Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ce vroiam sa va intreb,care aveti modificari la motociclete.exista probleme la itp?ma refer la cele streetfighter

La ITP, nu chiar ... depinde si la ce ITP mergi.

Problemele mari vor aparea la schimbarea de proprietar, adica atunci cand noul proprietar merge cu ea la RAR sa-i faca autentificarea. In Bucuresti, practic nu poti sa faci nimic nici macar cu spaga.

Trebuie sa-i faci autentificare in alt judet (Giurgiu, Dambovitza, etc) si cu interventii.

Practic, inginerii de la RAR, verifica si pozele vechi de la inmatriculare atunci cand fac autentificari, daca li se pare ceva suspect la modelul respectiv.

De-aia va sfatuiesc pe toti sa pastrati tot ce dati jos de pe ea (carene, far, bord, etc) pentru ca e posibil sa aveti surprize chiar si controalele RAR din trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masca e pe motoru unui client. Motocicleta e inca in lucru pana pe la sfarsitul lunii.

Vopseaua e facuta de el.

Va aparea in Streetfighters Magazine prin Martie.

 

img_3110.jpg

 

img_1710.jpg

 

img_1410.jpg

 

img_9110.jpg

 

img_5510.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ITP, nu chiar ... depinde si la ce ITP mergi.

 

aha am inteles.eu motorul vreau sa il tin.la mine ;moare;. ce vreau sa va intreb.se pare ca la o privire mai atenta se pare ca telescoapele mele sunt indoite de sub jugul inferior,o usoara cuta dar la capat au o abatere de 3-4mm.vreau sa stiu daca se mai repara (indreapta) su daca nu am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600

 

Sal. Eu mi-am luat fata de CBR 929 USD sa o pun pe Hornet care avea furca normala....doar ca mi-o trebuit toata fata si anume: jugurile pentru bratele USD, bratele, aripa fata, axul de la roata (ca asta avea axul mai mare decat ce aveam eu) si automat roata fata pentru axu asta de CBR. Este ceva de lucru si trebuie sa ai rabdare. La mine nu s-a potrivit nici axu de pe jug care intra in cadru ca la Hornet care e mai lung si la CBR e mai scurt asa ca trebuie sa il rezolv si ala la strung si sa il presez pe jugu inferior.

Asa din vorbe se pare ca e simplu...dr odata ce ai dat jos piesele si vrei sa le potrivesti altele...e mult mai complicat decat crezi. Ce-i drept ca o sa arata mult mai bine cu furca USD dar e mult de munca.

Bafta

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles.eu motorul vreau sa il tin.la mine ;moare;. ce vreau sa va intreb.se pare ca la o privire mai atenta se pare ca telescoapele mele sunt indoite de sub jugul inferior,o usoara cuta dar la capat au o abatere de 3-4mm.vreau sa stiu daca se mai repara (indreapta) su daca nu am gasit o furca de gsxr din 93-94 inversata si as dori sa stiu daca se potriveste la mine pe roata mea,el imi da furca cu tot cu etrieri.eu am un srad din 98 de 600

Nu-ti merge USD 93-94 pe srad de 600. chiar daca schimbi jugurile. Nu sunt aceiasi rulmenti.

Daca telescoapele sunt indoite doar 3-4 mm, cred ca se pot reconditiona, sau poti sa-ti pui orice alte tuburi de telescoape de 41 mm care au cam aceeasi lungime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti merge USD 93-94 pe srad de 600. chiar daca schimbi jugurile. Nu sunt aceiasi rulmenti.

Daca telescoapele sunt indoite doar 3-4 mm, cred ca se pot reconditiona, sau poti sa-ti pui orice alte tuburi de telescoape de 41 mm care au cam aceeasi lungime.

e buna ideea cu alte tuburi,dar nu gasesti asa usor,care sunt indoite sau toata furca.am desfacut astazi telescoapele.am pus tuburile pe o cumpana sa vad cat de deformate sunt,curbura este de 2mm si 3mm,roata nu se potrivea bine la montaj.vreau sa spun ca uleiul era negru si foarte vascos (probabil ca au stat in magazie fara caldura) si la fundul paharului era cam de 1,5 -2 cm numai mazga ceva negru si gros.am spalat cat de cat paharul cu ceva benzina numai in mare.acum sa vad daca se mai pot indrepta,pentru ca ele au mai fost indreptate o data la fostul propietar,am radiatorul indoit,deci i-a tras una binisor.eu am sa caut totusi alte tuburi sa vad daca o sa gasesc.pana nu reusesc cu furca nu pot trece la far,ghidon si modificat codita.dar ai habar nerv0ptik ce furca ar merge fara modificari pe srad?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica e inversata (upside-down) si se potriveste, eu nu-ti recomand sa o mai indrepti inca odata, indreptatul jambelor este mai mult decat carpeala, nu se merita asa ceva! :unsure:

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Nu mai rade ca defapt tu esti ala care n-a inteles.

furca de 750 de pe SRAD care e USD, NU merge pe SRAD de 600 din 98, care NU e USD.

Difera gatul unde vine axul jugului.

 

e buna ideea cu alte tuburi,dar nu gasesti asa usor,care sunt indoite sau toata furca.am desfacut astazi telescoapele.am pus tuburile pe o cumpana sa vad cat de deformate sunt,curbura este de 2mm si 3mm,roata nu se potrivea bine la montaj.vreau sa spun ca uleiul era negru si foarte vascos (probabil ca au stat in magazie fara caldura) si la fundul paharului era cam de 1,5 -2 cm numai mazga ceva negru si gros.am spalat cat de cat paharul cu ceva benzina numai in mare.acum sa vad daca se mai pot indrepta,pentru ca ele au mai fost indreptate o data la fostul propietar,am radiatorul indoit,deci i-a tras una binisor.eu am sa caut totusi alte tuburi sa vad daca o sa gasesc.pana nu reusesc cu furca nu pot trece la far,ghidon si modificat codita.dar ai habar nerv0ptik ce furca ar merge fara modificari pe srad?

 

Gasesti la tuburi de 41 mm intr-o veselie:

ZZR de 400 si 600

ZXR de 750 si cateva de 600 model mai vechi

GSXR modele vechi de 750 si 1100

GSXF o rgoaza demodele

Suzuki Bandit aproape toate

Gasesti pana si pe BMW f650 dar alea sunt mai lungi

 

41 mm era cam standard ... pe yamaha nu prea ma pricep, dar e posibil pe R6 si Thundercat

 

Dar ... trebuie sa fii foarte atent la cuzinetul de jos care ramane pe tub. Sa il probezi sa intre la tine in pahar si sa nu aibe joc. Eventual scoti un cuzinet de pe un tub de-al tau si mergi si verifica grosimea lui cu un micrometru sa fie ca la cele pe care le ei. Nu conteaza ca e mai lat sau mai subtire, atata timp cat e cuzinetul pereche cu tubul.

Mai conteaza sa mearga la grosime si pas si filetul de la dumper rod (ala care tine tubul in pahar si se monteaza prin orificiul perpendicular pe axul rotii.

 

Revenind la tuburile tale, sincer, nu merita facute. Nu de alta, dar posibil sa strici paharele pe interior.

Uleiul ala negru nu e de la niciun frig. E shpan de la cuzineti. Cuzinetii sunt fabricati din materiale neferoase si mult grafit, de-aia e negru si ai depuneri.

Poti sa-ti faci singurel servisarea la amortizoare.

Te mai costa un ulei de furca vreo 60 lei (Motul Medium 10W - de-asta am pus eu si dupa un an arata aproape la fel) si semiringuri noi maxim 30 Euro perechea.

Bafta! Daca ma iai intrebari scrie-mi pe prv, ca nu prea stau pe topicul asta.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervule, nu stiu care e treaba, dar pe Sv-uri modificarea cu furca USD de la GSX-R 600/750/1000 e ceva sa zic relativ normal in afara, fara prea multe batai de cap...dar e nevoie de tot ansamblul fata, de ce? Rotorul de viteza, roata, prinderile pentru etrieri, juguri, semighidoane. Nu se potrivesc unele de la o furca normala cu una usd. Deci daca vrei sa iti schimbi furca cu una usd cauta un ansamblu complet da cred ca te duce undeva la 350-400 eur cel mai ieftin.

 

 

Corect, si una din solutii la problema cu potrivirea rulmentilor ar fi sa pui axul de pe o furca pe alta sau sa-l modifici pe cel care-l ai. Si da, e mai usor sa schimbi toata fatza decat numai furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma ... v-ati prins ... ce ziceam ?

Vorbeam de o anume motocicleta ... gixxer srad de 600 din 98 si un gixxer 750 din 92-93.

