nervOptik Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) Pffff ... credeam ca e mai matur topicul asta Va certati ca chiorii ... motoreta, ca e ciopar, ca e ss, ca e sf, ca e enduro ... e facuta sa-i placa celui care o cupmpara/modifica. Nu avem standarde de jurizare ... nu se dau note ... e un forum si fiecare zice ce vrea ... unu se pisha pe munca ta, altuia ii place ... Ce faci tu cu aceste laude/critici de forum ? ... tre sa te stergi la poponeata cu ele ... asta e parerea mea ... Forumul e forum unde multi stiu teorie si imprastie pareri ... iar viata reala e viata reala,adica imaginatie/bani/munca ... Eu zic sa va calmati ... niciunii dintre cei care postam aici sau ne place subcultura SF nu suntem guru in domeniu ... Eu propun sa pastram un ton civilizat, ca poate ne intalnim vreo data si ne crapa obrazul de rusine ... @adrenalin ... sa te bucuri de ea ... @laura .. de anul trecut tot incerc sa te abordez ... ti-am dat si PM si reply aici ... vroiam si eu sa stiu ce mai ai prin podu' casei ... fa si tu o lista cu ce ai ca poate intereseaza pe cineva. Ne-ai aratat in iarna trecuta o gramada de faruri si briz-0brizuri ... la care n-ai mai dat preturi si detalii. Mesaj completat asteptam asfaltul uscat, deocamdata nici vopseaua nu s-a uscat bine... Ia baga detalii ... pentru baieti ... sa stim si noi daca nu e secret. Ce clesti ti-ai tras? Rizoma ? Dar mansoanele ? Foaia spate cati dinti are ? Pare mai mare decat cea stock. Nu prea m-am prins cu toba ... e facuta artizanal? sau e ceva mic tip "can" Nu-mi dau seama din poze, dar arata bestial. Ai folosit vopsea rezistenta la caldura pentru capace motor ? Daca da, ce vopsea ... Eu le-am vopsit la spray vopsea normala alb polar si 5 straturi de lac ... a tinut, dar s-a cam ingalbenit (Evident negru nu se ingalbeneste) Ce-s chestiile alea de pe sticla farurilor? ... pare un fel de colant... ce rol are? Merci. Editat Ianuarie 2, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrenalin Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Ia baga detalii ... pentru baieti ... sa stim si noi daca nu e secret. Ce clesti ti-ai tras? Rizoma ? Dar mansoanele ? Foaia spate cati dinti are ? Pare mai mare decat cea stock. Nu prea m-am prins cu toba ... e facuta artizanal? sau e ceva mic tip "can" Nu-mi dau seama din poze, dar arata bestial. Ai folosit vopsea rezistenta la caldura pentru capace motor ? Daca da, ce vopsea ... Eu le-am vopsit la spray vopsea normala alb polar si 5 straturi de lac ... a tinut, dar s-a cam ingalbenit (Evident negru nu se ingalbeneste) Ce-s chestiile alea de pe sticla farurilor? ... pare un fel de colant... ce rol are? Merci. intai de toate, scuze pentru "balacareala"... detalii: clapele nu sunt pazzo, sunt niste replici de buna calitate, mansoanele sunt metalice, foaia spate are 49 de dinti, toba este "home made", inclusiv filtrul, care se demonteaza dintr-un sg surub, am folosit vopsea rezistenta la temperatura de la kent si vopsea abraziva pt rezervor, aripa, pahare telescoape, saua este complet reconstruita (incusiv cadru aferent), fiecare surub a fost bagat in baie alaturi de alte piese si galvanizat, instalatia electrica refacuta si mascata, ghidon renthal revopsit, inaltatoare, sticla de pe faruri este prinsa cu un dubluadeziv special, se demonteaza noaptea si ramai cu sticla alba pentru vizibilitate mai buna, reconstruit suport baterie si releu incarcare, scarite noi, montat aripa spate, baterie noua, releu incarcare nou, bujii, carburatoare curatate & reglate, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 intai de toate, scuze pentru "balacareala"...detalii: clapele nu sunt pazzo, sunt niste replici de buna calitate, mansoanele sunt metalice, foaia spate are 49 de dinti, toba este "home made", inclusiv filtrul, care se demonteaza dintr-un sg surub, am folosit vopsea rezistenta la temperatura de la kent si vopsea abraziva pt rezervor, aripa, pahare telescoape, saua este complet reconstruita (incusiv cadru aferent), fiecare surub a fost bagat in baie alaturi de alte piese si galvanizat, instalatia electrica refacuta si mascata, ghidon renthal revopsit, inaltatoare, sticla de pe faruri este prinsa cu un dubluadeziv special, se demonteaza noaptea si ramai cu sticla alba pentru vizibilitate mai buna, reconstruit suport baterie si releu incarcare, scarite noi, montat aripa spate, baterie noua, releu incarcare nou, bujii, carburatoare curatate & reglate, etc... Merci de info ... O sa te mai intreb chestii acum daca tot am deschis cutia pandorei. 