Sari la conținut

Gata, E Oficial!


kriminal
 Share

Postări Recomandate

Primul numar al revistei MOTOCICLISMO va iesi pe piata la inceputul lunii aprilie (nu, nu e nici o pacaleala, ca stiu ca o sa intrebati). Numele, formatul si cateva articole sunt preluate de la revista italiana MOTOCICLISMO, de care cred ca ati mai auzit. Este una dintre cele mai tari reviste moto din Europa si a aparut pentru prima data in anul 1914.

Pe langa acest anunt, mai am si alte cateva ... rugaminti, ca nu stiu cum sa le zic:

1. Care aveti anunturi cu moto de vanzare (tineti minte ca vom aparea in aprilie, deci mai e ceva vreme...) trimiteti o poza sau doua si un mic text in care descrieti motocicleta (date cat mai complete) pe adresa marius.bacila@motociclismo.ro. E gratis, dar, daca vor fi prea multe anunturi, nu o sa le putem publica pe toate.

2. Care aveti ceva urari, recomandari, pareri... etc referitoare la noua revista, postati-le aici si poate o sa le publicam in primul numar al revistei.

3. Care aveti diverse probleme de ridicat (specifice domeniului moto, bineinteles), referitoare la politie, legislatie, dealeri, service, etc... scrieti un mail pe acceasi adresa (marius.bacila@motociclismo.ro) si, in functie de mai multi factori, printre care relevanta problemei, corectitudinea si coerenta redactarii, spatiul disponibil, numarul de scrisori (mailuri) primite, o vom publica la rubrica "Cuvantul cititorului" si vom incerca sa cautam si un raspuns din partea entitatilor "reclamate", pentru a-l publica.

Any questions? :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai eu ma bucur ca o sa avem inca o revista moto de prestigiu la noi.

 

Dar cred ca toate sondajele care le-ai facut sa vezi ce-i place si ce i-ar placea fiecaruia sa citeasca in revista o sa treaca acum prin filtrul patronilor si o sa avem acelasi lucru ca si la Univers Moto:

 

inca o revista straina care si-a deschis filiala la noi!

 

Sper sa poti sa aduci un aer specific autohton si sa nu fie numai traducerea revistei Motociclismo!

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai eu ma bucur ca o sa avem inca o revista moto de prestigiu la noi.

 

Dar cred ca toate sondajele care le-ai facut sa vezi ce-i place si ce i-ar placea fiecaruia sa citeasca in revista o sa treaca acum prin filtrul patronilor si o sa avem acelasi lucru ca si la Univers Moto:

 

inca o revista straina care si-a deschis filiala la noi!

 

Sper sa poti sa aduci un aer specific autohton si sa nu fie numai traducerea revistei Motociclismo!

 

Bafta!

 

 

 

... cum este univers moto (de tot rahatul) o revista de traducatori si brows-eri pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. cum este univers moto (de tot rahatul) o revista de traducatori si brows-eri pe net.

 

Bizar ca nu ne-am intalnit calare pe la Cincis! Sau pe oriunde altundeva! :baldy:

Totusi e bine ca exista netul si browsing-ul, asa poti vedea si cateva poze, cele mai recente fiind chiar aici

Cu siguranta vei gasi si altele de pe la diverse intruniri sau pur si simplu calatorii prin tara ori teste, forumul dispune si de functia de search (poate fi gasita in dreapta sus). :P

In general imi place sa consider ca exista suficiente mijloace de informare in secolul prezent incat atunci cand afirm ceva, sa am si temele facute.

O afirmatie de genul acesta o consider doar o rautate gratuita. Critica constructiva presupune putina munca de research si implicare, poate ar fi timpul sa ne detasam un pic de mentalitatea romaneasca, de a spune lucruri doar ca sa ne aflam in treaba.

Impresia generala a fost ca motociclistii apreciaza niste teste facute real, cu masuratori reale, fiindca pe doua roti greselile se pot plati cu viata. Sa nu uitam ca Univers Moto a fost infiintata de un motociclist cu o experienta calare de mai bine de 2 milioane de km, care si-a dorit ca ce ajunge la public sa fie nu numai bine scris dar si cat mai adevarat. Tocmai din acest motiv.

