul de sub sa imi dadea impresia ca duce mai departe mostenirea categoriei de la GA (si succesorii).

» Post actualizat in 02 Jul 2015 14:27

Recunosc ca nu mi-am prea facut temele referitoare la pegaso strada pentru ca nu prea aveam sperante la unul :)). Dupa aspect si dupa monocilindricul de sub sa imi dadea impresia ca duce mai departe mostenirea categoriei de la GA (si succesorii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca nu mi-am prea facut temele referitoare la Pegaso Strada pentru ca nu prea aveam sperante la unul :)). Dupa aspect si dupa monocilindricul de sub sa imi dadea impresia ca duce mai departe mostenirea categoriei de la GA (si succesorii).

 

Strada,Factory si Fun(Strada 2)sunt naked,supermoto,all-rounder.

Succesorul direct al GA-ului este Aprilia Pegaso Trail. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu si confirm faptul ca Aprilicile nu nimic mai prejos decat japonezele astfel :

1. motorizarea Rotax -Austia- producator de propulsoare de avioane

2. carburatoare Mikuni- Japonia

3. instalatia electrica Denso - cred ca tot Japonia

4. frane Brembo

restul elementelor cred ca sunt nesemnificative

 

A mea a fost reconditionata - daca pot spune asa ceva , de catre mine , fara prea multe interventii majore si pana acum nu m-a dezamagit deloc , dar nici nu imi bat joc de ea.Nu este o motocicleta pentru concurs ci pentru plimbare , asa ca trebuie sa ne bucuram de ea asa cum este!

si ca sa imi intaresc mai mult convingerea , am mai dat o tura prin oras -perfect

» Post actualizat in 02 Jul 2015 18:30

Omul asta zice ca e buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

vezi ca asa am patit si eu(mi-a sarit noaptea tarziu la montare si am pierdut 3 ore ca nebunul nestiind ce are) .... ti-a sarit un dop de la carburatorul stang cel cu socul,si iti baga aer fals.verifica in lateral dreapta carburatorul,e o putza iesita cam 1cm ce trebuie sa fie astupata.daca nu,poti astupa si pe deasupra ca prezervativul cu un furtun inchis in capat sau bagi ceva in interior.

 

 

da, mersi. nu e de acolo. singura chestie care ar fi putut ceda e o membrana care a fost reconditionata, pe dinafara am verificat si e totul ok. ori de la caldura are prea multa benzina acum si se ineaca, ori o fi cedat membrana aia si face prostii :) o voi desface weekend-ul asta si voi vedea, alta sansa nu am..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Omul asta zice ca e buna

Chiar?

Eu credeam ca-i de shite Aprilica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg ce zice .. dar daca zice de bine .. mai putin aia cu "starter" :)) pai aia e 98 - ala a fost an bun , e rosie.. si ei au alte drumuri, se merge altfel..alta benzina pfff .. =))) au pana si alt aer , acolo merge altfel motocicleta :))) e oxigenul >>MAI PUR<< =))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant).

Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti.

 

post-69900-0-22337900-1436029908_thumb.jpg

post-69900-0-90081200-1436029922_thumb.jpg

post-69900-0-60200200-1436029965_thumb.jpg

post-69900-0-00523700-1436029991_thumb.jpg

post-69900-0-39264600-1436030014_thumb.jpg

post-69900-0-82989000-1436030033_thumb.jpg

post-69900-0-64648200-1436030061_thumb.jpg

post-69900-0-27310300-1436030079_thumb.jpg

post-69900-0-92984000-1436030089_thumb.jpg

post-69900-0-68212000-1436030104_thumb.jpg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant).

Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti.

:peace:

Vitezele sunt cele pe care le impartasesc si eu.Ma plimb cu motocicleta pentru placere , nu pentru concurs!

» Post actualizat in 04 Jul 2015 18:19

pentru pasionatii de off cateva chestii bune

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant).

Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti.

Foarte faine pozele,da' jegoasa rau janta de spate(asta de la lant)!

Si cum,totul a fost ok?Nu s-a stricat Aprilica deloc??? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte faine pozele,da' jegoasa rau janta de spate(asta de la lant)!

Si cum,totul a fost ok?Nu s-a stricat Aprilica deloc??? :rusinica:

Janta spate e jegoasa pentru ca am curatat si gresat lantul pe drum.....si am dat cu spray de curatat pana s-a terminat , uitand sa curat si geanta...dupa pe uscat nu a mai vrut sa se curete....si nu am avut rabdare nici cu solutia de ungere....am uns si in maxim 5 min am plecat...probabil nu a avut timp sa se inchege bine pe lant.....nu m-a deranjat asta....arata ca motorului ala , i se invarte roata ...mult si tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Janta spate e jegoasa pentru ca am curatat si gresat lantul pe drum.....si am dat cu spray de curatat pana s-a terminat , uitand sa curat si geanta...dupa pe uscat nu a mai vrut sa se curete....si nu am avut rabdare nici cu solutia de ungere....am uns si in maxim 5 min am plecat...probabil nu a avut timp sa se inchege bine pe lant.....nu m-a deranjat asta....arata ca motorului ala , i se invarte roata ...mult si tare...

Doar glumeam.

Azi pe unde te dai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...