Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Salut, ia-ti si tu un 125 daca te pasioneaza consumul, parerea mea! poate omu' nu face 1000 km pe an,cum fac majoritatea posesorilor de vitezana. poate chiar are de gand sa mearga mult,ceea ce sporeste importanta consumului..... BQGDDAN: N-am inteles niciodata faza asta cu manevrabilitatea in oras cu semighidoane vs risere cu ghidon de naked... am avut si mobra cu semighidoane si cu ghidon de naked si etc...si nu pot sa zic ca ghidonu de naked e ceva miraculos,vai doamne... eu personal nu suport ghidonu de naked (nici pe supersport,nici pe superbike nici pe naked) pt ca ma transforma intr-o "vela", as putea zice chiar ma simt instabil la viteza mai mare. cel putin cand trecea cate un tir si eram cu naked......trebuia sa 'brace myself'.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Ptr mine ar fi fain ptr ca: Imi plac vitezanele ... si touringul ... wheelie, blana, gaz, cox nu ma pasioneaza. Si dupa vreo 200 km ... la inaltimea mea de 1.90 pfff simt ceva la spate. La un 120km/h ... ghidonul inaltat e fain. Prin trafic nu mai spun .. ca stai drept vezi mai departe ... Se stie ca semidhioanele cu cat sunt mai jos cu atat se controleaza mobra mai usor ... dar nu suntem la Moto Gp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hashu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 multumesc pentru replay-uri... Salut, ia-ti si tu un 125 daca te pasioneaza consumul, parerea mea! Pastreaza-ti parerile pt tine... Head shot ... Eu m-am ferit de cbr 600rr ... ca auzeam chestii de oale ambreaj, cutie viteza ... 1-2 ... Apoi ... alege ce iti place cu .... inima ?!?!?! Daca te iei dupa consum ... nu te bucuri de ea . Oricum mai mult de 8 nu consuma nici un 600 Iar touring un 600 L4 cu toba si filtru OEM poate lua chiar si 5 . Asta daca functioneaza in parametri ... respectabili. Acum mi-as cumpara un cbr 600 rr ... 05 cu furca usd ... dar ptr traficul din Bucuresti ... cu ghidon inaltat ... nu semighidoane ... scot toba ... si ma deplasez. Treburi si touring. Cu o vitezana. daca consuma un 8 e bine eu am auzit ceva povesti ca ,consuma undeva la 10-12l/100km. Mersi pt info .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) multumesc pentru replay-uri... Pastreaza-ti parerile pt tine... daca consuma un 8 e bine eu am auzit ceva povesti ca ,consuma undeva la 10-12l/100km. Mersi pt info .. eu zic ca esti nelamurit am doua sezoane pe 600rr, cand o schimb raman in gama honda... cel putin 15k de km...pozitia e deranjanta daca faci 400+ km pe zi cutia e buna, e honda, nu yamaha galagie in oala are, dar daca ii schimbi uleiul, si umbli la intinzator esti salvat consumul 7/100 Editat Februarie 13, 2013 de Hardcore23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motodr Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Imi puteti recomanda si mie amortizor de ghidon pentru cbr 929 si de unde as putea sa il cumpar? Salut, HYPER PRO reglabil 23 pozitii/prinderi incluse (ti am trimis mail) Te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hashu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 eu zic ca esti nelamurit am doua sezoane pe 600rr, cand o schimb raman in gama honda... cel putin 15k de km...pozitia e deranjanta daca faci 400+ km pe zi cutia e buna, e honda, nu yamaha galagie in oala are, dar daca ii schimbi uleiul, si umbli la intinzator esti salvati consumul 7/100 fac cam undeva la 100km maxim pe zi si in weekenduri undeva 200km consumul asta de 7 parca e prea mic eu am avut un cbr 600 f4i si aveam consum undeva la 8 eu merg un pic mai turat de obicei schimb undeva la 8-10k . App daca cineva de aici vinde mobra la un pret decent .. PM me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 7 e prea mic ... 