Pentru ca Romania nu dispune de circuite, de o gama variata de motociclete sau de orice altceva legat de lumea moto care s-ar putea in Occident, o parte a articolelor sunt intr-adevar traduse din Motorrad, tocmai pentru ca sunt teste si prezentari reale cu informatii reale, scrise de motociclisti si piloti cu experienta, care sunt constienti si pun pret pe faptul ca ceea ce observa poate salva o viata sau sa reduca sansele unui accident.

Nu stiu daca ar mai trebui sa mentionez ca pana si traducatorul nostru este tot motociclist si are suficiente tije de metal in el incat sa merite putin respect si incredere. Iar asta ca sa nu existe interpretari eronate in articole, intelesuri care, ca sa-i spunem frumos, ar putea "dezechilibra" un motociclist.

Pana la urma toate aceste lucruri sunt de fapt fara valoare pentru comunitatea moto din Romania, lucruri pe care oamenii nici macar nu s-au obosit sa le verifice, macar pentru binele lor.

In atatia ani de zile in care am lucrat pentru doua reviste moto si am facut cate 30.000 km pe an, chiar nu am intalnit pe nimeni care sa vina si sa intrebe cum ar putea sa ajute in vreun fel. :ok:

Raman in continuare dezamagit de modul in care lucrurile merg in Romania si poate s-ar schimba ceva la nivel de mentalitate daca oamenii ar critica constructiv bazandu-se pe informatii reale, cu scopul de a ajuta si nu doar ca sa faca rau in mod gratuit sau ca sa iasa in evidenta.

Sper ca pe viitor va fi altfel, pana la urma am intrat in EU si cu putin noroc se va lipi si de noi ceva.

Mai povestim la o :banana:

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bizar ca nu ne-am intalnit calare pe la Cincis! Sau pe oriunde altundeva! :ok:

Totusi e bine ca exista netul si browsing-ul, asa poti vedea si cateva poze, cele mai recente fiind chiar aici

Cu siguranta vei gasi si altele de pe la diverse intruniri sau pur si simplu calatorii prin tara ori teste, forumul dispune si de functia de search (poate fi gasita in dreapta sus). :P

In general imi place sa consider ca exista suficiente mijloace de informare in secolul prezent incat atunci cand afirm ceva, sa am si temele facute.

O afirmatie de genul acesta o consider doar o rautate gratuita. Critica constructiva presupune putina munca de research si implicare, poate ar fi timpul sa ne detasam un pic de mentalitatea romaneasca, de a spune lucruri doar ca sa ne aflam in treaba.

Impresia generala a fost ca motociclistii apreciaza niste teste facute real, cu masuratori reale, fiindca pe doua roti greselile se pot plati cu viata. Sa nu uitam ca Univers Moto a fost infiintata de un motociclist cu o experienta calare de mai bine de 2 milioane de km, care si-a dorit ca ce ajunge la public sa fie nu numai bine scris dar si cat mai adevarat. Tocmai din acest motiv.

Pentru ca Romania nu dispune de circuite, de o gama variata de motociclete sau de orice altceva legat de lumea moto care s-ar putea in Occident, o parte a articolelor sunt intr-adevar traduse din Motorrad, tocmai pentru ca sunt teste si prezentari reale cu informatii reale, scrise de motociclisti si piloti cu experienta, care sunt constienti si pun pret pe faptul ca ceea ce observa poate salva o viata sau sa reduca sansele unui accident.

Nu stiu daca ar mai trebui sa mentionez ca pana si traducatorul nostru este tot motociclist si are suficiente tije de metal in el incat sa merite putin respect si incredere. Iar asta ca sa nu existe interpretari eronate in articole, intelesuri care, ca sa-i spunem frumos, ar putea "dezechilibra" un motociclist.

Pana la urma toate aceste lucruri sunt de fapt fara valoare pentru comunitatea moto din Romania, lucruri pe care oamenii nici macar nu s-au obosit sa le verifice, macar pentru binele lor.

In atatia ani de zile in care am lucrat pentru doua reviste moto si am facut cate 30.000 km pe an, chiar nu am intalnit pe nimeni care sa vina si sa intrebe cum ar putea sa ajute in vreun fel. :P

Raman in continuare dezamagit de modul in care lucrurile merg in Romania si poate s-ar schimba ceva la nivel de mentalitate daca oamenii ar critica constructiv bazandu-se pe informatii reale, cu scopul de a ajuta si nu doar ca sa faca rau in mod gratuit sau ca sa iasa in evidenta.

