SRJN Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 uitati aici streetfightere adevarate, facute cu gust si talent, nu cu lipsa de sex! Ce frumos e Banditul. Eu personal as fi cromat ceasurile si as fi pus si oglinzi cromate. Imi plac de asemenea si celelalte 2,ZRX-ul mi se pare cel mai apropiat de streetfighter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brumix Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Ce bujii recmoandatzi pt un GSF 600 S 98 k intr-o luna am schimbat 3 seturi NGK .Mi-au dat de la service bujii shi cu un electrod shi cu doua.Asfalt uscat everybody!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Ce bujii recmoandatzi pt un GSF 600 S 98 k intr-o luna am schimbat 3 seturi NGK .Mi-au dat de la service bujii shi cu un electrod shi cu doua.Asfalt uscat everybody!!! NGK CR9EK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Cei ce doresc cu adevarat sa se si dea pe o roata sau sa faca stunt-uri ... confectionez engine guard si prelungire codita din diferite tipuri si marimi de teava ... si prelungirea coditei si engine guard-ul au fost facute astfel pentru ca asa a vrut proprietarul motorului si sunt ruginite din cauza aceleasi persoane ... Editat Ianuarie 24, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 scuza-ma ca ma bag asa in sufletul tau dar prelungirea coditei (12 a clock guard)care ai facuto este inutila,daca ridici motorul nu o sa poti pt vei freca inainte de a ajunge la 90 de grade si asta te va arunca inapoi in fata,ca sa o faci k lumea pui motorul cu toata spate la un perete si capatul metalic trebuie sa fie mai inauntru decit roata spate cu 9 14cm asta ca sa poti ridica motorul putinpeste 90 de grade sau sa il tii la 90 de grade.Trebuie lasat loc si pt picior iar daca spatiul nu permite prelungirea se face in sus peste sa nu in jos. da ma rog proprietarul sunt sigur ca nu foloseste motorul pt stunt ci doar ........il foloseste.Daca te intereseaza mai multe despre acest curent stunt te invit pe 23 mai pe aeroportul international Baia Mare unde organizam Campionatul Mondial de Stunt Riding pt prima data in Romania cu participarea a peste 30 de concurenti cei mai buni din lume.Mai multe detalii o sa poti afla pe site-ul clubului www.urbanmoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) scuza-ma ca ma bag asa in sufletul tau dar prelungirea coditei (12 a clock guard)care ai facuto este inutila,daca ridici motorul nu o sa poti pt vei freca inainte de a ajunge la 90 de grade si asta te va arunca inapoi in fata,ca sa o faci k lumea pui motorul cu toata spate la un perete si capatul metalic trebuie sa fie mai inauntru decit roata spate cu 9 14cmasta ca sa poti ridica motorul putinpeste 90 de grade sau sa il tii la 90 de grade.Trebuie lasat loc si pt picior iar daca spatiul nu permite prelungirea se face in sus peste sa nu in jos. da ma rog proprietarul sunt sigur ca nu foloseste motorul pt stunt ci doar ........il foloseste.Daca te intereseaza mai multe despre acest curent stunt te invit pe 23 mai pe aeroportul international Baia Mare unde organizam Campionatul Mondial de Stunt Riding pt prima data in Romania cu participarea a peste 30 de concurenti cei mai buni din lume.Mai multe detalii o sa poti afla pe site-ul clubului www.urbanmoto.ro NU ma supar, chiar ma bucur ... asa mai invat ce si cum. E prima de genul asta, urmatoarea va fi si mai buna ... tot ce e facut e asa din dorinta proprietarului, iar daca faceam codita dreapta iesea mult mai lunga, chiar si asa in jos ea isi face treaba perfect ... e incercata treaba, apoi el a facuto asa de lunga ca sa ridice motorul pe ea si sa stea cu picioarele pe capatul ei, totodata elimina riscul de a te da peste cap ... lumea invata, si nu vad nimic rau in asta, cu motorul asta m-am dat prima data pe o roata fara a-mi fi frica ca ma dau peste cap sau alte chestii ... Daca mi-as permite as veni cu siguranta ... stundent din Braila la Iasi, nici macar prin apropiere nu sunt ... Editat Ianuarie 25, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Ce bujii recmoandatzi pt un GSF 600 S 98 k intr-o luna am schimbat 3 seturi NGK .Mi-au dat de la service bujii shi cu un electrod shi cu doua.Asfalt uscat everybody!!! Revizie completa + NGK CR9EIX = love Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 cineva imi cerea sa ma fac baiat bun si sa descriu procesul de fabricare a fibrei de sticlauite din mare timpul imi permite acuma sa scriu citeva randuri dar accentuez!!ca 100% aveti nevoie prima data sa vedeti si sa va explice cineva procesul pt la mai toate piesele din cauza unghiurilor trebuiesc facute planuri de separare la matrita pt a putea scoate piesa. Materiale necesare pt fibra:stratimat 300ron o rola de 100m gel 20kg 220ron intaritor 30 ron un litru. pensule si diluant nitro.Ceara de parchet.C-am