Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Irinel Stiulete

Salut, ia-ti si tu un 125 daca te pasioneaza consumul, parerea mea!

 

 

poate omu' nu face 1000 km pe an,cum fac majoritatea posesorilor de vitezana. poate chiar are de gand sa mearga mult,ceea ce sporeste importanta consumului.....

 

BQGDDAN: N-am inteles niciodata faza asta cu manevrabilitatea in oras cu semighidoane vs risere cu ghidon de naked...

 

am avut si mobra cu semighidoane si cu ghidon de naked si etc...si nu pot sa zic ca ghidonu de naked e ceva miraculos,vai doamne...

 

eu personal nu suport ghidonu de naked (nici pe supersport,nici pe superbike nici pe naked) pt ca ma transforma intr-o "vela", as putea zice chiar ma simt instabil la viteza mai mare.

 

cel putin cand trecea cate un tir si eram cu naked......trebuia sa 'brace myself'..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ptr mine ar fi fain ptr ca:

 

Imi plac vitezanele ... si touringul ... wheelie, blana, gaz, cox nu ma pasioneaza.

 

Si dupa vreo 200 km ... la inaltimea mea de 1.90 pfff simt ceva la spate.

 

La un 120km/h ... ghidonul inaltat e fain. Prin trafic nu mai spun .. ca stai drept vezi mai departe ...

 

Se stie ca semidhioanele cu cat sunt mai jos cu atat se controleaza mobra mai usor ... dar nu suntem la Moto Gp ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru replay-uri...

 

 

Salut, ia-ti si tu un 125 daca te pasioneaza consumul, parerea mea!

Pastreaza-ti parerile pt tine...

 

Head shot ...

 

Eu m-am ferit de cbr 600rr ... ca auzeam chestii de oale ambreaj, cutie viteza ... 1-2 ...

 

Apoi ... alege ce iti place cu .... inima ?!?!?!

 

Daca te iei dupa consum ... nu te bucuri de ea . Oricum mai mult de 8 nu consuma nici un 600 Iar touring un 600 L4 cu toba si filtru OEM poate lua chiar si 5 . Asta daca functioneaza in parametri ... respectabili.

 

Acum mi-as cumpara un cbr 600 rr ... 05 cu furca usd ... dar ptr traficul din Bucuresti ... cu ghidon inaltat ... nu semighidoane ... scot toba ... si ma deplasez. Treburi si touring. Cu o vitezana.

daca consuma un 8 e bine eu am auzit ceva povesti ca ,consuma undeva la 10-12l/100km. Mersi pt info ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru replay-uri...

 

 

Pastreaza-ti parerile pt tine...

 

daca consuma un 8 e bine eu am auzit ceva povesti ca ,consuma undeva la 10-12l/100km. Mersi pt info ..

eu zic ca esti nelamurit

 

am doua sezoane pe 600rr, cand o schimb raman in gama honda...

cel putin 15k de km...pozitia e deranjanta daca faci 400+ km pe zi

cutia e buna, e honda, nu yamaha :D

galagie in oala are, dar daca ii schimbi uleiul, si umbli la intinzator esti salvat

 

consumul 7/100

Editat de Hardcore23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca esti nelamurit

 

am doua sezoane pe 600rr, cand o schimb raman in gama honda...

cel putin 15k de km...pozitia e deranjanta daca faci 400+ km pe zi

cutia e buna, e honda, nu yamaha :D

galagie in oala are, dar daca ii schimbi uleiul, si umbli la intinzator esti salvati

 

consumul 7/100

fac cam undeva la 100km maxim pe zi si in weekenduri undeva 200km consumul asta de 7 parca e prea mic eu am avut un cbr 600 f4i si aveam consum undeva la 8 eu merg un pic mai turat de obicei :) schimb undeva la 8-10k .

 

App daca cineva de aici vinde mobra la un pret decent .. :) PM me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 e prea mic ... 8 e prea mare ...

 

Stii ce vorbesti ?

 

Ia in calcul si u;leiul de schimbat la 5000km si filtrul.

la ce te bagi frate in seama aiurea?

 

Era vorba despre rr omu' a spus ca are un consum de 7 si mie mi se pare mic pentru rr... beliti ochii si pe urma comentati..

Editat de hashu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce te bagi frate in seama aiurea?

 

Era vorba despre rr omu' a spus ca are un consum de 7 si mie mi se pare mic pentru rr... beliti ochii si pe urma comentati..

Tu intrebi ... esti ajutat si apoi tot tie nu iti convine.

