Jump to content
Sign in to follow this  
amimagz

Streetfighter

Recommended Posts

Si eu sunt de parere ca 4 linie e cel mai potrivit pentru un streetfighter.

 

Si nu sunt de acord cu catalogarea unui TNT, Triple, Z 1000, Superduke, Corsaro sau mai stie-le pestii drept streetfighter. Un astfel de motor luat de nou si stock, cat ar arata el de suparat si neconformist, mai tre sa mance multa pita cu sare pana sa devina un fighter. Atat vreme cat orice gica pertica se duce la dealer si isi ia motor "streetfigter" ca al meu si ca al inca 10.000 de oameni, treaba ma lasa rece. Pt mine figher inseamna munca, creatie, originalitate, unicitate si... satisfactie. Un fighter adevarat are urme de lupta si se vede prin cate a trecut (aka modificari aduse de proprietari). :ok: Nu neg faptul ca de ex un TNT are din start mai mult potential de a deveni fighter decat un CBF 600 sau un Bandit insa un TNT stock NU este un streetfighter.

Parerea mea. :baldy:

Deci daca ne luam dupa definitia data de tine 1 streetfighter inseamna doar 1 motor modificat de proprietar (indiferent de cum arata rezultatul). Atunci unde incadrezi tu de exemplu 1 Benelli TNT, care e facut la fabrica? Deci dupa tine, eu care nu am nici 1 talent la mecanica de ex. nu voi putea avea in viata mea 1 streetfighter? (pt ca nu ma pricep absolut deloc la modoficat mobre).

Eu prefer oricum sa ma duc la magazin si sa-mi cumpar 1 Benelli TNT (chiar dak e facut la fabrica) deoarece nu cred ca exista cineva in Roamnia care sa poata modifica 1 motor intr-atit de bine din punct de vedere calitativ si estetic incit sa se poata compara cu 1 streetfighter luat de la mgazin.

Faptul ca unora le place sa mestereasca la motoarele lor nu este decit de admirat dar niciodata rezultatul lor nu se va putea compara cu 1 motor proiectat si realizat intr-o uzina de profil.

:banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una din motocicletele sport preferate pt. transformarea in streetfighter: Suzuki GSX/R 1100.Imi place cum vine cadrul deasupra motorului si lasa sa se vada tot.

post-11022-1172682983_thumb.jpg

post-11022-1172683044_thumb.jpg

post-11022-1172683076_thumb.jpg

post-11022-1172683119_thumb.jpg

post-11022-1172683176_thumb.jpg

post-11022-1172683372_thumb.jpg

post-11022-1172683386_thumb.jpg

post-11022-1172683399_thumb.jpg

post-11022-1172683418_thumb.jpg

post-11022-1172683455_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci daca ne luam dupa definitia data de tine 1 streetfighter inseamna doar 1 motor modificat de proprietar (indiferent de cum arata rezultatul). Atunci unde incadrezi tu de exemplu 1 Benelli TNT, care e facut la fabrica? Deci dupa tine, eu care nu am nici 1 talent la mecanica de ex. nu voi putea avea in viata mea 1 streetfighter? (pt ca nu ma pricep absolut deloc la modoficat mobre).

Eu prefer oricum sa ma duc la magazin si sa-mi cumpar 1 Benelli TNT (chiar dak e facut la fabrica) deoarece nu cred ca exista cineva in Roamnia care sa poata modifica 1 motor intr-atit de bine din punct de vedere calitativ si estetic incit sa se poata compara cu 1 streetfighter luat de la mgazin.

Faptul ca unor le place sa mestereasca la motoarele lor nu este decit de admirat dar niciodata rezultatul lor nu se va putea compara cu 1 motor proiectat si realizat intr-o uzina de profil.

:banana:

 

Ma bucur ca sunt din ce in ce mai multi aia care despica firu in patru pe aici si le place sa gaseasca neapart cate o obiectie cat de mica, doar de dragul obiectiei. Trebuia sa scriu un tratat despre fightere de 10 pagini ca sa nu gasest nod in papura? Bineinteles ca nu orice motor modificat de proprietar e automat fighter. Ca daca ii pun niste bare de cadere din alea de Jawa la un GS 500 nu inseamna ca e fighter, desi l ai modificat si deja nu mai e stock. Te-ai atacat ca in opinia mea Aprilia Tuono nu e streetfighter?