1. Zi-mi de toba ... arata interesant, mai ales ca mie imi plac "can"-urile si am avut si eu inainte tot un can pe care l-am pierdut Daca ai cumva detalii tehnice, o schitza, cum trece gazul prin ea ... se sparge in ceva? sau filtrul e cu gaura si e pus numai intre peretii tobei si centru ? (Nu stiu daca ai inteles intrebarea, ca n-am inteles-o nici eu) 2. Nu vad bord. Inca nu e montat? ... Sau o lasi fara bord .. doar pentru stunt ? 3. zi-mi cu galvanizarea asta ... mie mi se par auri in poza suruburile ... Eu am suruburi si din fier (negre care nu ruginesc) si de aluminiu si de ... tabla care mai ruginesc ... Am vazut prin magazine o galagie de bani o mana de suruburi cu cap torq duritate 7 - 8.8, zici ca-s de aur. M-ar interesa un tratament pt ele ... Galvanizarea e ceva pe termen lung? Eu stiu cum arata tabla galvanizata ... are petele alea ciudate pe ea ... asa arata si suruburile ? Daca mai e ceva, nu te superi daca te deranjez pe privat ... nu ? Merci:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) Ma bag si eu cu niste intrebari generale . da ce are daca nu are bord ? de ce tot negru mat ? de ce criticati aiurea ? inca o poza cu rahatzelul meu Editat Ianuarie 3, 2011 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Ma bag si eu cu niste intrebari generale . da ce are daca nu are bord ? de ce tot negru mat ? de ce criticati aiurea ? inca o poza cu rahatzelul meu Ce-ai ma nene ? ) si tu sari de poponeata ? Am intrebat de ce n-are bord ... pentru ca stiu ca se poarta fara bord ... si pe mine ma incurca ... si eu l-as da jos, dar imi trebuie totusi vitezometru, becu de ulei si N .. sa zicem. M-am gandit ca poate si-a luat multifunctional electronic ... Nu a fost o critica, si nicidecum tendentioasa intrebarea ... pfff ... > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 e al tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Nu. Este primul si cred ca singurul FZ6 modificat atat de grav. Noi Romanii avem o mare problema cu banii si cred ca asta e motivul ce ne impiedica sa facem asa ceva.In tarile civilizate ,au bani dar lipsa imaginatie. Inca nu am vazut in Romania un streetfighter adevarat si in plus sa fie construit de un roman.Singurele modificari ce se fac la noi se rezuma la far,ghidon si in cel mai fericit caz la codita.In rest nimic.Cred ca cineva va trebui sa faca diferenta intre streetfighter si ratbike,pe la noi se pleaca la constructia de streetfighter si se ajunge la ratbike si apoi ne prezentam mobra ca fiind streetfighter. Acum incep constructia unui streetfighter,sa vad unde ma vor oprii banii.In momentul de fata am ajuns cu investitia la 2500 si nu se vede mare lucru. Editat Ianuarie 4, 2011 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Nu. Este primul si cred ca singurul FZ6 modificat atat de grav.Noi Romanii avem o mare problema cu banii si cred ca asta e motivul ce ne impiedica sa facem asa ceva.In tarile civilizate ,au bani dar lipsa imaginatie. Inca nu am vazut in Romania un streetfighter adevarat si in plus sa fie construit de un roman.Singurele modificari ce se fac la noi se rezuma la far,ghidon si in cel mai fericit caz la codita.In rest nimic.Cred ca cineva va trebui sa faca diferenta intre streetfighter si ratbike,pe la noi se pleaca la constructia de streetfighter si se ajunge la ratbike si apoi ne prezentam mobra ca fiind streetfighter. Acum incep constructia unui streetfighter,sa vad unde ma vor oprii banii.In momentul de fata am ajuns cu investitia la 2500 si nu se vede mare lucru. Definitia la ratbike nu era "o motoreta in care investitia e minima iar scopul ei principal e sa ruleze cat mai mult pe strada fara interventii" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 NU.Ce ai descris tu este vorba de o moto Honda. RatBike este o motocicleta care in mod intentionat sau nu ajunge sa arate ca si cum ar fi fost gasita la fiare vechi sau pe groapa de gunoi. Sunt convinsa ca la inceput a fost faza cu groapa de gunoi si cum astazi daca vezi doua lucruri asemanatoare interpretezi ca ar fi o noua moda. Si uite asa s-a nascut ratbike. Mesaj completat asa arata RatBike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2011 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2011 Interesant.. Parca revad mad-max.