Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l.

ma interesez si iti spun .Bujii ai doua la mine cum ti-am promis asta iarna. Am mai luat pentru cineva

pe Motul 5100 10W40 3 litri plus filtruHF 151 ar fi cam 150 lei iar 4 litri 175 lei

pe Yacco este tot cam asa insa platesc eu transport asa ca poti sa iei din Bucuresti direct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ghidonul de Pegaso Factory este de 28 mm grosime(ca si la Shiver),nu 22!

Pegaso Strada,Trail si Fun are de 22 de mm.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

» Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01

Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

Poti sa pui greutatile in 3 feluri.

Cu piulita la strung. cu saiba de cauciuc pe o piulita mai lunga sau cu "diblu" lung care se desface in floare si e pentru gips-carton. Eu l-am folosit pe ultimul la mobra sotiei. Mie mi-am pus de la niste handguarduri chinezesti piulita care venea cu ele, dar tot pe sistemul de fluture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon.

Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor.

Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon.

Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie.

 

Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete.

Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro.

 

M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e.

 

S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta?

contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

» Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01

Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat.

 

Dupa ce ii dai si "moare" in ce stare e bujia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin Radulescu te salut si te felicit ca esti Aprilist.

Daa' te intreb si eu daca ai verificat si schimbat/curatat filtrul de aer...

Ca degeaba mancam(adica are benzina),daca nu si respiram...

Fara aer,si noi si mobra moare,nu poate sa traieste!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin Radulescu te salut si te felicit ca esti Aprilist.

Daa' te intreb si eu daca ai verificat si schimbat/curatat filtrul de aer...

Ca degeaba mancam(adica are benzina),daca nu si respiram...

Fara aer,si noi si mobra moare,nu poate sa traieste!!

i-am spu si eu sa verifice filtrul . de fapt se face destul de des , asa ca precautie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia este perfect uscata si filtrul schimbat aproximativ acum 7,8 mii de km

Daca ai ars-o prin praf pe macadam,e imbacsit,asta-i clar!

Ce culoare e pe electrozii bujiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara gluma,tu crezi ca nivelul maxim gradat pe joja e de flori-de-mar acolo?

Stii cum si cand se verifica nivelul de ulei?Asta ca sa poti afirma ca e ulei mai mult sau putin decat trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procedura de golire:

Se porneste motorul si se incalzeste uleiul vreo 4-5 minute.Se desfileteaza joja de ulei,se desface busonul superior de golire(surubul ce este infiletat in cadru chiar sub radiatorul de apa)si se goleste pana nu mai curge ulei deloc.Apoi se desface busonul de golire de sub motor si se goleste.

Se deface capacul filtrului de ulei si se scoate filtrul vechi.Se goleste si uleiul ce iasa prin gaurile din locasul filtrului de ulei.

Procedura de umplere:

Se baga si umple cu ulei,filtru de ulei,apoi se monteaza la loc in locasul sau.Se strange corespunzator fiecare surub din cele 3 suruburi ce tin capacul filtrului de ulei.Se infileteaza suruburile de scurgere,atat cel de sub motor cat si cel de sub radiatorul de apa.Evident ca se schimba saibele de cupru-cele ce etanseaza.

Se toarna sus in motor cam 1,4-1,5 l de ulei,se infileteaza joja si se porneste motorul.Se lasa sa mearga cam 2-3 minute apoi se opreste si se completeaza pana la cantitatea maxima trecuta in manual.Se porneste din nou si se lasa tot vreo 2-3 minute,dupa care se opreste si imediat cum l-ai oprit,verifici nivelul pe joja!ASTA e nivelul real de ulei din motor.

Mersul cu ulei mai mult duce la suprapresiune si distruge garniturile motorului!!!Asta in prima faza!

De mersul cu ulei mai putin decat minimul de pe joja,nu mai sun ce efect are,se stie!!! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect verificam nivelul uleiului fara sa infiletam joja nu ?!

La schimbul pe care l-am facut acum cateva zile mi-a intrat 2,1 l cu tot cu schimbarea filtrului si uleiul e intre min si max dupa ce las motoru cateva minute pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,joja se sterge,se baga in locas fara infiletare si se indreapta Aprilica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa-ti ramana blocata clapeta de soc,sa nu revina la loc.Daca socul e automat ca-i pe injectie din cate am vazut,ar trebui demontat(evident de catre cineva care se pricepe)si verificate parghiile.Simptoma ca porneste turat si dup-aia cand incepe sa se incalzeasca se opreste,e normala caci are socul tras.Asta e parerea mea.

Ar trebui sa-si dea parerea cei ce au modelul tau si au patit deja asa ceva.

Dar mai intai iti recomand sa-ti completezi datele de la profil,ca sa fie mai usor de identificat locatia ta.Asa cel putin cineva din zona ta,vede si te-ar putea ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza

 

Cristian, Patrick, multumesc de sfaturi.

 

Alin, sunt curios sa vad pozele :cheers:

» Post actualizat in 19 Feb 2016 17:22

Procedura de golire:

Se porneste motorul si se incalzeste uleiul vreo 4-5 minute.Se desfileteaza joja de ulei,se desface busonul superior de golire(surubul ce este infiletat in cadru chiar sub radiatorul de apa)si se goleste pana nu mai curge ulei deloc.Apoi se desface busonul de golire de sub motor si se goleste.

Se deface capacul filtrului de ulei si se scoate filtrul vechi.Se goleste si uleiul ce iasa prin gaurile din locasul filtrului de ulei.

Procedura de umplere:

Se baga si umple cu ulei,filtru de ulei,apoi se monteaza la loc in locasul sau.Se strange corespunzator fiecare surub din cele 3 suruburi ce tin capacul filtrului de ulei.Se infileteaza suruburile de scurgere,atat cel de sub motor cat si cel de sub radiatorul de apa.Evident ca se schimba saibele de cupru-cele ce etanseaza.

Se toarna sus in motor cam 1,4-1,5 l de ulei,se infileteaza joja si se porneste motorul.Se lasa sa mearga cam 2-3 minute apoi se opreste si se completeaza pana la cantitatea maxima trecuta in manual.Se porneste din nou si se lasa tot vreo 2-3 minute,dupa care se opreste si imediat cum l-ai oprit,verifici nivelul pe joja!ASTA e nivelul real de ulei din motor.

Mersul cu ulei mai mult duce la suprapresiune si distruge garniturile motorului!!!Asta in prima faza!

De mersul cu ulei mai putin decat minimul de pe joja,nu mai sun ce efect are,se stie!!! :hug:

Foarte buna explicatia.

As mentiona ceva daca se poate. Eu am observat acest detaliu din atasament cu aerisirea sistemului de ungere, destul de tarziu.

post-16670-0-06143600-1455902529_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cosmin Radulescu & toti cei care au Pegaso 650 I.E.

Va atasez o selectie cu niste instructiuni de intretinere elementare si nu numai din manual.

Cosmin Radulescu, vezi ca aici ai detalii de la filtrul de aer la schimbul de ulei si antigel pana la reglarea ralantiului.

INTRETINERE si REGLAJE Pegaso 650 I.E..pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cosmin Radulescu & toti cei care au Pegaso 650 I.E.

Va atasez o selectie cu niste instructiuni de intretinere elementare si nu numai din manual.

Cosmin Radulescu, vezi ca aici ai detalii de la filtrul de aer la schimbul de ulei si antigel pana la reglarea ralantiului.

Tot respectul! :10:

 

Cosmine,asta inseamna sa apelezi la mica comunitate a unei marci! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...