Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

In 2009, primavara, Honda a schimbat in afara de segmenti(sint mai grei fata de 2008, cine e curios poate sa-i cintareasca), pistoanele si VIBROCHENUL. Problema nu era numai la segmenti, nici vibrochenul nu se ungea bine. Auzi logica, le-au cumparat rracing! Dar GSXR K9, ZX, R1(si astea au niste probleme la motor)nu se cumpara pt racing? Mergeti pe drumurile publice din afara Romaniei si incercati sa numarati supersporturile, nu prea o sa vedeti. Si sint sute de mii de posesori. Oare ce-or face cu ele? Le tin tot timpul in garaj?

Mesaj completat

... dar sunt cazuri izolate si cel mai probabil ori nu s-a facut rodajul ca la carte ori le-au cumparat pt racing pe pista... oricum cele cu probleme s-au rezolvat prin schimbarea segmentilor la dealeri.

 

Asta-i pastila care ti-au servit-o cind ai fost sa faci revizia?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa se laudau aia pe forumuri ca le-au dus la dealerii respectivi, uite chiar o sa ii intreb pe mecanicii de la InterMotorcycle (cand o sa ma duc sa fac revizia in februarie) ce probleme au intalnit ei la modelele 1000RR 08 vandute in Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se laudau aia pe forumuri ca le-au dus la dealerii respectivi, uite chiar o sa ii intreb pe mecanicii de la InterMotorcycle (cand o sa ma duc sa fac revizia in februarie) ce probleme au intalnit ei la modelele 1000RR 08 vandute in Ro.

 

 

Daca la Honda Italia nu se sufla o vorba, crezi ca in Romania o sa vorbeasca cineva oficial?

Deci, cautati modelul fabricat in 2009, chiar daca 2008 e cu 1000 euro mai ieftin, nu se merita riscul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai vazut o poza cu o hondã de luni de zile. Hai ca sparg eu gheata...

 

Si altceva decat knee down ...

post-12055-1259774146_thumb.jpg

post-12055-1259774045_thumb.jpg

post-12055-1259774110_thumb.jpg

post-12055-1259774135_thumb.jpg

post-12055-1259774171_thumb.jpg

 

Si un filmulet cu un wheelie mai lung, mai ales daca sunteti curiosi cum se aud GPR-urile:

post-12055-1259773864_thumb.jpg

Editat de Trotinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Trotinel: Se aud bine țevile alea ale tale. Frumoasă motoreta cât și uiliurile. :)

 

 

Acu', ca să continui ce ai început, pun și eu o poză cu noua mea mândra -> 600 RR 2005. Poze de piți nu am făcut, aștept să vină noul sezon că acu-i frig ca dracu'!

post-34860-1259787381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam fain!

 

5200 km si 4200 euro. Cam puțini, știu, atât îi arată bordul, mai multe nu știu. :finger:

Mesaj completat

 

[joke] În ultima perioadă o fi mers mai mult cu spatele, si așa i-a dat înapoi. :) [/joke]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc... nu am mai scris de mult pe forum si nici nu prea am mai iesit cu mobra si nici nu cred ca am sa mai ies pana la primavara... ca si asa tre sa fac revizia... sa iau gume sa schimb bujii ... lichide.... placute... si unele maruntisuri... intre timp mi-am luat stop pe spate cu semnale in el de la chinezoi... nu ma asteptam sa arate si sa functioneze asa bine....numai ca tre sa gasesc 2 rezistente sa le pun acolo ca palpaie prea repede... poate zice si mie cineva de unde pot sa iau 2 treburi de alea.... acu mai nou mo lovit... sa ii iau si semnale de alea infundate pe carena si ca sa fie meniul complet am sa ii iau si niste becuri H7 silver light.

Voi ce upgrade ai mai facut sau aveti de gand sa faceti?

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca gasesti semnalizari "infundate", anunta-ma si pe mine te rog, ca am tot cautat si n-am gasit decat porcarii extrem de scumpe pt o pereche de becuri cu un dom de plastic deasupra.

