george05 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Frumoasa motocicleta!Am vazut-o la SMAEB ai trecut pe langa mine si am ramas mut.Felicitari si ai grija de ea.de preturi nu vreau sa te intreb!!!! Multumesc de aprecieri:)....preturile chiar nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) nu nu l-ai vazut.e negru,dar nu mat.e FULL CARBON.nu imbracat in folie si alte chinezarii.daca tu crezi ca e ieftin,te invit sa incerci sa faci un motor FULL CARBON.asta ca sa nu incep sa iti detaliez modificarile mecanice aduse ca sigur te pierd .si apoi mai povestim de ieftin si kitch. .si tine cont ca am plecat de la un motor in stare perfecta,tzipla nu de la ceva cazatura ieftina da m'ai convins . ai castigat. e OK Ratbike-ul tau . ps: poti detalia modificarile mecanice , chiar sunt curios . Editat Noiembrie 11, 2010 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 nu nu l-ai vazut.e negru,dar nu mat.e FULL CARBON.nu imbracat in folie si alte chinezarii.daca tu crezi ca e ieftin,te invit sa incerci sa faci un motor FULL CARBON.asta ca sa nu incep sa iti detaliez modificarile mecanice aduse ca sigur te pierd .si apoi mai povestim de ieftin si kitch. .si tine cont ca am plecat de la un motor in stare perfecta,tzipla nu de la ceva cazatura ieftinaMesaj completat ehe...frumoasa furca si toba Mie unu mi se pare nefinisata...inafara de motor si furca+etrieri nu mi se pare nimic exceptional...si eu cred ca-i mai usor sa pornesti de la o mobra in stare f buna sa nu fie o rapciuga tavalita ca poti sa-ti iei reperele si masuratorile calumea si restul pieselor in stare ok le vinzi fara sa te chinui ...cat despre modificarile mecanice... nu cred ca ne-ai pierde chiar pe toti... All the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 ...si eu cred ca-i mai usor sa pornesti de la o mobra in stare f buna sa nu fie o rapciuga tavalita ca poti sa-ti iei reperele si masuratorile calumea si restul pieselor in stare ok le vinzi fara sa te chinui ... Nu vreau sa intru in polemici care pana la urma tin doar de subiectivitate, dar problema cu mobrele astea "heavily modified" se pune la revanzare: ori pastrezi absolut toate piesele originale, ori te chinui sa gasesti pe cineva cu exact aceleasi gusturi ca tine. Altfel o vei vinde mai ieftin ca o motocicleta stock. Ca exemplu concludent va spun doar ca vinde cineva la noi un Ducati Hypermotard 1100 (2008), modificata greu (roti Marchesini de pe 1098, volanta de ambreiaj Ducati Performance, filtru sport, NOS, evacuare full Termignoni, si multe altele) - mobra asta se vinde cu 10.000 cel putin in vest. El incearca sa o dea cu 4900 euro si tot nu gaseste. Asa ca ganditi-va bine inainte de a modifica o motoreta viabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Mie unu mi se pare nefinisata...inafara de motor si furca+etrieri nu mi se pare nimic exceptional...si eu cred ca-i mai usor sa pornesti de la o mobra in stare f buna sa nu fie o rapciuga tavalita ca poti sa-ti iei reperele si masuratorile calumea si restul pieselor in stare ok le vinzi fara sa te chinui ...cat despre modificarile mecanice... nu cred ca ne-ai pierde chiar pe toti...All the best Ai dreptate,in poza aceata inca nu o finisasem deloc.am inceput sezonul cu ea asa,doar la iarna il mai aranjez.dar va ramane oricim mai nefinisat,mai industrial...adica mai mult un rat-fighter daca imi permiti:)si nu din lipsa de fonduri sau altceva,ci pt ca asta a fost ideea proiectului.motorul ti se pare exceptional?mersi,desi e motorul stock de hornet.furca+etrieri+discuri+roata sunt de gixxer,si daca nu ai facut si tu o modificare de genul asta,sincer nu cred ca stii ce implica.poate observi ca nu sunt genul care face din cacao prastie,ci am incercat,si reusit,sa ii imbunatatesc franarea,handling-ul si inca cateva aspecte.toate bune Mesaj completat Nu vreau sa intru in polemici care pana la urma tin doar de subiectivitate, dar problema cu mobrele astea "heavily modified" se pune la revanzare: ori pastrezi