daxy Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Cand mai treci pe la Timisoara am ma suni si te trimit eu la un baiat care vinde asa ceva Am inteles ca e vreo 200000 un metru patrat de fibra +rasina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 4, 2007 Autor Share Postat Martie 4, 2007 Alte cateva poze care le-am mai gasit si eu prin calculator... Triumph-ul si Marauder-ul mi s-au parut chiar interesante ca modificari (ma refer la faptul ca fac parte dintr-o clasa care nu te duce neaparat cu gandul la SF) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Vezi ca o poza mare cu Rocketul Palatina am pus pe pagina 2 a acestui topic. Inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Vezi ca o poza mare cu Rocketul Palatina am pus pe pagina 2 a acestui topic. Inca una Platina asta este un kit pentru Rocket s-au se fabrica de serie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 (editat) palatina e un preparator, nu umbla la motor insa, genti Dymag, carbon fiber peste tot, tobe customizate facute de Laser, scarite race aduse in spate, not much uite aici link-ul catre ei http://www.t5net.de/specials/palatina_rs_rocket_3.htm asta imi place insa mai mult si asta va suporta modificari, scarite race aduse in spate de la Raask, frane Beringer cu levierele Beringer, air intake cu trei filtre de aer lateral rezervorului si eliminarea celui de sub sa, tobele trebuiesc tratate, genti carbon BST cu 120x70x18 fata si 250x40x18 spate (cam late, sper sa nu se duca dracu manevrabilitatea ei), chiulasa powder coated negru, amortizoare progresive Wilbers, bineinteles ECU tuning - Tuneboy. uite un link catre mai multe pagini (cele mai multe daca nu toate in germana) pentru cei interesati de SF http://www.fightordie.de/no-cgi/fightertoplist/index.html Editat Martie 4, 2007 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Da,foarte interesant ca au folosit jante spitate. Cred ca sunt de constructie deosebita. Imaginati-va ce forte sustine cea de spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 hai sa insiram si noi cateva motoare care pot fi modificate... incep cu banditul..... cbr 900 rr fire blade.... fzr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Sunt prototipuri cele facute de Dymag, daca te uiti la cele doua din poza o sa vezi ca au rotile originale care sunt pe 16 pe spate late 240, deci cele cu spite nu se livreaza pentru ca nu sunt omologate. Cu BST se incearca acum sa se realizeze genti carbon care sa duca 590 kg, sa suporte wheelies si sa fie suficient de tzapene ca sa faca fata si eventualelor gropi din sosea. Datorita ofertei limitate de cauciucuri peste 200 pe 17 (hai sa-i zicem inexustente) s-a optat pentru genti pe 18 (se fabrica Avon si Dunlop pentru Intruder 1800 si Victory Hammer). O chestie riscanta da sa vedem cum iese. Cuplul este de 200 Nm stoc (de fapt mai putin la roata) dar avand in vedere ca motorul permite multe si rotile vor fi desenate si realizate pentru mult mai mult. Nici astea nu vor fi TUV dar vor fi DOT E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 hai sa insiram si noi cateva motoare care pot fi modificate... incep cu banditul..... cbr 900 rr fire blade.... fzr? f2 ? zic si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 faza la f2 este urmatoarea(eu nu cunosc.... nu am desfacut asa ceva ) cica codita e sudata de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 cam asa ,dar taiem tot ce se poate taia de ex nu a trebuit sa tai mult din coda ca sa intre o codita de cbr din 2002 mai exact dor 10-15 cm din capat ceea ce nu afecta structura zic io dar voi afla mai la vale adic amai vreo luna si dupa aia il scot la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 super atunci. eu cred ca imi iau un fzr....... sa vedem ce si cum sta treaba..... si primul lucru as modifica coada. e hidoasaaaaaaaa. e patrataaaaa e naspa rau. o coditza de ceva mai noum unde poti pune si un stop cu led ceva frumos... dar sa fie si mai cocotzata. si o guma de 180 pe spate :)toba etc etc.dar mai intai renuntarea la carenele de pe fata. farurile le-as pastrea ca snt rotunde... si pun angel eyes pe ele si tu la f2 ce ii mai faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 ca ziceai de fzr asta o fost primul meu motor si iti dai seama ca am bagat flex-ul in el vorbind de f2 schimb tot ce pot ghidon coada rezervor aripi polish peste tot pe ude se poate etc voi pune poze ,dar deocamdata nu sunt decat piese separate lucrate una cate una asta era acum 3 ani sorry ca stiu ca este off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 super tineo tot asa... si anuntane cate ceva ce mai apare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 ce-mi plac mie literele alea chinezesti sau ce-or fi... imi vine sa le dau jos cu ciocanul. mi se par manelisme. credeti ca va fi motoreta mai interesanta daca are literele alea? mai bine puneati un semn cu NIKE, ca era tot aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 Vezi ca o poza mare cu Rocketul Palatina am pus pe pagina 2 a acestui topic. Inca una Sorry! Nu mi-am dat seama... O sa incerc sa fiu un pic mai atent data viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 mad cox.... sa stii ca nu e tot timpul asa... uite aici: hayabusa are din fabrica asa ceva.... si nu e kick deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ofens Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 (editat) sal spuneti-mi si mie unde gasesc un far de gsr600 mai ieftin...si second sa fie, vreau sa incep sa-mi modific banditu , si cum fac sa ridic coditza? la asta chiar nu m-am documentat.... si cativa banditi, unii mai mult, altii mai putin streetfighter: Editat Martie 5, 2007 de ofens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 bine ai venit printre noi mare. exista mai multe tipuri de a ridica funduletul motorului. acum depinde de cum e prinderea pe cadru. stiu ca banditu e din teava. nu ar fi cine stie ce lucru complicat... dar se poate face. incearca sa-ti procuri o codita de r6 sau daca poti si ai unde una costom made facuta de tine. te rog pune poze cu motorul ca sa ne dam cu parerea. poze reale bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 Intr-adevar.... la Bandit cadrul e din teava.. La vitezanele modificate e ceva mai simplu pt ca coditza (slava cacofoniilor.. sorry!) este tinuta de un semicadru care poate fi modificat destul de usor... Din cate stiu (nu ma injurati prea rau daca gresesc) se poate modifica si coditza de bandit pt ca nu e structura de rezistenta a cadrului.. Intr-adevar.... la Bandit cadrul e din teava.. La vitezanele modificate e ceva mai simplu pt ca coditza (slava cacofoniilor.. sorry!) este tinuta de un semicadru care poate fi modificat destul de usor... Din cate stiu (nu ma injurati prea rau daca gresesc) se poate modifica si coditza de bandit pt ca nu e structura de rezistenta a cadrului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 zici bine cu cadrul amimagz. Asa ca fapt divers daca intereseaza pe careva: Cadrul de 600 si 1200 e identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 (editat) Damn! Cu toate pozele astea, vaka mea fighter-ita o sa arate ca o curca... Eh, asta este, facem ce putem... deocamdata am montat+conectat farurile si bordul, schimbat lumina de bord in albastru si, cu un pic de bafta, cablate cele doua flashuri ce ma vor face mai vazut in oglinzile conservelor, facut semicarenajul (PE UNDE E BANDA NEAGRA AM DECUPAT-O DEJA), decupat aripa fatza... and goin' strong! Editat Martie 5, 2007 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 In sfarsit ghidonul+jug si una din scarite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 @ daxy: e cumva LSL superbike alu de la Louis? din ala la 50 de iepuroi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daxy Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 si scritele si ghidonul sunt de la Lucas desii si alea de pe loius sunt faine eu am vrut neaparat de la astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.