talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Nu. Este primul si cred ca singurul FZ6 modificat atat de grav.Noi Romanii avem o mare problema cu banii si cred ca asta e motivul ce ne impiedica sa facem asa ceva.In tarile civilizate ,au bani dar lipsa imaginatie. Inca nu am vazut in Romania un streetfighter adevarat si in plus sa fie construit de un roman.Singurele modificari ce se fac la noi se rezuma la far,ghidon si in cel mai fericit caz la codita.In rest nimic.Cred ca cineva va trebui sa faca diferenta intre streetfighter si ratbike,pe la noi se pleaca la constructia de streetfighter si se ajunge la ratbike si apoi ne prezentam mobra ca fiind streetfighter. Acum incep constructia unui streetfighter,sa vad unde ma vor oprii banii.In momentul de fata am ajuns cu investitia la 2500 si nu se vede mare lucru. Definitia la ratbike nu era "o motoreta in care investitia e minima iar scopul ei principal e sa ruleze cat mai mult pe strada fara interventii" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 NU.Ce ai descris tu este vorba de o moto Honda. RatBike este o motocicleta care in mod intentionat sau nu ajunge sa arate ca si cum ar fi fost gasita la fiare vechi sau pe groapa de gunoi. Sunt convinsa ca la inceput a fost faza cu groapa de gunoi si cum astazi daca vezi doua lucruri asemanatoare interpretezi ca ar fi o noua moda. Si uite asa s-a nascut ratbike. Mesaj completat asa arata RatBike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2011 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2011 Interesant.. Parca revad mad-max.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Buna Luigi.Xenoanele au implinit doi ani si functioneaza ca in prima zi. Asta numesc eu calitate. Am vazut rat-uri si mai grotesti. Cred ca daca te urci pe una din astea poti sa faci holera sau ciuma. Editat Ianuarie 4, 2011 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) NU.Ce ai descris tu este vorba de o moto Honda.RatBike este o motocicleta care in mod intentionat sau nu ajunge sa arate ca si cum ar fi fost gasita la fiare vechi sau pe groapa de gunoi. Sunt convinsa ca la inceput a fost faza cu groapa de gunoi si cum astazi daca vezi doua lucruri asemanatoare interpretezi ca ar fi o noua moda. Si uite asa s-a nascut ratbike. Mesaj completat asa arata RatBike http://en.wikipedia.org/wiki/Rat_bike Astia asa scriu aici la definitie. Intre timp s-a ajuns la cosmetizarea intentionata a motoretei pentru lookul rat. Editat Ianuarie 4, 2011 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Nu. Este primul si cred ca singurul FZ6 modificat atat de grav.Noi Romanii avem o mare problema cu banii si cred ca asta e motivul ce ne impiedica sa facem asa ceva.In tarile civilizate ,au bani dar lipsa imaginatie. Inca nu am vazut in Romania un streetfighter adevarat si in plus sa fie construit de un roman.Singurele modificari ce se fac la noi se rezuma la far,ghidon si in cel mai fericit caz la codita.In rest nimic.Cred ca cineva va trebui sa faca diferenta intre streetfighter si ratbike,pe la noi se pleaca la constructia de streetfighter si se ajunge la ratbike si apoi ne prezentam mobra ca fiind streetfighter. Acum incep constructia unui streetfighter,sa vad unde ma vor oprii banii.In momentul de fata am ajuns cu investitia la 2500 si nu se vede mare lucru. @Laura ... ce e "normal" sa schimbi pentru a face streetfighter ? Nu exista un model standard de streetfighter in care sa se specifice ce si cum ar trebui sa aibe ... Practic sunt doar cateva lucruri despre care se stie cu sigurantza ... aceasta subcultura a aparut in urma stunterilor care deja nu-si mai permiteau carene schimbate sau reparate ... care au inlocuit semighidoanele cu ghidon (sau semighidoane Darwin drepte peste tripla ) pentru a facilita wheelie-ul in picioare ... care au inlocuit coditza si cadrul coditzei rupta de multe ori din cauza cazaturilor peste BP, care au taiat din tobele turtite de la cazaturi si le-au scurtat capatand forma de "can" (cutie de bere) ... si mai departe au inceput sa faca o forma de arta din asta, modelele americane fiind imbuibate de mult crom, capace laterale cu geam ... iar mai dus la extrem ... cadrele refacute pentru a elimina slabiciunea sudurilor de fabrica. Modele europene avand ca standard pe cele facute in germania si olanda ... sunt mai putin briz-brizuite, mai putin modificate ca structura ... cu design "agresiv" si deobicei negru mat. Studiez de 2-3 ani acest fenomen pe forumuri dedicate sf-urilor ... inca nu am reusit sa fac unul din lipsa banilor ... dar ceea ce vreau sa subliniez este ca ... nu exista o lista standard cu ceea ce trebuie sa schimbi, nu exista