Sper ca pe viitor va fi altfel, pana la urma am intrat in EU si cu putin noroc se va lipi si de noi ceva.

Mai povestim la o :banana:

Asfalt uscat

 

 

E mult adevar in ce spune demostene aici. Credeti-ma pe cuvant ca e foarte greu sa faci o revista moto in Romania, unde se vand cam o mie si ceva de motociclete si scutere (noi) pe an. Am vazut in multe randuri critici legate de numarul de pagini, de faptul ca nu se fac teste la noi in tara, ca articolele sunt partinitoare si multe alte asemenea.

O revista (de orice fel) presupune o investitie destul de mare. Pana s-o gasi cineva cu multi bani care e dispus sa-i piarda in mod constant (ceea ce pana acum nu stiu sa se fi intamplat nici in Romania si nici altundeva, cel putin pe domeniul auto-moto), revista trebuie sa fie profitabila. Nu e o actiune caritabila pentru satisfacerea neconditionata a gusturilor publicului (in acest caz, motociclistii si pasionatii de moto in general). O revista (cel putin la noi in tara..) traieste din reclama. Vanzarile nu acopera nici macar salariile angajatilor de obicei. Numarul de pagini este direct influentat de numarul de pagini de reclama. Prea putina reclama si prea multe pagini cu articole => se pierd bani. In lumea moto din Romania sunt foarte putini bani, dupa cum stiti si voi. De aceea, cine incepe o astfel de revista, o face in primul rand din pasiune, dar, pentru ca nu este vreun Bill Gates, sau macar un Becali mai mic, nu va putea sa mearga pe pierdere prea mult. Daca treburile nu merg (revista nu se prea vinde => clientii nu prea vor sa dea reclama ca nu o vede nimeni => scad veniturile => se reduc cheltuielile => salarii mici, numar mic de pagini, calitatea articolelor scade => revista se vinde si mai prost si isi strica reputatia - si de aici se reia cercul vicios) revista va disparea in cele din urma.

In fine, scopul postului nu este sa fac apologia revistelor moto din Romania, va zic doar ca efortul in sine de a le face in ciuda profitabilitatii scazute merita respect. In ciuda aparentelor, munca nu e putina si nici extraodinar de bine platita. Parerea mea este ca, daca vrem ca presa moto (si fenomenul moto) sa evolueze , trebuie sa si cumparam o revista de profil (cel putin).

Sper sa gasiti in MOTOCICLISMO ceea ce cautati la o revista moto si va asigur ca va exista intotdeauna comunicare intre public si redactie (o sa avem vreo patru rubrici de interactiune cu publicul in revista).

Avem tot respectul pentru revistele concurente si pentru oamenii implicati in realizarea lor (pe demostene chiar il cunosc personal :baldy: ) si nu vom face un scop din a le vana greselile si/sau defectele. Sunt de parere ca daca vrei sa evoluezi trebuie sa faci tu ceva mai bun, nu sa arati cu degetul si sa razi de cel care a gresit.

Bafta, asfalt uscat, si scuze pentru postul kilometric.

 

 

 

P.S. : Mai astept idei, pareri, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bizar ca nu ne-am intalnit calare pe la Cincis! Sau pe oriunde altundeva! :banana:

 

nu-i bizar deloc. Tu ti-ai ales o meserie, un drum in viata, care-ti permite sa te plimbi rebel pe 2 roti oricand vrei. Eu, trecand de o anumita varsta, a trebuit "sa ma adun" si sa ma gandesc la ce mananc maine, ce masina voi conduce, ce motor... si tot asa. Tot respectul tie pentru ca poti imbina afacerile (sau cel putin jobul) cu timpul liber. Nu inseamnca ca daca nu ma dau cu motorul pe gheata sau daca nu particip la intalniri moto nu-s motociclist. sau daca tu asta crezi, atunci nu-s.

Crede-ma ca pana acum am citit prepunderent Univers Moto. Mi s-a parut cea mai interesanta ca si materiale, desi ca vizual (eu fiind grafician de presa scrisa) este inferioara concurentei.

