yoz1978 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Nu cred ca s-a uitat gaborul la anvelopa spate si a zis ca e 55 in loc de 50. In talon nici nu mai e specificata dimensiunea anvelopelor. Nici echipele de la rar nu cred ca stiu prea bine despre ce-i vorba. Pe tine mai exact pt ce te-au oprit si ce obiectii au avut fata de cauciucuri? Cu ce motocicleta erai si ce dimensiuni erau pe jante? Aveam toate actele motocicletei inclusiv cartea de identitate unde apar dimensiunile si le-am dat cu totul fara sa vreau. Pe spate aveam 55 in loc de 50 si nu i-a convenit dar pana la urma m-a lasat sa plec. La RAR s-au uitat la dimensiunea cauciucurilor Cine poate sa-mi spuna daca Dunlop Sportmart Sportmax este acelasi lucru cu Dunlop q2 (http://www.fcp.ro/dunlop-anvelope-moto/sportsport-touringcircuit/sport/dunlop-sportsmart/) Daca nu este acelasi lucru care este q2??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 nu i-a convenit dar... probleme nu ti-a facut, relax 55 mai bun decat 50 oricand. Sportmax - clasa de cauciucuri sport Dunlop Spotsmart - un cauciuc din gama Sportmax Q2 nu este cauciuc facut pt Europa. http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xlord Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Cum se numeste aceasta piesa.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Cum se numeste aceasta piesa.? EXUP sau EXCVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xlord Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Multumesc. Ai idee de unde pot cumpara unul sau daca se poate repara? Ca google nu ma ajuta deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) Multe modele de moto sint echipate din fabrica cu 190/55 . Sint mult mai manevrabile pe viraje. 190/55 sint recomandate si pt jante de 5.5tzoli, cele ce echipeaza motoretele SS de 600cc. Pt SBK (1000cc) se recomanda 200/55. Care ai CBR954 roshu si te dai tare printre masini la ora 19 pe Calea Vacaresti? Aseara, am zis ca nu-i adevarat! Un 954roshu croseta printre masini, era aglomerat, circulatie de cacao. Cu putin inainte de intersectia cu ministradutza Tudor Arghezi, i-a dat si un mic wheelie de 10m, o masina de pe T Arghezi tocmai vroia sa se bage sa treaca transversal toate benzile de-a curmezisul. Parea un baiat foarte tinar. Editat Aprilie 3, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Multumesc. Ai idee de unde pot cumpara unul sau daca se poate repara? Ca google nu ma ajuta deloc. Ce sa faci cu el? Toata lumea il scoate si tu vrei sa-l montezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut, azi mi.am luat un 1000rr, an 2006 si am cateva lintrebari pt voi: Cati litrii de ulei intra la schimb cu tot cu filtru Unde se gaseste cablul dedicat luminii pt numar? Nu am si imi trebuie pt itp. M.am uitat sub seaua spate, nu gasesc. Si lultima am toba after-market full si evident....nu mai are exup...si am eroarea aia in bord (bec rosu +FI).vreau sa stiu cine a avut, la ce service din bucuresti a rezolvat.o. Am inteles ca se face o smecherie pe acolo atata timp cat exista...servomotorul Mersi mult! Va rog sa rsp ca vreau maine sa o pun la punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 posibil ca becul de la numar sa fie legat pe aceleasi fire cu celpentru pozitie,adica nu vad de ce nu ar merge si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 am rezolvat cu uleiul....vreau va rog sa stiu unde se gaseste servomotorul. aveti idee daca suportul de numar de la un 600rr se potriveste la 1000rr? ambele 2006, e vorba de suportul normal. tot nu stie nimeni de eroare FI de la exup? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Elimina exup-ul cu un montaj electronic si nu-i mai duci grija. Mai incearca si un "flap mod" si o sa-ti placa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 da, am fost la baietii de la skr...mi l-au facut pe jumate...adica becul de FI se aprinde cateodata...in mers...i.am sunat...ma duc iar luni. ce e ala flap mod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Sorry, flap mod" este pentru 954.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 mersi oricum de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adism Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salutare, Stie cineva unde as putea gasi un releu de lumini pentru un CBR600RR din 2008? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Exista asiguratori care fac casco la motoare mai vechi ?(gen 2004-2006) Aveti careva? Daca da, cat costa? Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 grupama...pt sv 650 din 2003 era undeva la 4 rate/an de cate 50eur...fara francisa...doar ca il asigurau la 800 eur in caz de dauna totala. acum am si eu o intrebare: vreau sa imi iau un parbriz si nu stiu de care: double buble? sau de touring? am 1.84cm si 95kg ma intereseaza protectia la vand si eventual daca devine casca mai galagioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertzian Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Exista asiguratori care fac casco la motoare mai vechi ?(gen 2004-2006) Aveti careva? Daca da, cat costa? Stima. Eu mi-am facut la a mea casco partial la Uniqa ...211 EUR, full era 422. Moto CBR 600 RR 2005 La alti asiguratori nu era deloc avantajos, adica suma asigurata foarte mica si foarte mult de plata pe an, adica cat dadeai in 2 ani pe prima de asigurare era suma asigurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Professoru Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Salut! am un 600rr model 2004 cand plec de acasa imi porneste bine, apoi daca alimentez sau opresc pentru 5 min nu prea mai porneste. cand se incalzeste raman fara curent. i s-a mai intamplat cuiva? e din releul de incarcare sau poate fi alta cauza?bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Salut! am un 600rr model 2004 cand plec de acasa imi porneste bine, apoi daca alimentez sau opresc pentru 5 min nu prea mai porneste. cand se incalzeste raman fara curent. i s-a mai intamplat cuiva? e din releul de incarcare sau poate fi alta cauza?bafta! la mine era din cauza bateriei, era pe duca da, am fost la baietii de la skr...mi l-au facut pe jumate...adica becul de FI se aprinde cateodata...in mers...i.am sunat...ma duc iar luni. ce e ala flap mod? ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 da, am rezolvat. din cate am inteles de la ei....ce fucausera prima oara era f ok (simulator electronic exup) si dupa au scos toate mufele, le-au curatat, le.au pus la loc. acum e torul bine. Tot nu ma poate lamuri cineva cu ce parbriz sa imi iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Asta poti sa decizi si singur, in functie de cati km faci in oras si in afara. Daca mergi weekend de weekend la drumuri de sute de km in afara sau faci naveta zilnic din alt oras in bucuresti, atunci iti iei cel mai mare parbriz posibil. Daca nu, normal sau double bubble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coste23 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 salut!vreau sa imi iau si eu un set de carene pentru a mea honda cbr 600 rr din 2004 puteti sa ma ajutati cu un site un nr de telefon cv??multumesc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 mi-am scos acum vreo 2 saptamani 600rr-ul de la iernat, n-a avut nici o problema, a mers ceas. asta pana acum 2 seri cand am fost la un prieten, am stat cateva ore la el, am plecat, a pornit normal, am mers vreo 6 km dupa care m-am oprit la o tigara cu un alt prieten si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca, in sensul ca ambagat cheia, s-au aprins toti martorii luminosi, pompa de benzina functiona, apas pe starter, si se auzea cum incerca sa invarta, murea si se stingea bordul. am incercat s-o pornesc din nou si aceeasi poveste. pana la urma am pornit-o impinsa, am ajuns cu ea acasa si acum am incercat s-o scot la o plimbare si nu vrea sa porneasca decat impinsa, nici cu curent de la masina nu vrea. bateria fiind toplite, luata in agust anul trecut, nu cred ca avea cum sa moara atat de repede. aveti vreo idee ce-ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 mi-am scos acum vreo 2 saptamani 600rr-ul de la iernat, n-a avut nici o problema, a mers ceas. asta pana acum 2 seri cand am fost la un prieten, am stat cateva ore la el, am plecat, a pornit normal, am mers vreo 6 km dupa care m-am oprit la o tigara cu un alt prieten si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca, in sensul ca ambagat cheia, s-au aprins toti martorii luminosi, pompa de benzina functiona, apas pe starter, si se auzea cum incerca sa invarta, murea si se stingea bordul. am incercat s-o pornesc din nou si aceeasi poveste. pana la urma am pornit-o impinsa, am ajuns cu ea acasa si acum am incercat s-o scot la o plimbare si nu vrea sa porneasca decat impinsa, nici cu curent de la masina nu vrea. bateria fiind toplite, luata in agust anul trecut, nu cred ca avea cum sa moara atat de repede. aveti vreo idee ce-ar putea fi? Da...bateria!Sau nu mai incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.