8 e prea mare ... Stii ce vorbesti ? Ia in calcul si u;leiul de schimbat la 5000km si filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hashu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) 7 e prea mic ... 8 e prea mare ... Stii ce vorbesti ? Ia in calcul si u;leiul de schimbat la 5000km si filtrul. la ce te bagi frate in seama aiurea? Era vorba despre rr omu' a spus ca are un consum de 7 si mie mi se pare mic pentru rr... beliti ochii si pe urma comentati.. Editat Februarie 13, 2013 de hashu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 la mers afara atat imi ia la mers in oras la fel..nu am sesizat diferente remarcabile motodr care e pretul amortizorlui? dupa prindere banuiesc ca se potriveste si pe 600rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 la ce te bagi frate in seama aiurea? Era vorba despre rr omu' a spus ca are un consum de 7 si mie mi se pare mic pentru rr... beliti ochii si pe urma comentati.. Tu intrebi ... esti ajutat si apoi tot tie nu iti convine. Cam musti mana care te-a hranit. Cu "" ... daca poti discerne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hashu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Tu intrebi ... esti ajutat si apoi tot tie nu iti convine. Cam musti mana care te-a hranit. Cu "" ... daca poti discerne. Pai ai raspuns foarte dubios ... ce sa iti fac ..tiam multumit pt ajutor ... mai mult ce vrei sa iti fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Daca crezi ca te ajuta graficul meu : http://www.spritmonitor.de/en/detail/527658.html Cel mai mic consum a fost de ~ 5.66l/100KM, doua persoane pe ea si cu bagaje. Mers relax.. de admirat peisajul - 600rr 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Stie cineva ce cantitate de lichid de frana este necesara pentru cbr 1000 rr 2007 (fata + spate) As vrea sa cumpar lichid BelRay si am gasit la bidon de 355 ml. Nu stiu daca ajunge un bidon sau trebuiesc doua. Antigel ajung trei litrii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 355 ml ar trebui sa ajunga .Din 500 ml mi-a ramas intodeauna. Antigel 1,5 ,apa distilata 1,5 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 355 ml ar trebui sa ajunga .Din 500 ml mi-a ramas intodeauna. Antigel 1,5 ,apa distilata 1,5 litri Multumesc de raspuns din ce mi-ai spus tu ar insemna 3 litrii de lichid de racire ??? Antigelul este gata preparat nu mai trebuie diluat (deci ar trebui 3 litrii?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Da,3 litri diluat.Vezi sa nu amesteci antigelul verde cu roz ..daca ai verde in motor si vrei sa bagi roz ,"spala" bine tot circuitul cu apa distilata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Stie cineva cu ce tip de antigel (ma intereseaza culoarea) ar trebui sa vina CBR-ul 1000 RR (model 2007) din fabrica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Nu exista sa ceva!Fabrica nu are preferinta de o anumita culoare! Conteaza specificatiile produsului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) As vrea sa pun acest tip de antigel Bel-Ray Moto Chill Racing dar nu stiu daca este bun pentru 1000 rr-ul din 2007 din ce am citit nu ataca aluminiul si magneziul si nu este toxic. Unii spun ca daca nu este toxic ataca aluminiul. Ar mai fi si culoarea. Asta e albastru si nu stiu exact ce culoare are antigelul pe care il am acum in motocicleta (o am depozitata in alt judet - lucrez detasat) si se spune ca daca am avut o anumita culoare de antigel sa pun tot la fel. Proprietățile fizice și chimice Bel-Ray Moto Chill Racing Informații privind proprietățile fizice și chimice de bază Prezentare Lichid. Stare fizică Lichid. Formă Lichid. Culoare Albastru. Miros Dulceag. pH Nu este cazul. Punctul de topire/punctul de înghețare -35 °C (-31 °F) Punctul de