 

PS: Intr-adevar, Banditul ala negru mat de pe paginile trecute nu se va putea compara vreodata cu orice motor proiectat si realizat de o uzina de profil. Intotdeauna producatorii sunt nevoitit sa faca compromisuri, fie ele de materiale (costuri) fie de design pt ca piata dicteaza. Dar poate piata nu e pe gustul meu...

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pt mine figher inseamna munca, creatie, originalitate, unicitate si... satisfactie. Un fighter adevarat are urme de lupta si se vede prin cate a trecut (aka modificari aduse de proprietari). :baldy:
un TNT stock NU este un streetfighter.

 

Doar pt. ca nu sint de acord cu tine asta nu inseamna ca despic firu-n 4. Zi-mi si mie unde incadrezi tu modelul TNT de la Benelli?

Ca sa fie streetfighter ar trebui lucrat la el nu? Dupa parerea ta cite persoane crezi ca sint in Romania care sa poata modifica 1 TNT asa cum e el "stock" si sa ias ceva mai bun, adik 1 fighter adevarat cum spui tu?

Numai bine. :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar pt. ca nu sint de acord cu tine asta nu inseamna ca despic firu-n 4. Zi-mi si mie unde incadrezi tu modelul TNT de la Benelli?

Ca sa fie streetfighter ar trebui lucrat la el nu? Dupa parerea ta cite persoane crezi ca sint in Romania care sa poata modifica 1 TNT asa cum e el "stock" si sa ias ceva mai bun, adik 1 fighter adevarat cum spui tu?

Numai bine. :baldy:

 

Benelli TNT e un naked bike destul de exclusiv si nu este un allrounder naked cum este Banditu sau CBF 600le, de ex. Latura practica si economica e mai putin importanta la un TNT, e un bike cu o raza de actiune si o aplicabilitate mai mici. Este din categoria wannabe fighters care prinde radacini acum insa nu e de confundat deloc cu streetfighterele autentice.

Foarte multi in Romania pot sa o faca. Ca sa faci un fighter nu e neaparat sa pui mana pe flex si sa l macelaresti. E adevarat ca trebuie bani. Multi bani. Bani pe care nu i recuperezi la revanzare. Nu vad ce e asa de greu sa intri pe niste forumuri sa vezi ca o bascula monobrat de la un anume VFR se potriveste pe Bandit de exemplu sa comanzi niste accesorii si sa le montezi. Doar nu faci motorul bucati si il bricolezi. Oferta de accersorii e imensa mai ales la modelele mai raspandite. Bani si imaginatie sa fie. :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, clar ca nu orice motor hacuit este automat un streetfighter... si poate ca si alea stock or fi intrand in categoria streetfighter... dar ma atrage atat de tare definitia incat ar trebui sa existe o noua clasa pentru asta:

motoare puternice (de obicei 4 inline, dar nici un 4 V de V-max nu arata rau) modificate neaparat (cel mult semicarenate), aspect extrem de agresiv si ciudat, hiper-personalizate.... cam asta mi-ar placea mie, si asta incerc sa fac. Hai sa vedem cum i-ar putea zice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu prefer un streetfighter de fabrica, unul cu caracter si forta, decat unul dubios facut dintr-o vitezana tavalita cu diverse parti "custom" facute in serii de sute de mii de bucati.

 

Naked este o carenata fara carene.

