Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pentru cei interesati sa modifice partea din spate a motocicletei am o carena de spate si un undertail din fibra de sticla cu sa de neopren. la cerere pot realiza si un cadru de spate pentru a inlocui tot ansamblul motocicletei ce urmeaza a fi mofificata. multumesc. 0765336589

Mesaj completat

pentru cei interesati sa modifice partea din spate a motocicletei am o carena de spate si un undertail din fibra de sticla cu sa de neopren. la cerere pot realiza si un cadru de spate pentru a inlocui tot ansamblul motocicletei ce urmeaza a fi mofificata. multumesc. 0765336589

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e fighter, doar asa consideri tu :laugh:

Nu fi rau cu djfinggaz...

Sunt si modele "streetfighter" din fabrica, stii si tu...

Dar djfinggaz, noi acilea, vorbim mai mult de fightere modificate de noi...

sau gresesc?

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fi rau cu djfinggaz...

Sunt si modele "streetfighter" din fabrica, stii si tu...

Dar djfinggaz, noi acilea, vorbim mai mult de fightere modificate de noi...

sau gresesc?

:wacko:

 

Parerea mea ca mai mult de naked-uri agresive nu poti sa le zici la astea din fabrica.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza de mai sus ma lasa rece.

mda...asa ziceam si eu.si fac pariu ca acceosoriile rizoma(oglinzi,butoiase de lichid de frana,capete ghidon,semnalizari,capac ambreiaj,etc)NU vin din fabrica.plus ca.....unde e SF-ul din el de fapt?niste accesorii rizoma si nu numai,aruncate gata il fac SF?dupa capul meu e doar un naked accesorizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un streetfighter din punctu meu de verede e o motocicleta comuna, normala, care dupa ce termina "buildaru" cu ea, iese ceva extraordinar. niciodata un brand nu va puea scoate "streetfighter" pe usile fabricii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' lu' asta cum ii zici boss? Ducati NakedAgresiv?

 

Ducati_Streetfighter_1.jpg

 

 

BOSS i-as spune Ducati NIKE-Agresiv. Si i-as mai lipi o virgula pe rezervor ca tunningul sa fie complet. Faptul ca ei s-au gandit la marketing sa ii zica ducati StreetFighter nu inseamna ca e Streetfighter. Cum eu daca ii zic lu' tata Bill Gates, nu il face Bill Gates :(

 

StreetFighterele nu au legatura cu motoarele stock din fabrica.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOSS i-as spune Ducati NIKE-Agresiv. Si i-as mai lipi o virgula pe rezervor ca tunningul sa fie complet.

 

Pai vezi? Tocmai de-aia nu ai.

 

Voua va scapa o faza: producatorii de motociclete incearca inexorabil sa raspunda la cererea pietei, sa umple nise noi, sa faca profituri mai mari. Motocicletele gen naked, supermoto sau streetfighter nu existau odinioara decat facute "handmade" in garajul din spatele caselor oamenilor bogati sau/si pasionati. Acum se gasesc de vanzare la dealer, tocmai datorita acestui trend.

 

Ducati Streetfighter, MV Agusta Brutale 1099, Kawasaki Z1000 (nah ca am pus si japoneza, sa nu urlati), Aprilia Tuono sau Triumph Speed Triple (printre altele) sunt mult (mult) mai streetfighter-e decat 90% (si sunt indulgent) din ceea ce umbla pe strazi in Romania si isi zice pompos "streetfighter" - in principiu o vitezana japoneza de prin '95, fara carene si tavalita pe toate partile, sau un naked cu cateva rizoame si o finala de carbon SH, zgariata.

 

Daca sunteti cu capul pe umeri, va veti uita in jur si la anunturile de prin tara si veti vedea ca am dreptate. Daca nu, o sa imi sariti in cap revoltati si nedumeriti, confundand inca notiunea de "streetfighter" cu cea de "customizare".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi? Tocmai de-aia nu ai.

 

Ducati Streetfighter, MV Agusta Brutale 1099, Kawasaki Z1000 (nah ca am pus si japoneza, sa nu urlati), Aprilia Tuono sau Triumph Speed Triple (printre altele) sunt mult (mult) mai streetfighter-e decat 90% (si sunt indulgent) din ceea ce umbla pe strazi in Romania si isi zice pompos "streetfighter" - in principiu o vitezana japoneza de prin '95, fara carene si tavalita pe toate partile, sau un naked cu cateva rizoame si o finala de carbon SH, zgariata.

 

Probabil valoreaza si vreo ceva mii de euro serioase pe care nu ii am si probabil daca i-as avea, nu i-as cheltui pe asa ceva oricum. Dar cred ca tine de gusturi si afinitati.

 

Iar la partea cu tavaleala nu stiu ce sa zic. Eu am achizitionat un geseixer din 92 care era inainte de "taiere" mai intreg decat multe alte motorete mai noi. Eu zic ca s-a depasit faza cu "un fighter trebuie sa fi suferit musai un accident ca sa fie taiat si modificat". Cred ca unora le place sa isi faca ei cu mana lor ceva. Eu unul asta inteleg din streetfighter: handmade. Restul e comercialism. Asta e tendinta tuturor naked-urilor: er6, fz6, banditu mai nout, hornet 2007 etc. Ce facem acum? Le incadram pe toate la streetfighter?

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca iti scrii numele pe el, ii pui o masca cu spot-uri de bucatarie in loc de faruri si actibilde cu "reising" si alte marci de consumabile pe bascula, e streetfighter? Nu spun ca e cazul tau, vorbesc in general.