fierbere, punctul iniţial de fierbere şi domeniul de fierbere 109 °C (228,2 °F) Temperatură de aprindere N/A Temperatură de autoaprindere Nimic Inflamabilitate (solid, gaz) Nu este disponibil. Limită de inflamabilitate – Inferioară (%) 2,6 % estimată Limită de inflamabilitate – Superioară (%) 12,6 % estimată Proprietăţi oxidante Nu este cazul. Proprietăți explozive Nu este cazul. Limită de explozivitate Nu este cazul. Presiunea vaporilor 0,08 hPa estimată Densitate 1020 kg/m³ Densitatea vaporilor Nu este cazul. Rata de evaporare Nu este cazul. Densitate relativă Nu este disponibil. Solubilitate (apă) Nu este disponibil. Solubilitate (altele) Nu este disponibil. Informații privind proprietățile fizice și chimice de bază Coeficient de partiție (n-octanol/apă) Nu este disponibil. Temperatură de descompunere Nu este disponibil. Densitate vrac Nu este cazul. Punct de lichefiere Nu este cazul. Viscozitate Nu este disponibil. Temperatura de viscozitate Nu este disponibil. VOC (Greutate%) 0 % Procent volatil 0 % Editat Februarie 28, 2013 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Este foarte bun. Scoti pe cel vechi si pui pe cel nou.Chiar daca vrei nu o sa poti scoate tot antigelul vechi din motor..asta daca nu o intorci cu rotile in sus ca pe bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Este foarte bun. Scoti pe cel vechi si pui pe cel nou.Chiar daca vrei nu o sa poti scoate tot antigelul vechi din motor..asta daca nu o intorci cu rotile in sus ca pe bicicleta. Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 TNG, sincer acuma (doar tu poti fi, ceilalti mecanici doresc doar profit), de ce trebuie schimbat antigelul? Eu am in masina antigel din 2006, si merge ca in prima zi, si la masina dinainte , antigelul a stat in ea vreo 8 ani. Stiu ca tempratura de inghet, masurata la service, era pe la doar -30grd, asa vechi cum e. La curse se merge cu apa chioara(stiu, se strica pompa da apa) si totusi motorete cu 200cai la roata sint racite suficient de celebra apa H2O. Stiu ca la motoarele din Al trebuie antigel special, restul e marketing pur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Antigelul isi piede proprietatile gen temperatura de inghet,depuneri etc Ca orice lucru pe lumea asta se degradeaza in timp,gandeste-te de cate ori se incalzeste si se raceste in 8 ani cum ai spus tu.In functie de cat de performant este antigelul, si ma refer la substantele chimice din care este compus el,poate rezista mai mult sau mai putin in timp la acele cicluri de incalzire /racire si manipularea lui prin sistem. Din experienta personala pot spune ca un antigel vechi are tendinta de a crea depuneri in motor(vezi vasul de expansiune) si cresterea vascozitati lui ceea ce inseamna ca este mai dens,deci retentie de caldura mai mare. Ce spun chimisti: Din punct de vedere chimic si al reactiilor care au loc in circuitul de racire al unei masini, specialistii ( in chimie) spun ca: in timp antigelul datorita ciclurilor incalzire-racire are tendinta sa polimerizeze, ceea ce face sa se modifice proprietatile lui; nu se poate regenera, reactia fiind ireversibila.Intrucat antigelul este higroscopic, una din modalitatile de degradare in timp e si cresterea continutului de apa a solutiei antigel din motor. Deci ai putea, in caz de nevoie, sa completezi pana la nivelul minim cu antigel concentrat. Antigelele actuale sunt bazate pe glycol - (mono)etilen-glicol, propilen-glicol (care se considera mai environment friendly, dar sunt si ceva mai scumpe). Cele pe propylen glycol sunt mai rare, se degradeaza mai greu (din opunctul de vedere al biodegradabilitatii), cele mai raspandite fiind cele pe etilen, la care ma voi referi in continuare. In alta ordine de idei, multi producatori mentionau (acum s-a mai