Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

foarte frumoasa.sunt de parere ca cele ami frumoase streetfighter-uri sunt din sportive.de ce? pentru ca ele nu au fost create pt goliciune,cadrul nu a a fost desenat pt a fi aratat.este oarecum brut (lacele mai vechi) la astea mai nou sunt finisate un pic mai bine.asa mi s-a parut mie.si prin dezbracarea lor de carene apare acel contrast placut si atragator.eu la mine vreau sa pastrez codita si ca sa pasatrez acea linie de plinuta cu forme curbe trebuie sa ii pun un far si masca cu cat mai putine unghiuri ascutite si pozitionat mai in fata, pentru a creea acea continuitate.eu vreau sa o fac mai practica si mai comoda la condus dar si placuta ochiului meu,asta in masura in care pot sa o fac.nu stau foarte bine cu fondurile.acum sa vad unde gasesc sa dau gauri in jug si un atelerier unde sa imi indrept un pic telescoapele.au abatere de 3-4 mm.sunt indoite exact de sub jugul inferior (desi vechiul propietar a spus ca nu a avut accident,dar asta este alta poveste).va multumesc pentru raspunsuri.stima.un far ceva in genul mi-ar placea si ar da bine pe grasuta mea,acum am vazut ca este identic cu cel din poza de mai sus

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a trebuit sa duc sudez radiatorul de la FAZER si a trebuit sa pun in loc unul de ce aveam... am pus de ktm :)) isi face treaba dar mobra arata a uzina pe roti cu furtunele de adaptare incolacite pe cadru, ii fac ceva poze maine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

132 hp...

dar de cuplu de ce nu zici nimic?peste 200Nm...asta insemnand de 3 ori mai mult cuplu fata de un naked sau orice 4 linie...

tipic...

 

 

avand in vedere capacitatea cilindrica nu mi se pare nimic iesit din comun cuplul , dar caii putere mi se pare un lucru TIPIC american. ( gen muscle car 5800cc 250 cp )

 

sa-ti trebuiasca 2163cc sa faci 132 cp e comic , in sensul ca japonezii au aceasi putere la 600cc stock :bounce: , eventual cu un PC sau evacuare 'race'

 

 

sunt constient ca au facut motocicleta pt show , da , e un monstru. dar nu m'as prea lauda in locul lor cu raport putere /cuplu

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a trebuit sa duc sudez radiatorul de la FAZER si a trebuit sa pun in loc unul de ce aveam... am pus de ktm :)) isi face treaba dar mobra arata a uzina pe roti cu furtunele de adaptare incolacite pe cadru, ii fac ceva poze maine :friends:

 

Vezi ca Fazerul are o racire foarte buna. Mie, toata vara, nu mi-a plecat ventilatorul decat de doua ori cand am mers in coloana pe mai multi km.

 

Hai, baga poze cu ce vrei sa faci, si da-mi si mie o idee de cum sa prind semnalele. Poza cu motoreta mea e pusa pe topicul de la Fazeristi. PS: eu nu incerc sa o fac SF, ci doar sa o fac naked din semicarenata fara brizbrizuri inutile si carpeli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bec are pe ea, e din ala cu lupe sau H4?

 

La bord ma intereseaza cum o sa-l prinzi. Eu am niste platbanda si o prind de sub prinderile ghidonului pe jug. Daca e prea groasa, o mai iau un pic la polizor. Vezi ca pe a mea am puse bar-end mirrors. Arata interesant.

 

Rezervorul ala e distrus rau, saracul. Al meu a fost si mai impachetat, l-am aruncat si am luat altul de pe e-bay. Vezi ca pe ebay.co.uk gasesti o gramda de chestii interesante pt modelul ala de Fazer.

 

Ai aici un Fazer care mie imi place mult cum e facut...

http://www.youtube.com/watch?v=rCCMKQiKxO4

 

Si inca unul modificat un pic mai mult.