 

Streetfighter a fost un motor derivat dintr-un motor de viteza si optimizat pentru uzul urban sau pentru raiduri scurte/medii. Mai nou datorita faptului ca ele au prins la clienti, ele au fost desenate si proiectate ca streetfightere de la bun inceput. Este cazul la Triumph Speed Triple (care a pornit de altfel acest trend pentru producatori) MV Agusta Brutale, Benelli TNT, Moto Morini Corsaro, KTM Superduke, BMW K1200R, Aprilia Tuono (btw foarte streetfighter, poate cel mai aproape de conceptul original intrucat este Mille dezbracat) Ducati Monster S4RS si mai sunt. Japonezele au ramas in urma, voit, ca sa poata vinde zeci de mii de accesorii dupa ce au vandut sensibil mai ieftin motoarele stock fata de cele europene. Strategia lor comerciala este mai buna. Cu toate acestea e de asteptat ca studiul lor MT-0S sa devina realitate.

post-6531-1172699212_thumb.jpg

post-6531-1172699258_thumb.jpg

post-6531-1172699294_thumb.jpg

post-6531-1172699314_thumb.jpg

post-6531-1172699330_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mah oameni, nu cred ca streetfighter inseamna modificari si alte alea, caci o dam in chopperisme. cel mai mult se refera la plimbari de oras, manevrabilitate, unde nu conteaza asa mult v max, stabilitate la viteze mari, aerodinamica si alte alea. adica este ptr piruete de toata frumusetea, stoppie, samd. se vrea doar un gen f manevrabil, frumos, si brutal. de aceea consider un V potrivit. din cauza cuplului enorm la turatii mici, deci aici nu mai conteaza ca nu urca in 15.000 de ture. este o parere personala, si nu vreau sa continuam o contradictie sau o polemica la nesfarsit. fiecare cum percepe. hai mai bine sa continuam cu transformari din banale motorete, in ceva deosebit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mah oameni, nu cred ca streetfighter inseamna modificari si alte alea, caci o dam in chopperisme. cel mai mult se refera la plimbari de oras, manevrabilitate, unde nu conteaza asa mult v max, stabilitate la viteze mari, aerodinamica si alte alea. adica este ptr piruete de toata frumusetea, stoppie, samd. se vrea doar un gen f manevrabil, frumos, si brutal. de aceea consider un V potrivit. din cauza cuplului enorm la turatii mici, deci aici nu mai conteaza ca nu urca in 15.000 de ture. este o parere personala, si nu vreau sa continuam o contradictie sau o polemica la nesfarsit. fiecare cum percepe. hai mai bine sa continuam cu transformari din banale motorete, in ceva deosebit.

 

 

uite ma madox ce-ti place tie

post-6605-1172704174_thumb.jpg

post-6605-1172704232_thumb.jpg

post-6605-1172704323_thumb.jpg

 

si choopere

post-6605-1172704476_thumb.jpg

post-6605-1172704497_thumb.jpg

post-6605-1172704537_thumb.jpg

post-6605-1172704568_thumb.jpg

post-6605-1172704601_thumb.jpg

post-6605-1172704650_thumb.jpg

post-6605-1172704689_thumb.jpg

 

nu' streetfighter dar sunt misto'

 

streetfighter, pt mine e o vitezana cazuta si care a fost facuta din bucati ...ca nu a avut bani de carene

:banana:

Edited by bogdan kawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

..........Atasez si doua poze din care se poate observa ca un 'streetfighter' nu are neaparat coditza aia urata (din punctul meu de vedere cel putin).

 

Astept feedback :banana:

"Coditza" aia ridicata este sa te ajute sa stai pe motor mai bine si nu mai aluneci in spate mai ales daca ai un streetfighter capabil cu supercharger, Nos si alte modificari pe la motor care i-l face mult mai nervos.

Ps. Mie i-mi place cum arata este mai nervos ( parerea mea)Fighterama07016.jpg

Fighterama07015.jpg

Fighterama07007.jpg

Edited by madpitbull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca 4 linie e cel mai potrivit pentru un streetfighter.

 

Si nu sunt de acord cu catalogarea unui TNT, Triple, Z 1000, Superduke, Corsaro sau mai stie-le pestii drept streetfighter. Un astfel de motor luat de nou si stock, cat ar arata el de suparat si neconformist, mai tre sa mance multa pita cu sare pana sa devina un fighter. Atat vreme cat orice gica pertica se duce la dealer si isi ia motor "streetfigter" ca al meu si ca al inca 10.000 de oameni, treaba ma lasa rece. Pt mine figher inseamna munca, creatie, originalitate, unicitate si... satisfactie. Un fighter adevarat are urme de lupta si se vede prin cate a trecut (aka modificari aduse de proprietari). :baldy: Nu neg faptul ca de ex un TNT are din start mai mult potential de a deveni fighter decat un CBF 600 sau un Bandit insa un TNT stock NU este un streetfighter.