schimbat situatia) ca utilizarea antigelului bazat pe propilenglicol conduce la pierderea garantiei.Alt tip de antigel este cel bazat pe metanol, dar este folosit mai ales in lichidele de spalat parbrizul.Antigelul pe alcool (bazat pe methoxy propanol sau methyl alcool) nu este recomandat a fi folosit in motoare, pe care le poate distruge.Etilenglicolul (ca si propilenglicolul de altfel) are proprietati foarte bune fata de inghet, dar nu are proprietati de protectie a motorului contra coroziunii, motiv pentru care se adauga in antigel anumiti aditivi, care pot fi organici sau anorganici.Cei folositi pe scara larga sunt cei anorganici (fosfati; silicati sau nitrati care au proprietati de protectie contra coroziunii in special pentru aliajele usoare - cum este aluminiul; nitriti care au scopul de a elimina fenomenul de producere de bule, in special la motoarele heavy duty).Aditivii anorganici sunt mai instabili si isi pierd calitatile anticorozive (le scade alcalinitatea) in timp (de la caldura si datorita efectului de dizolvare a oxigenului), de aceea trebuie inlocuiti la cca. 2 ani, altfel existand probabilitatea de a apare coroziunea electrolitica.. Exista si pericolul ca dupa o anumita perioada sarurile insolubile din silicati si fosfati sa se depuna pe circuitul de racire.O alta problema a silicatiilor este ca in solutie sunt abrazivi pentru garniturile 'siliconice' - tip gasket - mai ales la pompa de apa. In motoarele diesel nu se recomanda folosirea de antigel cu aditivi silicati caci aceste tipuri de motoare au mai multe izolarii cu gasket-uri si apare posibilitatea (dupa 150 - 200 k km) sa patrunda antigel in ulei. De asemneea nu se recomanda folosirea de aditivi pe silicati in motoarele heavy duty.Silicatii sunt singurii non-carboxylati folositi la scara larga pentru protejarea aluminiului. Anumite impuritati si anumite conditii (pH scazut) pot duce la precipitare. Daca nu sunt stabilizati corespunzator cu silane, silicatii pot crea un polimer anorganic si formeaza un gel (silicagelul) care poate infunda circuitul de recire.Aditivii organici constau in acizi organici (unul sau mai multi, in special carboxylat). Acestia au aparut in ultimii ani, si isi pierd mai greu proprietatile anticorozive (antigelul in sine - etilenglicolul isi pierde greu proprietatile anti-inghetz), de aceea au durata de utilizare extinsa.NU se vor combina tipurile de antigel (cu aditivi organici si cu aditivi anorganici), pt. ca procesele chimice sunt diferite, cei organici producand precipitarea aditivilor anorganici ceea ce conduce la scaderea gradului de protectie oferit. Cei cu aditivi anorganici au in general o culoare verde sau albastra, cei cu aditivi organici au o culoare portocalie. De asemenea este de recomandat ca nici antigelul de tip etilenglicol sa nu fie combinat cu cel de tip propilenglicol.Etilenglicolul (ca si propilenglicolul) este un mai prost conducator de caldura decat apa, de aceea intotdeauna se pune in sistemul de racire un amestec de antigel cu apa distilata. De asemenea, combinarea cu apa ii scade punctul de inghetz (doar la etilenglicol)!!Propilenglicolul pur, fata de etilenglicol, nu are punct de inghetz (adica nu ingheatza, cel putin nu la temperaturile naturale). Editat Februarie 28, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 citind pe 600rr.net am gasit un topic naiv as spune, poate banal, dar chiar mi`a trezit curiozitatea How to correctly turn off your bike? unii sustin ca e mai ok direct din cheie, altii folosesc switchul? ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Cheie. De fiecare data cand opresti din cheie sistemul se restarteaza de la 0.Din buton sunt anumite sisteme care inca sunt active. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.