 

Cam musti mana care te-a hranit. Cu "" ... daca poti discerne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu intrebi ... esti ajutat si apoi tot tie nu iti convine.

 

Cam musti mana care te-a hranit. Cu "" ... daca poti discerne.

Pai ai raspuns foarte dubios ... ce sa iti fac ..tiam multumit pt ajutor ... mai mult ce vrei sa iti fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

355 ml ar trebui sa ajunga .Din 500 ml mi-a ramas intodeauna.

Antigel 1,5 ,apa distilata 1,5 litri

Multumesc de raspuns din ce mi-ai spus tu ar insemna 3 litrii de lichid de racire ???

Antigelul este gata preparat nu mai trebuie diluat (deci ar trebui 3 litrii?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,3 litri diluat.Vezi sa nu amesteci antigelul verde cu roz ..daca ai verde in motor si vrei sa bagi roz ,"spala" bine tot circuitul cu apa distilata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa pun acest tip de antigel Bel-Ray Moto Chill Racing dar nu stiu daca este bun pentru 1000 rr-ul din 2007 din ce am citit nu ataca aluminiul si magneziul si nu este toxic. Unii spun ca daca nu este toxic ataca aluminiul. Ar mai fi si culoarea. Asta e albastru si nu stiu exact ce culoare are antigelul pe care il am acum in motocicleta (o am depozitata in alt judet - lucrez detasat) si se spune ca daca am avut o anumita culoare de antigel sa pun tot la fel.

Proprietățile fizice și chimice Bel-Ray Moto Chill Racing

Informații privind proprietățile fizice și chimice de bază
Prezentare Lichid.
Stare fizică Lichid.
Formă Lichid.
Culoare Albastru.
Miros Dulceag.
pH Nu este cazul.
Punctul de
topire/punctul de
înghețare
-35 °C (-31 °F)
Punctul de fierbere,
punctul iniţial de
fierbere şi domeniul de
fierbere
109 °C (228,2 °F)
Temperatură de
aprindere
N/A
Temperatură de
autoaprindere
Nimic
Inflamabilitate (solid,
gaz)
Nu este disponibil.
Limită de inflamabilitate
– Inferioară (%)
2,6 % estimată
Limită de inflamabilitate
– Superioară (%)
12,6 % estimată
Proprietăţi oxidante Nu este cazul.
Proprietăți explozive Nu este cazul.
Limită de explozivitate Nu este cazul.
Presiunea vaporilor 0,08 hPa estimată
Densitate 1020 kg/m³
Densitatea vaporilor Nu este cazul.
Rata de evaporare Nu este cazul.
Densitate relativă Nu este disponibil.
Solubilitate (apă) Nu este disponibil.
Solubilitate (altele) Nu este disponibil.
Informații privind proprietățile fizice și chimice de bază
Coeficient de partiție
(n-octanol/apă)
Nu este disponibil.
Temperatură de
descompunere
Nu este disponibil.
Densitate vrac Nu este cazul.
Punct de lichefiere Nu este cazul.
Viscozitate Nu este disponibil.
Temperatura de
viscozitate
Nu este disponibil.
VOC (Greutate%) 0 %
Procent volatil 0 %
Editat de yoz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG, sincer acuma (doar tu poti fi, ceilalti mecanici doresc doar profit), de ce trebuie schimbat antigelul? Eu am in masina antigel din 2006, si merge ca in prima zi, si la masina dinainte , antigelul a stat in ea vreo 8 ani. Stiu ca tempratura de inghet, masurata la service, era pe la doar -30grd, asa vechi cum e. La curse se merge cu apa chioara(stiu, se strica pompa da apa) si totusi motorete cu 200cai la roata sint racite suficient de celebra apa H2O. Stiu ca la motoarele din Al trebuie antigel special, restul e marketing pur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul isi piede proprietatile gen temperatura de inghet,depuneri etc Ca orice lucru pe lumea asta se degradeaza in timp,gandeste-te de cate ori se incalzeste si se raceste in 8 ani cum ai spus tu.In functie de cat de performant este antigelul, si ma refer la substantele chimice din care este compus el,poate rezista mai mult sau mai putin in timp la acele cicluri de incalzire /racire si manipularea lui prin sistem.

Din experienta personala pot spune ca un antigel vechi are tendinta de a crea depuneri in motor(vezi vasul de expansiune) si cresterea vascozitati lui ceea ce inseamna ca este mai dens,deci retentie de caldura mai mare.