 

Parerea mea. :banana:

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter

 

A streetfighter is a superbike that is customized by removing the fairing and other changes, resulting in a more aggressive look. Made popular by European riders, streetfighters are gaining popularity in the United States. However, many riders in the United States are concerned with the glamorous appearance of stock superbikes, limiting the popularity. These bikes offer a "minimalist" look, they tend to be loud, fast and nasty. Those not familiar with the streetfighter style may ask, "It is broken?" when they see a motorcycle of this style.

 

Destul de clar, chiar daca nu e pe 'site-uri specializate'. Deci exista streetfighter-e de fabrica si in principiu cele care nu-s, au fost motoare de viteza ale caror carene au fost facute praf. Initial cel putin. Asa ca nu va mai certati. Daca scoti carenele si eventual ii pui doua faruri in loc de unul, intri la definitia de streetfighter.

 

PS: A, si formularea: 'pentru mine streetfighter inseamna <<ceva>>' inseamna ca nu-ti pasa catusi de putin ce-i aia streetfighter pentru altii asa ca poti sa-i zici cum vrei tu: vitezistă'nfundugol, ghinionamspartcarena sau n-ambanideTNTspargcarenalaBandit, ca tot aia e.

Edited by Puc

Share this post


Link to post
Share on other sites

:banana:

 

mica mea incercare de streetfighter... din pacate am renuntat pentru Z

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=2XM77GST6GU ca sa vedeti ca EXISTA STREETFIGHTERE DIN FABRICA!!!! urmariti ...

 

DOAMNEEEEEE, IN POSTU` ASA MA CONTRAZIC SINGUR! :baldy:

post-555-1172736327_thumb.jpg

Edited by Flipper

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter

Destul de clar, chiar daca nu e pe 'site-uri specializate'. Deci exista streetfighter-e de fabrica si in principiu cele care nu-s, au fost motoare de viteza ale caror carene au fost facute praf. Initial cel putin. Asa ca nu va mai certati. Daca scoti carenele si eventual ii pui doua faruri in loc de unul, intri la definitia de streetfighter.

 

PS: A, si formularea: 'pentru mine streetfighter inseamna <<ceva>>' inseamna ca nu-ti pasa catusi de putin ce-i aia streetfighter pentru altii asa ca poti sa-i zici cum vrei tu: vitezistă'nfundugol, ghinionamspartcarena sau n-ambanideTNTspargcarenalaBandit, ca tot aia e.

 

Pierzi esentialul. Nu tot ce scrie pe Wikipedia este adevarat. Si nici nu este regula. Nu exista streetfighter din fabrica cum nu exista nici chopper din fabrica. Nimeni nu stie cum a originat exact fenomenul. Ce este scris pe Wikipedia in cazul a 99% din subiecte este rezumatul informtiei legata de fenomenul respectiv,scris in asa o maniera ca oricine sa isi faca o idee. Doar atat. Nu este normal sa iei informatie de acolo si sa o faci regula. Mie definitia streetfighter-elor de pe Wikipedia mi se pre cel putin puerila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierzi esentialul. Nu tot ce scrie pe Wikipedia este adevarat. Si nici nu este regula. Nu exista streetfighter din fabrica cum nu exista nici chopper din fabrica. Nimeni nu stie cum a originat exact fenomenul. Ce este scris pe Wikipedia in cazul a 99% din subiecte este rezumatul informtiei legata de fenomenul respectiv,scris in asa o maniera ca oricine sa isi faca o idee. Doar atat. Nu este normal sa iei informatie de acolo si sa o faci regula. Mie definitia streetfighter-elor de pe Wikipedia mi se pre cel putin puerila.