o lista in care sa se specifice cum trebuie sa arate ... Scopul unui streetfighter este in primul rand de stunt si mai apoi de design ... daca nu faci stunt si ai un streetfighter sclipitor in care bagi mii de euro ... parerea mea e ca l-ai facut doar pentru poze ... L.E. ... apropos de wikipedia ... http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter Editat Ianuarie 4, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 In cele mai multe cazuri ,asta e motivul.Sa fie cat mai deosebita si cat mai bine lucrata. Designul este afectat intotdeauna de buget dar poti sa faci ceva de bun gust si cu fonduri minime. Atunci cand demarezi un asemenea proiect ,studiezi studiezi foarte multe fotografii cu moto modificate. Incerci sa construiesti sau sa adaptezi componente ce in viitor va da forma streetfighter-ului. Nu cred ca are o legatura atat de mare cu moto de stunt,mai degraba este un compromis intre SS si naked. Daca studiezi fotografii cu streetfightere vei observa ca au acelasi tipar,intr-adevar cele americane sunt mai "lucrate" decat cele europene. Aici intervin posibilitatile de a construi asa ceva si exact cum ai spus ,tine si de gust.Unii vor sorcove,altii vor si o moto cu care se mai poate circula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 prea multe discutii , prea putine fapte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Buna Luigi.Xenoanele au implinit doi ani si functioneaza ca in prima zi. Asta numesc eu calitate. Am vazut rat-uri si mai grotesti. Cred ca daca te urci pe una din astea poti sa faci holera sau ciuma. Ce mi-ar placea mie o holera d-asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ce mi-ar placea mie o holera d-asta. Te pot ajuta eu ... ia-ti una ca asta si eu cojesc vopseaua si o bag intr-o groapa cu apa vreo 2 saptmani Manopera e gratis Mesaj completat prea multe discutii , prea putine fapte ... Mda ... tu esti cel mai in masura sa ne zici ... ai facut deja un SF ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ce mi-ar placea mie o holera d-asta. tu ai luat fotografia gresita.care holera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 tu ai luat fotografia gresita.care holera? Domneeeee .... corect! Speram sa ne laudam si noi in curand cu ceva fapte la trotinetele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 prea multe discutii , prea putine fapte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) SF-urile merg dupa gust... am vazut o gramada bling bling...arata ca si un Q7 cu jante late...si imi vine sa vomit.... o gramada de oameni care au bani isi fac motoare bling bling...dar in general aia nu sunt motociclisti..se prefac ca sunt motociclisti, ies duminica cu ea la o tura scurta sau al o intalnire, beau o bere...mananca o friptura ..baga 2 cola ca sa nu se "vada" berea, apoi se urca pe motor, merg acasa...spala la ea 2 ore...si o pun la naftalina pentru o saptamana sau doua..inainte de a iesi cu ea ii mai da un polish si tot asa. despre astia se fac glume in revistele de "domeniu"... am cunoscut si oameni care or baga in motor 20 de mii de lire....si trebuia sa te uiti bine la el ca sa iti dai seama de ce o costat sa de mult, pentru ca vopseaua e negru mat "urata", are roti rosii...si la prima vedere pare un motor vopsit negru si cu roti late...si nu aratau a rat bike... americanii sunt fani bling bling.... iar nemtii sunt mai "gotici"...englezii undeva pe la mijloc... pt mine un streetfighter e un motor ca si asta si nu poti zice ca e bling sau rat...e doar un street... Mesaj completat aci un rat cu o gramada de extras http://www.motocykle.v10.pl/galeria/harley...1308,6,jpg.html Editat Ianuarie 4, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Mi-a venit codita de R6. Poate saptamana viitoare ma apuc de niste ajustari la partea spate. Spor la treaba tuturor care taiati la mobre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hangu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salut baietilor care detin streetfighter-e! ma bag si eu in seama, intrucat detin un zx6r modificat. in mare parte de mine, de aici si manopera ieftina atasez si niste poze sa va convingeti. alte modificari vor veni, cand voi mai ajunge acasa. (de ex, sa-i pun naiba o toba after-market ca asta suna urat rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Ma, nu stiu cum se face, dar vitezanele japoneze facute streetfighter nu prea ies. De ce? In principiu pentru ca au un cadru grosolan, din aluminiu turnat care a fost facut sa fie performant si sa stea ascuns sub o carena, nu sa stea in vazul lumii. Acum, nu ca am ceva cu mobra ta, ca ai bagat ceva resurse in ea, dar incearca sa faci ceva cu