 

Ce spun chimisti:

Din punct de vedere chimic si al reactiilor care au loc in circuitul de racire al unei masini, specialistii ( in chimie) spun ca: in timp antigelul datorita ciclurilor incalzire-racire are tendinta sa polimerizeze, ceea ce face sa se modifice proprietatile lui; nu se poate regenera, reactia fiind ireversibila.
Intrucat antigelul este higroscopic, una din modalitatile de degradare in timp e si cresterea continutului de apa a solutiei antigel din motor. Deci ai putea, in caz de nevoie, sa completezi pana la nivelul minim cu antigel concentrat.

 

Antigelele actuale sunt bazate pe glycol - (mono)etilen-glicol, propilen-glicol (care se considera mai environment friendly, dar sunt si ceva mai scumpe). Cele pe propylen glycol sunt mai rare, se degradeaza mai greu (din opunctul de vedere al biodegradabilitatii), cele mai raspandite fiind cele pe etilen, la care ma voi referi in continuare. In alta ordine de idei, multi producatori mentionau (acum s-a mai schimbat situatia) ca utilizarea antigelului bazat pe propilenglicol conduce la pierderea garantiei.
Alt tip de antigel este cel bazat pe metanol, dar este folosit mai ales in lichidele de spalat parbrizul.
Antigelul pe alcool (bazat pe methoxy propanol sau methyl alcool) nu este recomandat a fi folosit in motoare, pe care le poate distruge.
Etilenglicolul (ca si propilenglicolul de altfel) are proprietati foarte bune fata de inghet, dar nu are proprietati de protectie a motorului contra coroziunii, motiv pentru care se adauga in antigel anumiti aditivi, care pot fi organici sau anorganici.
Cei folositi pe scara larga sunt cei anorganici (fosfati; silicati sau nitrati care au proprietati de protectie contra coroziunii in special pentru aliajele usoare - cum este aluminiul; nitriti care au scopul de a elimina fenomenul de producere de bule, in special la motoarele heavy duty).
Aditivii anorganici sunt mai instabili si isi pierd calitatile anticorozive (le scade alcalinitatea) in timp (de la caldura si datorita efectului de dizolvare a oxigenului), de aceea trebuie inlocuiti la cca. 2 ani, altfel existand probabilitatea de a apare coroziunea electrolitica.. Exista si pericolul ca dupa o anumita perioada sarurile insolubile din silicati si fosfati sa se depuna pe circuitul de racire.
O alta problema a silicatiilor este ca in solutie sunt abrazivi pentru garniturile 'siliconice' - tip gasket - mai ales la pompa de apa. In motoarele diesel nu se recomanda folosirea de antigel cu aditivi silicati caci aceste tipuri de motoare au mai multe izolarii cu gasket-uri si apare posibilitatea (dupa 150 - 200 k km) sa patrunda antigel in ulei. De asemneea nu se recomanda folosirea de aditivi pe silicati in motoarele heavy duty.
Silicatii sunt singurii non-carboxylati folositi la scara larga pentru protejarea aluminiului. Anumite impuritati si anumite conditii (pH scazut) pot duce la precipitare. Daca nu sunt stabilizati corespunzator cu silane, silicatii pot crea un polimer anorganic si formeaza un gel (silicagelul) care poate infunda circuitul de recire.
Aditivii organici constau in acizi organici (unul sau mai multi, in special carboxylat). Acestia au aparut in ultimii ani, si isi pierd mai greu proprietatile anticorozive (antigelul in sine - etilenglicolul isi pierde greu proprietatile anti-inghetz), de aceea au durata de utilizare extinsa.
NU se vor combina tipurile de antigel (cu aditivi organici si cu aditivi anorganici), pt. ca procesele chimice sunt diferite, cei organici producand precipitarea aditivilor anorganici ceea ce conduce la scaderea gradului de protectie oferit. Cei cu aditivi anorganici au in general o culoare verde sau albastra, cei cu aditivi organici au o culoare portocalie. De asemenea este de recomandat ca nici antigelul de tip etilenglicol sa nu fie combinat cu cel de tip propilenglicol.
Etilenglicolul (ca si propilenglicolul) este un mai prost conducator de caldura decat apa, de aceea intotdeauna se pune in sistemul de racire un amestec de antigel cu apa distilata. De asemenea, combinarea cu apa ii scade punctul de inghetz (doar la etilenglicol)!!
Propilenglicolul pur, fata de etilenglicol, nu are punct de inghetz (adica nu ingheatza, cel putin nu la temperaturile naturale).

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...