 

"Streetfighter" pentru mine inseamna putere si performanta (si aici nu ma refer doar la motor) de SBK, pe o motocicleta necarenata, de strada - fie ca asa o faci tu, sau asa vine ea din fabrica. Bineinteles, mai intervin si alte doua elemente: look-ul si inutilitatea. Estetic, exemplele date sunt destul de rar intalnite pentru a putea emana exclusivitate; restul de design e subiectiv. Apoi, practic nu poti sa le utilizezi performanta decat la acceleratie (motor de SBK cu cutie mai scurta), in reprize si pe circuit - dar si acolo, in afara poate de circuitele scurte, foarte virajate si cu lipsa de linii drepte adevarate, un SBK carenat te va lasa in urma. In rest ai parte de toata lipsa de versatilitate a unui SBK + lipsa de carene ca bonus (o adevarata placere afara, la peste 120-130).

 

Pe scurt - frumos, brutal, exclusiv si fara ratiune practica. Asta e streetfighter-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Dar daca iti scrii numele pe el, ii pui o masca cu spot-uri de bucatarie in loc de faruri si actibilde cu "reising" si alte marci de consumabile pe bascula, e streetfighter? Nu spun ca e cazul tau, vorbesc in general.

 

 

2. Pe scurt - frumos, brutal, exclusiv si fara ratiune practica. Asta e streetfighter-ul.

 

:(

 

1. Nu cred ca asta inseamna vreun pic streetfighter

 

2. Eu cred ca unele din ele sunt cu bun gust, altele grotesti, dar cu ceva personalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My 2 cents:

 

Street-fighter inseamna lupte de strada, deci o motocicleta construita pentru curse prin oras, deci un caferacer modern. Ca si in cazul caferace-rurilor nu exista reguli stricte de incadrare.

 

Ideea e una simpla: e motor de curse prin oras? E street-fighter... poate fi si un Wakan, poate fi si un Speed-Triple, poate fi si un Ducati Street fighter.

 

Pana la urma Speed Triple-ul a aparut tocmai ca o evolutie a lui Daytona deci, conform definitiei este un Street-Fighter. La fel si Ducati Streetfighter sau MV Agusta Brutale

 

Este individualist un SF facut "artizanal" dar nu este mai SF decat unul de serie...

 

Subscriu insa la ideea ca nu orice naked este SF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

e la vanzare . si se mai adauga masca asta , tot la 60 euro

 

Salut .... as fii interesat de bugs daca il dai doar pe el la undeva sa zicem 200 ron, ce zici merge pus pe un fzr 1994?

 

Salutare, am sa va arat cateva poze, dupa o spalare amanuntita. Mobra mea Yamaha Fzr600r 4jh din 95'fara carene, far de wr 450f si coditza de 636 2004 original. Usurata total cu 20 de kg, mai urmeaza un ghidon lsl cauciuc de 180 pe care il am dar mi-e lene sa-l pun, o ridicare cu 3-4 cm a coditei si o vopsea la capace motor si cadru, eventual un bugspoiler, dar nu stiu de unde sa iau , la cine sa apelez eventual sa-mi faca unul... stie careva?

 

motorul are 38.000 km, revizie totala facuta ( ulei castrol power 1, 10W50 full sintetic, filtre, aer, ulei, placute, fata spate originale, lichid frana schimbat, kit lant did nou, cauciuc fata 30% uzura, spatele 20%, latime 180 michelin, bujii ngk, carburatoare curatate, sincronizate, compresia verificata cilindrul: 1)11.6 2) 11.9 3)11.6 4)11.8 ) este in perfecta stare, in afara de vopseaua cadrului pe care intentionez sa o fac in viitorul apropiat, testat pe dyno 90.2 bhp la roata) atince 200 in 11.8 sec. Ar mai trebuii o toba carbon... si ar fii gata.

Pentru doritori, motocicleta o dau, eventual tot pt a lua una sa o modific, cu 1700 degociabil.

post-58686-0-28658200-1305621410_thumb.jpg

post-58686-0-79172400-1305621428_thumb.jpg

post-58686-0-82908900-1305621449_thumb.jpg

post-58686-0-98893600-1305621466_thumb.jpg

post-58686-0-63229500-1305621488_thumb.jpg

post-58686-0-32614100-1305621504_thumb.jpg

post-58686-0-08715300-1305621521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima creatie a lu' nevasta-mea (Ice-Queen)

 

114.jpg

 

214.jpg

 

314.jpg

 

414.jpg

 

514.jpg

 

612.jpg

 

712.jpg

 

asta a fost prima, de proba (pentru a calcula cantitatile necesare de material si de a testa matrita).

urmatoarea va fi un pic mai subtire (-25%). Suprafata imaculata, fara gauri, bule si altele...

Are 2 straturi de gelcoat si 4 de fibra urmatoarele (care vor fi de serie) vor fi cu un strat de gelcoat si 3 de fibra.

Petele care se vad in poze sunt datorata vaselinei (folosita pentru detasarea mastii de matrita).

Or sa fie pigulite inca un pic si date cu un strat de primer.

Vor fi spre vanzare.

 

Partea cea mai tare este ca totul e facut de ea, de la modelaj pana la turnat in fibra. Tot ce am facut eu a fost sa ii tin matrita in anumite pozitii ca sa poata "sa bata" fibra :rolleyes:

Abia astept sa o vad cand o sa isi modifice singura motoru (inca un pic). :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...