M-am enervat foarte mult cand in valmasala produsa de acea taxa - TPI - cred ca tu, s-a spus ca revistele de specialitate nu considera asta un subiect si ca este CLAR ca nu se plateste. Era clar, numai ca am asteptat aproape 2 luni pana sa se clarifice - cu ajutorul lui Dobrovolski 99,9% din presa. restul aruncau numai pastile si nade poate-poate cade vreo declaratie ceva. La fel de bine planeaza incertitudinea daca nu cumva in foarte scurt timp aceasta omisiune a TPI la motociclete nu se va "remedia". Dar ce conteaza astia care nu avem bani de motoare noi cumparate din tara si care vrem sa aducem biciclete de afara ca sa ne bucuram si noi putin inainte de a incheia viata asta de roman luat din toate pozitiile!?!

Numai bine si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu chestia asta, imi pare extrem de rau ca aparem de-abia in aprilie si acum, cand a fost toata tevatura asta (foarte aiurea, de altfel) noi de-abia ne puneam pe picioare. Revista MOTOCICLISMO se vrea o publicatie care se implica activ in toate aspectele vietii de motociclist si eu, personal, as vrea sa dau in "ei" cu fiecare ocazie si sa caut o gramada de raspunsuri la multe intrebari pe care cred ca le avem cu totii.

 

P.S. se stie cine sunt "ei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista MOTOCICLISMO se vrea o publicatie care se implica activ in toate aspectele vietii de motociclist ...

DIN ROMANIA NEAPARAT

 

asta vroiam sa inteleaga Demostene cand am spus ca-i usor sa traduci (nu trebuie sa ai jdeani de motor ca sa faci asta) si revista sa fie colorata. SI ATAT!

Editat de moroiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista MOTOCICLISMO se vrea o publicatie care se implica activ in toate aspectele vietii de motociclist ...

DIN ROMANIA NEAPARAT

 

asta vroiam sa inteleaga Demostene cand am spus ca-i usor sa traduci (nu trebuie sa ai jdeani de motor ca sa faci asta) si revista sa fie colorata. SI ATAT!

 

 

Nici nu se pune problema altfel. De la italieni se vor lua doar articolele care nu pot fi facute de noi (teste exhaustive, custom-uri extreme si alte cateva articole in genul acesta). Restul va fi "made in Romania".

Revista MOTOCICLISMO in varianta italiana este excelenta, probabil una dintre cele mai bune si mai complete reviste pe care le-am vazut vreodata (si nu ma refer doar la reviste moto, ci in general). Dar formatul trebuie adaptat putin, deoarece, in timp ce ei fac chestia asta de 93 de ani (!!!) si au un public si o piata care au atins un anumit nivel de maturitate, noi avem si misiunea de a "educa" publicul si de a creste odata cu el. In plus noi avem atatea probleme legislative si administrative care afecteaza motociclistii si/sau piata moto si trebuie sa luam atitudine si sa clarificam cat mai multe dintre ele. Poate va fi o lupta cu morile de vant, dar vom incerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am enervat foarte mult cand in valmasala produsa de acea taxa - TPI - cred ca tu, s-a spus ca revistele de specialitate nu considera asta un subiect si ca este CLAR ca nu se plateste. Era clar, numai ca am asteptat aproape 2 luni pana sa se clarifice - cu ajutorul lui Dobrovolski 99,9% din presa. restul aruncau numai pastile si nade poate-poate cade vreo declaratie ceva. La fel de bine planeaza incertitudinea daca nu cumva in foarte scurt timp aceasta omisiune a TPI la motociclete nu se va "remedia". Dar ce conteaza astia care nu avem bani de motoare noi cumparate din tara si care vrem sa aducem biciclete de afara ca sa ne bucuram si noi putin inainte de a incheia viata asta de roman luat din toate pozitiile!?!

 

Si eu mi-am luat Transalpul din afara si am sperat ca anul asta sa ma arunc la o "vechitura" mai noua asa ca am urmarit indeaproape tot ce se petrece cu TPI-ul. Informatia oficiala de la Ministerul Finantelor, ca TPI-ul nu se aplica motocicletelor, a fost postata pe topicul aferent iar continuarea o vei gasi aici, unde s-a creat un topic pentru toti cei care au depus dosarul si au fost respinsi, prin participarea la o actiune in instanta.

Din pacate birocratia la noi este doar un mic factor, pe langa rivalitatea intre institutii si lipsa de comunicare asa ca nu este chiar asa de usor sa rezolvi ceva.

S-a vorbit si cu Politia Romana iar primele semne se vad deja. Totusi, sunt sigur insa ca mai exista cazuri in Romania de birouri de inmatriculare care "sa nu fie puse la curent" cu legislatia. In acest caz solutia este de a cere motivul oficial al respingerii si de a se actiona in instanta local. Stiu ca dureaza si este un proces frustrant insa suntem totusi in Romania si doar la inceput de drum...