cadrul ala (si cu air intake-urile alea...) ca se vede nasol. O solutie ar fi sa il vopsesti, ca adrenalin. Lui i-a iesit chiar bine. Alta solutie ar fi sa iei alt gen de mobra pe care sa o transformi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hangu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Ma, nu stiu cum se face, dar vitezanele japoneze facute streetfighter nu prea ies. De ce? In principiu pentru ca au un cadru grosolan, din aluminiu turnat care a fost facut sa fie performant si sa stea ascuns sub o carena, nu sa stea in vazul lumii. Acum, nu ca am ceva cu mobra ta, ca ai bagat ceva resurse in ea, dar incearca sa faci ceva cu cadrul ala (si cu air intake-urile alea...) ca se vede nasol. O solutie ar fi sa il vopsesti, ca adrenalin. Lui i-a iesit chiar bine. Alta solutie ar fi sa iei alt gen de mobra pe care sa o transformi. normal ca am sa-l vopsesc, dar mai intai sa-l termin. mai am multe de facut la el si sunt ocupat cu facultatea in timp ce motorul e acasa. (sunt din vl si la fac in buc). ma gandeam sa ii iau o imbracaminte de piele pentru rezervor si coditei sa ii pun colant, ca sa nu fiu nevoit sa fac rar-ul din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) Ma, nu stiu cum se face, dar vitezanele japoneze facute streetfighter nu prea ies. De ce? In principiu pentru ca au un cadru grosolan, din aluminiu turnat care a fost facut sa fie performant si sa stea ascuns sub o carena, nu sa stea in vazul lumii. sunt si nu sunt de acord cu tine .SF-urile japoneze FACUTE DINTR-UN SS,si mie mi se par destul de fortate si nereusite.dar facute dintr-un naked,care are cadrul ascuns vederii,parerea mea ca se descurca mai mult decat decent Editat Ianuarie 15, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Cum am spus: vitezanele japoneze facute streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) aiurea . daca stii . faci din orice . Cred ca cel mai utilizat motor pt fightere a fost GSX-R modelul vechi , inainte de Srad , si cbr de 900cc asta pe dincolo . ca la noi dai jos 2 carene vopsesti negru mat si e gata fighter-ul Editat Ianuarie 15, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 aiurea . daca stii . faci din orice . Cred ca cel mai utilizat motor pt fightere a fost GSX-R modelul vechi , inainte de Srad , si cbr de 900cc asta pe dincolo . ca la noi dai jos 2 carene vopsesti negru mat si e gata fighter-ul As vrea sa vad un "carpati" streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 aiurea . daca stii . faci din orice . Cred ca cel mai utilizat motor pt fightere a fost GSX-R modelul vechi , inainte de Srad , si cbr de 900cc asta pe dincolo . ca la noi dai jos 2 carene vopsesti negru mat si e gata fighter-ul nu e aiurea deloc....e vb de gust pana la urma.tu stii sa faci din orice sa placa tuturor?faptul ca a fost cel mai utilizat un SS sau altul nu inseamna ca e si ok ca aspect,ci doar ca se preteaza acel motor(dintr-un motiv sau altul) la transformari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hangu Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 sunt de parere ca streetfighter-ul ti-l faci tu, cu mana ta. cine poate. cine nu, da comanda si fiecare are gusturi diferite. daca ala isi da carenele jos si ii zice streetfighter, bravo lui! nu-l contrazic. fiecare vede sf-ul cum vrea. eu mi-l fac, cum pot, cat pot. nu ma intereseaza daca nu e apreciat, atata timp cat mie imi place si stiu ca am investit bani, timp si normal, emotii. imi sclipesc ochii pentru orice modificare si subtilitate pe care o pot face la el. gusturile nu se discuta. parca topicul asta era sa ne aratam sf-urile, nu sa ne contrazicem. poate gresesc... numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 sunt de parere ca streetfighter-ul ti-l faci tu, cu mana ta. cine poate. cine nu, da comanda si fiecare are gusturi diferite. daca ala isi da carenele jos si ii zice streetfighter, bravo lui! nu-l contrazic. fiecare vede sf-ul cum vrea. eu mi-l fac, cum pot, cat pot. nu ma intereseaza daca nu e apreciat, atata timp cat mie imi place si stiu ca am investit bani, timp si normal, emotii. imi sclipesc ochii pentru orice modificare si subtilitate pe care o pot face la el. gusturile nu se discuta. parca topicul asta era sa ne aratam sf-urile, nu sa ne contrazicem. poate gresesc... numai bine! Sopr la treaba si da-i 'nainte. Chiar daca nu o sa iasa perfect, e facut de mana ta si asta spune mult. In tot cazul vei avea o motoreta deosebita zic eu fata de cele 2834682376 ninja sau gsxr r1 etc etc etc. Mie personal imi place ce ai facut pana acum, cu toate ca mai e mult pana departe. Bafta all! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.