Geamanu Alin Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l. ma interesez si iti spun .Bujii ai doua la mine cum ti-am promis asta iarna. Am mai luat pentru cineva pe Motul 5100 10W40 3 litri plus filtruHF 151 ar fi cam 150 lei iar 4 litri 175 lei pe Yacco este tot cam asa insa platesc eu transport asa ca poti sa iei din Bucuresti direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salutare, Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon. Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor. Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon. Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie. Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete. Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro. M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e. S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) Vezi ca ghidonul de Pegaso Factory este de 28 mm grosime(ca si la Shiver),nu 22! Pegaso Strada,Trail si Fun are de 22 de mm. Editat Februarie 19, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare tuturor! » Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01 Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare, Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon. Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor. Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon. Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie. Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete. Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro. M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e. S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta? Poti sa pui greutatile in 3 feluri. Cu piulita la strung. cu saiba de cauciuc pe o piulita mai lunga sau cu "diblu" lung care se desface in floare si e pentru gips-carton. Eu l-am folosit pe ultimul la mobra sotiei. Mie mi-am pus de la niste handguarduri chinezesti piulita care venea cu ele, dar tot pe sistemul de fluture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare, Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon. Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor. Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon. Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie. Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete. Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro. M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e. S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta? contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare tuturor! » Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01 Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat. Dupa ce ii dai si "moare" in ce stare e bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Cosmin Radulescu te salut si te felicit ca esti Aprilist. Daa' te intreb si eu daca ai verificat si schimbat/curatat filtrul de aer... Ca degeaba mancam(adica are benzina),daca nu si respiram... Fara aer,si noi si mobra moare,nu poate sa traieste!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Cosmin Radulescu te salut si te felicit ca esti Aprilist. Daa' te intreb si eu daca ai verificat si schimbat/curatat filtrul de aer... Ca degeaba mancam(adica are benzina),daca nu si respiram... Fara aer,si noi si mobra moare,nu poate sa traieste!! i-am spu si eu sa verifice filtrul . de fapt se face destul de des , asa ca precautie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Bujia este perfect uscata si filtrul schimbat aproximativ acum 7,8 mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Bujia este perfect uscata si filtrul schimbat aproximativ acum 7,8 mii de km Daca ai ars-o prin praf pe macadam,e imbacsit,asta-i clar! Ce culoare e pe electrozii bujiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Bujia si bateria au o saptamana de la achizitionare....a si uitam ,in filtrul de aer este si putin ulei imprastiat,am mers numai pe asfalt cu ea.Asta toamna cand am facut schimbul de ulei si filtru am pus vre-o 2,2 litri in loc de 1,8 asa ca la joja nivelul este cu un deget peste maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Fara gluma,tu crezi ca nivelul maxim gradat pe joja e de flori-de-mar acolo? Stii cum si cand se verifica nivelul de ulei?Asta ca sa poti afirma ca e ulei mai mult sau putin decat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Sunt nou in ale motociclismului,permis de 10 luni,aprilica de 9 luni si 15 mii de km la activ.Atat de mult m-am indragostit de ea incat si pe gerul ala o scoteam din garaj in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Procedura de golire: Se porneste motorul si se incalzeste uleiul vreo 4-5 minute.Se desfileteaza joja de ulei,se desface busonul superior de golire(surubul ce este infiletat in cadru chiar sub radiatorul de apa)si se goleste pana nu mai curge ulei deloc.Apoi se desface busonul de golire de sub motor si se goleste. Se deface capacul filtrului de ulei si se scoate filtrul vechi.Se goleste si uleiul ce iasa