Cautati in fische daca se potriveste ceva, si dupaia mai discutam. da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaaai furca de hornet nu merge pe Cb, vaaaaiii....jugurile nu sunt la fel...vaaai axul e mai lung, vaaaaiii aia nu merge.... nush ce si pe dincolo...Cred ca e o minune de la Dumnezeu ca am reusit sa punem furcile de Hornet si rotile/franele de CBR pe un cb500.

 

Daca era sa ma iau dupa ce au zis altii am inceput...tot grisinele alea de furci le aveam. Nu conteaza specs-urile, conteaza cat timp/bani/scule ai ca sa le adaptezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

ok.

 

Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter.

Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile.

 

Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ...

Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata.

 

Omul cred ca se referea la "ia de aici si pune aici". Cu putin efort pui si furca usd de GSX-R pe SRAD 600. Schimbi jugurile, rulmentii si eventual axul daca nu se potriveste.

Schimba tu axul de pe un jug :D

Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum !

O notez.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

ok.

 

Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter.

Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile.

 

Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ...

Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata.

 

 

Schimba tu axul de pe un jug :D

Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum !

O notez.

am schimbat eu...la 2 motoare pana acum:

suzuki sv 650...are furca de la un Ducati ( inclusiv roata , aripa, etriere, ) juguri de la R1 si axul facut pe strung. Axul de la R1 e de aluminiu si diam. pt. rulmenti de 30mm....iar Sv are rulmentii cu diam. int. de 30 mm jos si 25 sus.

 

 

cagiva raptor 650....era cu fata lovita....si a ajuns fata de la Sv 650 pe ea....si iarasi : telescoape SV, roata Yamaha R6 /2006 + ceva distantiere si alti rulmenti, juguri R6, aripa bandit 400, etriere R6.....axul refacut...cagiva are ceva rulmenti atipici, nu sunt in standardul romanesc si a trebuit facut ceva !... in poza e inca roata de SV

La ambele modificarile sunt de un an....si functioneaza.

 

am schimbat eu...la 2 motoare pana acum:

suzuki sv 650...are furca de la un Ducati ( inclusiv roata , aripa, etriere, ) juguri de la R1 si axul facut pe strung. Axul de la R1 e de aluminiu si diam. pt. rulmenti de 30mm....iar Sv are rulmentii cu diam. int. de 30 mm jos si 25 sus.

 

 

cagiva raptor 650....era cu fata lovita....si a ajuns fata de la Sv 650 pe ea....si iarasi : telescoape SV, roata Yamaha R6 /2006 + ceva distantiere si alti rulmenti, juguri R6, aripa bandit 400, etriere R6.....axul refacut...cagiva are ceva rulmenti atipici, nu sunt in standardul romanesc si a trebuit facut ceva !... in poza e inca roata de SV

La ambele modificarile sunt de un an....si functioneaza.

scuze, etrierele de SV pt Cagiva

post-15613-0-83630700-1326299323_thumb.jpg

post-15613-0-67518700-1326299365_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

ok.

 

Trebuie sa fii tare mandra si tu si tovarashu tau ca ati muncit la un CB-u sa arate a fighter.

Acum inteleg de ce va ia lumea la misto pe toate topicurile.

 

Eu am discutat cu omul pe privat, si nu cred ca are atatia bani incat sa se apuce sa-si duca cadrul la strunjit, sa schimbe rulmentii la alte cote, etc ...

Dar in fine, stiu ca ti-au murit laudatorii, asa ca esti scuzata.

 

 

Schimba tu axul de pe un jug :D

Hahahha, asta-i cea mai tare pe care am auzit-o pana acum !

O notez.

 

 

esti B cu B MARE! Daca habar n-ai si n-ai auzit mai bine taci!

tu te laudai cateva posturi in urma ca esti mare admirator al curentului streetfighter si ca il urmaresti pe alte forumuri, esti praf.

schimbatul axului de la juguri e o practica comuna, ceva normal pentru cei care fac streetfightere.

Cum crezi ca am pus furca de Hayabusa pe Triumph Trophy 900.

Am facut si o sa mai fac asemenea modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am de restul, dar tin minte ca vazusem pe undeva un jug cu ax ciudat, reglabil pe inaltime/lungime cum vreti sa ii ziceti. http://www.customfighters.com/forums/ pe aici pe undeva daca mai are cineva rabdare sa il caute :rusinica:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...