absolut toate piesele originale, ori te chinui sa gasesti pe cineva cu exact aceleasi gusturi ca tine. Altfel o vei vinde mai ieftin ca o motocicleta stock. Ca exemplu concludent va spun doar ca vinde cineva la noi un Ducati Hypermotard 1100 (2008), modificata greu (roti Marchesini de pe 1098, volanta de ambreiaj Ducati Performance, filtru sport, NOS, evacuare full Termignoni, si multe altele) - mobra asta se vinde cu 10.000 cel putin in vest. El incearca sa o dea cu 4900 euro si tot nu gaseste. Asa ca ganditi-va bine inainte de a modifica o motoreta viabila... Corect.in romania nu e deloc apreciata o asa lucrare.am observat asta din prima zi.mai exactve apreciata ca design,ca rezultat final.dar cand se intra in discutii legate de preturi nu da nimeni banii.din acest motiv eu am facut-o exact cum imi place mie fara sa ma gandesc la vanzarea ei,la faptul ca e monopost si nimeni nu ar putea duce vreodata pasager,etc.merita?eu zic ca da,pt pasiune,pt placerea mea personala.am exact motorul pe care mi-l doresc si asta face toti banii.si cand voi lua alt motor,acesta va ramane cel mai probabil in garajul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) Mi-am pus si eu pe bandit furca usd de gixxer cu etrieri si discuri si mai am experimentat si eu cate una alta...eu credeam ca ti-ai pus si tu motorul de RR900 pe ea si ti secret cum fac si eu cu cel de pe bandit . Eu cand m-am apucat de proiect m-am gandit(si asa o sa si fac) sa nu o vand niciodata sa o las la nepoti daca e posibil... si daca vreau altceva imi cumpar altceva...probabil asa s-a gandit si george.Numai bine Editat Noiembrie 12, 2010 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motohaus Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) salut baieti....nu demult mi-am luat un zx12r 2003, motoreta la care visam demult sa o am in garaj pt a o modifica streetfighter....in fine, pana acum modificarie aduse nu-s f. mari, filtre rapide, debitmetru aer de zx14, power comander DYNOJET USB3 si deja sare bine de 210 cai, telescoape fata cu arcuri ohlins si aerisitoare rapide,telescop antivoblaj, iar acum, marea problema e farul si codita..aici m-am blocat...o sa revin cu poze sa va dati si voi cu parerea ...poate mai imi dati idei pana in primavara, ca iarna e lunga....sall to all Editat Noiembrie 12, 2010 de motohaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Felicitari de achizitie si spor la treaba...aia cu 210cp nu prea o cred...nu te lua dupa ce spune cutia produsului care il pui pe ea(reclama e sufletul comertului) ca sa scoti caii aia trebuiesc mult mai multe pe ea...(axe,supape...injectoare marite) si mult mapping pe dynojet...poate dam o liniuta cat de curand sa vad si eu cum stau fata de 12-le tau(nu e ironie) Spor la treaba si sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Eu te-am iertat deja...felicitari.As vrea sa-mi iau un bugspoiler...stiu ca era un baiat care avea pe bikeshop un anuntz cu bugspoiler-e da nu-l mai gasesc.Ma ajuta cineva cu alta sursa>ms mult http://www.ricambiweiss.de/index.php/cat/c...tuuc1v4bj2tv011 Pe siteul de mai sus aflii 2 modele pt bandit. Sunt 39 de euro plus inca 10 transportul. Mai costa 15 euro prinderile (suruburi si platbanda) insa alea nu merita,eu le-am confectionat in exact 15 minute din platbanda cu distantiere din ceva teava de cupru si sta perfect la locul lui de aproape 2 ani. Iti vine alb si tre sa ii dai tu gaurile, insa locurile sunt marcate, deci nu ai cum gresi din punctul asta de vedere. Decat sa dai 180-200 de euro cat sunt cele vopsite gata........... Spor Mesaj completat Nu vreau sa intru in polemici care pana la urma tin doar de subiectivitate, dar problema cu mobrele astea "heavily modified" se pune la revanzare: ori pastrezi absolut toate piesele originale, ori te chinui sa gasesti pe cineva cu exact aceleasi gusturi ca tine. Altfel o vei vinde mai ieftin ca o motocicleta stock. Ca exemplu concludent va spun doar ca vinde cineva la noi un Ducati Hypermotard 1100 (2008), modificata greu (roti Marchesini de pe 1098, volanta de ambreiaj Ducati Performance, filtru sport, NOS, evacuare full Termignoni, si multe altele) - mobra asta se vinde cu 10.000 cel putin in vest. El incearca sa o dea cu 4900 euro si tot nu gaseste. Asa ca ganditi-va bine inainte de a modifica o motoreta viabila... Surprinzator, dar cu totul surprinzator, in tara asta de rahat mai sunt si oameni care nu fac orice doar cu gandul la revanzare. Caz concret......subsemnatul. Si eu visam sa modific una-alta la actualul meu motor (nu neaparat streetfighter) si inca mai visez, insa fara a ma gandi macar 2 minute daca imi scot sau nu investitia. Si sti de ce? Pentru simplul fapt ca vreau sa tin mult si bine motorul asta. Cei care si le modifica hard-core,cu piese de firme si scumpe, pai sa fii sigur ca aia poate sunt oameni care mai au 1-2 motoare in garaj si o fac doar pentru pasiune sic reativitate. Desigur exista exceptii, oameni care modifica un motor si brusc au nevoie de bani, oameni care sparg un motor din 95 si nu au bani de carene si far. il lasa asa si il numesc pseudo-fighter , oameni care intradevar se gandesc numai la revanzare. Un motor sau o masina tre schimbate dupa un timp, (asa se zice), insa daca ai cu adevarat drag pentru un motor de serie sau modifici unicat unul dupa gustul tau, e foarte probabil sa il tii mult si bine, eventual sa cumperi altul pentru drumurile zilnice. Baiatul cu Ducati de care scriai tu, poate e in impas financiar, nu stiu, insa eu nu cred ca a bagat bani in toate accesoriile alea cu gandul de a scoate in Romania la revanzare fiecare cent investit. E piata prea virgina pentru asta, insa poate ar trebui sa incerce sa il vanda in afara. Nu exista sa cumperi ceva la un motor si sa scoti ulterior banii inapoi, nici macar cu facturi doveditoare. Clientul iti poate spune sa le dai jos si sa il vinzi in stare originala (daca mai ai piesele) sau iti ofera maxim un 20-30% din investitie. Bafta si continuati-va proiectele cu aceeasi pasiune. Mie imi place arta fighter-elor si o sa intorc capul dupa ele si o sa ma mir pe ele de cate ori am ocazia sa le vad de aproape. Pe al meu nu il modific deoarece rulez 95% cu pasager,fac drumuri lungi, nu am bani de cumparat ce mi-ar trebui, iar de luat alt motor pentru asa ceva nici nu poate fi vorba deocamdata. Insa pe viitor nu se stie. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Mi-am pus si eu pe bandit furca usd de gixxer cu etrieri si discuri si mai am experimentat si eu cate una alta...eu credeam ca ti-ai pus si tu motorul de RR900 pe ea si ti secret cum fac si eu cu cel de pe bandit . Eu cand m-am apucat de proiect m-am gandit(si asa o sa si fac) sa nu o vand niciodata sa o las la nepoti daca e posibil... si daca vreau altceva imi cumpar altceva...probabil asa s-a gandit si george.Numai bine Man,motor de miar e in proiect pt anul viitor:).am deja planurile,omul de la care iau motorul,mecanicul meu care a facut pana acum totul si tot ce mai trebuie.nu incep iarna asta pt ca mi-am propus sa fie prima iarna in care nu ma ating de motor:-))nu de alta dar am obosit cu termene limita si sarbatori fqcute in garaj la munca langa motor.(de 3ani tot modific la motoare).cat despre revanzare nici nu se pune problema,motorul asta la mine ramane(e pus pe bikeshop ca sa vad reactii doar...si rad cu lacrimi cand mai suna cate unu si ma intreaba daca pot da jos carbonul de pe el:)).....l-am facut doar din pasiune...nimic altceva.si e singurul meu motor momentan:) Mesaj completat La mine va fi o problema cu bascula,tinand cont ca motorul va avea ceva caluti in plus,dar o vom rezolva si pe aia:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 tot nu m-ai uimit cu modificarile mecanice ...inca astept , cine stie , poate poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 tot nu m-ai uimit cu modificarile mecanice ...inca astept , cine stie , poate poate Avand in vedere ironia subtila,cred ca nu are importanta ce aveam de