prin gaurile din locasul filtrului de ulei. Procedura de umplere: Se baga si umple cu ulei,filtru de ulei,apoi se monteaza la loc in locasul sau.Se strange corespunzator fiecare surub din cele 3 suruburi ce tin capacul filtrului de ulei.Se infileteaza suruburile de scurgere,atat cel de sub motor cat si cel de sub radiatorul de apa.Evident ca se schimba saibele de cupru-cele ce etanseaza. Se toarna sus in motor cam 1,4-1,5 l de ulei,se infileteaza joja si se porneste motorul.Se lasa sa mearga cam 2-3 minute apoi se opreste si se completeaza pana la cantitatea maxima trecuta in manual.Se porneste din nou si se lasa tot vreo 2-3 minute,dupa care se opreste si imediat cum l-ai oprit,verifici nivelul pe joja!ASTA e nivelul real de ulei din motor. Mersul cu ulei mai mult duce la suprapresiune si distruge garniturile motorului!!!Asta in prima faza! De mersul cu ulei mai putin decat minimul de pe joja,nu mai sun ce efect are,se stie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Corect verificam nivelul uleiului fara sa infiletam joja nu ?! La schimbul pe care l-am facut acum cateva zile mi-a intrat 2,1 l cu tot cu schimbarea filtrului si uleiul e intre min si max dupa ce las motoru cateva minute pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Da,joja se sterge,se baga in locas fara infiletare si se indreapta Aprilica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Iti multumesc mult Cristian ptr toate sfaturile,dar pana la urma cum pot rezolva cu pornirea si turatiile? » Post actualizat in 19 Feb 2016 15:19 Iti multumesc mult Cristian,dar pana la urma ce fac cu pornirea grea si turatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Se poate sa-ti ramana blocata clapeta de soc,sa nu revina la loc.Daca socul e automat ca-i pe injectie din cate am vazut,ar trebui demontat(evident de catre cineva care se pricepe)si verificate parghiile.Simptoma ca porneste turat si dup-aia cand incepe sa se incalzeasca se opreste,e normala caci are socul tras.Asta e parerea mea. Ar trebui sa-si dea parerea cei ce au modelul tau si au patit deja asa ceva. Dar mai intai iti recomand sa-ti completezi datele de la profil,ca sa fie mai usor de identificat locatia ta.Asa cel putin cineva din zona ta,vede si te-ar putea ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi. Alin, sunt curios sa vad pozele » Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22 Procedura de golire: Se porneste motorul si se incalzeste uleiul vreo 4-5 minute.Se desfileteaza joja de ulei,se desface busonul superior de golire(surubul ce este infiletat in cadru chiar sub radiatorul de apa)si se goleste pana nu mai curge ulei deloc.Apoi se desface busonul de golire de sub motor si se goleste. Se deface capacul filtrului de ulei si se scoate filtrul vechi.Se goleste si uleiul ce iasa prin gaurile din locasul filtrului de ulei. Procedura de umplere: Se baga si umple cu ulei,filtru de ulei,apoi se monteaza la loc in locasul sau.Se strange corespunzator fiecare surub din cele 3 suruburi ce tin capacul filtrului de ulei.Se infileteaza suruburile de scurgere,atat cel de sub motor cat si cel de sub radiatorul de apa.Evident ca se schimba saibele de cupru-cele ce etanseaza. Se toarna sus in motor cam 1,4-1,5 l de ulei,se infileteaza joja si se porneste motorul.Se lasa sa mearga cam 2-3 minute apoi se opreste si se completeaza pana la cantitatea maxima trecuta in manual.Se porneste din nou si se lasa tot vreo 2-3 minute,dupa care se opreste si imediat cum l-ai oprit,verifici nivelul pe joja!ASTA e nivelul real de ulei din motor. Mersul cu ulei mai mult duce la suprapresiune si distruge garniturile motorului!!!Asta in prima faza! De mersul cu ulei mai putin decat minimul de pe joja,nu mai sun ce efect are,se stie!!! Foarte buna explicatia. As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Imi permit o mica gluma pentru un Aprilist de pe topic: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 @ Cosmin Radulescu & toti cei care au Pegaso 650 I.E. Va atasez o selectie cu niste instructiuni de intretinere elementare si nu numai din manual. Cosmin Radulescu, vezi ca aici ai detalii de la filtrul de aer la schimbul de ulei si antigel pana la reglarea ralantiului. INTRETINERE si REGLAJE Pegaso 650 I.E..pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 @ Cosmin Radulescu & toti cei care au Pegaso 650 I.E. Va atasez o selectie cu niste instructiuni de intretinere elementare si nu numai din manual. Cosmin Radulescu, vezi ca aici ai detalii de la filtrul de aer la schimbul de ulei si antigel pana la reglarea ralantiului. Tot respectul! Cosmine,asta inseamna sa apelezi la mica comunitate a unei marci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 O sa analizez bine situatia si ma voi conforma celor spuse de voi.Acum chiar nu ma mai simt singur in ale motoarelor.Va multumesc frumos si apreciez ajutorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Cu cea mai mare placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.