 

^^ Pe wikipedia sunt intr-adevar multe chestii discutabile. Dar daca nu e normal sa faci regula informatia de acolo, e normal sa faci regula parerile personale? Imi place cum sar baietii de fund in sus si spun 'nu exista streetfighter din fabrica'. E normal, aproape toti se mandresc cu 'tuning'-ul facut la motorul propriu, asa ca e frustrant sa petreci 2 luni muncind la un 'streetfighter' (conceptie proprie) si sa vina unu care sa zica 'baaa, eu am streetfighter din fabrica'.

 

Ai dreptate. N-ai cum sa faci o regula. Asa ca ar trebui mai multa moderatie atunci cand se trag concluzii, emit judecati de valoare si respectiv arunca (virgula) cu (virgula, la naiba) caramizi in cei care participa la discutie.

 

(PS: Ma intreb cum nu s-a sesizat nimeni de aberatia pe care am scos-o: sparg carena la Bandit. Da, nu stiu multe despre motoare, da' parca Banditu' n-avea carene?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niste poze ... :P

 

:ok: Foarte tare rezervorul ala! :banana:

Coditza... exact cum nu-mi place :baldy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

(PS: Ma intreb cum nu s-a sesizat nimeni de aberatia pe care am scos-o: sparg carena la Bandit. Da, nu stiu multe despre motoare, da' parca Banditu' n-avea carene?)

 

banditul S are carene!!!

 

imi place acest topic pt sa vorbeste de un termen relativ! STREETFIGHTER e un termen "din popor" si fiecare il interpreteaza altfel... Nu stiu daca a aparut in dictionar, cand o sa apara o sa stim cu totii ce e un strfghter!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar CAFERACER ce e atunci ? Nu este cumva prototipul pt. STREETFIGHTER?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar CAFERACER ce e atunci ? Nu este cumva prototipul pt. STREETFIGHTER?

 

CafeRacer nu este prototipul Streetfighter-ului... CafeRacer a fost un 'trend', la fel cum este acum ideea de Streetfighter. Sa nu uitam perioada in care CafeRacer-ele au facut furori! Cam departe pentru a putea spune ca este prototipul pt Streetfighter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu CafeRacer e o motocicleta de strada careia i se aduc modificari pt a fi sportivizata! (toba ridicata; coarne sport)... din cate stiu eu termenul a aparut in franta intre cei care faceau intreceri de la o cafenea la alta in ideea ca cine ajunge ultimul da cafeaua!

 

...DAR VA ROG SA NU NE ABATEM DE LA SUBIECT!!

 

 

 

CAFE RACER = 1 / (STREETFIGHTER) ... adica opusul

post-555-1172759061_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ai dreptate. N-ai cum sa faci o regula. Asa ca ar trebui mai multa moderatie atunci cand se trag concluzii, emit judecati de valoare si respectiv arunca (virgula) cu (virgula, la naiba) caramizi in cei care participa la discutie.

 

(

 

Daca vorbesti despre postul meu nu inteleg ce vrei sa spui. Nu am vrut sa te ofensez. Era doar parerea mea. :banana:

 

din cate stiu eu CafeRacer e o motocicleta de strada careia i se aduc modificari pt a fi sportivizata! (toba ridicata; coarne sport)... din cate stiu eu termenul a aparut in franta intre cei care faceau intreceri de la o cafenea la alta in ideea ca cine ajunge ultimul da cafeaua!

 

...DAR VA ROG SA NU NE ABATEM DE LA SUBIECT!!

CAFE RACER = 1 / (STREETFIGHTER) ... adica opusul

 

Vezi ca Guzzi-ul ala nu este Cafe adevarat pentru ca este de fabrica. :baldy:

 

P.S. Acum am vazut ca este Cafe pe bune.Chiar in stilul clasic ,cu vopseaua curatata pana la metal. Credeam ca este vopsit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vorbesti despre postul meu nu inteleg ce vrei sa spui. Nu am vrut sa te ofensez. Era doar parerea mea. :banana:

 

Hei, stai linistit, nici eu pe tine :baldy: E o tendinta pe forum in a nu accepta parerea altora, indiferent de sursa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci comentati care din GSX/R 1100 alea puse de mine v-a placut mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...