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Buna Luigi.Xenoanele au implinit doi ani si functioneaza ca in prima zi. Asta numesc eu calitate. Am vazut rat-uri si mai grotesti. Cred ca daca te urci pe una din astea poti sa faci holera sau ciuma. Editat Ianuarie 4, 2011 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) NU.Ce ai descris tu este vorba de o moto Honda.RatBike este o motocicleta care in mod intentionat sau nu ajunge sa arate ca si cum ar fi fost gasita la fiare vechi sau pe groapa de gunoi. Sunt convinsa ca la inceput a fost faza cu groapa de gunoi si cum astazi daca vezi doua lucruri asemanatoare interpretezi ca ar fi o noua moda. Si uite asa s-a nascut ratbike. Mesaj completat asa arata RatBike http://en.wikipedia.org/wiki/Rat_bike Astia asa scriu aici la definitie. Intre timp s-a ajuns la cosmetizarea intentionata a motoretei pentru lookul rat. Editat Ianuarie 4, 2011 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Nu. Este primul si cred ca singurul FZ6 modificat atat de grav.Noi Romanii avem o mare problema cu banii si cred ca asta e motivul ce ne impiedica sa facem asa ceva.In tarile civilizate ,au bani dar lipsa imaginatie. Inca nu am vazut in Romania un streetfighter adevarat si in plus sa fie construit de un roman.Singurele modificari ce se fac la noi se rezuma la far,ghidon si in cel mai fericit caz la codita.In rest nimic.Cred ca cineva va trebui sa faca diferenta intre streetfighter si ratbike,pe la noi se pleaca la constructia de streetfighter si se ajunge la ratbike si apoi ne prezentam mobra ca fiind streetfighter. Acum incep constructia unui streetfighter,sa vad unde ma vor oprii banii.In momentul de fata am ajuns cu investitia la 2500 si nu se vede mare lucru. @Laura ... ce e "normal" sa schimbi pentru a face streetfighter ? Nu exista un model standard de streetfighter in care sa se specifice ce si cum ar trebui sa aibe ... Practic sunt doar cateva lucruri despre care se stie cu sigurantza ... aceasta subcultura a aparut in urma stunterilor care deja nu-si mai permiteau carene schimbate sau reparate ... care au inlocuit semighidoanele cu ghidon (sau semighidoane Darwin drepte peste tripla ) pentru a facilita wheelie-ul in picioare ... care au inlocuit coditza si cadrul coditzei rupta de multe ori din cauza cazaturilor peste BP, care au taiat din tobele turtite de la cazaturi si le-au scurtat capatand forma de "can" (cutie de bere) ... si mai departe au inceput sa faca o forma de arta din asta, modelele americane fiind imbuibate de mult crom, capace laterale cu geam ... iar mai dus la extrem ... cadrele refacute pentru a elimina slabiciunea sudurilor de fabrica. Modele europene avand ca standard pe cele facute in germania si olanda ... sunt mai putin briz-brizuite, mai putin modificate ca structura ... cu design "agresiv" si deobicei negru mat. Studiez de 2-3 ani acest fenomen pe forumuri dedicate sf-urilor ... inca nu am reusit sa fac unul din lipsa banilor ... dar ceea ce vreau sa subliniez este ca ... nu exista o lista standard cu ceea ce trebuie sa schimbi, nu exista o lista in care sa se specifice cum trebuie sa arate ... Scopul unui streetfighter este in primul rand de stunt si mai apoi de design ... daca nu faci stunt si ai un streetfighter sclipitor in care bagi mii de euro ... parerea mea e ca l-ai facut doar pentru poze ... L.E. ... apropos de wikipedia ... http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter Editat Ianuarie 4, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 In cele mai multe cazuri ,asta e motivul.Sa fie cat mai deosebita si cat mai bine lucrata. Designul este afectat intotdeauna de buget dar poti sa faci ceva de bun gust si cu fonduri minime. Atunci cand demarezi un asemenea proiect ,studiezi studiezi foarte multe fotografii cu moto