E bine ca mai apar reviste, vom avea din ce in ce mai multa informatie la dispozitie si poate si o implicare mai activa din partea comunitatii. :banana: Poate ca in curand vom avea chiar ceva nisat, pentri pasionatii de enduro, choppere sau viteza :ok:

 

asta vroiam sa inteleaga demostene cand am spus ca-i usor sa traduci

Lucrand de atata timp in domeniu am ajuns sa-mi dau seama ca desi aparent pare usor, in realitate lucrurile nu stau chiar asa... Exista termeni, expresii si nuante pe care doar un motociclist le-ar putea intelege si traduce corect. Poate pentru publicul general nu conteaza momentan aceste aspecte nesemnificative insa inclin sa cred ca pe viitor, cand vom avea cu adevarat o comunitate moto iar oamenii vor beneficia de mijloace reale de a-si suporta aceasta pasiune si vor dori sa afle sau sa invete mai multe, va insemna totusi ceva ca standard de calitate.

Ne vedem :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu chestia asta, imi pare extrem de rau ca aparem de-abia in aprilie si acum, cand a fost toata tevatura asta (foarte aiurea, de altfel) noi de-abia ne puneam pe picioare. Revista MOTOCICLISMO se vrea o publicatie care se implica activ in toate aspectele vietii de motociclist si eu, personal, as vrea sa dau in "ei" cu fiecare ocazie si sa caut o gramada de raspunsuri la multe intrebari pe care cred ca le avem cu totii.

 

P.S. se stie cine sunt "ei"

 

si crezi ca ai fi putut face ceva mai mult?

 

ML + UM au in total cu indulgenta 15.000 de cititori ii pisc pe astia de la guvernare in vf. p**** de ei. revistele auto au sute si tot nu reusesc sa faca nimic in directia asta.

 

NU Contam in statistici pt ei.

Poate daca ajungem la o piata de 15-20.000 de motoare pe an ne vor lua in seama pana atunci... sufletu'

 

PS: tine cont ca faci o revista de motoare nu una politica. sau vrei sa faci un fel de Libertatea pe doua roti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si crezi ca ai fi putut face ceva mai mult?

 

ML + UM au in total cu indulgenta 15.000 de cititori ii pisc pe astia de la guvernare in vf. p**** de ei. revistele auto au sute si tot nu reusesc sa faca nimic in directia asta.

 

NU Contam in statistici pt ei.

Poate daca ajungem la o piata de 15-20.000 de motoare pe an ne vor lua in seama pana atunci... sufletu'

 

PS: tine cont ca faci o revista de motoare nu una politica. sau vrei sa faci un fel de Libertatea pe doua roti?

 

 

Stiu ca nu contam "in the big picture", dar asta nu inseamna ca putem sa ne lasam calcati in picioare fara sa protestam. Libertatea nu are nici o legatura cu exprimarea obiectiilor la adresa ilustrilor conducatori, e un tabloid de 2 lei (vechi). Repet, ne vom ocupa de TOATE aspectele vietii de motociclist, si asta inseamna ca se va ajunge si la articole care privesc partea legislativ-administrativa.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vazut, cumparat, PALCUT :ok:!

 

Layout super. Asemanarea cu MOTOCICLISMO italian, super reusita. Paginatia, sumarul, pozele, testele italiene (nu vreau sa fiu rau, da' testele italiene mi se par cele mai obiective). Plus o gramada de continut romanesc. E o revista totala!

Ce am nimerit-o aici cand vorbeam de MOTOCICLISMO italian! Habar n-aveam ca e vorba de MOTOCICLISMO in varianta romaneasca. :cheers:

 

"Carrro Direttore..." ca sa fiu un pic carcotas, abia astept sa vad la "Cuvantul Cititorului" daca forurile romanesti (federatie, dealeri, service-uri, magazine) vor da raspunsuri la intrebarile din aceasta sectiune cu aceeasi promptitudine cu care o fac omologii lor din Italia.

 

Primul numar imi place! Sper sa fie din ce in ce mai bine, si din ce in ce mai multe pagini.

Noroc bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazut, cumparat, PALCUT :ok:!