 

in rest, gume si ma bate gandul TARE de niste xenoane. si imi mai casunase pe un doublebubble acum ceva timp. om vedea. cand se duce lantul asta, posibil sa mai schimb pinionul/foaia. in rest.... drum liber si bun sa fie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc... nu am mai scris de mult pe forum si nici nu prea am mai iesit cu mobra si nici nu cred ca am sa mai ies pana la primavara... ca si asa tre sa fac revizia... sa iau gume sa schimb bujii ... lichide.... placute... si unele maruntisuri... intre timp mi-am luat stop pe spate cu semnale in el de la chinezoi... nu ma asteptam sa arate si sa functioneze asa bine....numai ca tre sa gasesc 2 rezistente sa le pun acolo ca palpaie prea repede... poate zice si mie cineva de unde pot sa iau 2 treburi de alea.... acu mai nou mo lovit... sa ii iau si semnale de alea infundate pe carena si ca sa fie meniul complet am sa ii iau si niste becuri H7 silver light.

Voi ce upgrade ai mai facut sau aveti de gand sa faceti?

 

 

Bafta

 

super tuning :finger:

semnale ingropate...egay...15$

rezistente...Louis....parca ziceai ca stii o alternativa mai ieftina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dioda...ca nu are nici o legatura...trebuie rezistenta de putere...minim 21W cu 3 ohmi (parca)

semanale USA da...probabil made in china....eu am comandat, tre' sa-mi apara...o sa devin power buyer in curand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

la 600rr din '07, cum imi dau seama daca amortizorul de ghidon functioneaza cum trebuie? (hesd), la ce viteza intra in functiune? ghidonul cat de usor trebuie sa se miste? putine detalii daca cunoasteti

 

EDIT: am gasit pe net, cica intra in functiune doar la viteze mai mari, totusi, intrebarea mea e, cat de usor ar trebiu sa se misca ghidonul la viteze mici?

Editat de veics
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

la 600rr din '07, cum imi dau seama daca amortizorul de ghidon functioneaza cum trebuie? (hesd), la ce viteza intra in functiune? ghidonul cat de usor trebuie sa se miste? putine detalii daca cunoasteti

 

EDIT: am gasit pe net, cica intra in functiune doar la viteze mai mari, totusi, intrebarea mea e, cat de usor ar trebiu sa se misca ghidonul la viteze mici?

 

pai este electronic...cu cit viteza creste amortizorul se intareste. de pe loc ar trebui sa nu se simta deloc dar o sa simti cu adevarat cind dai peste denivelari\gropi si nu iti joaca ghidonul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai este electronic...cu cit viteza creste amortizorul se intareste. de pe loc ar trebui sa nu se simta deloc dar o sa simti cu adevarat cind dai peste denivelari\gropi si nu iti joaca ghidonul ...

pai stiam ca e actionat electronic in functie de viteza, problema e ca la semafor in coloana, cand te bagi printre masini, mai sunt denivelarile alea de la autobuze, unele mici, altele mari, indiferent, mie imi joaca ghidonul, nu stiu daca e normal sau nu. a doua problema, la o franare acum cateva seri, mi-a fugit fata si mi-a fugit ghidonul in toate directiile, ceea ce nu a fost deloc placut, acum ma intreb, nu trebuia sa-si faca hesd-ul treaba? sau era viteza prea mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic, daca hesd nu merge, ai o lampa martor in bord care se aprinde.

 

nu iti vei da seama "cand intra", o face progresiv. la viteze mici are o amortizare f slaba, sau deloc. asta e si ideea dupa care e facut: sa nu incomodeze cand ai nevoie de manevrabilitate.

 

daca nu poti sa dormi si vrei sa fii sigur, du-o la un service.

 

habar nu am daca merge, dar probabil ai putea testa daca merge si daca ridici roata spate pe un stand, o pui in viteza, si accelerezi. presupun ca ar trebui sa remarci o rezistenta marita in timp cand intorci ghidonul. sincer, nu recomand sa faci asta, cel putin nu fara a lega bine motorul. cel mai bine incearca un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic, daca hesd nu merge, ai o lampa martor in bord care se aprinde.

 

nu iti vei da seama "cand intra", o face progresiv. la viteze mici are o amortizare f slaba, sau deloc. asta e si ideea dupa care e facut: sa nu incomodeze cand ai nevoie de manevrabilitate.

 

daca nu poti sa dormi si vrei sa fii sigur, du-o la un service.

 

habar nu am daca merge, dar probabil ai putea testa daca merge si daca ridici roata spate pe un stand, o pui in viteza, si accelerezi. presupun ca ar trebui sa remarci o rezistenta marita in timp cand intorci ghidonul. sincer, nu recomand sa faci asta, cel putin nu fara a lega bine motorul. cel mai bine incearca un service.