asta e lista pt fibra.Pt a putea face o matrita prima data dupa desen sau dupa memorie faci piesa din ce doresti tu ghips,polistiren,lemn tabla etc etc etc orice.finisezi modelul cit de bine se poate.Apoi ungi toata suprafata cu ceara de parchet cu ajutorul unei bucati de material textil. se pune gel circa 200gr intrun vas si se adauga la 200gr circa 8 10 picaturi de intaritor.cu ajutorul unei pensule se aplica ca si o vopsea pe suprafata piesei dupa care cu foarfeca se taie statimatul in forme aproximative cu cele a pieseise aplica stratimatul peste piesa si cu pensula se batatoreste cu gel peste pina absoarbe si devine aproape transparent se aplica asa 2 3 starturi. Cind este gata rezultatul se numeste matrita piesei.Dupa uscare se plica ceara de parchet in matrita si se repeta operatiunea din care va rezulta piesa.Procesul este destul de complex pt poate trebuie sa faceti planuri de separare a matritei pt a putea scoate piesa.Va urez succes dar incercati ca sa rugati pe cineva sa va lase sa vedeti prima data procesul si apoi sa va apucati buna!as dori sa mi fac niste obicte pt decoratiuni interioare din fibra , ma i putea ajuta ..sa mi arati procesul de care vorbeai ,daca as veni pana la BM Ms! da mi un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 baieti imi era dor de voi!!! ma intorc cu ceva surprize,pe sf sapt termin si io de taiat. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 baieti imi era dor de voi!!!ma intorc cu ceva surprize,pe sf sapt termin si io de taiat. Va salut porcu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Da chiar nimic mai oameni buni ... chiar asa, nu a mai facut nimeni nimic ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 ba daaaaaaa am mai facut multe da si pauze lungi si dese poate nu retin eu bine dar inca odata va amintesc in luna mai mai exact pe data de 16 (initial era programat de 23 )pe aeroportul din baia mare se va desfasura campionatul mondial de stunt riding 2009 romania cu participare celor mai buni stunteri din lume(statele unite brazilia portugalia franta etc etc)Tot evenimentul este organizat de clubul urbanmoto mai multe detali de luni pe site www.urbanmoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Gata , am strans toate piesele necesare. Saptamana asta incepe asamblarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 asteptam poze!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 asteptam poze!!!!!!! Lasa pozele , eu dabea astept sa o termin De curiozitate , cum se aude "toba" aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 care ca numai saptamana viitoare ma apuc sa fac una pt ea trebe sa o fac eu pt nu gasesc care sa incapa sub pedalier si sa se termine acolo:) da dupa ce o fac o sa intregistrez soundul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 care ca numai saptamana viitoare ma apuc sa fac una pt ea trebe sa o fac eu pt nu gasesc care sa incapa sub pedalier si sa se termine acolo:) da dupa ce o fac o sa intregistrez soundul poti face asa ceva doar ca mai scurta ... din inox, cu vata minerala hand made by me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 are careva un desen cu arata o toba originala in interior sectiune?longitudinala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Originala nu, doar modificata asta, de SV650, poate te ajuta la ceva Arata bine de tot mobra ta Sper sa reusesc sa ajung la campionatul organizat de voi si sa o vad si live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 mersi mersi cred ca ma descurc dupa asta tre sa imi fac eu toba nu pot adapta nimic e prea mic locul si asa va fi o toba de max 24cm lunga:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Cu mare placere. Spor la treaba!! Si asteptam poze cand termini si desigur o inregistrare sa ne incante urechile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Hai ca zilele astea ma etalez si eu cu poze , sper ca pana in weekend sa fie ok de scos pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 esti tareeeeeeee pina in week end ioi eu mai am de lucru vo luna si jumate (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) esti tareeeeeeeepina in week end ioi eu mai am de lucru vo luna si jumate (( nu-ti fa ca in poza ... o sa iti trimit eu PM cu un mic truc, simplu de facut si superb ca sunet Editat Februarie 4, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nu-ti fa ca in poza ... o sa iti trimit eu PM cu un mic truc, simplu de facut si superb ca sunet Si nu vrei sa publici si aici acel truc??? Sau macar trimite-mi si mie un PM cu el . Eu am gasit acea schita pe net acu doua zile, deci nu stiu cat de buna este. Ma bate gandul sa imi fac si eu o toba daca nu reusesc sa imi cumpar una mai zgomotoasa , deci mi-ar prinde bine un truc de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.