 

PS: incearca inca o chestie la motor: renunta la airbox si pune-i 4 filtre din alea conice. Va arata intr-un mare fel, si daca iti reuseste manevra, promit la la primavara ma infiintez la tine ca sa pui si la mine asa ceva.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

PS: incearca inca o chestie la motor: renunta la airbox si pune-i 4 filtre din alea conice. Va arata intr-un mare fel, si daca iti reuseste manevra, promit la la primavara ma infiintez la tine ca sa pui si la mine asa ceva.

 

nu e benefic pentru motor sa pui asa ceva

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia de aer este creata special sa ajute curentu de aer sa se mixeze cat mai bine cu combustibilul, si sa aiba aiba turbulente dirijate intr-un anume fel. Sunt carti intregi despre studiul asta.

Daca nu ai turbulente calumea, nu se face mixu calumea si nu ma se face detonarea completa, adica pierzi din putere.

 

In plus cutia de aer opreste mizeriile aruncate de roata spate direct spre motor....mai exact fara cutie toate gunoaiele iti intra in cilindri. Am vazut cum arata un motor care a facut 13 mii de mile fara cutia de aer....era complet footut.

Ca sa pui filtre externe trebuie sa ai carburatoare speciale pt asa ceva (care costa mii de euro).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IQ, uita-te mai sus, la al doilea filmulet, cu Fazerul alb. ala are filtre conice si airbox demontat. Fizic, roata spate nu prea are cum sa arunce mizerie acolo, pentru ca mai sunt o gramda de chestii pe acolo, ai amortizorul, bidonul de apa, o protectie de cauciuc, lacasul bateriei, etc. Ca s-ar putea sa intre mizerie, gen praf, sau sa apara probleme la spalat, aici am eu dubii, in schimb amestecul aer/combustibil se poate regla cu filtrele alea montate. Totusi, si cu airboxul montat, si la mine in filtru am gasit frunze si alte balarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a vazut cineva vreodata o masca misto ptr un strretfighter exceptand home made urile ca eu inafara de monstrii si balauri si alte mizerii nu prea am gasit...vis a vis de filtre creca poti face orice modificari daca le faci cu cap si rabdare creca si cu ciorap de dama pe paharele de admiseie mnerge... am exagerat :))))))...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La moatoarele pana in 750 filtrele independente sunt frectie...motorul va merge mai prost(va fi putin intarziat pe acceleratie si cuplu va scadea la turatii mici) evident cu dinojet stg 2-3+advancer+direct exhaust.

 

Am testat si la motoare mai mari si acolo se simte ceva violenta in plus cu stage 3...desi initial filtrele independente au facut figurile cu puturosenia in acceleratie s-a dovedit a fi pb de la trompetele care duc de la carburi in airbox...am auzit ca alea sunt responsabile pt un flux(venturi parca ii zice) odata ce am adaugat si cauciucurile alea intre carburi si filtrele independente k&n totul a mers bine chiar si fara reglaj.

P.S. airboxul mai este pus si pt a rearde gazele din carter deci pt ceva norma de poluare...

Sa aveti spor...

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana una alta..ce se mai aude de SF-ul la care ai inceput munca in primavara?cel cu monobrat and shit :rolleyes: noutati ceva? :cheers:

 

 

pai vezi in semnatura am topicul . poti urmari acolo . Deocamdata nimic interesant iarna asta . ( e frig in garaj :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vroiam sa va intreb,care aveti modificari la motociclete.exista probleme la itp?ma refer la cele streetfighter

La ITP, nu chiar ... depinde si la ce ITP mergi.

Problemele mari vor aparea la schimbarea de proprietar, adica atunci cand noul proprietar merge cu ea la RAR sa-i faca autentificarea. In Bucuresti, practic nu poti sa faci nimic nici macar cu spaga.

Trebuie sa-i faci autentificare in alt judet (Giurgiu, Dambovitza, etc) si cu interventii.

Practic, inginerii de la RAR, verifica si pozele vechi de la inmatriculare atunci cand fac autentificari, daca li se pare ceva suspect la modelul respectiv.

De-aia va sfatuiesc pe toti sa pastrati tot ce dati jos de pe ea (carene, far, bord, etc) pentru ca e posibil sa aveti surprize chiar si controalele RAR din trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...