 

Layout super. Asemanarea cu MOTOCICLISMO italian, super reusita. Paginatia, sumarul, pozele, testele italiene (nu vreau sa fiu rau, da' testele italiene mi se par cele mai obiective). Plus o gramada de continut romanesc. E o revista totala!

Ce am nimerit-o aici cand vorbeam de MOTOCICLISMO italian! Habar n-aveam ca e vorba de MOTOCICLISMO in varianta romaneasca. :cheers:

 

"Carrro Direttore..." ca sa fiu un pic carcotas, abia astept sa vad la "Cuvantul Cititorului" daca forurile romanesti (federatie, dealeri, service-uri, magazine) vor da raspunsuri la intrebarile din aceasta sectiune cu aceeasi promptitudine cu care o fac omologii lor din Italia.

 

Primul numar imi place! Sper sa fie din ce in ce mai bine, si din ce in ce mai multe pagini.

Noroc bun!

 

Multumim mult pentru aprecieri. Ne-am straduit mult si vrem sa mergem din ce in ce mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasit ieri revista la chiosc, cumparat, citit, impresie generala buna. Mai e loc de mai bine, sau cum s-ar spune mai e mult pana departe. O nota de neglijenta e data de sutele de erori de tipar, care ajung deranjante la un moment dat. Asteptam cu interes sa vedem ce poate face puterea presei in favoarea motociclistilor.

In ceea ce priveste piata de 15-20.000 de oameni pe care si-o disputa cele 2 reviste de pana acum... e bullshit. Numai in Bucuresti sunt inregistrate peste 100.000 de motocicluri, nu discut la nivelul intregii tari. ACEASTA este piata careia i se adreseaza revistele de profil. Doar ca dureaza ceva timp si e nevoie de o sustinere buna si de un marketing si mai bun ca vestea sa ajunga la toti acesti posesori. Iar ca acestia sa cumpere mai mult de un numar e nevoie si de un continut valoros, nu doar de o coperta colorata.

 

Eu ii doresc succes acestei noi reviste, astept cu interes numerele urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='E.Z.rider' date='Mar 5 2007, 01:05 PM' post='654789

ML + UM au in total cu indulgenta 15.000 de cititori

 

cu mare indulgenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasit ieri revista la chiosc, cumparat, citit, impresie generala buna. Mai e loc de mai bine, sau cum s-ar spune mai e mult pana departe. O nota de neglijenta e data de sutele de erori de tipar, care ajung deranjante la un moment dat. Asteptam cu interes sa vedem ce poate face puterea presei in favoarea motociclistilor.

In ceea ce priveste piata de 15-20.000 de oameni pe care si-o disputa cele 2 reviste de pana acum... e bullshit. Numai in Bucuresti sunt inregistrate peste 100.000 de motocicluri, nu discut la nivelul intregii tari. ACEASTA este piata careia i se adreseaza revistele de profil. Doar ca dureaza ceva timp si e nevoie de o sustinere buna si de un marketing si mai bun ca vestea sa ajunga la toti acesti posesori. Iar ca acestia sa cumpere mai mult de un numar e nevoie si de un continut valoros, nu doar de o coperta colorata.

 

Eu ii doresc succes acestei noi reviste, astept cu interes numerele urmatoare.

 

Multumim. Stim ca "mai e mult pana departe", dar intr-acolo ne indreptam. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Felicitari si succes maxim echipei (si implicit revistei) Motociclismo! :crack:

Nu ma pronunt asupra ei de vreo culoare (desi, evident, am citit-o inainte de aparitia pe piata) :blink: , din simplul motiv ca lucrez (de 3 ani) la concurenta. :ok: Cu cit mai multe titluri, cu atit mai bine, oricum !!!

Cit despre numarul de EXEMPLARE VINDUTE (nu tirajul) al celor doua reviste moto de pina acum, el se invirte intr-adevar doar in jurul cifrei "indulgente" de 15.000 (cauzele ar merita o discutie separata); numarul de CITITORI e insa o cu totul alta notiune (ex: sint reviste auto cu vinzari de 20.000 care au peste 300.000 de cititori). Doar sondajele BRAT pot da cifre in sensul asta (sondaje care n-au fost inca facute nici la ML, nici la UM - nu noi, redactorii, ci aia cu banii decid si asta).

 

P.S. Cred doar eu oare ca stimatii administratori ai site-lui ar trebui sa faca o noua sectiune pe forum, dedicata revistei Motociclismo???

 

:cheers:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...