 

nu se aprinde martorul de HESD, m-am gandit si la faza cu stander-ul, dar nu am :angry:, oh well. s-a stricat vremea, asa ca la primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai stiam ca e actionat electronic in functie de viteza, problema e ca la semafor in coloana, cand te bagi printre masini, mai sunt denivelarile alea de la autobuze, unele mici, altele mari, indiferent, mie imi joaca ghidonul, nu stiu daca e normal sau nu. a doua problema, la o franare acum cateva seri, mi-a fugit fata si mi-a fugit ghidonul in toate directiile, ceea ce nu a fost deloc placut, acum ma intreb, nu trebuia sa-si faca hesd-ul treaba? sau era viteza prea mica?

 

Pai daca nu functiona hesd-ul probabil ca erai pe jos. Asa e facut sa te ajute fara sa-ti dai seama cand intervine. Pe mine m-a scos din cateva situatii delicate iar daca nu era hesd-ul eram hentz. Asa ca nu-ti fa griji, mai bine sa nu ajungi sa vezi cum functioneaza! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

For those of you who think you might be having problems with the Honda Electronic Steering Damper , Honda has provided a quick self-test for comparing minimum and maximum damping, without riding the bike.

 

Raise and support the front of the bike. Move the steering back and forth several times to get a "feel" for minimum damping.

 

1. Lower the side stand

 

2. Shift tranny into a gear other than neutral.

 

3. Open the throttle fully ( WFO ).

 

4. Turn the ignition switch on while maintaining steps 1-3.

 

The HESD icon on the LCD display should start blinking ( If not, start over ).

For the next 10 seconds, the ECM will set the HESD to maximum damping ( full-stiff ). Compare this to minimum damping. If there is no change, replace the HESD unit.

 

NOTE: This test will not work if the Malfunction Indicator Lamp has indicated a problem exists in the PGM-DSFI ( MIL is flashing ).

 

Some moto-mags have implied that the HESD provides no damping when it's "off". This is not true! Unless the HESD unit is damaged ( IE-no oil, etc ), it always provides a small amount of damping, even with the key off.

 

Now you can see just how much damping the HESD provides, check to see if yours is working, or just impress your friends with your knowledge of Honda PGM-DSFI's self diagnostics.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragutz find-ul. nu stiam de el. o sa incerc cand mai am drum prin garajul din spate. de ce zice sa lasam cricul jos? sa nu cumva sa porneasca motorul din greseala la WOT? altfel nu cred ca ar avea vre-o relevanta asupra testului.

 

hmmm... si asta inseamna ca HESD e conditionat de pozitia acceleratiei, nu de viteza de deplasare. bine de stiut!

 

multumim, speed :angry:

 

 

hmm, acum mi-am dat seamam ca pt testul asta ai nevoie de stander fata cu sustinerea la jug... eu am la axul rotii. dar cred ca se poate "falsifica" un stander fata in cazul asta prin o mica adaptare a intoarcerii pe cric. preferabil sa mia fie o persoana, ca sa poti testa ghidonul fara probleme.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragutz find-ul. nu stiam de el. o sa incerc cand mai am drum prin garajul din spate. de ce zice sa lasam cricul jos? sa nu cumva sa porneasca motorul din greseala la WOT? altfel nu cred ca ar avea vre-o relevanta asupra testului.

 

hmmm... si asta inseamna ca HESD e conditionat de pozitia acceleratiei, nu de viteza de deplasare. bine de stiut!

 

multumim, speed :angry:

 

 

hmm, acum mi-am dat seamam ca pt testul asta ai nevoie de stander fata cu sustinerea la jug... eu am la axul rotii. dar cred ca se poate "falsifica" un stander fata in cazul asta prin o mica adaptare a intoarcerii pe cric. preferabil sa mia fie o persoana, ca sa poti testa ghidonul fara probleme.

io na-m priceput cum trebuie facut care imi explica si mie...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io na-m priceput cum trebuie facut care imi explica si mie...???

teoretic, pui motoreta pe stander, daca nu ai stander, o ridici pe ceva astfel incat sa ai ghidonul liber si sa-l poti misca.

tragi cricul, o bagi intr-o viteza, cheia o ai in contact, acceleratie maxim, apoi dai din buton contact, timp de 10 secunde palpaie HESD-ul, timp in care tu misti ghidonul si apoi incepe sa se miste mai greu, dupa alea 10 secunde, nu mai palpaie led-ul de HESD, si ghidonul se misca ca inainte, usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...