modificate. Incerci sa construiesti sau sa adaptezi componente ce in viitor va da forma streetfighter-ului. Nu cred ca are o legatura atat de mare cu moto de stunt,mai degraba este un compromis intre SS si naked. Daca studiezi fotografii cu streetfightere vei observa ca au acelasi tipar,intr-adevar cele americane sunt mai "lucrate" decat cele europene. Aici intervin posibilitatile de a construi asa ceva si exact cum ai spus ,tine si de gust.Unii vor sorcove,altii vor si o moto cu care se mai poate circula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 prea multe discutii , prea putine fapte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Buna Luigi.Xenoanele au implinit doi ani si functioneaza ca in prima zi. Asta numesc eu calitate. Am vazut rat-uri si mai grotesti. Cred ca daca te urci pe una din astea poti sa faci holera sau ciuma. Ce mi-ar placea mie o holera d-asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ce mi-ar placea mie o holera d-asta. Te pot ajuta eu ... ia-ti una ca asta si eu cojesc vopseaua si o bag intr-o groapa cu apa vreo 2 saptmani Manopera e gratis Mesaj completat prea multe discutii , prea putine fapte ... Mda ... tu esti cel mai in masura sa ne zici ... ai facut deja un SF ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ce mi-ar placea mie o holera d-asta. tu ai luat fotografia gresita.care holera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 tu ai luat fotografia gresita.care holera? Domneeeee .... corect! Speram sa ne laudam si noi in curand cu ceva fapte la trotinetele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 prea multe discutii , prea putine fapte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) SF-urile merg dupa gust... am vazut o gramada bling bling...arata ca si un Q7 cu jante late...si imi vine sa vomit.... o gramada de oameni care au bani isi fac motoare bling bling...dar in general aia nu sunt motociclisti..se prefac ca sunt motociclisti, ies duminica cu ea la o tura scurta sau al o intalnire, beau o bere...mananca o friptura ..baga 2 cola ca sa nu se "vada" berea, apoi se urca pe motor, merg acasa...spala la ea 2 ore...si o pun la naftalina pentru o saptamana sau doua..inainte de a iesi cu ea ii mai da un polish si tot asa. despre astia se fac glume in revistele de "domeniu"... am cunoscut si oameni care or baga in motor 20 de mii de lire....si trebuia sa te uiti bine la el ca sa iti dai seama de ce o costat sa de mult, pentru ca vopseaua e negru mat "urata", are roti rosii...si la prima vedere pare un motor vopsit negru si cu roti late...si nu aratau a rat bike... americanii sunt fani bling bling.... iar nemtii sunt mai "gotici"...englezii undeva pe la mijloc... pt mine un streetfighter e un motor ca si asta si nu poti zice ca e bling sau rat...e doar un street... Mesaj completat aci un rat cu o gramada de extras http://www.motocykle.v10.pl/galeria/harley...1308,6,jpg.html Editat Ianuarie 4, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Mi-a venit codita de R6. Poate saptamana viitoare ma apuc de niste ajustari la partea spate. Spor la treaba tuturor care taiati la mobre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hangu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salut baietilor care detin streetfighter-e! ma bag si eu in seama, intrucat detin un zx6r modificat. in mare parte de mine, de aici si manopera ieftina atasez si niste poze sa va convingeti. alte modificari vor veni, cand voi mai ajunge acasa. (de ex, sa-i pun naiba o toba after-market ca asta suna urat rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Ma, nu stiu cum se face, dar vitezanele japoneze facute streetfighter nu prea ies. De ce? In principiu pentru ca au un cadru grosolan, din aluminiu turnat care a fost facut sa fie performant si sa stea ascuns sub o carena, nu sa stea in vazul lumii. Acum, nu ca am ceva cu mobra ta, ca ai bagat ceva resurse in ea, dar incearca sa faci ceva cu cadrul ala (si cu air intake-urile alea...) ca se vede nasol. O solutie ar fi sa il vopsesti, ca adrenalin. Lui i-a iesit chiar bine. Alta solutie ar fi sa iei alt gen de mobra pe care sa o transformi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.