Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Atunci sa ne intelegem despre ce vorbim - orice test dyno are +/- abatere la masurarea cuplului motor.

Pentru ca lumea sa nu umble dupa cai (putere) verzi pe pereti, SAE a elaborat un standard care prevede ca rezultat dyno sa fie ajustat cu un factor de corectie definit printr-o ecuatie care ia in calcul presiunea , temperatura si umiditatea.

Drept urmare, degeaba masori cuplul dimineata pe racoare daca nu respecti standardul. E ca si cand te duci sa-ti iei masina de la vopsitor noaptea. Pe intuneric n-are nici un defect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cesar, ca sa n-o mai lungim de dragul contrazicerii, eu m-am dus cu o singura motocicleta Yamaha R1 la Dyno si cu inca un ECU resoftat in ghiozdan. Pus mobra pe dyno, a scos dupa 5 ru-uri niste cai oarecare, si corectati si necorectati. Motorul a fost evident incalzit pina la 90grd inainte de primul run. Dupaia nu am facut altceva decit sa-i schimb ECU, mobra a intrat in al 6-lea run, dupaia.... pina in al 15-lea run. Diferenta era de doar 5 cai oarecare. Mai zic ca si turometrul urca mai repede in sarcina, vizibil. In treapta a 2-a era tot in fulll power, la ECU neresoftat, puterea , in special cuplul este mai mic, asta din cauza hartii de ignition. Ce vreau sa subliniez este ca aceste modificari se obtineau si cu un Powercomm impreuna cu Ignition Module si un pacalitor care sa-i spuna ECU-ului ca e in treapta a 5-a in timp ce se afla in a 1-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ceea ce ai facut a fost sa modifici niste parametri in ECU stoc. Eliminare limitari, mapping mod, avans, etc.
Dar SOFT-ul era acelasi, capabil sa lucreze cu alti parametri.

 

cat despre +HP ma abtin sa comentez arturisme, oltenisme si alte asemenea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca doar alti parametri, softul de baza ramine acelasi. Dar practic cind se dau sfaturi de genul "resoftare" la un pret ce nu depaseste 150euro, este pt a se salva investii hardware de minim 300euro, daca se achizitioneaza la mina a 2-a, noi costa extrem de scump. Se resofteaza motorete si la 100$ , dar costa transportul dus intors in strainatate, plus ca daca riderul vrea sa schimbe dupaia ceva, trebuie sa trimita din nou ECU-ul afara.


» Post actualizat in 30 Oct 2016 08:29

Mistode are Motec, dar sa stii ca nu este WOW.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oară când am vb cu Ionuț, in vara, imi spunea ca e inca departe de a folosi ECU pe care îl are la potentialul maxim. E in curs de autoinstruire 😊

» Post actualizat in 30 Oct 2016 11:43

Tot el spunea ca fata de ECU Suzuki este o enorma diferenta.

Sa fim sinceri acum, cu cat e mai complexa o unealta, cu atat e mai dificil sa o reglezi optim. Asta nu ii scade insa potentialul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Păreri despre cbr 1000rr 2004-2005 , este o motoreta cu probleme mecanice? Stiu ca 2008 au avut cva probleme .

 

 

In afara de stator si releul de incarcare care se ard constant. Motorul e f bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut,

 

se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr

 

multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

se potrieveste pe un 600 rr 2005 vreo pompa de frana radiala ? am vazut unele 600 rr cu pompa radiala. ma gandeam ca s-ar potrivi si dupa 1000 rr

 

multumesc .

Pai 2005 nu vine cu furca usd si pompa radiala? Zic si eu... posibil sa gresesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste. Chiar daca la bracajul jugurilor spre stinga, pompa se loveste de bord, se poate regla ghidonul sau se poate pune un mic ditantier pe furca ca sa mai limiteze din bracaj. E diferenta mare, am testat personal un asemenea up-grade tot la un 600rr 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste. Chiar daca la bracajul jugurilor spre stinga, pompa se loveste de bord, se poate regla ghidonul sau se poate pune un mic ditantier pe furca ca sa mai limiteze din bracaj. E diferenta mare, am testat personal un asemenea up-grade tot la un 600rr 2005.

 

perfect.

mai stii dupa ce motor provenea pompa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza, cam toate radialele sint la fel. Ai celebra Brembo de pe R1,R6 si Nissinul de pe GSXR-E. Sau cauti una race, e alta liga. Atentie, cele race se folosesc cu anvelope moi si aderente pe fata, altfel face mai mult rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza, cam toate radialele sint la fel. Ai celebra Brembo de pe R1,R6 si Nissinul de pe GSXR-E. Sau cauti una race, e alta liga. Atentie, cele race se folosesc cu anvelope moi si aderente pe fata, altfel face mai mult rau.

atunci caut de pe un 1000 rr, macar sa aibe aceeasi mama. mersi frumos.

600 cand a bagat pompa radiala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...