zis:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motohaus Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 salut, ms de urari..chiar astept sa-l termin sa vad cat o sa scot pe 400 metri....ser sa iau undeva la 10.2 10.3 secunde. ideea e ca la-s cam face de liniute, pt ca motoru suporta multe modificari, si am pt el deja kitul de 1400cc de pe zx 14, dar deocadata ma caznesc sa inteleg cum draq pot monta o turbina de pe un nissn de 1.8l pe zx....adevarata provocare!!! daca are cineva din romanica noastra draga un turbo montat as fi tare bucuros sa impartasim niste idei...astept cu interes maxim!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 si eu astept vesti...stiu eu pe cineva care si-a pus turbo pe un R1 dar nu a fost cine stie ce...si mai am un prieten care e in lucru(dar e secret proiectul ) oricum turbina de 1,8 e prea mare o sa ai timpul de raspuns f mare(lag'ul)...nu ma pricep si nu prea ma pasioneaza deoarece mie imi plac si virajele, si cu turbina nu va fi deloc fun ca te va da pe jos...eu caut un mix bun intre putere(dozabila),manevrabilitate si look(agresiv-elegant)... P.S. sper sa pastrezi gura de la air ram aia de sub faruri ca tare porno e Sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Ok, dar eu tot nu reusesc sa inteleg care e nebunia asta cu caii putere... Este o inventie a marketingului producatorilor japonezi. Cai putere => viteza de varf mare. Dar asta nu cred ca e catusi de putin important in cazul unui naked/streetfighter. Astea trebuie sa arate bine, sa sune bine si eventual sa aiba mult cuplu pentru acceleratie, impreuna cu o cutie relativ scurta. Pentru ca da, in oras/suburbii (mediul de viata al streetfighter-ului) poti doar sa pui in valoare acceleratia. Si chiar pentru cei care au superbikes - in Romania nu ai unde sa folosesti puteri astronomice de peste 200 de cai. Iar daca mai pui si NOS, turbo sau mai stiu eu ce compresor e deja fara sens si pentru cineva care sta in Germania si are acces la Autobahn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brumix Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 http://www.ricambiweiss.de/index.php/cat/c...tuuc1v4bj2tv011 Pe siteul de mai sus aflii 2 modele pt bandit. Sunt 39 de euro plus inca 10 transportul. Mai costa 15 euro prinderile (suruburi si platbanda) insa alea nu merita,eu le-am confectionat in exact 15 minute din platbanda cu distantiere din ceva teava de cupru si sta perfect la locul lui de aproape 2 ani. Iti vine alb si tre sa ii dai tu gaurile, insa locurile sunt marcate, deci nu ai cum gresi din punctul asta de vedere. Decat sa dai 180-200 de euro cat sunt cele vopsite gata........... Spor Ms mult d tot...Sunt km de vis.km in cat timp vine comanda ...ca la louis sau si mai mult?Asta e curiozitatea mea ca in rest asta sa fie ultima mea problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Ok, dar eu tot nu reusesc sa inteleg care e nebunia asta cu caii putere... Este o inventie a marketingului producatorilor japonezi. Cai putere => viteza de varf mare. Dar asta nu cred ca e catusi de putin important in cazul unui naked/streetfighter. Astea trebuie sa arate bine, sa sune bine si eventual sa aiba mult cuplu pentru acceleratie, impreuna cu o cutie relativ scurta. Pentru ca da, in oras/suburbii (mediul de viata al streetfighter-ului) poti doar sa pui in valoare acceleratia. Si chiar pentru cei care au superbikes - in Romania nu ai unde sa folosesti puteri astronomice de peste 200 de cai. Iar daca mai pui si NOS, turbo sau mai stiu eu ce compresor e deja fara sens si pentru cineva care sta in Germania si are acces la Autobahn. Agree...la fel ma gandeam si eu.unii,e si cazul meu,incercam si poate si reusim,sa imbunatatim manevrabilitatea,franele,poate centrul de greutate....altii ajung sa faca adevarate drag-bike-uri si sa sustina ca sunt stretfightere..hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Ms mult d tot...Sunt km de vis.km in cat timp vine comanda ...ca la louis sau si mai mult?Asta e curiozitatea mea ca in rest asta sa fie ultima mea problema Pai comanda cam in 2 saptamani mi-a ajuns, ceva de genul 10-14 zile. Acuma sigur ai pe cineva care a cumparat ceva de pe ebay, nu mai scriu ce si cum trebe. Nici eu nu le stiu perfect deoarece mi l-a comandat un amic. Stiu doar ca cel care comanda tre aibe cont PayPal, ceva de genul asta si parca tre platit in avans, dar fara emotii. Repet , eu am cumparat de la ei si nu am avut niciun fel de surpriza. Sper sa te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brumix Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Pai comanda cam in 2 saptamani mi-a ajuns, ceva de genul 10-14 zile.Acuma sigur ai pe cineva care a cumparat ceva de pe ebay, nu mai scriu ce si cum trebe. Nici eu nu le stiu perfect deoarece mi l-a comandat un amic. Stiu doar ca cel care comanda tre aibe cont PayPal, ceva de genul asta si parca tre platit in avans, dar fara emotii. Repet , eu am cumparat de la ei si nu am avut niciun fel de surpriza. Sper sa te descurci Am pe cineva care da comenzi pe ebay...asta sa fie problema...te anuntz dup ce mi dau comanda...ms inca 1data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Salut vreau si eu sa fac un streetfighter din cbr 600f3 si vreau sa stiu daca am probleme dupaia la itp, stiti ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Salut vreau si eu sa fac un streetfighter din cbr 600f3 si vreau sa stiu daca am probleme dupaia la itp, stiti ceva? Vor verifica: 1. Nivel de zgomot; 2. Serii; 3. Lumini(inclusiv la numar); 4. Frane; 5. Existenta (in mare) a tuturor pieselor (daca nu ai bord de ex. e problema); 6. Daca sunt carcotasi iti pot cere si omologari la piesele pe care le vad ei ca nu sunt din fabrica; 7. Aspect general (de obicei daca celelalte sunt ok, de asta nu ar trebui sa se lege); Alte hinturi : nu lasa cabluri atarnate, mergi cu ea "incalzita", nu te pune in gura cu ei... Parerea mea : Incearca sa faci ITPul inainte de a o modifica .....(daca nu e vorba de vreo motocicleta "recuperata" dupa vreun accident)... PS: Just for you : NU AI VOIE SA II MODIFICI SEAUA!!!!....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 PS: Just for you : NU AI VOIE SA II MODIFICI SEAUA!!!!....... asta doar la noi e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 asta doar la noi e posibil Chiar e o problema chestia asta pentru ca eu am luat o motoreta acum toamna, si toata iarna vreau sa modific la ea. Nu am apucat sa fac ITP-ul pentru ca nu am avut timp sa ma invart cu ea. Sper sa nu fie probleme cu "taiatul cozii" si inlocuirea ei. Meri crismas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 (editat) Nu sunt pb stati linistiti...decat daca va duceti la rar europa sa faceti itp-ul ca acolo e unu dinicutu care e bulangiu din fire(desi stiu ca e si el biker)...cat timp ai semnale ,stop pe frana si pozitii e ok...eu stiu persoane care au facut itp-ul fara se dea nimic cu modificari grave,inclusiv frane,suspensii pe langa cele de aspect si au luat...bineinteles modificarle erau in bine nu sa curga lichid de la furca pe discuri ) Editat Decembrie 26, 2010 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 hello, vin cu o intrebare pentru cei pasionati de streetfightere - cine a realizat conversia bascula / bascula monobrat ( vfr , ntv ) - pe ce modele de motor, cat de complicat a fost si cat de mult a afectat performantele motorului multumesc anticipat pentru raspunsuri, si daca exista si poze ... cu atat mai bine ! sarbatori fericite ! Salve! Din ce am auzit eu basculele astea monobrat ar cantari mai mult decat celelalte (asta ca si performante vorbind). Ca si modificari, probabil ca o groaza, din moment se schimba discul de frana pe partea cealalta, janta, nu stiu probabil si amortizorul. Din punctul meu de vedere e o modificare care ar fi facuta daca este exces de ban . Ar fi altele de facut inainte de ex 2 tobe daca nu are, o janta mai lata etc. Un An Nou mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.